Oh, vertel, wat heb je tegen Jamie?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:38 schreef ColdFeet het volgende:
Terwijl het een originele en getalenteerde chefkok is, boven alles (itt bijvoorbeeld een Jamie Oliver).
Ja, ongelooflijk, hè? Ik heb een fascinatie voor mensen die dat kunnen/doen. Murakami is er nog zo één.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij heeft de Comrades gelopen![]()
![]()
Dat is iets van 90 km!
De dame, of haar kooksels?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:42 schreef Adelante het volgende:
Hier kan ik dan met water in m'n mond naar kijken, als die op tv staat te koken
[ afbeelding ]
Helaas is ze niet zo vaak meer op de buis
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een uur? patser![]()
maar lekker hoor...ik als het goed is een ruim half uur vandaagstraks...zometeen!
Ik vind hem vreselijk. Hij is totaal niet origineel; hij gebruikt vrij standaard recepten en combinaties. Hij is rommelig, en dat zie je in zijn kookboeken, die wat mij betreft matig zijn. Maar bovenal kan ik zijn uitbundig joviale gedrag niet uitstaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, vertel, wat heb je tegen Jamie?![]()
Zij is bijna net zo irritant als:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:42 schreef Adelante het volgende:
Hier kan ik dan met water in m'n mond naar kijken, als die op tv staat te koken
[ afbeelding ]
Helaas is ze niet zo vaak meer op de buis
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef Syrena het volgende:
Ik kijk wel graag naar 'm. Met het geluid uit en de teletekst aan.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zij is bijna net zo irritant als:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef Syrena het volgende:
Jamie is een gore knoeilap![]()
Ik kijk wel graag naar 'm. Met het geluid uit en de teletekst aan.
Gut ja, hoe heet die ook alweerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zij is bijna net zo irritant als:
[ afbeelding ]
Ik kan moeilijk beoordelen of hij origineel is, maar ik vind de risottorecepten in zijn Italiëboek verrassend lekker! Risotto met bloemkool en ansjovisbroodkruim.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind hem vreselijk. Hij is totaal niet origineel; hij gebruikt vrij standaard recepten en combinaties. Hij is rommelig, en dat zie je in zijn kookboeken, die wat mij betreft matig zijn. Maar bovenal kan ik zijn uitbundig joviale gedrag niet uitstaanEn zijn geslis
Hij heeft in de afgelopen 5 jaar 4? 5? 6? basiskookboeken uitgebracht. Dat zegt al genoeg
Je vind hem dus gewoon leuk om te zien, zolang hij zijn bek niet opentrektquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zie nu pas hoe het overkomt. Ik bedoelde met de ondertiteling van de TT. Zodat ik idd dat geslis niet hoef te horen.
Hij is op TV vreselijk, maar zijn kookboeken...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:52 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Van deze krijg ik de zenuwen.
I laf him!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:52 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
Van deze krijg ik de zenuwen.
Hmja, ik vind beide mannen fantastisch, al begrijp ik ook wel dat de programma's die ze maken cheesy zijn. Het zijn van die mensen die op hun eigen manier getalenteerd zijn en niet bij de pakken neer gaan zitten maar het beste uit het leven halen. Daar houd ik van. Selfmade. Dr Phil, Gordon Ramsay, Murakami, Ayn Rand. Merkwaardig lijstje, I know.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:48 schreef conleche het volgende:
Claudia, ik ben verbaasd over jouw adoratie objecten Ramsay en Dr. Phil. I don't get it.
Wie is dat? Wat een mooie vrouw.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gut ja, hoe heet die ook alweer
Een minder opwindende of opzienbarende chef, die echt geweldige kookboeken schrijft:
[ afbeelding ]
Ja! Alleen als ze gaan proeven, en die dikke wangetjes gaan op en neer. Huuuuu.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil trouwens even een lans breken voor Masterchef. Wat een geweldig programma!
[ afbeelding ]
Nou vooruit. Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Mijn kwijlchick heet Rhona Mitra.
Speelt in de laatste film Underworld 3
En in Doomsday, Shooter, sommige afleveringen van Nip Tuck en nog wat spul.
Doe maar effe googlen :-)
Dat haarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
DaD, heb ff gevraagd aan Heer G hoe zijn adoreermevrouw nou ook alweer heet.
Kreeg dit mailtje net terug
[..]
Nou vooruit. Ik kan me er iets bij voorstellen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind het net de mooie zus van Posh!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh haar ken ik wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ga zo 's even kijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:32 schreef computergirl het volgende:
[..]
ken je deze site? Ik loop nooit met muziek maar hier kan je van alles downloaden
Ik ben niet jaloers hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:10 schreef karoltje het volgende:
Haha wat een jaloerse reacties inderdaad.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers hoorZe heeft een goed figuur en mooi haar, maar ik vind haar gezicht niet zo mooi. Doe mij maar dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, ik vroeg aan m'n vriend of hij dat een mooie vrouw vond. "Nee, niet bepaald bijzonder... maar dat kan ook komen door die chagrijnige kutkop."quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft vast ook nephaarquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:09 schreef laziness het volgende:
Gut gut, wat zijn we weer positief over een mooie meid dames
GMTAquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
Het ligt ook een beetje aan de foto die je ziet natuurlijk.
Hier is ze wel echt superdepuper mooi!
Ik geef toe, toen Dr. Phil voor het eerst bij Oprah was vond ik hem wel kinda verfrissend. Maar als ik nu naar zo'n show kijk, is het enige wat ik denk: Trucje. en bovendien voorspelbaar en moralistisch.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hmja, ik vind beide mannen fantastisch, al begrijp ik ook wel dat de programma's die ze maken cheesy zijn. Het zijn van die mensen die op hun eigen manier getalenteerd zijn en niet bij de pakken neer gaan zitten maar het beste uit het leven halen. Daar houd ik van. Selfmade. Dr Phil, Gordon Ramsay, Murakami, Ayn Rand. Merkwaardig lijstje, I know.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:22 schreef karoltje het volgende:
Ik ga nu hardlopen met Evy, totaaaaal geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |