+ Lufthansa, primaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:26 schreef Jac0bus het volgende:
KLM
Northwest Airlines
Kenya Airways
British Airways
Delta Airlines
Air France
United Airlines
Great Lakes Airlines
Allegiant Air
Meest tevreden over AF en BA
Die bovenste ga ik morgen meemaken, jammer dat ik er niet blijf anders was een bezoekje aan dat strand zeker aan de ordequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bovenstaande schieten mij zo 1,2,3 te binnen.![]()
Klinkt als Alitalia....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:57 schreef June. het volgende:
[..]
Nou, de vlucht begon met vertraging, terwijl iedereen al in het vliegtuig zat. In minstens 40 graden 2 uur gewacht zodat 'problemen met de motoren' verholpen waren. En dan moet je dus nog vliegen![]()
Tijdens het vliegen stroomde gewoon water langs de ramen naar beneden (waarschijnlijk condens ofzo) en het landen was ook 4x op en neer stuiteren..
Inmiddels:quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:21 schreef VKV het volgende:
Alleen KLM tot nu toe. Met de andere airlines durf ik nog niet
ondertussen Emirates bijgevoegd, service was prima maar op de vlucht van Dubai naar Christchurch 2 keer moeten stoppen, 1 keer in Bangkok en 1 keer in Sydney...vervelendquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
KLM
Martinair
Cathay Pacific
Singapore Airlines
QANTAS
British Airways
United Airlines
Air New Zealand
Pacific Blue
Internationaal (NZ-NL v.v.) vlieg ik bijna altijd Singapore Airlines
Maar dat wist je als het goed is vantevoren al?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ondertussen Emirates bijgevoegd, service was prima maar op de vlucht van Dubai naar Christchurch 2 keer moeten stoppen, 1 keer in Bangkok en 1 keer in Sydney...vervelend
uit het vliegtuig, in transitruimte, weer door de security etc.etc. dus volgende keer toch maar weer Singapore Airlines
klopt, alleen had ik geen keus...ik boekte 4 dagen van te voren dus mocht ik in de toekomst eerder boeken dan zal ik Emirates niet als eerste keus hebben hierdoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:40 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Maar dat wist je als het goed is vantevoren al?
Ik zou tussen Lufthansa en KLM geen betere kunnen aanwijzen. Ik zou niet eens grote verschillen op kunnen noemen, behalve dat Lufthansa meestal veel duurder is. Bij KLM vind ik de snacks over het algemeen iets beter, maar wel ongezonder.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:26 schreef Professional het volgende:
Beste maatschappij: Lufthansa, Duitse gründlichkeit en helaas beter dan onze nationale trots
Ik heb inderdaad aan beide een even grote hekel eigenlijk. Gek genoeg ben ik dan weer fan van BA. Ze hebben wel oude zooi, maar als je in Londen woont is terminal 5 briljant, hun FF programma is gewoon goed en hun staff is het vriendelijkst. Daarbij is het eten binnen Europe BC het beste, en ik ben vaak vanwege haast wel aangewezen op een snelle maaltijd in het vliegtuig...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zou tussen Lufthansa en KLM geen betere kunnen aanwijzen. Ik zou niet eens grote verschillen op kunnen noemen, behalve dat Lufthansa meestal veel duurder is. Bij KLM vind ik de snacks over het algemeen iets beter, maar wel ongezonder.
Daar heb je een punt, aan het FF programma van Lufthansa is het natuurlijk wel kut dat je als silver member geen gast mee mag nemen in de lounge. Bovendien moet je echt heeeel veel vliegen voor Gold bij Lufthansa... dat doet KLM beter...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:09 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad aan beide een even grote hekel eigenlijk. Gek genoeg ben ik dan weer fan van BA. Ze hebben wel oude zooi, maar als je in Londen woont is terminal 5 briljant, hun FF programma is gewoon goed en hun staff is het vriendelijkst. Daarbij is het eten binnen Europe BC het beste, en ik ben vaak vanwege haast wel aangewezen op een snelle maaltijd in het vliegtuig...
Mwah, maar bij KLM heb je weer niks aan gold status. Bij BA heb je tenminste goeie lounges, etc...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef XL het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, aan het FF programma van Lufthansa is het natuurlijk wel kut dat je als silver member geen gast mee mag nemen in de lounge. Bovendien moet je echt heeeel veel vliegen voor Gold bij Lufthansa... dat doet KLM beter...
Ik ken de One World lounges niet, daarvoor moet Air Berlin eerst volledig lid zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Mwah, maar bij KLM heb je weer niks aan gold status. Bij BA heb je tenminste goeie lounges, etc...
Die lounge is dus echt een lachertje in vergelijking met de lounges van BA op T5 (en trouwens op de meeste UK vliegvelden). Met name de lounges voor gold members zijn erg goed qua eten en drank, niet enkel een paar snacks zoals de KLM. Daarbij altijd wat rustiger eigenlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:02 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ken de One World lounges niet, daarvoor moet Air Berlin eerst volledig lid zijn![]()
Vind Skyteam wel aanmerkelijk beter dan Star Alliance, ben dus benieuwd naar One World. De KLM lounge op Schiphol Non Schengen, dat vind ik gewoon erg goed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |