Hmz. Dit gaat mij veel te ver om dat te zeggen. Maar als jij het zo voelt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sommige moet je ophangen.......
Dat weet ik dus ook zeker, dat ze het helemaal niet per se naar bedoelen in de meeste/sommige gevallen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Erg hè. Want ze bedoelen het helemaal niet per se naar. Maar het is gewoon zo'n lullig onderwerp; je kunt iemands zelfbeeld zo vreselijk aantasten! Zeker in een ouder-kindrelatie.
Zou ik ook worden, vooral als ze er dan wel mee gaan lopen pronken. Alsof het hun verdienste is, ze vragen er niet eens naar!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:23 schreef zwahiel het volgende:
Dat laatste kan ik me goed voorstellen CF! Ik moet niet huilen maar ik word wel van binnen behoorlijk kwaad als ik weer terug denk aan dat moment bij mijn ouders.
Ik heb het ook gezien, hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik WIST dat jij dat meteen zou zien!![]()
Dat motiveert vast super, dat je het nu al ziet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:30 schreef RaymanNL het volgende:
OMGMijn buikje wordt al zichtbaar minder
Tof om al verbetering te zien na twee en halve week lijnen
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:30 schreef RaymanNL het volgende:
OMGMijn buikje wordt al zichtbaar minder
Tof om al verbetering te zien na twee en halve week lijnen
![]()
Het ging niet over mij, maar over m'n zus dus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Greys het volgende:
Vik, is je moeder zelf dan een enorme skinny b*tch als ze JOU al dik vindt?
Oh maar ik had het over die vorige keer, die wel tegen jou was.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het ging niet over mij, maar over m'n zus dus.
En 15 kg geleden was ik wel echt dik. En m'n moeder is niet echt een skinny bitch. Ze is nu zwaarder dan ik iig. Maar goed, ik wil m'n moeder ook niet afzeiken hier. Laten we het erop houden dat ze niet zo tactisch is.
Nou ja ik ben mijn ma maar 's flink op hun case gaan zitten. Dat ze die luie ass maar 's van de bank af moeste halen en 's iets moesten gaan doen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zou ik ook worden, vooral als ze er dan wel mee gaan lopen pronken. Alsof het hun verdienste is, ze vragen er niet eens naar!
Ja dat kloptquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat motiveert vast super, dat je het nu al ziet!
ik heb van te voren geen foto's gemaaktquote:Goed van je!
Voor- en na-foto?
Me too!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:30 schreef Muis006 het volgende:
Als ik dat zo lees ben ik toch wel heel blij met mijn ouders
Wat doortastend, dat je dat allemaal voor ze geregeld hebt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:38 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Nou ja ik ben mijn ma maar 's flink op hun case gaan zitten. Dat ze die luie ass maar 's van de bank af moeste halen en 's iets moesten gaan doen!
Heb mijn beide ouders 's met tegenzin naar de sportschool gestuurd, alles geregeld. Toen kon mijn ma de volgende dag de trap niet meer af lopen. Omdat ze spieren had gebruikt die ze normaal natuurlijk niet gebruikte. Was het voor mijn pa meteen een excuus om 't op de hernia te smijten. En dat ze er nu al last van hadden, dat was echt niet goed, en ze waren als zo oud. Bla bla bla...
Feit is dat zeker in het begin bij trainingen, pijn erbij hoort. Dat betekend dat je spieren gebruikt en dat er herstel komt waardoor er spiermassa bij komt. Zeker bij twee couchpotatoes als mijn ouders!
Ik gok op nee!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat doortastend, dat je dat allemaal voor ze geregeld hebt.
Zijn ze er uiteindelijk wel mee doorgegaan?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmz. Dit gaat mij veel te ver om dat te zeggen. Maar als jij het zo voelt.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja nu zijn ze weg, heel gek. t waren geen gewone pop-ups, het was dat ik tijdns het typen gewoon doorgestuurd werd naar een hele nieuwe pagina, een reclame pagina. splash-creend, echt heeeeeel irritantquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Had jij nu gister last van pop-ups Kwak?
Zijn die alweer weg?
Voor of nadat jij het in je mond stopte?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:20 schreef conleche het volgende:
O en Pietje de kat heeft ook van de tartaar gesnoept zie ik net...
Daarna zou echt heel, heel vreemd zijn viktator. Is die narcose nu nog niet uitgewerkt??quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor of nadat jij het in je mond stopte?.
Eh nou jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Daarna zou echt heel, heel vreemd zijn viktator. Is die narcose nu nog niet uitgewerkt??![]()
Maar ik had het rul gebakken eigenlijk en maar de helft uit de pan gehaald en de andere helft zat ook niet meer in de pan en Pietje zat er naast z'n pootje te wassen. Dus....
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Hihi, stoute Pietje!![]()
Mijn monsters hebben elk een plakje rosbief gehad net
Had mijn zus net aan de telefoon. Ze klonk soort-van vrolijk
Nee dat jaar niet meer, maar sinds mijn peettante (ja dezelfde) aan het sporten is en het voor hun redelijk betaalbaar is geworden (zit een hele goedkoper fitness in de buurt) is ze ook mee gaan doen.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar ik had het rul gebakken eigenlijk en maar de helft uit de pan gehaald en de andere helft zat ook niet meer in de pan en Pietje zat er naast z'n pootje te wassen. Dus....
Gatver! Nog wel een kansje dat er geen advocaat nodig gaat zijn dus?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef progje het volgende:
waarom kan nou nooit eens iets in 1x goed gaan.. nu weer gezeik met iets op mijn werk en als het zo door gaat moeten we weer een advocaat inschakelen*zucht*
Mijn moeder (ik was 15 ofzo): "pas je wel op dat je niet dichtgroeit?" Woest was ik. Hoe durfde ze, wilde ze soms dat ik anorexia kreeg? ... en nu zie ik de foto's en mijn god, ze had gelijk. Ik snoepte continue, kwam aan en had een buikje. Maar dat zag ik zelf niet. Ik zag alleen de moeder die mij durfde aan te spreken op mijn uiterlijk. Ondertussen krijg ik soms de vraag of ik niet te licht wordquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:28 schreef Viking84 het volgende:wat rot, Zwahiel!
Maar mijn moeder zei ook altijd tegen mij dat ik te dik was. Vond ik ook écht niet leuk, maar het heeft me deels ook wel geholpen om af te vallen.
St Petersburg. Moskou zit continue in de steigers en eigenlijk niet zo heel bijzonder. Behalve de metrostations, die zijn bizarquote:Op donderdag 19 februari 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Holy mackerel, wat lomp
Wat denken jullie, wat is leuker: Moskou of St Petersburg? Wil met pasen een lang weekend weg.
Vervelend!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef progje het volgende:
waarom kan nou nooit eens iets in 1x goed gaan.. nu weer gezeik met iets op mijn werk en als het zo door gaat moeten we weer een advocaat inschakelen*zucht*
Doen de mijne ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De mijne jat het eten gewoon van mijn bord af waar ik bij zitPoes mag dus niet meer op tafel komen als ik zit eten.
Ik reed door Antwerpen, met al m'n ramen open (en je weet hoe koud het isquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:33 schreef zwahiel het volgende:
Grats Mini_Rulez.
[..]
Nee dat jaar niet meer, maar sinds mijn peettante (ja dezelfde) aan het sporten is en het voor hun redelijk betaalbaar is geworden (zit een hele goedkoper fitness in de buurt) is ze ook mee gaan doen.
Nu vond ze 't ook niet zo gek dat ze vroeger vaak een tennisarm had omdat ze nu weet dat spieren ook regelmatig gebruikt moeten worden en ineenze belasting niet zo fijn vinden.
Nu is ze zelfs afgevallen, je ziet 't duidelijk. Maar de laatste keer dat ze 't vroeg deed ik ook alsof ik 't niet gezien had. Onbewust terug pakken denk ik of zo. Maar ze nu al een volle maat terug gegaan en dat vind ik stiekem wel echt tof voor haar. Ze heeft al nieuwe broeken moeten kopen
Zeg ConLeche, en mij niet oppikken hé, waar ben je in Belgique?
Wat betekent dat?quote:
Wat is daar dan mee?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:34 schreef Chicolate het volgende:
St Petersburg. Moskou zit continue in de steigers en eigenlijk niet zo heel bijzonder. Behalve de metrostations, die zijn bizar.
Je kunt het Neen!! Zelfs mij lukt hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:54 schreef neen het volgende:
Straks even teruglezen... nu even met een vriend koffie drinken
Nee, durf ik niet te zeggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:37 schreef Greys het volgende:
Durf je dat niet te zeggen dan tegen die Duitse miep Vik?
Dat het fijn zou zijn als ze de afwas eens zou doen omdat jij het smerig vindt en ook wel eens schone borden enzo nodig hebt als je terug komt?
De dierentuin!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:39 schreef Chicolate het volgende:
Zwahiel, wat zijn leuke dingen om te doen/zien in Antwerpen? Ik ga nog wel in boekjes snuffelen, maar jij woont er en zal het vast beter weten.
die weet 't niet, die zit op z'n werkquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:38 schreef Greys het volgende:Mo!
Die lui die iets of niets over je nieuwe kleertjes zeiden waren gewoon jaloers hoor! Zeker weten!
En Rene was zeker helemaal trots op je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |