Doe je dat bewust?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:26 schreef Claudia_x het volgende:
Het eerste waar ik naar kijk is of iemand er slim uitziet.
Hoezee voor foute muziek! Danst u mee?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
die onderste foto maakt een hoop goed, vind de bovenste nog steeds 'dommig' en 'zaadvragend'
en die mix-site.. dat is zo totaal niet mijn muziekdus ik denk niet dat ik daar op ga hardlopen..
sporten doe ik lekker op foute popmuziek enzovan Kate Perry enzo
Nee hoor. Van al die vrouwen die voorbij komen kan ik ook wel zien dat ze mooi zijn, maar ik moet gewoon een teken van intelligentie zien om iemand leuk te vinden. Dat is natuurlijk zo subjectief als de pest.quote:
Zeker op die foto waar ze geen pruillip trekt en spontaan lacht, zie ik overeenkomsten met jou. Ergo, heer G heeft jou als ideaalbeeld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
Dus vooruit, ik ben blij met zijn goede smaak
Ze ziet er hier uit als een mix tussen jou en Sugar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dus vooruit, ik ben blij met zijn goede smaak
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:24 schreef conleche het volgende:
O en Greys, de mijne valt op deze:
[ afbeelding ]
beetje hetzelfde type als die van heer G.
En zó anders dan ik![]()
Om er verliefd op te worden, ja, dan vind ik intelligentie heel erg belangrijk. Maar puur voor de geilheid... nah...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee hoor. Van al die vrouwen die voorbij komen kan ik ook wel zien dat ze mooi zijn, maar ik moet gewoon een teken van intelligentie zien om iemand leuk te vinden. Dat is natuurlijk zo subjectief als de pest.
dát dusquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee hoor. Van al die vrouwen die voorbij komen kan ik ook wel zien dat ze mooi zijn, maar ik moet gewoon een teken van intelligentie zien om iemand leuk te vinden. Dat is natuurlijk zo subjectief als de pest.
Nou, dat laatste.... ik was wel blij dat hij niet met een hooggeblondeerde blauw-ogige barbie kwam maar met een donker type met donker haar en donkere ogen. Daar kan ik mezelf dan heel (maar dan ook héééélquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:24 schreef conleche het volgende:
O en Greys, de mijne valt op deze:
[ afbeelding ]
beetje hetzelfde type als die van heer G.
En zó anders dan ik![]()
carnaval is vast 'hip'quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:32 schreef Anosmie het volgende:
Ik zag gisteren dat ons dorp zowaar een carnavalsoptocht heeft dit jaar.
Belachelijk gewoon. Carnaval hoort thuis onder de rivieren. Niet in het Gooi.
idemquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind mezelf er trouwens nogal dommig uitzien (grote ogen, dopneus), maar mijn vriendje valt gelukkig gewoon en ongecompliceerd op grote borsten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idemmaar ik heb geen grote borsten
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idemmaar ik heb geen grote borsten
dus ik vraag me af waar hij wel op valtwant ik was ook nog 's 20 kg zwaarder toen hij op me viel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gek mens!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Same here... ik zou nooit op een mooi lichaam zonder inhoud kunnen vallen, zelfs niet voor seks denk ik.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Da's ook een gevaarlijke vraag... Maar zo gaan die gesprekken bij ons ook een beetje ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]!
Bij ons gaan die gesprekken als volgt:
C: Waarom vind je me leuk?
Lief: Tieten!
C: Nouhou. Serieuheus.
Lief: Je intellect.
![]()
die links doen het nooit bij mijquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:44 schreef Abbadon het volgende:
Gehardloopt!
en ik ben best een beetje trots op mezelf!! :$
*KLIK*
dan maar in woordenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die links doen het nooit bij mij
dank u, dank u....zondag deze weer, en dan volgende week les 14quote:
Echt supersnel! En maar 2x kort gewoon gelopen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:44 schreef Abbadon het volgende:
Gehardloopt!
en ik ben best een beetje trots op mezelf!!![]()
*KLIK*
Dank je, beebquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:51 schreef Greys het volgende:
Knap hoor McAbba!![]()
Ik weet geen donder van die tijden, maar ik ga er van uit dat het heel goed is!
En ik vind het al goed dat je uberhaupt gaat
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dan maar in woorden
Les 13 van Evy, 31 minuten, 5,39 km!![]()
En ik ben pas 2 weken weer begonnen met lopen na maanden lang niks doen....
nee...het schema wasquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt supersnel! En maar 2x kort gewoon gelopen?
jij vindt mooie vrouwen mooi? jeetje...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:04 schreef sigme het volgende:
Terwijl ik mooie vrouwen wel heel mooi vind hoor.
Onder welke steen woon jij?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:32 schreef Anosmie het volgende:
Ik zag gisteren dat ons dorp zowaar een carnavalsoptocht heeft dit jaar.
Belachelijk gewoon. Carnaval hoort thuis onder de rivieren. Niet in het Gooi.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Laureline het volgende:
Ik heb sinds kort een eigen Evy, namelijk de mini(8 jr) die met mij wil trainen voor de 5 km CPC. De conditie van dat kind is frustrerend veel beter dan de mijne.![]()
Laatst hebben we 3 kwartier bijna non-stop door het bos gerend, de mini vrolijk kwetterend naast me. "Mama, weet je mama, volgend jaar gaan we dan de 10 kilometer doen, toch mama?" Hm. Volgend jaar houd ik het waarschijnlijk niet meer bij, dacht ik, maar dat zei ik maar niet. Waar is de tijd dat het kind nog op een klein rood fietsje naast me moest racen als ik ging hardlopen?
Ik vermoed dat ze Bussum e.o. bedoelt en niet Larenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Onder welke steen woon jij?![]()
![]()
Laren had altijd al een carnavalsoptocht namelijk.
In de tijd dat ik er woonde in ieder geval maar das al weer laaaang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |