+ Lufthansa, primaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:26 schreef Jac0bus het volgende:
KLM
Northwest Airlines
Kenya Airways
British Airways
Delta Airlines
Air France
United Airlines
Great Lakes Airlines
Allegiant Air
Meest tevreden over AF en BA
Die bovenste ga ik morgen meemaken, jammer dat ik er niet blijf anders was een bezoekje aan dat strand zeker aan de ordequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:06 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bovenstaande schieten mij zo 1,2,3 te binnen.![]()
Klinkt als Alitalia....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:57 schreef June. het volgende:
[..]
Nou, de vlucht begon met vertraging, terwijl iedereen al in het vliegtuig zat. In minstens 40 graden 2 uur gewacht zodat 'problemen met de motoren' verholpen waren. En dan moet je dus nog vliegen![]()
Tijdens het vliegen stroomde gewoon water langs de ramen naar beneden (waarschijnlijk condens ofzo) en het landen was ook 4x op en neer stuiteren..
Inmiddels:quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:21 schreef VKV het volgende:
Alleen KLM tot nu toe. Met de andere airlines durf ik nog niet
ondertussen Emirates bijgevoegd, service was prima maar op de vlucht van Dubai naar Christchurch 2 keer moeten stoppen, 1 keer in Bangkok en 1 keer in Sydney...vervelendquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
KLM
Martinair
Cathay Pacific
Singapore Airlines
QANTAS
British Airways
United Airlines
Air New Zealand
Pacific Blue
Internationaal (NZ-NL v.v.) vlieg ik bijna altijd Singapore Airlines
Maar dat wist je als het goed is vantevoren al?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ondertussen Emirates bijgevoegd, service was prima maar op de vlucht van Dubai naar Christchurch 2 keer moeten stoppen, 1 keer in Bangkok en 1 keer in Sydney...vervelend
uit het vliegtuig, in transitruimte, weer door de security etc.etc. dus volgende keer toch maar weer Singapore Airlines
klopt, alleen had ik geen keus...ik boekte 4 dagen van te voren dus mocht ik in de toekomst eerder boeken dan zal ik Emirates niet als eerste keus hebben hierdoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:40 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Maar dat wist je als het goed is vantevoren al?
Ik zou tussen Lufthansa en KLM geen betere kunnen aanwijzen. Ik zou niet eens grote verschillen op kunnen noemen, behalve dat Lufthansa meestal veel duurder is. Bij KLM vind ik de snacks over het algemeen iets beter, maar wel ongezonder.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:26 schreef Professional het volgende:
Beste maatschappij: Lufthansa, Duitse gründlichkeit en helaas beter dan onze nationale trots
Ik heb inderdaad aan beide een even grote hekel eigenlijk. Gek genoeg ben ik dan weer fan van BA. Ze hebben wel oude zooi, maar als je in Londen woont is terminal 5 briljant, hun FF programma is gewoon goed en hun staff is het vriendelijkst. Daarbij is het eten binnen Europe BC het beste, en ik ben vaak vanwege haast wel aangewezen op een snelle maaltijd in het vliegtuig...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zou tussen Lufthansa en KLM geen betere kunnen aanwijzen. Ik zou niet eens grote verschillen op kunnen noemen, behalve dat Lufthansa meestal veel duurder is. Bij KLM vind ik de snacks over het algemeen iets beter, maar wel ongezonder.
Daar heb je een punt, aan het FF programma van Lufthansa is het natuurlijk wel kut dat je als silver member geen gast mee mag nemen in de lounge. Bovendien moet je echt heeeel veel vliegen voor Gold bij Lufthansa... dat doet KLM beter...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:09 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad aan beide een even grote hekel eigenlijk. Gek genoeg ben ik dan weer fan van BA. Ze hebben wel oude zooi, maar als je in Londen woont is terminal 5 briljant, hun FF programma is gewoon goed en hun staff is het vriendelijkst. Daarbij is het eten binnen Europe BC het beste, en ik ben vaak vanwege haast wel aangewezen op een snelle maaltijd in het vliegtuig...
Mwah, maar bij KLM heb je weer niks aan gold status. Bij BA heb je tenminste goeie lounges, etc...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef XL het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, aan het FF programma van Lufthansa is het natuurlijk wel kut dat je als silver member geen gast mee mag nemen in de lounge. Bovendien moet je echt heeeel veel vliegen voor Gold bij Lufthansa... dat doet KLM beter...
Ik ken de One World lounges niet, daarvoor moet Air Berlin eerst volledig lid zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Mwah, maar bij KLM heb je weer niks aan gold status. Bij BA heb je tenminste goeie lounges, etc...
Die lounge is dus echt een lachertje in vergelijking met de lounges van BA op T5 (en trouwens op de meeste UK vliegvelden). Met name de lounges voor gold members zijn erg goed qua eten en drank, niet enkel een paar snacks zoals de KLM. Daarbij altijd wat rustiger eigenlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:02 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ken de One World lounges niet, daarvoor moet Air Berlin eerst volledig lid zijn![]()
Vind Skyteam wel aanmerkelijk beter dan Star Alliance, ben dus benieuwd naar One World. De KLM lounge op Schiphol Non Schengen, dat vind ik gewoon erg goed hoor.
LTU heeft dezelfde routes in dezelfde vliegtuigen maar dan onder de vlag van Air Berlin. Air Berlin vliegt dus ook direct vanaf Dusseldorf naar JFKquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef BlueMage het volgende:
Wat ik me zo kan herinneren:
KLM
Delta
Northwest Airlines
LTU (erg jammer dat die niet meer bestaan vanaf Düsseldorf naar JFK New York was heel handig)
Ryanair
...en als het goed is komt hier op 15 oktober Wizzair bij.
Hmm ik dacht dat juist die vlucht naar JFK vanaf Düsseldorf geschrapt was en je alleen nog maar naar Newark kan vliegen, kan het mishebben hoor want ik vind vanaf Amsterdam naar de VS vliegen wel erg prettig, goed te doen om op Schiphol te komen met de trein en dan 's middags of 's avonds vliegen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:32 schreef XL het volgende:
[..]
LTU heeft dezelfde routes in dezelfde vliegtuigen maar dan onder de vlag van Air Berlin. Air Berlin vliegt dus ook direct vanaf Dusseldorf naar JFK
Lufthansa gaat direct van DUS naar Newark, Air Berlin rechtstreeks van DUS naar JFKquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat juist die vlucht naar JFK vanaf Düsseldorf geschrapt was en je alleen nog maar naar Newark kan vliegen, kan het mishebben hoor want ik vind vanaf Amsterdam naar de VS vliegen wel erg prettig, goed te doen om op Schiphol te komen met de trein en dan 's middags of 's avonds vliegen.
Lufthansa (737+747)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:59 schreef Masanga het volgende:
Sabena ( A340)
Ryanair ( 737)
Virgin Express (737)
American Airlines/American Eagle (767-757-ATR72-777)
British Airways ( A320)
Arke (737)
SkyEurope (737)
Brussels Airlines (737-Avro RJ)
Emirates (777-A330)
Air Asia (A320)
Malaysia Airlines (737)
Ethiopian Airlines (767-757)
LAM Mozambique (Bombardier Q400)
komende zomer Iberia longhaul (A340)
747 en A380 mankeren vooralsnog
my.flightmemory.com/mahobay
Ah, daar is dit topic weer. Ik mag dit keer alleen Turkish Airlines toevoegen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:22 schreef XL het volgende:
Aer Lingus
Aeroflot
Air Berlin
Air France
Austrian Airlines
BMI
British Airways
Brussels Airlines
China Eastern
Easyjet
Finnair
Flybe
Germanwings
Iberia
KLM
Lufthansa
NIKI
Ryanair
SAS
Shandong Airlines
Shanghai Airlines
Tiger Airways
TAP
TAROM
VLM
XL Airways
Daarbij komen;quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:52 schreef ozzietukker het volgende:
Air Berlin
Air France
Sky Europe
Easyjet
Ryanair
KLM
Austrian Airlines
Lauda Air
China Airlines
Eva Airlines
El Al![]()
Air Asia
Tiger Airways
Martinair
Qantas
Malaysian Airlines
Thai Airways
Air New Zealand
SAS
Air Canada
Al Italia
Lufthansa
En nog de nationale trots van Roemenïe, ik was toen 6, maar kan mij nog heirnneren dat wij via de glijbanen de toepolev moesten verlaten![]()
2 maatschappijen toegevoegd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:16 schreef OA het volgende:
Aer Lingus
Al Italia
British Airways
Easyjet
Iberia
KLM
LAN
Ryanair
Transavia
XL Airways
Afgelopen jaren weer de nodige vluchten gemaakt. Nieuw zijn:quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:02 schreef HomoSaabiens het volgende:
KLM
Swiss
Royal Jordanian
Air Berlin
Ryanair
Wizzair
SAS
Qantas (A380; service van Qantas viel behoorlijk tegen helaas)
AirAsia
Jetstar
Malaysia Airlines
British Airways
Lufthansa
Tiger Airways
Ik blijf student, dus ik boek meestal gewoon het goedkoopste.
Je houdt bij hoeveel kilometers je vliegt?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:46 schreef MartijnUK het volgende:
1 KLM Royal Dutch Airlines 89x 69.702 km
2 British Airways 74x 112.918 km
3 Lufthansa 19x 14.147 km
4 Ryanair 16x 17.192 km
5 SWISS 14x 8.410 km
6 easyJet 13x 14.888 km
7 bmi 13x 6.860 km
8 Transavia Airlines 10x 8.398 km
9 Aer Lingus 10x 5.354 km
10 Blue1 6x 8.424 km
11 Austrian 6x 6.705 km
12 flyBE 6x 2.700 km
13 Norwegian Air Shuttle 6x 7.552 km
14 Wizz Air 6x 4.830 km
15 SAS Scandinavian Airlines 6x 6.784 km
16 TAP Portugal 6x 8.327 km
17 Delta Air Lines 5x 23.990 km
18 Air France 5x 1.947 km
19 Qantas Airways 5x 30.958 km
20 Aegean Airlines 5x 9.132 km
21 Turkish Airlines 4x 8.031 km
22 Icelandair 4x 12.416 km
23 Brussels Airlines 3x 2.017 km
24 American Airlines 3x 10.381 km
25 Luxair 2x 352 km
26 Air Baltic 2x 2.408 km
27 Virgin Blue 2x 2.764 km
28 Iberia 2x 1.976 km
29 ANA All Nippon Airways 2x 19.202 km
30 Martinair 2x 954 km
31 Trans Maldivian Airways 2x 250 km
32 Estonian Air 2x 3.634 km
33 Malaysia Airlines 2x 12.916 km
34 Lufthansa Cityline 2x 1.459 km
35 Alitalia 2x 1.607 km
36 Malev - Hungarian Airlines 2x 2.932 km
37 CSA Czech Airlines 2x 1.410 km
38 SAA South African Airways 2x 17.154 km
39 LOT Polish Airlines 2x 2.204 km
40 Croatia Airlines 1x 267 km
41 Air New Zealand 1x 746 km
42 Jetstar Airlines 1x 8.418 km
43 Edelweiss Air 1x 605 km
44 JetBlue 1x 424 km
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:42 schreef ozzietukker het volgende:
Air Berlin
Air France
Sky Europe
Easyjet
Ryanair
KLM
Austrian Airlines
Lauda Air
China Airlines
Eva Airlines
El Al
Air Asia
Tiger Airways
Martinair
Qantas
Malaysian Airlines
Thai Airways
Air New Zealand
SAS
Air Canada
Al Italia
Lufthansa
En nog de nationale trots van Roemenïe, ik was toen 6, maar kan mij nog heirnneren dat wij via de glijbanen de toepolev moesten verlaten
Daar komen nu nog bij;quote:Op woensdag 28 september 2011 21:42 schreef ozzietukker het volgende:
Daarbij kwamen;
Wizzair
Qatar Airways
One Two Go
Nok Air
Delta Airlines
Batavia Air
Air Asia X
Oasis Hong Kong Airlines
British Airways
Finnair
Sri Lankan Airlines
Vueling
Transvertragia
Eens een update:quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:51 schreef Telates het volgende:
KLM
Transavia
Alitalia
Martinair
British Airways
BMI
TAP Air Portugal
Delta
Northwest
US Airways
Lufthansa
Easyjey
Ryanair
Waarvan Ryanair echt drie keer kut is, Transavia duidelijk de beste onder de prijsvechters en British Airways overall de beste. Oh, en US Airways heeft de liefste stewardessen, hoewel het wel een beetje moekes zijn. TAP springt er van de nationale airlines slecht uit door hun beschimmelde kaasbroodjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |