Snel maar weer is Martinair boeken danquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:10 schreef michiel- het volgende:
Wist je trouwens ... dat als je met Martinair vliegt je mijn muziek hoort?
Aan het begin van de vlucht is er reclame voor de digitale entertainment player die men evt. kan huren, de muziek eronder is mijn herrie.
Je bedoelt die maatschappij van het Iberische schiereiland?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:13 schreef lurf_doctor het volgende:
en de spaanse nationale maatschappij, waar me de naam effe niet te binnen schiet![]()
Iberiaquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:15 schreef Fransie het volgende:
[..]
Je bedoelt die maatschappij van het Iberische schiereiland?
En dan te bedenken dat dat echt een top airport is!quote:Wel stom dat ik nog nooit vanaf Rotterdam Airport heb gevlogen, terwijl ik bijna kan instappen vanaf m'n balkon.
is een vliegtuigbouwerquote:
Even een specificatie aangezien iedereen dat doet...quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:11 schreef Jaguarized het volgende:
Transavia
KLM
ALM
Winair
Avensa
Servivensa
American Airlines
SAS Scandinavian Airlines
Martinair
Kan zijn dat ik nog wat vergeten ben.Dit jaar komen daar nog Air New Zealand en Korean Airlines bij.
Het maakt niet uit met welke maatschappij je viegt (mits technisch in orde), turbulentie kan niemand wat aan doen natuurlijk...quote:Op zondag 29 januari 2006 16:06 schreef K.V. het volgende:
British Airways
Van Hong Kong naar London.
Dit was eens maar nooit meer![]()
Ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld in de lucht.
Ghetto Delta].quote:Op maandag 30 januari 2006 09:36 schreef Furious het volgende:
KLM
Air Holland
Delta Airlines
Air France
United Airlines
British Airways![]()
quote:
ja ik. met name de terugweg was tamelijk verschrikkelijk.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef heiden6 het volgende:
Zijn er nog fok!kers die met Onur Air hebben gevlogen, en dit ook na kunnen vertellen?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:53 schreef Jaguarized het volgende:
We zijn halverwege de zomervakantie? Iemand al updates?
Ik voeg China Southern Airlines toe, zal binnenkort een lijstje maken met maatschappij/bestemmingquote:Op zondag 29 januari 2006 15:50 schreef Vava het volgende:
Transavia, Air Holland, Martinair, El Al, SAS, Britisch Airways, Qantas, Air France, Virgin Express, Ryan Air
Ja, niks aan de hand en knappe stewardessenquote:Op maandag 30 januari 2006 18:43 schreef heiden6 het volgende:
Zijn er nog fok!kers die met Onur Air hebben gevlogen, en dit ook na kunnen vertellen?
pwnedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:59 schreef Jaguarized het volgende:
Martinair vliegt niet naar Bangkok.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:02 schreef NIels25 het volgende:
We hebben een lijstje met luchthavens, waarom geen eentje met Airlines?
KLM![]()
Amsterdam - LA, Amsterdam - New-York, Chicago - Amsterdam, Amsterdam - Johannesburg, Kaapstad - Amsterdam, Amsterdam - Nairobi
VLM![]()
![]()
Antwerpen - London City, Rotterdam - London City
Transavia![]()
Amsterdam - Malta, Amsterdam - Cyprus, Amsterdam - Tenerife, Amsterdam - Cran Canaria, Rotterdam - London Stansted
Martinair![]()
Amsterdam - Kos
Kenya Airlines![]()
![]()
Nairobi - Amsterdam
Garuda Indonesia
Amsterdam - Singapore, Singapore - Medan, Medan - Jakarta, Dempasar - Amsterdam
Merpati![]()
Dempasar (Bali) - Lombok
Easyjet
Amsterdam - Belfast
South African Airways![]()
![]()
(gratis upgrade naar businessclass)
Durban - Port Elisabeth
TAP
London Heathrow - Lissabon, Lissabon - Fortaleza
CSA (met een Tupolev)
Amsterdam - Praag
Brithish Airways
Amstedam - London Heathrow, London Heathrow - LA, London Heathrow - Seattle, Chicago - London Heathrow, Amsterdam - London Heathrow
+ United Airlinesquote:Op maandag 30 januari 2006 20:14 schreef maartena het volgende:
KLM
SwissAir
American Airlines
British Airways
Transavia
Lingus Air
Dutchbird
Southwest Airlines
Northwest Airlines
America West
Air Canada
JetBlue
Met sommige maatschappijen erg veel gevlogen (American Airlines, KLM, Northwest, Southwest).
Over American Airlines en KLM ben het meest tevreden, dus die kies je dan automatisch weer voor een vlucht natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |