Hahahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat zei ze ook al weer?
"Jullie drijven me in een hoek als een opgejaagd dier!"
O ik had er even overheen gelezen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Komt er nog een vervolg aan de date denk je?
Ik verspil kostbare tijd door onnodig vroeg op te staan en 3x achter elkaar het RTL nieuws te kijken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik echt de enige die 's ochtends kostbare tijd verspilt met doelloos rondlopen?.
Wederom: ik geloof dat ik nog liever carnaval vier!!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:49 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn ochtendritueel![]()
5.00 man staat op en gaat douchen - ik probeer verder te slapen
6.00 kind 1 komt boven - knuffelen
6.05 uit bed
bril op
tandenpoetsen en tegelijkertijd met terraband mijn beenspieren trainen (3 min)
20 x opdrukken
douchen
dagcreme en deo
opmaken (mascara, wenkbrauwpotlood/poeder, lippenstift, soms wat poeder, soms rouge)
haar fohnen (niet altijd, was mijn haar neit iedere dag)
6.45 kind 2 wakker maken
Beide kinderen aankleden
7.10 ontbijten
lunchpakketten klaarmaken
de kinderen aansporen tanden te poetsen
haar van dochter kammen en vlechten
de kinderen zeggen dat ze op moeten schieten
7.30 op zoek naar mutsen en sjaals
de kinderen zeggen dat ze op moeten schieten, want ik had al weg moeten zijn![]()
7.40 eindelijk op de fiets naar de kindergarten
7.50 terugfietsen
7.55 in de auto naar mijn werk
8.45 op mijn werk
Ja, dat kan ze best hè!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:37 schreef Greys het volgende:
Welnee, geen ontaarde Puppel. Shie noows joe laf hur!
En dit is niet de 'echte' dag he, qua weghalen. Dat komt maandag pas.
Ze hoeft nu geloof ik alleen maar te praten en dat kan ze best
Is dat die met avocado en gerookte kip? Die is echt heerlijkquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
D: magere tortilla uit de allerhande (die had Sugar tijdje geleden ook gemaakt geloof ik)
Die recepten staan op internet, en als je echt wil, dan kun je ook de Klantenservice bellen of ze er 1 op willen sturen naar je.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:47 schreef Syrena het volgende:
Oh dammit. Ben ik een keer online op MSN omdat dat voor m'n werk moet, komt de carnavalsplannendwarsbomende vriendin ineens onlineDaar heb ik geen zin in, maar ineens nu offline gaan zal wel opvallen denk ik...
Magere tortilla?Waarom kun je je niet abonneren op de Allerhande. Ik grijp altijd mis in de winkel.
zouden ze ook naar Zweden sturen? Ik mis de allerhande!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die recepten staan op internet, en als je echt wil, dan kun je ook de Klantenservice bellen of ze er 1 op willen sturen naar je.
nee, die met die aardappelschijfjes, peen julienne, ui en eiquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:43 schreef progje het volgende:
[..]
Is dat die met avocado en gerookte kip? Die is echt heerlijk
het is deze tortillaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:47 schreef Syrena het volgende:
Oh dammit. Ben ik een keer online op MSN omdat dat voor m'n werk moet, komt de carnavalsplannendwarsbomende vriendin ineens onlineDaar heb ik geen zin in, maar ineens nu offline gaan zal wel opvallen denk ik...
Magere tortilla?Waarom kun je je niet abonneren op de Allerhande. Ik grijp altijd mis in de winkel.
Thanks! Ziet er inderdaad lekker uit zeg. Volgende week meer eggs meenemen.quote:
Is je hoofdpijn alweer weg dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:04 schreef conleche het volgende:
Ik ga ook rennen vandaag. Een flink eind. Ik zet de stopwatch op een uur denk ik. Dan loop ik verder dan ik ooit gelopen heb. Kijken of ik het volhoud.......
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Is je hoofdpijn alweer weg dan?
Anders lijkt het me niet echt lekker rennen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |