Van de Edah toen der tijd!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geeltje![]()
Ik droog mijn goddelijke lichaam altijd af met die biljetten.Ben nogsteeds blij met die handdoeken.
Ik heb er 1 maar die krijg je niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:47 schreef Erasmo het volgende:
Zou je nog ergens van de 1000 gulden handdoeken kunnen krijgen? Die dingen waren echt tof
Ik vroeg me al af of die al voorbij was gekomen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:00 schreef barthol het volgende:
Ik betaalde nog met deze
[ afbeelding ]
Haha die heb ik ook als deel van een 20cm pak aan alles van ZIM$ 1 - 100000000000000quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:22 schreef Fides het volgende:
Ik heb de Zimbabwean dollar nog meegemaakt:
[ afbeelding ]
Zoals je al kan zien aan de afbeelding: Keiweinig waard.
Ik vond dat altijd zo grappig om uit te leggen aan kinderen of buitenlanders dat met het geeltje niet het gele biljet bedoeld werd, snapten ze geen sikkepit vanquote:Op zondag 21 maart 2010 21:46 schreef cafca het volgende:
Ik vond dat gele briefje, wat dan weer twee geeltjes waard was, toch wel de mooiste.
M'n pa heeft toen voor een winkel gewerkt om de euro te introduceren. Druk samengewerkt met DNB etcetera. Aan het eind als aardigheidje een plexiglazen standaard met alle guldenbiljetten erin gekregen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dan hadden ze de biljetten moeten voorzien van lelijke SPECIMEN-stempels, aangezien die nog tot 2032 kunnen worden omgewisseld voor euro's bij De Nederlandsche Bank. Tikt lekker aan, iedere Nederlander een gratis briefje van f1000.
dat was die nieuwe..quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:28 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik niet zo mooi
Sowieso zijn Nederlanders wel goed in vormgeving en illustratie natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:18 schreef tomtomkortom het volgende:
Groter hoeft niet altijd beter te zijn.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sowieso zijn Nederlanders wel goed in vormgeving en illustratie natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:38 schreef zovty het volgende:
Ik reken toch nog regelmatig even terug, en ik blijf schrikken.
Ja vooral na een avond stappen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:38 schreef zovty het volgende:
Ik reken toch nog regelmatig even terug, en ik blijf schrikken.
Vooral de nieuwe stijl gulden briefjes vond ik erg mooi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |