Ik bedoelde meer dat het Gooi dus al jaren aan soort van carnaval doet en breek me de bek niet open over die optocht in Larenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:26 schreef k_i_m het volgende:
Alhoewel carnaval in Laren ook een aanfluiting van jewelste is.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Laureline het volgende:
Ik heb sinds kort een eigen Evy, namelijk de mini(8 jr) die met mij wil trainen voor de 5 km CPC. De conditie van dat kind is frustrerend veel beter dan de mijne.![]()
Laatst hebben we 3 kwartier bijna non-stop door het bos gerend, de mini vrolijk kwetterend naast me. "Mama, weet je mama, volgend jaar gaan we dan de 10 kilometer doen, toch mama?" Hm. Volgend jaar houd ik het waarschijnlijk niet meer bij, dacht ik, maar dat zei ik maar niet. Waar is de tijd dat het kind nog op een klein rood fietsje naast me moest racen als ik ging hardlopen?
Maar die carnavalsshizzle was eerst altijd ernstig undercover. Dat je ineens op een willekeurige zaterdag rond de klok van half 12 zonder vooraankondiging werd geconfronteerd met 3 gesminckte stomdronken mongolen op een gemotoriseerde afgeragde kar met 16 speakers. Waaruit knetterhard en onverstaanbaar geruis gekraak en iets in de geest van "Jaja. en pa.. ..de.. ga.. bij buu.. ...en!' klonk. Nu hangen er borden en banners!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:33 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het Gooi dus al jaren aan soort van carnaval doet en breek me de bek niet open over die optocht in Laren![]()
Maar je kind zou het enig vinden gok ik
Hierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef laziness het volgende:
Ja hallo, ik verveel me, waar is iedereen?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Maar die carnavalsshizzle was eerst altijd ernstig undercover. Dat je ineens op een willekeurige zaterdag rond de klok van half 12 zonder vooraankondiging werd geconfronteerd met 3 gesminckte stomdronken mongolen op een gemotoriseerde afgeragde kar met 16 speakers. Waaruit knetterhard en onverstaanbaar geruis gekraak en iets in de geest van "Jaja. en pa.. ..de.. ga.. bij buu.. ...en!' klonk. Nu hangen er borden en banners!.
ook niet slecht!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man valt op haar:
[ afbeelding ]
Milla Jovovich dus.
En de rest kwam ook weer uit alle hoeken en gaten tevoorschijnquote:
jup..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Weekmenu's zijn echt goed voor je portemonnee Moblo.
Helemaal als je een beetje aan de hand van de aanbiedingen bepaalt wat je gaat eten.
Dan kan je dus wéér heupverhullende kleding aandoen, maar dan precies om de andere reden!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, overigens, het is nu echt duidelijk: ik moet aankomen }![]()
Al mijn recentelijk ingenomen broeken zijn te groot geworden.En staan echt niet meer. Ik lijk wel een man.
Waarschijnlijk is het dezelfde afgeragde prutoptocht.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:43 schreef laziness het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou eigenlijk eens terug moeten gaan, gewoon om te zien wat ze er van gebrouwen hebben.
Ga je kijken?
GMTA!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:50 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het dezelfde afgeragde prutoptocht.
En ik ga niet kijken. Ik ben niet zo'n carnavalstype. Ik hou niet van verklede mensen. Ik vind ze eng. En dat is een understatement.
Ik heb nog nooit heupverhullende kleding hoeven dragenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dan kan je dus wéér heupverhullende kleding aandoen, maar dan precies om de andere reden!
quote:
Haar taille is prachtig, maar ik vind vooral haar armpjes en schouders te iel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zie zie ik er nu ongeveer uit qua figuur. Íets dikker rond de taille misschien. Te smal naar mijn smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |