Thai Air(ways) is idd een hele fijne maatschappij.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:23 schreef SicSicSics het volgende:
Thai Airways was met kop en schouders de beste waarmee ik gevlogen heb. Aeroflot is verassend tweede, ruime vliegtuigen, goed onderhouden, mooie ruime stoelen en Russische Vrouwen!![]()
Pas alleen op voor binnenlandse vluchten, daar worden nog wel oude Tupolevs, Antanovs en andere koude oorlog rammelbakken gebruikt!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Thai Air(ways) is idd een hele fijne maatschappij.Goede service en comforabele vliegtuigen. Singapore Airlines schijnt ook erg fijn te zijn, dus die wil ik ook wel een keertje uitproberen.
En na deze "raving" review van Aeroflot, zet ik die ook "het lijstje".
Dat is ook meteen de reden waarom mijn lijstje redelijk lang is, ik heb de (redelijk rare) neiging elke keer een andere maatschappij te zoeken, zover dat mogelijk is.
Welcomequote:
Was dat niet die ene die in de zich in het WTC ramde?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:33 schreef DJKoster het volgende:
1x met Transavia naar Turkije.
Eerste keer vliegen en het vluchtnummer was 815
volgens wikipedia...quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Pas alleen op voor binnenlandse vluchten, daar worden nog wel oude Tupolevs, Antanovs en andere koude oorlog rammelbakken gebruikt!
Neuh, deze: http://lostpedia.wikia.com/wiki/Oceanic_Flight_815quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:37 schreef Locusta het volgende:
[..]
Was dat niet die ene die in de zich in het WTC ramde?
Leuk uitstapje
Ja inderdaad, maar de Russen zeiden het zelf; Je kunt beter met de trein gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:39 schreef BadDay het volgende:
volgens wikipedia...
As of June 3, 2008, the average age of the Aeroflot fleet was 6.9 years
Vind ik redelijk meevallen eigenlijk.
Och, het kan niet erger zijn dan die aftandse gammelbak van Continental waar ik toen van Los Angeles terug naar huis mee vloog.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Pas alleen op voor binnenlandse vluchten, daar worden nog wel oude Tupolevs, Antanovs en andere koude oorlog rammelbakken gebruikt!
Ik weet niet meer of dat het logo is, herinner mij alleen maar de kleurenquote:
Prima maatschappij hoor, vriendelijk personeel, gekwalificeerde piloten. Je loopt alleen het risico niet te kunnen vliegen omdat er geen kerosine is, of omdat Mugabe even naar London/Milaan/SA moet vliegen en jouw vliegtuig chartered.quote:
Met Mahan Air, overstap in Iran, naar Bangkok valt daar ook onder geloof ikquote:Op maandag 23 maart 2009 05:54 schreef Fetai het volgende:
Echte die-hards gaan voor de gevaarlijke maatschappijen, onur air en turkish airlines represent!
Garuda en Merpatiquote:Op maandag 23 maart 2009 05:54 schreef Fetai het volgende:
Echte die-hards gaan voor de gevaarlijke maatschappijen, onur air en turkish airlines represent!
+ SkyEuropequote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:10 schreef Grunner het volgende:
Northwest
Easyjet
Ryanair
Blue1
Scandinavian Airlines
KLM
Transavia
Sunexpress
TAP
+ Air Asia Xquote:Op zondag 22 maart 2009 10:27 schreef Thetallguy het volgende:
Ryanair
KLMuk
Swiss
SkyEurope
KLM
KLM Cityhopper
Air Holland
Air Asia
Singapore Airlines
Vueling
Azzurra Air
easyJet
Wizzair
F27 Friendship Association
Thai Air Asia
Bangkok Airways
Japan Airlines
United
Finnair
Copenhagen Airtaxi
SAS
Kroonduif Air
transavia.com
Air Berlin 1xquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef DutchTrain het volgende:...
Kak, ik zou het je graag nadoen, maar ik heb geen zin om dat allemaal na te zoeken. Hou jij het ergens bij ofzo? Ik zou echt niet weten hoe vaak ik met wat gevlogen heb... De airlines noemen alleen al was lastig...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Air Berlin 1x
Aerlingus 2x
Austrian Airlines 6x
Adria 1x
Air Alaska 1x
Air Asia 1x
Air France 2x
Aviacsa 2x
BasiqAir 3x
BlueOne 1x
BMI Baby 4x
British Airways 8x
Centralwings 1x
Continental 2x
Croatia 1x
CSA 1x
Easyjet 7x
Germanwings 1x
Iberia 1x
JAL 3x
JetAirFly 2x
Finnair 2x
KLM 11x
Lufthansa 5x
Niki 1x
Norwegian 1x
NorthWest 1x
Ryanair 13x
SAS 6x
SouthWest 1x
Swiss 1x
Singapore Airlines 2x
Skyeurope 3x
Skyeurope Hungaria 2x
Sterling 1x
Transavia 4x
US Airways 4x
Vueling 1x
Virgin Express 3x
VLM 3x
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:51 schreef PabloLopez het volgende:
KLM
Transavia
Martinair
ArkeFly
Qantas
British Airways
Easyjet
Lufthansa
Onur Air
British Airways
Ja kan het bijhouden in dit topicquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:32 schreef Drive-r het volgende:
Kak, ik zou het je graag nadoen, maar ik heb geen zin om dat allemaal na te zoeken. Hou jij het ergens bij ofzo? Ik zou echt niet weten hoe vaak ik met wat gevlogen heb... De airlines noemen alleen al was lastig...
Goed, maar wat er historisch gevlogen is... Kan natuurlijk een keur die doos met ticket stubs openen (die staat hier voor de belasting dienst).quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja kan het bijhouden in dit topic
Wordt toch eens in de zoveel tijd gekickt en van de laatste paar maanden kan ik het wel herinneren. Zoveel vlieg ik tegenwoordig niet meer.
Wat moet de belastingdienst nou weer met de stubs?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Goed, maar wat er historisch gevlogen is... Kan natuurlijk een keur die doos met ticket stubs openen (die staat hier voor de belasting dienst).
Lang verhaal, maar om bepaalde dagen buiten de UK de belasting van de belastingdienst alhier terug te krijgen, moet ik aangeven dat ik dus ook echt buiten de UK was. Ze checken het bijna nooit, maar mochten ze dat toch doen, dan komt die doos stubs van pasquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat moet de belastingdienst nou weer met de stubs?
www.flightmemory.comquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:32 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Kak, ik zou het je graag nadoen, maar ik heb geen zin om dat allemaal na te zoeken. Hou jij het ergens bij ofzo? Ik zou echt niet weten hoe vaak ik met wat gevlogen heb... De airlines noemen alleen al was lastig...
+ Cityjetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:56 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ryanair
KLMuk
Swiss
SkyEurope
KLM
KLM Cityhopper
Air Holland
Air Asia
Singapore Airlines
Vueling
Azzurra Air
easyJet
Wizzair
F27 Friendship Association
Thai Air Asia
Bangkok Airways
Japan Airlines
United
Finnair
Copenhagen Airtaxi
SAS
Kroonduif Air
transavia.com
Air Asia X
Lao Airlines
klikquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:01 schreef Fogel het volgende:
In het vorige topic heb ik geprobeerd een lijst te maken, maar ik vind het topic niet.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
klik
Of kijk in de eerste post van dit topic
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef Fogel het volgende:
Dit jaar, tot nu toe (1x is enkele reis):
KLM (4x)
SAS Scandinavian Airlines (1x)
SAS Braathens (8x)
Malev (4x)
Czech Airlines (3x)
Norwegian Air Shuttle (6x)
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:50 schreef Fogel het volgende:
Dit jaar, tot nu toe (tussen haakjes is het aantal enkele reizen):
KLM (11)
SAS (4)
Widerøe (1)
De verwachting is dat er een keer of 6-10 KLM bij komt en een keer of 4-8 SAS voordat het jaar om is.
DANKJEWEL VOOR JE BIJDRAGE HE ECHT SUPER HANDIG ZO MET DIE CAPS LOCK!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 06:34 schreef AIRBUSA330 het volgende:
IK
EMIRATES
GULF AIR
TRANSAVIA
TRANSAVIA.COM
AIR HOLLAND
SPANAIR
KLM
DELTA AIRLINES
NORTHWEST AIRLINES
UNITED AIRLINES
MARTINAIR
ALLEN MEERDERE KEREN
+Aero Jet International Air Ambulance (CUR-BOG)quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:24 schreef Reintji het volgende:
KLM![]()
KLM Cityhopper
MartinAir
Air Holland![]()
ALM
DCE (Dutch Caribbean Excel)
DAE (Dutch Antilles Expres)
RyanAir
MartinAir
Tiara
Transavia
China Airways
One Two Go (Phuket)
[
Was het zo erg? Vertel...quote:Je bent na het vliegen met die maatschappij wel in 1 keer over al je angst heen bij wijze van spreken. Het kan daarna alleen nog maar meevallen.
Inderdaad... mijn ervaring met Czech is uitsluitend positief. Het is alweer een jaar of 4-5 geleden dat ik met ze vloog (8 vluchten als ik het goed herinner), maar ik vond ze destijds stukken beter dan bv KLM of SAS.quote:
echt hoor, we vlogen naar portugal, toen waren die dingen al dicht op hun uiterste houdbaarheidsdatum. Twee weken later kregen we dezelfde broodjes weer en ik zou zweren dat het dezelfde van twee weken eerder waren, maar nu ver _over_ die houdbaarheidsdatum. Bah!quote:
Waarschijnlijk maakt het niets uit, misschien dat het plakje rosbief zelfs wat minder naar droog leer smaakt als het zompig van de schimmel is geworden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:12 schreef Telates het volgende:
echt hoor, we vlogen naar portugal, toen waren die dingen al dicht op hun uiterste houdbaarheidsdatum. Twee weken later kregen we dezelfde broodjes weer en ik zou zweren dat het dezelfde van twee weken eerder waren, maar nu ver _over_ die houdbaarheidsdatum. Bah!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:08 schreef Intrepidity het volgende:
Transavia 6x 7x
Martinair 2x
Arkefly 2x
KLM 4x 6x
British Airways 4x
quote:Easyjet (AMS - Londen Luton - AMS)
Bangkok Airways (Bangkok - Phuket - Koh Samui - Bangkok)
Emirates Airways (Dusseldorf - Dubai - Bangkok - Dubai - Dusseldorf)
Sky Europe (AMS - Praag - AMS)
Virgin Blue Airways (Melbourne - Surfers Paradise)
Jetstar Airways (Surfers Paradise - Melbourne, Melbourne - Sydney - Melbourne
Singapore Airlines (AMS - Singapore - Melbourne - Singapore - AMS)
Onur Air (AMS - Bodrum - AMS)
Wizz Air (EHV - Praag - EHV)
Sky Airlines (EHV - Antalya - EHV)
TACA Perú vergeten (2x)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:16 schreef reem het volgende:
Aerolíneas Argentinas
TAM (3x)
Swiss (3x)
Lufthansa (4x)
Transavia (2x)
Vueling (2x)
Easyjet (2x)
Patagonia Air
Paar mooie erbij verkregen deze vakntie:quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:07 schreef Drive-r het volgende:
Poe, kan ze nooit allemaal onthouden, maar deze zijn in ieder geval degene die ik nog herinner. Met name bij KLM, BA en Sas loopt het inmiddels in de tientallen, of honderden vluchtjes inmiddels.
Air Asia
Air France
Alitalia
Austrian Airlines
BMI
British Airways
Canadian Airlines
Continental
Cyprus Airways
Easyjet
Iberia
Kenia Airways
KLM
Lufthansa
LuxAir
Norwegian
NorthWest
Precision Air
Qatar Airways
Ryanair
SAS
Sabena
Swiss
Singapore Airlines
TAP
Thai Air
Thomas Cook Airlines
Transavia
Turkish Airlines
Vueling
VLM
Ik was in dit lijstje nog wat Chinese airlines vergeten:quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:51 schreef Telates het volgende:
KLM
Transavia
Alitalia
Martinair
British Airways
BMI
TAP Air Portugal
Delta
Northwest
US Airways
Lufthansa
Easyjey
Ryanair
Waarvan Ryanair echt drie keer kut is, Transavia duidelijk de beste onder de prijsvechters en British Airways overall de beste. Oh, en US Airways heeft de liefste stewardessen, hoewel het wel een beetje moekes zijn. TAP springt er van de nationale airlines slecht uit door hun beschimmelde kaasbroodjes
Hoor graag je ervaring met Egyptair. Ik zit nog tussen verschillende maatschappijen te twijfelen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:26 schreef joko90 het volgende:
Tot nu toe alleen Transavia.
Volgende maand Egyptair.
Dat is ook precies mijn 'lijstje'. Ik vond Ryanair trouwens stukken beter dan Transavia.comquote:
30 augustus kan ik je het vertellen. M'n vader heeft er iig goede ervaringen mee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:17 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hoor graag je ervaring met Egyptair. Ik zit nog tussen verschillende maatschappijen te twijfelen.
Wat is een 5-star airline? Is dat een eigen rating systeem dat je ontwikkeld hebt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:21 schreef T.O.P het volgende:
Ryanair
Easyjet
bmi
Malaysia Airlines (5 star airline)
Vietnam Airlines
Jetstar
KLM
Qatar Airways (5 star airline)
Finnair
Cathay Pacific Airways (5 star airline)
Asiana Airlines (5 star airline)
Corendon
Beste blijft Malaysia Airlines (economy) naar mijn mening. Jetstar beste budget airline naar mijn mening.
Misschien omdat ze dat zelf ook niet doen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
Valt me op dat iedereen de KLM, SAS etc met hoofdletters schrijft en niemand doet dit met QANTAS terwijl dit toch echt een afkorting is voor Queensland And Northern Territories Air Service
5 star rating systeemquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:36 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Wat is een 5-star airline? Is dat een eigen rating systeem dat je ontwikkeld hebt?
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd. Het is wel een officiele rating, maar die komt volgens mij alleen voort uit Skytrax wat voor zover ik weet een vrij simpele (wel de grootste) review website is. Maar deze airlines adverteren er ook mee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:36 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Wat is een 5-star airline? Is dat een eigen rating systeem dat je ontwikkeld hebt?
Je hebt je niet genoeg ingelezen als je zegt dat Skytrax een simpele reviewwebsite is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:23 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd. Het is wel een officiele rating, maar die komt volgens mij alleen voort uit Skytrax wat voor zover ik weet een vrij simpele (wel de grootste) review website is.
Dat geloof ik zo, maar is puur gebaseerd op het feit dat site bol staat van de (amateuristisch ingewerkte) ads.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je hebt je niet genoeg ingelezen als je zegt dat Skytrax een simpele reviewwebsite is.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef Individual het volgende:
Heb eens door dit topic heengekeken en m'n email reisfolder en kwam op dit uit:
Het meeste gevlogen met VLM/Cityjet, BA, Ryanair, KLM en Lufthansa. Ik ben niet echt merkenvast behalve op bepaalde routes. Denk dat ik er nog wel wat ben vergeten.. (terwijl ik zit te typen komen er weer meer bij)
''knipje''
..en ik hou helemaal niet van vliegen.. teletransporter FTW!
nog steeds geen tijd om te reageren en de filmpjes te bekijken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:11 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik moet verdomme nog even binnen zijn en dan de zon in dus vandaag niet meer.
[..]
Ik doe wat ik wil.quote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nog steeds geen tijd om te reageren en de filmpjes te bekijken?
open dan geen topic met zo'n OP Europese romantisering van 'Indianen'![]()
zo hoog zit het je blijkbaar dus ook weer niet.
Ik weet nog wel precies hoe dat ging. Ik had mijn vlucht gemist door idiote rijen op London Gatwick (10 sec te laat voor inchecken koffer, geen uitzondering). In de rij voor de gemiste vluchten counter van Easyjet stond ik te bellen met mijn reisbureau. Om mij heen stonden veel huilende vrije tijds toeristen die hun vluchten naar Kreta, Mallorca etc gemist hadden. Vervolgens vertelde mijn reisbureau aan de telefoon dat ze een ticket voor me hadden met XL Airways. Vertrek over 60 minuten vanaf de andere terminal. Ik naar de andere terminal (5 min bus), geen enkele rij te bekennen. Koffer ingecheckt, door de douane en klaar. Blijken dus op Gatwick terminal 1 en 2 naar dezelfde gates te verbinden. Kon ik dus gewoon mijn gemiste Easyjet vlucht nog halen als ik dat nog had gewild.quote:
Bloedserieus... Computers says no momentje... Ik had priority boarding gekocht, want ik wist ook wel dat ik te laat was, maar juist voor mij laat ze iemand uit de gewone rij ipv priority naar de balie komen. Uiteraard had die persoon twee onderbroeken teveel bij en duurde de checkin minutenlang. Vervolgens mis ik mijn checkin op 1 minuut en sta je dus 45 minuten te vroeg op het vliegveld en mag je niet meer mee. Vanaf die dag vliegt ons hele bedrijf geen easy jet meer.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:42 schreef Xebber het volgende:
Meen je dat serieus? Da's nogal een 'befehl ist befehl'-houding
Wat is daar zo netjes aan? Vind je het een hele prestatie?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:04 schreef Boterbartje het volgende:
KLM
Swiss-air
Cross-air
Lufthansa
Iberia
TAM
LAN Chile
American Airlines
Ryanair
Icelandair
Air Holland
Transavia
Cityline
Air France
Kan zijn dat ik er eentje vergeten ben, maar best wel netjes voor 18 jarige, net vwo bijna afgeronde (her) knul
Hij vloog zelf!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:56 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Wat is daar zo netjes aan? Vind je het een hele prestatie?
Hoe hou je dat bij? Heb je een turflijst op de koelkast hangen ofzo? Ik weet nog net de airlines, maar de hoeveelheid vluchten is niet te doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:28 schreef DutchTrain het volgende:
...lijstje ook maar weer eens bijgewerkt:
Air Berlin 1x
Aerlingus 2x
Austrian Airlines 9x
Adria 1x
Air Alaska 1x
Air Asia 1x
Air France 2x
Aviacsa 2x
BasiqAir 3x
BlueOne 1x
BMI Baby 4x
British Airways 12x
Cyprus Airways 2x
Centralwings 1x
Continental 2x
Corendon 2x
Croatia 1x
CSA 1x
Delta 4x
Easyjet 11x
Germanwings 1x
Iberia 1x
JAL 3x
JetAirFly 2x
Finnair 2x
KLM 13x
Lufthansa 5x
Niki 1x
Norwegian 1x
NorthWest 1x
Ryanair 15x
SAS 6x
SouthWest 1x
Swiss 1x
Singapore Airlines 2x
Skyeurope 3x
Skyeurope Hungaria 2x
Sterling 2x
Transavia 4x
Tyrolean 1x
US Airways 4x
Vueling 1x
Virgin Express 3x
VLM 3x
Wizzair 2x
digitaal turflijstjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:45 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Hoe hou je dat bij? Heb je een turflijst op de koelkast hangen ofzo? Ik weet nog net de airlines, maar de hoeveelheid vluchten is niet te doen.
Ik ben statistician (sort of), maar meer dan ongeveer welke airlines komt het bij mij ook niet. Wel handig dat Fok! je herinnert door oude posts in TRV.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:44 schreef Drive-r het volgende:
Dan moet je wel echt van statistieken houden
Denk dat de meeste 18 jarigen niet zoveel hebben gevlogen. Ik zelf iig niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:56 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Wat is daar zo netjes aan? Vind je het een hele prestatie?
Klopt, maar het is over het algemeen niet echt een prestatie van die kinderen zelf als ze het wel hebben gedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:53 schreef Individual het volgende:
[..]
Denk dat de meeste 18 jarigen niet zoveel hebben gevlogen. Ik zelf iig niet.
Ik vlieg dinsdag met Transavia.. is het een beetje te doen of wat?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:16 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Abelag![]()
Air Berlin![]()
Ryanair![]()
Air Holland![]()
Transavia.com / Basiq Air![]()
Iberia![]()
KLM![]()
Martinair![]()
Sterling![]()
Arkelfy![]()
SAS Scandinavian Airlines![]()
easyJet![]()
Vueling![]()
Zoiets geloof ik..
Met Transavia het meeste gevlogen, lekker vanaf RTM
Ik weet vrij zeker dat mijn kinderen tegen de tijd dat ze 18 zijn minimaal een keer of 50 gevlogen hebben (de oudsten zitten al op een keer of 10 en ze zijn nog geen 6 jaar oud).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:53 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik ben statistician (sort of), maar meer dan ongeveer welke airlines komt het bij mij ook niet. Wel handig dat Fok! je herinnert door oude posts in TRV.
In de toekomst vraag je het je smartphone app en krijg je dat lijstje zonder zelf iets te doen.![]()
[..]
Denk dat de meeste 18 jarigen niet zoveel hebben gevlogen. Ik zelf iig niet.
Ik zit op gemiddeld 14 vluchten per jaar en dat is in dit topic makkelijk bij te houden aan de hand van de e-tickets die in een mapje bij de foto's staan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:45 schreef Drive-r het volgende:
Hoe hou je dat bij? Heb je een turflijst op de koelkast hangen ofzo? Ik weet nog net de airlines, maar de hoeveelheid vluchten is niet te doen.
Zeker wel, prijzen zijn altijd oke, personeel vrijwel altijd erg aardig. En voor mij het gigantische voordeel dat ze vanaf Rotterdam vliegen dus..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:00 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Ik vlieg dinsdag met Transavia.. is het een beetje te doen of wat?
Heb ik ook nog mee gevlogen (CPH-AMS), wat een chaos was het boarden zeg, echt een hell na 3 perfecte SAS vluchten.. (AMS-CPH/CPH-AAR/AAR-CPH)quote:
Weinig verandering voor mij. Wel genoeg gevlogen, maar ik blijf vliegen met dezelfde maatschappijen.... Sinds deze post in 2009 heb ik weer gevlogen met Southwest, KLM, en United.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:15 schreef maartena het volgende:
KLM
SwissAir
American Airlines
British Airways
Transavia
Lingus Air
Dutchbird
Southwest Airlines
Northwest Airlines
America West (nu US Airways)
Air Canada
JetBlue
United Airlines
In de VS vlieg ik het meest met Southwest, American en Northwest. Hoeveel precies weet ik niet eens, ik heb het al jaren niet meer bijgehouden eigenlijk, maar American Airlines en Southwest heb ik elk zeker 10x gebruikt voor reisjes, kort en lang.
Southwest is eigenlijk het "Openbaar Vervoer" in Zuidelijk California, daarmee ben ik naar San Francisco, Sacramento, Las Vegas en Phoenix geweest, allemaal steden binnen 5 tot 8 uur rijden.
American Airlines heb ik gebruikt voor de verdere afstanden binnen de VS en tevens voor naar Europa als ik geen KLM/Northwest gebruik.
Het is en blijft reiservaring. Zo ben ik als kind een keer met m'n ouders van Brugge naar Southampton gevlogen, maar geen idee welke airline en ik tel het niet bij mijn vliegvelden. Wel een leuke herinnering is dat m'n pa een grote Scandinavische dolk bij zich had om brood mee te snijden die hij nog (jaren 80) gewoon mee aan boord mocht nemen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat mijn kinderen tegen de tijd dat ze 18 zijn minimaal een keer of 50 gevlogen hebben (de oudsten zitten al op een keer of 10 en ze zijn nog geen 6 jaar oud).
Ze hebben tot dusverre de volgende maatschappijen gebruikt:
Norwegian Air Shuttle
SAS
KLM
Ik vlieg nu ook iets van 100 vluchtjes per jaar (trouwens laatste geteld en het waren er iets van 60 in laatste 6 maanden), maar ik vind het niet zo'n "kwaad". Natuurlijk, het is mijn hobby niet, maar ik vind het ook vaak wel even relaxed om wat de deur uit te zijn. Zeker lange vluchten business class zijn soms een kans om eens lekker te slapen...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:00 schreef Individual het volgende:
[..]
Het is en blijft reiservaring. Zo ben ik als kind een keer met m'n ouders van Brugge naar Southampton gevlogen, maar geen idee welke airline en ik tel het niet bij mijn vliegvelden. Wel een leuke herinnering is dat m'n pa een grote Scandinavische dolk bij zich had om brood mee te snijden die hij nog (jaren 80) gewoon mee aan boord mocht nemen.
Ik begon pas airmiles te maken na m'n 18e en zelf onderweg ging. Nu heb ik denk ik 100en vluchten gemaakt en vind vliegen een noodzakelijk kwaad.
ik bedoel ermee dat er genoeg jongvolwassenen kinderen zijn die alleen in duitsland zijn geweest omdat dat 20km verderop is. Snapt u? Maar als je dat hier niet kunt zeggen omdat jij jezelf veel gaver vindt met je kindjes die gaan zowat gaan opgroeien in een vliegtuig.. so be it, ik gun het je van hartequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:59 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Klopt, maar het is over het algemeen niet echt een prestatie van die kinderen zelf als ze het wel hebben gedaan.
Ik vind dat ik teveel vlieg en tussen m'n laatste vlucht en de volgende zit 2 weken. Ik reis liever VC class.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:52 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik vlieg nu ook iets van 100 vluchtjes per jaar (trouwens laatste geteld en het waren er iets van 60 in laatste 6 maanden), maar ik vind het niet zo'n "kwaad". Natuurlijk, het is mijn hobby niet, maar ik vind het ook vaak wel even relaxed om wat de deur uit te zijn. Zeker lange vluchten business class zijn soms een kans om eens lekker te slapen...
Wat is VC? En ik vind BA trouwens echt prima. Ouwe vliegtuigen en dames, maar altijd lief, behulpzaam en niet eens zo duur. Tevens redelijk frequent flyer programma. Kleine vliegtuigen vind ik wel prima, maar zoveel leuke kleine airlines zijn er niet meer. Luxair is kut, CityJet is nu kut, etc...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:03 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik vind dat ik teveel vlieg en tussen m'n laatste vlucht en de volgende zit 2 weken. Ik reis liever VC class.Gelukkig zijn dat vooral vluchtjes van 20-90 min met kleine airlines tussen kleine vliegveldjes. Zelfs flat bed vliegen is een noodzakelijk kwaad en slaap liever in m'n eigen bed. Hoe kleiner het vliegtuig en hoe korter de vlucht hoe leuker ik het vind. BA vind ik bv een kutmaatschappij.
Video Conference class.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:10 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Wat is VC? En ik vind BA trouwens echt prima. Ouwe vliegtuigen en dames, maar altijd lief, behulpzaam en niet eens zo duur. Tevens redelijk frequent flyer programma. Kleine vliegtuigen vind ik wel prima, maar zoveel leuke kleine airlines zijn er niet meer. Luxair is kut, CityJet is nu kut, etc...
Mwah, die nieuwe checks op LCY zijn wel een verbetering. Vroeger stond je daar nog wel eens 60 minuten in de rij op vrijdag, om vervolgens je vlucht te zien vertrekken voor je neus...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef Individual het volgende:
[..]
Video Conference class.Veel bedrijven moedigen dat ook aan en mijn bedrijf heeft nu net 1 week per maand voor iedereen een reisban ingesteld (die al meteen is gebroken). CityJet is idd kut. (nou ja vergeleken met de voorloper) Zelfs de voorloper VLM werd steeds minder hoewel tot het einde waren ze mijn favoriete airline. Blue Islands Airlines doet me veel denken aan het VLM van toen en daar vlieg ik graag mee. Trouwens LCY was ook beter voor de verbouwing. Vroegah..
In een van de bedrijven waar ik een aantal keer heb gewerkt hebben ze HP Halo rooms met 4 schermen, 4 camera's en alle mogelijke verbindingen. Krijg je zo'n James Bond gevoel van.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:36 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Mwah, die nieuwe checks op LCY zijn wel een verbetering. Vroeger stond je daar nog wel eens 60 minuten in de rij op vrijdag, om vervolgens je vlucht te zien vertrekken voor je neus...
VC is hier ook favoriet, daar hebben we toch een tonnen tijd en geld mee bespaart de afgelopen jaren. Helaas loopt het nog niet altijd even soepel, maar met een goeie lijn is het echt een perfecte oplossing.
Ik vaak genoeg. Ben bijdehand genoeg om er eigenlijk altijd wel doorheen te glippen, maar op sommige vrijdagen staan er 350 man te 'schreeuwen en schoppen' en dan is het gewoon een veldslag. Nu vrijwel nooit meer, dus dat betekent tijd voor een pint, en dat is prettigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:53 schreef Individual het volgende:
Nooit 60min in de rij gestaan op LCY en als ik mijn vlucht dreig te missen in een rij begin ik te 'schreeuwen en schoppen'.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:16 schreef reem het volgende:
Aerolíneas Argentinas
TAM (3x)
Swiss (3x)
Lufthansa (4x)
Transavia (2x)
Vueling (2x)
Easyjet (2x)
Patagonia Air
United (4x)
RyanAir
WhizzAir
Zowel Norwegian als SAS zuigen/zogen heel hard. Ik ontwijk beide maatschappijen waar mogelijk. SAS vlieg ik nog wel af en toe omdat ik geen andere keuze heb, maar Norwegian, nee, nooit meer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:48 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Heb ik ook nog mee gevlogen (CPH-AMS), wat een chaos was het boarden zeg, echt een hell na 3 perfecte SAS vluchten.. (AMS-CPH/CPH-AAR/AAR-CPH)
Vorige jaar met EasyJet gevlogen naar London.quote:
Ik voeg bij mezelf inmiddels Shandong Airlines, China Eastern en SAS toe. Ik wil dit lijstje hier wel een beetje actueel proberen te houden.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:43 schreef XL het volgende:
Hier was ik zelf ook wel benieuwd naar, heb even terug gezocht en kom tot deze lijst
Aer Lingus
Aeroflot
Air Berlin
Air France
Austrian Airlines
BMI
British Airways
Brussels Airlines
Easyjet
Finnair
Flybe
Germanwings
Iberia
KLM
Lufthansa
NIKI
Ryanair
Shanghai Airlines
Tiger Airways
TAP
TAROM
VLM
XL Airways
23 stuks en 3,5 jaar geleden had ik nog nooit gevlogen. Toen nam ik een andere baan
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:36 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Vertelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:11 schreef June. het volgende:
• Martinair
• Transavia
• ArkeFly
• Air Berlin
[*]Spanair: nooit weer
• Ryanair
• Easyjet
Nou, de vlucht begon met vertraging, terwijl iedereen al in het vliegtuig zat. In minstens 40 graden 2 uur gewacht zodat 'problemen met de motoren' verholpen waren. En dan moet je dus nog vliegenquote:
Ok, daar wordt je niet blij van neequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:57 schreef June. het volgende:
[..]
Nou, de vlucht begon met vertraging, terwijl iedereen al in het vliegtuig zat. In minstens 40 graden 2 uur gewacht zodat 'problemen met de motoren' verholpen waren. En dan moet je dus nog vliegen![]()
Tijdens het vliegen stroomde gewoon water langs de ramen naar beneden (waarschijnlijk condens ofzo) en het landen was ook 4x op en neer stuiteren..
Nooit problemen gehad idd met Ryanairquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:02 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Ok, daar wordt je niet blij van nee
On topic:
• Transavia(charters
![]()
)
• Ryanair![]()
• Wizzair![]()
Ik vlieg véél met Ryanair. Comfortabel is anders (), maar ik kom overal, voor niet al te veel geld
+ Lufthansa, primaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:26 schreef Jac0bus het volgende:
KLM
Northwest Airlines
Kenya Airways
British Airways
Delta Airlines
Air France
United Airlines
Great Lakes Airlines
Allegiant Air
Meest tevreden over AF en BA
Die bovenste ga ik morgen meemaken, jammer dat ik er niet blijf anders was een bezoekje aan dat strand zeker aan de ordequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bovenstaande schieten mij zo 1,2,3 te binnen.![]()
Klinkt als Alitalia....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:57 schreef June. het volgende:
[..]
Nou, de vlucht begon met vertraging, terwijl iedereen al in het vliegtuig zat. In minstens 40 graden 2 uur gewacht zodat 'problemen met de motoren' verholpen waren. En dan moet je dus nog vliegen![]()
Tijdens het vliegen stroomde gewoon water langs de ramen naar beneden (waarschijnlijk condens ofzo) en het landen was ook 4x op en neer stuiteren..
Inmiddels:quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:21 schreef VKV het volgende:
Alleen KLM tot nu toe. Met de andere airlines durf ik nog niet
ondertussen Emirates bijgevoegd, service was prima maar op de vlucht van Dubai naar Christchurch 2 keer moeten stoppen, 1 keer in Bangkok en 1 keer in Sydney...vervelendquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
KLM
Martinair
Cathay Pacific
Singapore Airlines
QANTAS
British Airways
United Airlines
Air New Zealand
Pacific Blue
Internationaal (NZ-NL v.v.) vlieg ik bijna altijd Singapore Airlines
Maar dat wist je als het goed is vantevoren al?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ondertussen Emirates bijgevoegd, service was prima maar op de vlucht van Dubai naar Christchurch 2 keer moeten stoppen, 1 keer in Bangkok en 1 keer in Sydney...vervelend
uit het vliegtuig, in transitruimte, weer door de security etc.etc. dus volgende keer toch maar weer Singapore Airlines
klopt, alleen had ik geen keus...ik boekte 4 dagen van te voren dus mocht ik in de toekomst eerder boeken dan zal ik Emirates niet als eerste keus hebben hierdoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:40 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Maar dat wist je als het goed is vantevoren al?
Ik zou tussen Lufthansa en KLM geen betere kunnen aanwijzen. Ik zou niet eens grote verschillen op kunnen noemen, behalve dat Lufthansa meestal veel duurder is. Bij KLM vind ik de snacks over het algemeen iets beter, maar wel ongezonder.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:26 schreef Professional het volgende:
Beste maatschappij: Lufthansa, Duitse gründlichkeit en helaas beter dan onze nationale trots
Ik heb inderdaad aan beide een even grote hekel eigenlijk. Gek genoeg ben ik dan weer fan van BA. Ze hebben wel oude zooi, maar als je in Londen woont is terminal 5 briljant, hun FF programma is gewoon goed en hun staff is het vriendelijkst. Daarbij is het eten binnen Europe BC het beste, en ik ben vaak vanwege haast wel aangewezen op een snelle maaltijd in het vliegtuig...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zou tussen Lufthansa en KLM geen betere kunnen aanwijzen. Ik zou niet eens grote verschillen op kunnen noemen, behalve dat Lufthansa meestal veel duurder is. Bij KLM vind ik de snacks over het algemeen iets beter, maar wel ongezonder.
Daar heb je een punt, aan het FF programma van Lufthansa is het natuurlijk wel kut dat je als silver member geen gast mee mag nemen in de lounge. Bovendien moet je echt heeeel veel vliegen voor Gold bij Lufthansa... dat doet KLM beter...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:09 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad aan beide een even grote hekel eigenlijk. Gek genoeg ben ik dan weer fan van BA. Ze hebben wel oude zooi, maar als je in Londen woont is terminal 5 briljant, hun FF programma is gewoon goed en hun staff is het vriendelijkst. Daarbij is het eten binnen Europe BC het beste, en ik ben vaak vanwege haast wel aangewezen op een snelle maaltijd in het vliegtuig...
Mwah, maar bij KLM heb je weer niks aan gold status. Bij BA heb je tenminste goeie lounges, etc...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef XL het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, aan het FF programma van Lufthansa is het natuurlijk wel kut dat je als silver member geen gast mee mag nemen in de lounge. Bovendien moet je echt heeeel veel vliegen voor Gold bij Lufthansa... dat doet KLM beter...
Ik ken de One World lounges niet, daarvoor moet Air Berlin eerst volledig lid zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Mwah, maar bij KLM heb je weer niks aan gold status. Bij BA heb je tenminste goeie lounges, etc...
Die lounge is dus echt een lachertje in vergelijking met de lounges van BA op T5 (en trouwens op de meeste UK vliegvelden). Met name de lounges voor gold members zijn erg goed qua eten en drank, niet enkel een paar snacks zoals de KLM. Daarbij altijd wat rustiger eigenlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:02 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ken de One World lounges niet, daarvoor moet Air Berlin eerst volledig lid zijn![]()
Vind Skyteam wel aanmerkelijk beter dan Star Alliance, ben dus benieuwd naar One World. De KLM lounge op Schiphol Non Schengen, dat vind ik gewoon erg goed hoor.
LTU heeft dezelfde routes in dezelfde vliegtuigen maar dan onder de vlag van Air Berlin. Air Berlin vliegt dus ook direct vanaf Dusseldorf naar JFKquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef BlueMage het volgende:
Wat ik me zo kan herinneren:
KLM
Delta
Northwest Airlines
LTU (erg jammer dat die niet meer bestaan vanaf Düsseldorf naar JFK New York was heel handig)
Ryanair
...en als het goed is komt hier op 15 oktober Wizzair bij.
Hmm ik dacht dat juist die vlucht naar JFK vanaf Düsseldorf geschrapt was en je alleen nog maar naar Newark kan vliegen, kan het mishebben hoor want ik vind vanaf Amsterdam naar de VS vliegen wel erg prettig, goed te doen om op Schiphol te komen met de trein en dan 's middags of 's avonds vliegen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:32 schreef XL het volgende:
[..]
LTU heeft dezelfde routes in dezelfde vliegtuigen maar dan onder de vlag van Air Berlin. Air Berlin vliegt dus ook direct vanaf Dusseldorf naar JFK
Lufthansa gaat direct van DUS naar Newark, Air Berlin rechtstreeks van DUS naar JFKquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat juist die vlucht naar JFK vanaf Düsseldorf geschrapt was en je alleen nog maar naar Newark kan vliegen, kan het mishebben hoor want ik vind vanaf Amsterdam naar de VS vliegen wel erg prettig, goed te doen om op Schiphol te komen met de trein en dan 's middags of 's avonds vliegen.
Lufthansa (737+747)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef Masanga het volgende:
Sabena ( A340)
Ryanair ( 737)
Virgin Express (737)
American Airlines/American Eagle (767-757-ATR72-777)
British Airways ( A320)
Arke (737)
SkyEurope (737)
Brussels Airlines (737-Avro RJ)
Emirates (777-A330)
Air Asia (A320)
Malaysia Airlines (737)
Ethiopian Airlines (767-757)
LAM Mozambique (Bombardier Q400)
komende zomer Iberia longhaul (A340)
747 en A380 mankeren vooralsnog
my.flightmemory.com/mahobay
Ah, daar is dit topic weer. Ik mag dit keer alleen Turkish Airlines toevoegen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:22 schreef XL het volgende:
Aer Lingus
Aeroflot
Air Berlin
Air France
Austrian Airlines
BMI
British Airways
Brussels Airlines
China Eastern
Easyjet
Finnair
Flybe
Germanwings
Iberia
KLM
Lufthansa
NIKI
Ryanair
SAS
Shandong Airlines
Shanghai Airlines
Tiger Airways
TAP
TAROM
VLM
XL Airways
Daarbij komen;quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:52 schreef ozzietukker het volgende:
Air Berlin
Air France
Sky Europe
Easyjet
Ryanair
KLM
Austrian Airlines
Lauda Air
China Airlines
Eva Airlines
El Al![]()
Air Asia
Tiger Airways
Martinair
Qantas
Malaysian Airlines
Thai Airways
Air New Zealand
SAS
Air Canada
Al Italia
Lufthansa
En nog de nationale trots van Roemenïe, ik was toen 6, maar kan mij nog heirnneren dat wij via de glijbanen de toepolev moesten verlaten![]()
2 maatschappijen toegevoegd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:16 schreef OA het volgende:
Aer Lingus
Al Italia
British Airways
Easyjet
Iberia
KLM
LAN
Ryanair
Transavia
XL Airways
Afgelopen jaren weer de nodige vluchten gemaakt. Nieuw zijn:quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:02 schreef HomoSaabiens het volgende:
KLM
Swiss
Royal Jordanian
Air Berlin
Ryanair
Wizzair
SAS
Qantas (A380; service van Qantas viel behoorlijk tegen helaas)
AirAsia
Jetstar
Malaysia Airlines
British Airways
Lufthansa
Tiger Airways
Ik blijf student, dus ik boek meestal gewoon het goedkoopste.
Je houdt bij hoeveel kilometers je vliegt?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:46 schreef MartijnUK het volgende:
1 KLM Royal Dutch Airlines 89x 69.702 km
2 British Airways 74x 112.918 km
3 Lufthansa 19x 14.147 km
4 Ryanair 16x 17.192 km
5 SWISS 14x 8.410 km
6 easyJet 13x 14.888 km
7 bmi 13x 6.860 km
8 Transavia Airlines 10x 8.398 km
9 Aer Lingus 10x 5.354 km
10 Blue1 6x 8.424 km
11 Austrian 6x 6.705 km
12 flyBE 6x 2.700 km
13 Norwegian Air Shuttle 6x 7.552 km
14 Wizz Air 6x 4.830 km
15 SAS Scandinavian Airlines 6x 6.784 km
16 TAP Portugal 6x 8.327 km
17 Delta Air Lines 5x 23.990 km
18 Air France 5x 1.947 km
19 Qantas Airways 5x 30.958 km
20 Aegean Airlines 5x 9.132 km
21 Turkish Airlines 4x 8.031 km
22 Icelandair 4x 12.416 km
23 Brussels Airlines 3x 2.017 km
24 American Airlines 3x 10.381 km
25 Luxair 2x 352 km
26 Air Baltic 2x 2.408 km
27 Virgin Blue 2x 2.764 km
28 Iberia 2x 1.976 km
29 ANA All Nippon Airways 2x 19.202 km
30 Martinair 2x 954 km
31 Trans Maldivian Airways 2x 250 km
32 Estonian Air 2x 3.634 km
33 Malaysia Airlines 2x 12.916 km
34 Lufthansa Cityline 2x 1.459 km
35 Alitalia 2x 1.607 km
36 Malev - Hungarian Airlines 2x 2.932 km
37 CSA Czech Airlines 2x 1.410 km
38 SAA South African Airways 2x 17.154 km
39 LOT Polish Airlines 2x 2.204 km
40 Croatia Airlines 1x 267 km
41 Air New Zealand 1x 746 km
42 Jetstar Airlines 1x 8.418 km
43 Edelweiss Air 1x 605 km
44 JetBlue 1x 424 km
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:42 schreef ozzietukker het volgende:
Air Berlin
Air France
Sky Europe
Easyjet
Ryanair
KLM
Austrian Airlines
Lauda Air
China Airlines
Eva Airlines
El Al
Air Asia
Tiger Airways
Martinair
Qantas
Malaysian Airlines
Thai Airways
Air New Zealand
SAS
Air Canada
Al Italia
Lufthansa
En nog de nationale trots van Roemenïe, ik was toen 6, maar kan mij nog heirnneren dat wij via de glijbanen de toepolev moesten verlaten
Daar komen nu nog bij;quote:Op woensdag 28 september 2011 21:42 schreef ozzietukker het volgende:
Daarbij kwamen;
Wizzair
Qatar Airways
One Two Go
Nok Air
Delta Airlines
Batavia Air
Air Asia X
Oasis Hong Kong Airlines
British Airways
Finnair
Sri Lankan Airlines
Vueling
Transvertragia
Eens een update:quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:51 schreef Telates het volgende:
KLM
Transavia
Alitalia
Martinair
British Airways
BMI
TAP Air Portugal
Delta
Northwest
US Airways
Lufthansa
Easyjey
Ryanair
Waarvan Ryanair echt drie keer kut is, Transavia duidelijk de beste onder de prijsvechters en British Airways overall de beste. Oh, en US Airways heeft de liefste stewardessen, hoewel het wel een beetje moekes zijn. TAP springt er van de nationale airlines slecht uit door hun beschimmelde kaasbroodjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |