Ik bedoelde meer dat het Gooi dus al jaren aan soort van carnaval doet en breek me de bek niet open over die optocht in Larenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:26 schreef k_i_m het volgende:
Alhoewel carnaval in Laren ook een aanfluiting van jewelste is.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Laureline het volgende:
Ik heb sinds kort een eigen Evy, namelijk de mini(8 jr) die met mij wil trainen voor de 5 km CPC. De conditie van dat kind is frustrerend veel beter dan de mijne.![]()
Laatst hebben we 3 kwartier bijna non-stop door het bos gerend, de mini vrolijk kwetterend naast me. "Mama, weet je mama, volgend jaar gaan we dan de 10 kilometer doen, toch mama?" Hm. Volgend jaar houd ik het waarschijnlijk niet meer bij, dacht ik, maar dat zei ik maar niet. Waar is de tijd dat het kind nog op een klein rood fietsje naast me moest racen als ik ging hardlopen?
Maar die carnavalsshizzle was eerst altijd ernstig undercover. Dat je ineens op een willekeurige zaterdag rond de klok van half 12 zonder vooraankondiging werd geconfronteerd met 3 gesminckte stomdronken mongolen op een gemotoriseerde afgeragde kar met 16 speakers. Waaruit knetterhard en onverstaanbaar geruis gekraak en iets in de geest van "Jaja. en pa.. ..de.. ga.. bij buu.. ...en!' klonk. Nu hangen er borden en banners!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:33 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het Gooi dus al jaren aan soort van carnaval doet en breek me de bek niet open over die optocht in Laren![]()
Maar je kind zou het enig vinden gok ik
Hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef laziness het volgende:
Ja hallo, ik verveel me, waar is iedereen?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Maar die carnavalsshizzle was eerst altijd ernstig undercover. Dat je ineens op een willekeurige zaterdag rond de klok van half 12 zonder vooraankondiging werd geconfronteerd met 3 gesminckte stomdronken mongolen op een gemotoriseerde afgeragde kar met 16 speakers. Waaruit knetterhard en onverstaanbaar geruis gekraak en iets in de geest van "Jaja. en pa.. ..de.. ga.. bij buu.. ...en!' klonk. Nu hangen er borden en banners!.
ook niet slecht!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man valt op haar:
[ afbeelding ]
Milla Jovovich dus.
En de rest kwam ook weer uit alle hoeken en gaten tevoorschijnquote:
jup..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Weekmenu's zijn echt goed voor je portemonnee Moblo.
Helemaal als je een beetje aan de hand van de aanbiedingen bepaalt wat je gaat eten.
Dan kan je dus wéér heupverhullende kleding aandoen, maar dan precies om de andere reden!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, overigens, het is nu echt duidelijk: ik moet aankomen }![]()
Al mijn recentelijk ingenomen broeken zijn te groot geworden.En staan echt niet meer. Ik lijk wel een man.
Waarschijnlijk is het dezelfde afgeragde prutoptocht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:43 schreef laziness het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou eigenlijk eens terug moeten gaan, gewoon om te zien wat ze er van gebrouwen hebben.
Ga je kijken?
GMTA!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het dezelfde afgeragde prutoptocht.
En ik ga niet kijken. Ik ben niet zo'n carnavalstype. Ik hou niet van verklede mensen. Ik vind ze eng. En dat is een understatement.
Ik heb nog nooit heupverhullende kleding hoeven dragenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dan kan je dus wéér heupverhullende kleding aandoen, maar dan precies om de andere reden!
quote:
Haar taille is prachtig, maar ik vind vooral haar armpjes en schouders te iel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zie zie ik er nu ongeveer uit qua figuur. Íets dikker rond de taille misschien. Te smal naar mijn smaak.
Dat aankomen en afvallen op de plek waar je wilt lukt mij ook nooit. Terwijl het zo eenvoudig zou zijn: gewoon wat vetjes van de onderste helft van mijn lichaam gelijkmatig verdelen over de bovenste helft.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit heupverhullende kleding hoeven dragen![]()
Maar nu moet ik dus óf een paar kg aankomen op heup en tiet óf een smallere taille krijgen. .
BB is daar naar mijn smaak ook wel wat dunnetjes, maar wat een schattig koppie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zie zie ik er nu ongeveer uit qua figuur. Íets dikker rond de taille misschien. Te smal naar mijn smaak.
McVities zijn van die digestive biscuitjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:15 schreef SiTuSavais het volgende:
Oh DaD en CF, bedankt voor het recept!
Wat zijn McVities voor een koekjes?Mogen dat ook gewoon biscuitjes zijn of bega ik dan een doodzonde.
Kan alleen de foto van BB zien.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:58 schreef sigme het volgende:
[..]
BB is daar naar mijn smaak ook wel wat dunnetjes, maar wat een schattig koppie.
Dat onderste plaatje doet het niet.quote:
Mja, en ik ook dus. Misschien nog wel wat bottiger zelfs.... (en die borsten heb ik sowieso niet)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
Zó dun ben ik nog niet. Ik heb nog wel vetjes gelukkig. Veel vrouwen zullen het misschien wel mooi vinden, zo slank, maar ik hou van slank én rond tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:06 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, en ik ook dus. Misschien nog wel wat bottiger zelfs.... (en die borsten heb ik sowieso niet)
Ik vind bijvoorbeeld haar polsen wel mooi. Mijn polsen & handruggen doen me bijna aan de klauwen van een gier denken
En zo voelt m'n lijf me ook precies aan ja, als van een (pre)pubermeisje. Alsof e.e.a. net in gang is gezet, maar nog lang niet 'af' of zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:09 schreef Laureline het volgende:
Maar hoe oud is BB daar? Net 14 ofzo? Ik vind haar later veel mooier, zo tegen de 35/40 aan.
Ja, daar zat ik ook net naar te kijken. Ik vind het juist mooi zo ongeshopt!quote:Grappig bij Betty Page, die kleine vetrolletjes in de taille op de onderste foto. Dat zouden ze nu meteen wegshoppen!
Waar haal jij die oefeningen vandaan, Tinkepink? Of is dat van die linkjes in de OP?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:12 schreef Tinkepink het volgende:
Zó dun ben ik nog niet. Ik heb nog wel vetjes gelukkig. Veel vrouwen zullen het misschien wel mooi vinden, zo slank, maar ik hou van slank én rond tegelijkertijd.
En ik ga het gewoon proberen:
- wat meer eten zodat het overall vetlaagje wat dikker wordt.
- buikspieroefeningen zodat mijn buik mooi strak blijft
- extra tailleoefeningen
- beenspieren, arm en borst trainen, dusdanig dat ik niet nog dunner word, maar ook niet verslap
Nou precies! Het zijn dan echt alleen nog maar 'plaatjes'....geen echte vrouwen meer.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Vreselijk, die puntige bh's van toen...
Ik vind het ook wel mooi, ongesoept. Dat is tenminste iets waar je als normale vrouw nog op zou kunnen lijken, in tegenstelling tot die gesoepte foto's waar de modellen zelf niet eens meer op lijken.
watjijzeiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het ook wel mooi, ongesoept. Dat is tenminste iets waar je als normale vrouw nog op zou kunnen lijken, in tegenstelling tot die gesoepte foto's waar de modellen zelf niet eens meer op lijken.
Ik vond die documentaire Beperkt Houdbaar vreselijk zeikerig, maar dat was wel een van de interessantere punten daaruit: vroegah waren de rolmodellen realistischer dan nu. Inmiddels zijn we mooier dan ooit, maar voelen we ons lelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat zijn gewoon de oefeningen die ik maandag en vrijdags doe tijdens het sporten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:17 schreef Eska het volgende:
[..]
Waar haal jij die oefeningen vandaan, Tinkepink? Of is dat van die linkjes in de OP?
En eet jij dan specifieke dingen, of gewoon overall meer van alles?
Ah oké. Klinkt als een haalbare kaart dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:22 schreef Tinkepink het volgende:
Dat zijn gewoon de oefeningen die ik maandag en vrijdags doe tijdens het sporten.
En ik eet nu "gewoon" na het afgelopen half jaar "caloriearm" gegeten te hebben. Ik ben met gewoon eten ooit 10 aangekomen, dus dat moet me nu ook lukken(een kilo of 2 dus)
dat vind ik dus helemaal nietsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:29 schreef conleche het volgende:
Heb net een nieuw nike+ ding gekocht. En nieuwe schoenen. En een nieuwe sportbra.
Ik ga zo lopen. Toch maar gewoon 10km en geen uur. Komt bijna op hetzelfde neer sws.
Hoofdpijn is niet helemaal over, maar een stuk minder en ik denk dat wat frisse lucht wonderen gaat doen.
o enne:
[ afbeelding ]
Hij glimt. Das jammer. Maar toen ik op male models zocht, was dit de eerste die ik m'n bed niet zou uittrappen en ik was al op pagina 5. Dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik vind dat een heel onaantrekkelijk plaatje
Ik vind dat gescheurde broekje heel erg homo-erotisch zitten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij glimt. Das jammer. Maar toen ik op male models zocht, was dit de eerste die ik m'n bed niet zou uittrappen en ik was al op pagina 5. Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |