Inderdaad. De eurobiljetten zijn net zo lelijk als die van de Dollar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
We hadden het best ontworpen geld ter wereld inderdaad.
Als ik er nu nog een biljet van zie, op tv bijvoorbeeld, dan valt me ook meteen op hoe kleurrijk het was. Briljant.
Die heb ik nooit in mijn portemonaie gehadquote:
Ik ook niet, maar wilde die maar al te graag hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit in mijn portemonaie gehad
Juist wel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:28 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik niet zo mooi
Schitterendquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:36 schreef Rosbief het volgende:
Het vernieuwde tientje was kek![]()
[ afbeelding ]
En de legendarische 250![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:36 schreef Rosbief het volgende:
Het vernieuwde tientje was kek![]()
[ afbeelding ]
En de legendarische 250![]()
[ afbeelding ]
Niks meer waardquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:30 schreef golfer het volgende:
Heb deze nog steeds hier liggen:
[ afbeelding ]
Jawel hoor. Nog tot 2025 in te wisselen bij DNB.quote:
Wel voor de verzamelaar.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:47 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Als je er genoeg van verzamelt wel ja.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:30 schreef golfer het volgende:
Heb deze nog steeds hier liggen:
[ afbeelding ]
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:14 schreef elcastel het volgende:
Ik heb niks tegen de euro, maar ik mis de biljetten ook. Uitgezonderd van 'het nieuwe tientje', daar had ik dan weer niks mee (itt de andere nieuwe biljetten).
Kwam toch door onze vriend Holleeder?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Het biljet van 250 gulden heb ik niet vaak gezien.
Je plaatje doet het nietquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:59 schreef Topspin het volgende:
[ afbeelding ]
Een ander betaalmiddel maar dan maar hier omdat een apart topic een beetje overdreven is om te openen en dan ook omdat het alsnog een visueel herkenbaar iets is als papiertje. De euro cheque
Net deed ie het wel, nu ff nieuwe erin gezet. Duitse bank of Nederlandse bank, ze zagen er allemaal hetzelfde uit.quote:
Deze vond ik het mooistquote:
die roeleerde juistquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:28 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik niet zo mooi
Nooit in mijn handen gehad, en nu is het te laatquote:
http://www.verzamelaarsma(...)en_1972/1/18/17.aspxquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nooit in mijn handen gehad, en nu is het te laat
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:08 schreef msnk het volgende:
Ik weet nog toen ik die (oude) 100 en 250 gulden biljetten zag als kind.
Wat leek dat toch als verschrikkelijk veel geld. *Zucht nostalgisch*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |