Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:26 schreef Sovjet het volgende:
Echter deden wij achteraf meer met bonnen... makkelijker systeem voor ons kameraden.
Ok ze zijn wel mooi maar een beetje robuust.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:40 schreef Sovjet het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Tsjeka je weet te vinden...
Nou mooi hoor, van die felle letters er opquote:Op woensdag 9 december 2009 10:26 schreef Sovjet het volgende:
Ons CCCP had pas echte bankbiljetten...
[ afbeelding ]
Echter deden wij achteraf meer met bonnen... makkelijker systeem voor ons kameraden.
Was idd een erg mooi biljetquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:36 schreef Rosbief het volgende:
Het vernieuwde tientje was kek![]()
[ afbeelding ]
Deze heb ik volgens mij nog nooit in het echt gezien.quote:
Dan hadden ze de biljetten moeten voorzien van lelijke SPECIMEN-stempels, aangezien die nog tot 2032 kunnen worden omgewisseld voor euro's bij De Nederlandsche Bank. Tikt lekker aan, iedere Nederlander een gratis briefje van f1000.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:01 schreef Sequencial het volgende:
Gulden
Vuurtoren![]()
Ze hadden iedere Nederlander, naast dat euro-startkitje, een afscheid-van-de-guldenkitje moeten geven met alle biljetten en munten
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:22 schreef Fides het volgende:
Ik heb de Zimbabwean dollar nog meegemaakt:
[ afbeelding ]
Zoals je al kan zien aan de afbeelding: Keiweinig waard.
quote:Op maandag 7 december 2009 10:51 schreef nismos het volgende:
1 keer in de week zakgeld![]()
[ afbeelding ]
De 1000 gulden handdoekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Geeltje![]()
Ik droog mijn goddelijke lichaam altijd af met die biljetten.Ben nogsteeds blij met die handdoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |