Inderdaad. De eurobiljetten zijn net zo lelijk als die van de Dollar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
We hadden het best ontworpen geld ter wereld inderdaad.
Als ik er nu nog een biljet van zie, op tv bijvoorbeeld, dan valt me ook meteen op hoe kleurrijk het was. Briljant.
Die heb ik nooit in mijn portemonaie gehadquote:
Ik ook niet, maar wilde die maar al te graag hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit in mijn portemonaie gehad
Juist wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:28 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik niet zo mooi
Schitterendquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:36 schreef Rosbief het volgende:
Het vernieuwde tientje was kek![]()
[ afbeelding ]
En de legendarische 250![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:36 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
En de legendarische 250![]()
[ afbeelding ]
Niks meer waardquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:30 schreef golfer het volgende:
Heb deze nog steeds hier liggen:
[ afbeelding ]
Jawel hoor. Nog tot 2025 in te wisselen bij DNB.quote:
Wel voor de verzamelaar.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:47 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Als je er genoeg van verzamelt wel ja.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:30 schreef golfer het volgende:
Heb deze nog steeds hier liggen:
[ afbeelding ]
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:14 schreef elcastel het volgende:
Ik heb niks tegen de euro, maar ik mis de biljetten ook. Uitgezonderd van 'het nieuwe tientje', daar had ik dan weer niks mee (itt de andere nieuwe biljetten).
Kwam toch door onze vriend Holleeder?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Het biljet van 250 gulden heb ik niet vaak gezien.
Je plaatje doet het nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:59 schreef Topspin het volgende:
[ afbeelding ]
Een ander betaalmiddel maar dan maar hier omdat een apart topic een beetje overdreven is om te openen en dan ook omdat het alsnog een visueel herkenbaar iets is als papiertje. De euro cheque
Net deed ie het wel, nu ff nieuwe erin gezet. Duitse bank of Nederlandse bank, ze zagen er allemaal hetzelfde uit.quote:
Deze vond ik het mooistquote:
die roeleerde juistquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:28 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit in mijn handen gehad, en nu is het te laatquote:
http://www.verzamelaarsma(...)en_1972/1/18/17.aspxquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nooit in mijn handen gehad, en nu is het te laat
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:08 schreef msnk het volgende:
Ik weet nog toen ik die (oude) 100 en 250 gulden biljetten zag als kind.
Wat leek dat toch als verschrikkelijk veel geld. *Zucht nostalgisch*
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:11 schreef Adfundum het volgende:
Vorige maand nog een briefje van honderd gulden gevonden in een potje.
Die's lelijk Golferquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:40 schreef golfer het volgende:
Vanuit mijn jeugd kan ik mij deze nog herinneren:
[ afbeelding ]
Omdat je dan 3 reacties had gehad en nu meer dan 50.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
En waarom, beste tong, kon dit niet in Guldens?
De meeste van de hier geposte plaatjes stonden daar ook al.
Dat topic heeft 63 replies, waarvan de vijf laatste posts zijn geplaatst nádat tong dit topic opende.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:40 schreef Remzz het volgende:
[..]
Omdat je dan 3 reacties had gehad en nu meer dan 50.
Omdat de TT niet pakkend genoeg was om mijn aandacht te trekken.quote:Op zondag 22 februari 2009 10:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
En waarom, beste tong, kon dit niet in Guldens?
De meeste van de hier geposte plaatjes stonden daar ook al.
Ik spaar ze :pquote:Op zondag 22 februari 2009 21:28 schreef Casparovvv het volgende:
Ik had gisteren nog een 500-euro biljet in handen. Stiekem vind ik die ook best mooi
Dan ben je één van de weinigen denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:03 schreef dotKoen het volgende:
Vind de eurobiljetten over het algemeen ook mooi.
Vijf gulden munten waren heerlijkquote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef Kontiki het volgende:
Ik vond het vijf gulden muntje altijd erg mooi. Ik verdien tegenwoordig m'n loon in Pound Sterling () en de munt van het pond lijkt heel erg op ons klassieke goudkleurige dikkertje.
quote:Op maandag 23 november 2009 22:10 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Vijf gulden munten waren heerlijkJe voelde er gewoon aan dat ze veel waard waren (voor mij toen in ieder geval
). Was dol op die dingen. Heb trouwens ook nog die groene 5 gulden briefjes gekend, hoewel die zeldzaam aan het worden waren vanwege de muntjes.
[ afbeelding ]
En dan altijd 25 euro aan het einde van het schooljaar voor een goed rapport, een klein fortuin voor een kind van mijn leeftijd toen
die vond ik erg mooiquote:Op maandag 7 december 2009 10:51 schreef nismos het volgende:
1 keer in de week zakgeld![]()
[ afbeelding ]
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:26 schreef Sovjet het volgende:
Echter deden wij achteraf meer met bonnen... makkelijker systeem voor ons kameraden.
Ok ze zijn wel mooi maar een beetje robuust.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:40 schreef Sovjet het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Tsjeka je weet te vinden...
Nou mooi hoor, van die felle letters er opquote:Op woensdag 9 december 2009 10:26 schreef Sovjet het volgende:
Ons CCCP had pas echte bankbiljetten...
[ afbeelding ]
Echter deden wij achteraf meer met bonnen... makkelijker systeem voor ons kameraden.
Was idd een erg mooi biljetquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:36 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik volgens mij nog nooit in het echt gezien.quote:
Dan hadden ze de biljetten moeten voorzien van lelijke SPECIMEN-stempels, aangezien die nog tot 2032 kunnen worden omgewisseld voor euro's bij De Nederlandsche Bank. Tikt lekker aan, iedere Nederlander een gratis briefje van f1000.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:01 schreef Sequencial het volgende:
Gulden
Vuurtoren![]()
Ze hadden iedere Nederlander, naast dat euro-startkitje, een afscheid-van-de-guldenkitje moeten geven met alle biljetten en munten
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:22 schreef Fides het volgende:
Ik heb de Zimbabwean dollar nog meegemaakt:
[ afbeelding ]
Zoals je al kan zien aan de afbeelding: Keiweinig waard.
quote:Op maandag 7 december 2009 10:51 schreef nismos het volgende:
1 keer in de week zakgeld![]()
[ afbeelding ]
De 1000 gulden handdoekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geeltje![]()
Ik droog mijn goddelijke lichaam altijd af met die biljetten.Ben nogsteeds blij met die handdoeken.
Van de Edah toen der tijd!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geeltje![]()
Ik droog mijn goddelijke lichaam altijd af met die biljetten.Ben nogsteeds blij met die handdoeken.
Ik heb er 1 maar die krijg je niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:47 schreef Erasmo het volgende:
Zou je nog ergens van de 1000 gulden handdoeken kunnen krijgen? Die dingen waren echt tof
Ik vroeg me al af of die al voorbij was gekomen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:00 schreef barthol het volgende:
Ik betaalde nog met deze
[ afbeelding ]
Haha die heb ik ook als deel van een 20cm pak aan alles van ZIM$ 1 - 100000000000000quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:22 schreef Fides het volgende:
Ik heb de Zimbabwean dollar nog meegemaakt:
[ afbeelding ]
Zoals je al kan zien aan de afbeelding: Keiweinig waard.
Ik vond dat altijd zo grappig om uit te leggen aan kinderen of buitenlanders dat met het geeltje niet het gele biljet bedoeld werd, snapten ze geen sikkepit vanquote:Op zondag 21 maart 2010 21:46 schreef cafca het volgende:
Ik vond dat gele briefje, wat dan weer twee geeltjes waard was, toch wel de mooiste.
M'n pa heeft toen voor een winkel gewerkt om de euro te introduceren. Druk samengewerkt met DNB etcetera. Aan het eind als aardigheidje een plexiglazen standaard met alle guldenbiljetten erin gekregen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dan hadden ze de biljetten moeten voorzien van lelijke SPECIMEN-stempels, aangezien die nog tot 2032 kunnen worden omgewisseld voor euro's bij De Nederlandsche Bank. Tikt lekker aan, iedere Nederlander een gratis briefje van f1000.
dat was die nieuwe..quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:28 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso zijn Nederlanders wel goed in vormgeving en illustratie natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:18 schreef tomtomkortom het volgende:
Groter hoeft niet altijd beter te zijn.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sowieso zijn Nederlanders wel goed in vormgeving en illustratie natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:38 schreef zovty het volgende:
Ik reken toch nog regelmatig even terug, en ik blijf schrikken.
Ja vooral na een avond stappen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:38 schreef zovty het volgende:
Ik reken toch nog regelmatig even terug, en ik blijf schrikken.
Vooral de nieuwe stijl gulden briefjes vond ik erg mooi.
Mijn broertje was 5,mijn zusje 9. Waren ze bij oma geweest en hadden ze allebei 5 gulden gehad.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:37 schreef sciter het volgende:
Guldens
Ik ben meer fan van de 5 gulden-munt.
vrouwenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje was 5,mijn zusje 9. Waren ze bij oma geweest en hadden ze allebei 5 gulden gehad.
Mijn broertje 5 losse guldens mijn zusje 1 5 gulden munt.
Zegt mijn zusje dat het niet eerlijk is want broer had er 5 en zij maar 1.
Toen gaf broer 2 van zijn munten aan zus zodat ze er allebei 3 hadden![]()
Wat dom, nu heeft hij minder. Wel slim zusje.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn broertje was 5,mijn zusje 9. Waren ze bij oma geweest en hadden ze allebei 5 gulden gehad.
Mijn broertje 5 losse guldens mijn zusje 1 5 gulden munt.
Zegt mijn zusje dat het niet eerlijk is want broer had er 5 en zij maar 1.
Toen gaf broer 2 van zijn munten aan zus zodat ze er allebei 3 hadden![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:51 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb nog een briefje van 5 gulden. Wie wil me nu aanraken?
Boh jij bent oudquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:08 schreef pinine het volgende:
deze heb ik ook nog gekend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
INB4 briefje van 450 euro wat echt fantástisch isquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:17 schreef HaJee het volgende:
Dit is eigenlijk nog geheim, maar ik kan de mensen hier wel vertrouwen. Hier ben ik o.a. mee bezig in opdracht van de EU:
[ afbeelding ]
Dan nog!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2011 14:20:55 ]
Oh god, daar komen de oldfags die alles nog omrekenenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:22 schreef IndianRose87 het volgende:
weet je hoeveel je snoepjes je vroeger kon kopen voor 10 gulden?![]()
even verbeterd voor je, als je engelse woorden wilt gebruiken doe het dan wel goedquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh god, daar komen de old fags die alles nog omrekenen
en terecht, het zijn ook mooie briefjesquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:
Die briefjes hangen hier nog bij de toonbank van de avondwinkel.
reken jij nooit terug in dirhams?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die aan de kassa nog altijd terugrekenen.
Waarom zou ik dan?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
reken jij nooit terug in dirhams?
sorry, even trollen...quote:
jèèèè, 'tis niet eerlijk, 'kwas trouwens nog maar een peuter, helpt dat nog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie ouwe tijd *zucht*
ja idd ga jij jezelf rukke op lenin ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:47 schreef sciter het volgende:
[..]
Kewl man mattie ga je nu spang weer met je matties op schoolplein hangen toch?
of ga fquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ja idd ga jij jezelf rukke op lenin ofzo
of ga de bijbel nogeens overlezen met je adam en eva ideeenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:47 schreef sciter het volgende:
Kewl man mattie ga je nu spang weer met je matties op schoolplein hangen toch?
Op school altijd dat spelletje waarin je de 5 guldenmunt draaiende moet houden. Deed je dat niet moest je met je knokkels op tafel en was de pijn nabij <3quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef Edensnator het volgende:
Dat vijfguldenbriefje heb ik nooit meegemaakt. In mijn tijd waren het al vijfguldenmuntjes.
Swa ik trek die hele dag al mang, zie je laterz op de schoolpleintje tog?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:52 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ja idd ga jij jezelf rukke op lenin ofzo
Het niet snappenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:54 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
of ga de bijbel nogeens overlezen met je adam en eva ideeen
volgens mij heeft een nigga je eens inmekaar getrapt en heb je nu traumas?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:57 schreef sciter het volgende:
[..]
Swa ik trek die hele dag al mang, zie je laterz op de schoolpleintje tog?
Nog steeds oudquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:03 schreef pinine het volgende:
[..]
jèèèè, 'tis niet eerlijk, 'kwas trouwens nog maar een peuter, helpt dat nog?![]()
dit briefje zat er trouwens ook nog tussenin![]()
[ afbeelding ]
Dat heeft Mono me idd al een keer of 3 verteldquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:
Die briefjes hangen hier nog bij de toonbank van de avondwinkel.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:21 schreef KeFFuR1208 het volgende:
In het guldentijdperk vroeg ik altijd aan mensen "waar gaan de meeste briefjes van 100 heen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie ouwe tijd *zucht*![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hoe groot?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Rijksdaalders zijn ook gaaf. Vet grote munten
Ik heb er al een gevondenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Groter dan ¤2 munten schat ik.
Ik heb alle Gulden-munten nog, als aandenken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er al een gevondenOud geld bewaren ftw
Kwartjes en dubbeltjes (de oude) waren zeker mooi. Beter dan die huidige meuk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoewel ik fel tegen een terugkeer vand e gulden ben, heb ik destijds wel een zakje met zowat alle Nederlandse guldenmunten bewaard.
10 guldenmunt
die dikke, robuuste 5 guldenmunt
Kwartjes en duppieskleine kutdingen.
Hekel aan (letterlijk) klein geld. Heb ook een hekel aan 1 en 2 eurocentenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kwartjes en dubbeltjes (de oude) waren zeker mooi. Beter dan die huidige meuk.
Het geniale kwartjessysteem had nooit overboord gemogen, maar helaas...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kwartjes en dubbeltjes (de oude) waren zeker mooi. Beter dan die huidige meuk.
Ik niet, ben veel te blij met de euro.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:22 schreef IndianRose87 het volgende:
Wij willen de gulden terug!!
weet je hoeveel je snoepjes je vroeger kon kopen voor 10 gulden?![]()
Die 5 euro daarentegen, je hoest 1 keer en het is weg
De laatste 10 jaar wel extreem Remlof. Dat ben je met me eens denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en in 1970 50 guldencent
Alles wordt altijd duurder
Ja.quote:
Wehkamp.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waar haal jij je friet, bij de librije ofzo
priceless!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef YuckFou het volgende:
Het geniale kwartjessysteem had nooit overboord gemogen, maar helaas...
jullie zijn een van de laatste uitgaven trouwens vergeten:
[ afbeelding ]
Hfl 44,- voor de kapperquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef tong80 het volgende:
Ik reken nog steeds terug. Ik heb geen waardegevoel bij de Euro.
Behalve als ik 20 Euro moet betalen bij de kapper waar het eerst 18 gulden was.
jare 90 al ik heb gedrukte muntjes uit 1999 maar invoering was rond februari 2002quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:35 schreef Dos37 het volgende:
De euro is er al 10 jaar toch? of was het 2002
Nee, de euro is ingevoerd op 01-01-2002, om 00.01 uur 's morgens. Dat er muntjes zijn met een jaartal 1999 heeft te maken met het daadwerkelijke jaar dat die dingen zijn geslagen.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:22 schreef T42 het volgende:
[..]
jare 90 al ik heb gedrukte muntjes uit 1999 maar invoering was rond februari 2002
1-1-2002 kon je ook nog met guldens betalen maar je kreeg wisselgeld in euro's.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, de euro is ingevoerd op 01-01-2002, om 00.01 uur 's morgens. Dat er muntjes zijn met een jaartal 1999 heeft te maken met het daadwerkelijke jaar dat die dingen zijn geslagen.
Al die oude guldenbriefjes?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:20 schreef T42 het volgende:
heb alle briefjes netje ingelijst aan de muur hangen. ze zijn wel fragiel geworden na 10 jaar
1,50e voor een patatje hierquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste 10 jaar wel extreem Remlof. Dat ben je met me eens denk ik.
Da's drie gulden 30quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:20 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben 14, ik kan me dat niet meer herinneren![]()
![]()
mensen die guldens niet kennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1000 gulden na nietquote:
Ik dacht eerst Geert Wilders.quote:
Patatje zonder was zelfs een gulden. Vroeger jatte ik wel eens een statiegeld van mijn ouders, die ik vervolgens inleverde om van die piek snoep te kopen. Nu krijg je er slechts 25 cent voor, kun je niet eens een lollie van kopenquote:
Die heb ik ook allemaal behalve de Joegoslavische. Die laatsten zijn tijdens de bezetting van NL Indie uitgegeven en gemaakt door de American Banknote Company.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:49 schreef Mirel het volgende:
Etnocentrisme? Niet dat ik de guldens níet mooi vindt, integendeel.
Mag ik hier ook geld van andere landen plaatsen?
via http://www.banknotes.com/search.htm
Zuid-Afrika. Mooi, die neushoorn.
[ afbeelding ]
India. Ghandi.
[ afbeelding ]
Ex-Joegoslavië, Tesla is die ene man.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederland. Dollarachtig, met Wilhemina.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:03 schreef Individual het volgende:
[..]
Haha die heb ik ook als deel van een 20cm pak aan alles van ZIM$ 1 - 100000000000000
patat zonder in een papieren zakje heb ik als kind nog voor 35 cent gekend en toen het daarna naar 45 cent ging hebben we geprotesteerd bij de patatboer, een paar jaar later kreeg je het in een plastic bakje en was het een gulden geworden en diepvries terwijl die patat van vroeger veel verser wasquote:Op maandag 25 juli 2011 22:09 schreef Djeez het volgende:
[..]
Patatje zonder was zelfs een gulden. Vroeger jatte ik wel eens een statiegeld van mijn ouders, die ik vervolgens inleverde om van die piek snoep te kopen. Nu krijg je er slechts 25 cent voor, kun je niet eens een lollie van kopenBaal wel dat ik nog geen cent heb bewaard uit de guldentijd
Precies ja!quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:49 schreef Wootism het volgende:
Weliswaar geen bankbiljet, maar wel mijn favoriete muntje doen ik wat jonger was!
Lekker zwaar en dik
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:49 schreef Wootism het volgende:
Weliswaar geen bankbiljet, maar wel mijn favoriete muntje doen ik wat jonger was!
Lekker zwaar en dik
[ afbeelding ]
Ja, een stapeltje van 2quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:51 schreef Karina het volgende:
Ik kan me nog wel herinneren dat je met een stapeltje duizendtjes naar de autodealer ging om je auto te betalen
Deze vond ik 2 jaar geleden bij iemand acher een kastquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:49 schreef Wootism het volgende:
Lekker zwaar en dik
[ afbeelding ]
Inderdaad! Als je zo'n ding op straat vond als kind dan was je echt een maand lang gelukkigquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:49 schreef Wootism het volgende:
Lekker zwaar en dik
[ afbeelding ]
Niet alleen dat maar de waarde daarvan werd ook in redelijke prijzen uit gedrukt, iets datquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:20 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je het vergelijkt met wat we tegenwoordig hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |