Ik heb er al een gevondenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Groter dan ¤2 munten schat ik.
Ik heb alle Gulden-munten nog, als aandenken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er al een gevondenOud geld bewaren ftw
Kwartjes en dubbeltjes (de oude) waren zeker mooi. Beter dan die huidige meuk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoewel ik fel tegen een terugkeer vand e gulden ben, heb ik destijds wel een zakje met zowat alle Nederlandse guldenmunten bewaard.
10 guldenmunt
die dikke, robuuste 5 guldenmunt
Kwartjes en duppieskleine kutdingen.
Hekel aan (letterlijk) klein geld. Heb ook een hekel aan 1 en 2 eurocentenquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kwartjes en dubbeltjes (de oude) waren zeker mooi. Beter dan die huidige meuk.
Het geniale kwartjessysteem had nooit overboord gemogen, maar helaas...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kwartjes en dubbeltjes (de oude) waren zeker mooi. Beter dan die huidige meuk.
Ik niet, ben veel te blij met de euro.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:22 schreef IndianRose87 het volgende:
Wij willen de gulden terug!!
weet je hoeveel je snoepjes je vroeger kon kopen voor 10 gulden?![]()
Die 5 euro daarentegen, je hoest 1 keer en het is weg
De laatste 10 jaar wel extreem Remlof. Dat ben je met me eens denk ik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en in 1970 50 guldencent
Alles wordt altijd duurder
Ja.quote:
Wehkamp.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waar haal jij je friet, bij de librije ofzo
priceless!quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:41 schreef YuckFou het volgende:
Het geniale kwartjessysteem had nooit overboord gemogen, maar helaas...
jullie zijn een van de laatste uitgaven trouwens vergeten:
[ afbeelding ]
Hfl 44,- voor de kapperquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:12 schreef tong80 het volgende:
Ik reken nog steeds terug. Ik heb geen waardegevoel bij de Euro.
Behalve als ik 20 Euro moet betalen bij de kapper waar het eerst 18 gulden was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |