abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66269891
M'n vriendje zat gister voor de tv te kwijlen bij Nigella Lawson. "Kijk lief, wat ze maakt! Jezus, lekker man! Goh, ze heeft wel grote borsten hè?"
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 februari 2009 @ 11:13:36 #127
163650 Greys
pi_66269893
Dan zal ik voor je duimen Co, dat het snel weg is!
Hoofdpijn sucks!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:14:48 #128
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66269938
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:04 schreef conleche het volgende:
Ik ga ook rennen vandaag. Een flink eind. Ik zet de stopwatch op een uur denk ik. Dan loop ik verder dan ik ooit gelopen heb. Kijken of ik het volhoud.......
een uur? patser

maar lekker hoor...ik als het goed is een ruim half uur vandaag straks...zometeen!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 februari 2009 @ 11:14:49 #129
163650 Greys
pi_66269940
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriendje zat gister voor de tv te kwijlen bij Nigella Lawson. "Kijk lief, wat ze maakt! Jezus, lekker man! Goh, ze heeft wel grote borsten hè?"
Hihihi. De mijne zat gister luid te verkondigen dat hij een Adoreertopic voor... *insert naam van voor mij onbekende schone* .. zou gaan maken in B&H, omdat ik mijn McArmy adoreer topic heb. Ik weet de naam niet meer van het meiske dat hij wilde gaan adoreren. Ben benieuwd of hij het echt doet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66269952
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Doe jij nog steeds Evy? Of loop je nu op eigen muziek?
ik ga zo weer voor Evy maar zit er aan te denken om mijn eigen muziek samen te gaan stellen
maar ben alleen niet zo goed in die dingen, dus ga wel even meeschrijven met de dingen die Cyclechick hier wel eens post voor haar spinninglessen
Ja doei.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:15:27 #131
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66269969
quote:
onderschat het belang van grote borsten niet, bij het bereiden van een maaltijd!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_66269980
quote:
Nigella is wel echt dik maar op TV wordt dat altijd verstopt achter keukenapparatuur en aanrechten enzo..

maar ik heb 2 boeken van haar en mèn
Ja doei.
pi_66270016
quote:
Hahaha! Nigella is wel het toppunt van romigheid! En de meeste van haar gerechten ook
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 februari 2009 @ 11:18:02 #134
163650 Greys
pi_66270065
Ik vind Nigella zelf ook een lekker wijf

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66270090
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het is deze tortilla
yummie, maar eens ff toevoegen aan mijn "kookboek"
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66270098
ze is ook idd haar gezicht en haar
Ja doei.
pi_66270143
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hahaha! Nigella is wel het toppunt van romigheid! En de meeste van haar gerechten ook
Romig is dus niet een woord waarmee je mij zou omschrijven. . Ik vind d'r ook heel mooi. . Ze is zo iemand tegen wie je aan wilt kruipen omdat je weet dat ze heel zacht gaat zijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66270197
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:18 schreef Greys het volgende:
Ik vind Nigella zelf ook een lekker wijf

[ afbeelding ]
Ik ook. Maar ik snap wel waarom ze liever achter het aanrecht blijft

Volgens mij draagt ze ook flink corrigerend ondergoed
pi_66270255
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Romig is dus niet een woord waarmee je mij zou omschrijven. . Ik vind d'r ook heel mooi. . Ze is zo iemand tegen wie je aan wilt kruipen omdat je weet dat ze heel zacht gaat zijn.
... en omdat je weet dat ze dan allerhand fudge-cream-buttered-brownies voor je maakt

Nja, ook met heel wat pondjes teveel blijft het een pracht-vrouw; ze heeft een geweldige uitstraling!
pi_66270404
Ik erger me alleen maar wezenloos aan Nigella omdat ze zo log en sloom is. De Gordon Ramsay komt dan in me naar boven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_66270500
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik erger me alleen maar wezenloos aan Nigella omdat ze zo log en sloom is. De Gordon Ramsay komt dan in me naar boven. YOU FAT LAZY FUCK!
Gordon heeft de marathon gelopen, wist je dat?

Ik vind zijn boeken altijd zo... intimiderend: alles moet heel profi en niets mag prefab En om de drie pagina's staat een portret van De Grote Meester Zelf.

Verder leuke boeken, trouwens!
pi_66270563
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind zijn boeken altijd zo... intimiderend: alles moet heel profi en niets mag prefab En om de drie pagina's staat een portret van De Grote Meester Zelf.

indeed! ik heb ook één boek van hem gekocht, maar dúrf er niets uit te maken omdat ik niet zo fabulous ben

en ik zal straks even 't geld voor Ains overmaken
Ja doei.
pi_66270590
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ga zo weer voor Evy maar zit er aan te denken om mijn eigen muziek samen te gaan stellen
maar ben alleen niet zo goed in die dingen, dus ga wel even meeschrijven met de dingen die Cyclechick hier wel eens post voor haar spinninglessen
ken je deze site? Ik loop nooit met muziek maar hier kan je van alles downloaden
pi_66270598
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]
Nja, ook met heel wat pondjes teveel blijft het een pracht-vrouw; ze heeft een geweldige uitstraling!
Jup. En ze krijgt geen plofkop

Neemt niet weg dat ik dat figuur voor mezelf te dik zou vinden. Maar ze heeft wel prachtige verhoudingen waar ik een moord voor zou doen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66270627
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, ik heb zijn autobiografie gelezen.
quote:

Ik heb 2 van zijn boeken en voel me er juist niet door geïntimideerd! Het enige wat ik Gordon kwalijk neem is dat hij meewerkt aan smakeloze programma's als Hell's Kitchen en de Amerikaanse variant op Kitchen Nightmares.
pi_66270702
quote:
En een heule dikke reet
Ze zat een keer bij een praatprogramma op een bank. Holy Moly!
En je zag ook duidelijk dat ze in haar eigen programma een haarstylist standby heeft. Op die bank zag ze er enorm pluizig uit. Zoals ik, voordat ik de kracht van de velcro-roller ontdekte
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66270715
Ik heb trouwens een tijdje geleden een passage uit zijn boek gepost:
quote:
Maar er is één ding waar ik helemaal een gruwelijke hekel aan heb en dat is een dikke chef. Ik kan het weten, want ik ben er zelf een geweest. Daarom ben ik gaan hardlopen.

Het kwam eigenllijk door Chris dat ik daarmee begon. Ik speelde een keer een partijtje squash met hem. Dat was in 2000. Ik woog 110 kilo, echt een gedrongen aap. Hij gaf me op de squashbaan altijd een pak slaag. Telkens als hij kwaad op me was, nam hij me mee om te squashen en dan liet hij me alle hoeken van de baan zien. Hij nam het altijd tegen drie man achter elkaar op, de ballenvreter: tegen mij en mijn twee zwagers, Adam en Luke. Hij liet ons pas gaan als we op onze knieën lagen. Ik wilde hem altijd verschrikkelijk graag verslaan, maar ik hield het squashen eerlijk gezegd nooit langer dan een kwartier vol. Hoe dan ook, op een dag zei hij na een wedstrijd dat ik eens op de weegschaal moest gaan staan. Ik liet mijn handdoek vallen, want ik wilde natuurlijk zo licht mogelijk zijn. Maar het had geen zin: daar stond het, mijn enorme gewicht. ‘Daar moet je iets aan doen,’ zei hij. ‘We gaan niet meer squashen, in plaats daarvan gaan we vanaf morgen hardlopen. Over drie maanden loop jij je eerste marathon van Londen.’

Tijdens het hardlopen hielden we altijd zo’n beetje overleg. Ik begon het nog leuk te vinden ook. Ik rende altijd van Battersea naar Mayfair om hem op te pikken, als warming-up, maar dan gaf hij me een uitbrander omdat ik energie verspilde die ik nodig had voor het rennen, en daar had hij gelijk in. De eerste marathon was vreselijk. Na een kilometer of tien rende ik niet meer, maar liep ik. Fuck, het leek nergens op. Tegen de tijd dat ik finishte, was het al donker! Maar daardoor werd ik juist fanatieker. Over mijn eerste marathon deed ik 4 uur en 58 minuten. Mijn beste tijd tot nu toe is 3.30 en 15 seconden, die liep ik in 2004. Mijn droom is onder die 3.30 te komen en ik weet zeker dat ik dat kan. Mijn snelste halve marathon liep ik in 1 uur en 27 minuten, hoewel Chris zegt dat halve marathons voor luie mensen zijn. Dit jaar ga ik New York doen. Ik heb drie Comrades gelopen in Zuid-Afrika, waarbij je van Durban naar Pietermaritzburg loopt.

(p. 179-180)
pi_66270828
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:33 schreef Claudia_x het volgende:

Ja, ik heb zijn autobiografie gelezen.
Pff, jij bent wel een tandje doorgewinterder fan dan ik
quote:
Ik heb 2 van zijn boeken en voel me er juist niet door geïntimideerd! Het enige wat ik Gordon kwalijk neem is dat hij meewerkt aan smakeloze programma's als Hell's Kitchen en de Amerikaanse variant op Kitchen Nightmares.
Soufflévormpjes tweemaal beboteren en dan paneren met gemalen noten omdat je souffléetjes anders een beetje scheef zouden kunnen worden? Dat vind ik wel echt fanatiek Het is inderdaad jammer dat hij die programma's doet; iedereen kent hem nu als de dicatoriale, vloekende hufter. Terwijl het een originele en getalenteerde chefkok is, boven alles (itt bijvoorbeeld een Jamie Oliver).
pi_66270923
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 11:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens een tijdje geleden een passage uit zijn boek gepost:
[..]

Hij heeft de Comrades gelopen Dat is iets van 90 km!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:42:23 #150
3185 Adelante
To let it go now
pi_66270978
Hier kan ik dan met water in m'n mond naar kijken, als die op tv staat te koken

Helaas is ze niet zo vaak meer op de buis
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')