echt hoor, we vlogen naar portugal, toen waren die dingen al dicht op hun uiterste houdbaarheidsdatum. Twee weken later kregen we dezelfde broodjes weer en ik zou zweren dat het dezelfde van twee weken eerder waren, maar nu ver _over_ die houdbaarheidsdatum. Bah!quote:
Waarschijnlijk maakt het niets uit, misschien dat het plakje rosbief zelfs wat minder naar droog leer smaakt als het zompig van de schimmel is geworden.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:12 schreef Telates het volgende:
echt hoor, we vlogen naar portugal, toen waren die dingen al dicht op hun uiterste houdbaarheidsdatum. Twee weken later kregen we dezelfde broodjes weer en ik zou zweren dat het dezelfde van twee weken eerder waren, maar nu ver _over_ die houdbaarheidsdatum. Bah!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:08 schreef Intrepidity het volgende:
Transavia 6x 7x
Martinair 2x
Arkefly 2x
KLM 4x 6x
British Airways 4x
quote:Easyjet (AMS - Londen Luton - AMS)
Bangkok Airways (Bangkok - Phuket - Koh Samui - Bangkok)
Emirates Airways (Dusseldorf - Dubai - Bangkok - Dubai - Dusseldorf)
Sky Europe (AMS - Praag - AMS)
Virgin Blue Airways (Melbourne - Surfers Paradise)
Jetstar Airways (Surfers Paradise - Melbourne, Melbourne - Sydney - Melbourne
Singapore Airlines (AMS - Singapore - Melbourne - Singapore - AMS)
Onur Air (AMS - Bodrum - AMS)
Wizz Air (EHV - Praag - EHV)
Sky Airlines (EHV - Antalya - EHV)
TACA Perú vergeten (2x)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:16 schreef reem het volgende:
Aerolíneas Argentinas
TAM (3x)
Swiss (3x)
Lufthansa (4x)
Transavia (2x)
Vueling (2x)
Easyjet (2x)
Patagonia Air
Paar mooie erbij verkregen deze vakntie:quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:07 schreef Drive-r het volgende:
Poe, kan ze nooit allemaal onthouden, maar deze zijn in ieder geval degene die ik nog herinner. Met name bij KLM, BA en Sas loopt het inmiddels in de tientallen, of honderden vluchtjes inmiddels.
Air Asia
Air France
Alitalia
Austrian Airlines
BMI
British Airways
Canadian Airlines
Continental
Cyprus Airways
Easyjet
Iberia
Kenia Airways
KLM
Lufthansa
LuxAir
Norwegian
NorthWest
Precision Air
Qatar Airways
Ryanair
SAS
Sabena
Swiss
Singapore Airlines
TAP
Thai Air
Thomas Cook Airlines
Transavia
Turkish Airlines
Vueling
VLM
Ik was in dit lijstje nog wat Chinese airlines vergeten:quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:51 schreef Telates het volgende:
KLM
Transavia
Alitalia
Martinair
British Airways
BMI
TAP Air Portugal
Delta
Northwest
US Airways
Lufthansa
Easyjey
Ryanair
Waarvan Ryanair echt drie keer kut is, Transavia duidelijk de beste onder de prijsvechters en British Airways overall de beste. Oh, en US Airways heeft de liefste stewardessen, hoewel het wel een beetje moekes zijn. TAP springt er van de nationale airlines slecht uit door hun beschimmelde kaasbroodjes
Hoor graag je ervaring met Egyptair. Ik zit nog tussen verschillende maatschappijen te twijfelen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:26 schreef joko90 het volgende:
Tot nu toe alleen Transavia.
Volgende maand Egyptair.
Dat is ook precies mijn 'lijstje'. Ik vond Ryanair trouwens stukken beter dan Transavia.comquote:
30 augustus kan ik je het vertellen. M'n vader heeft er iig goede ervaringen mee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:17 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hoor graag je ervaring met Egyptair. Ik zit nog tussen verschillende maatschappijen te twijfelen.
Wat is een 5-star airline? Is dat een eigen rating systeem dat je ontwikkeld hebt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:21 schreef T.O.P het volgende:
Ryanair
Easyjet
bmi
Malaysia Airlines (5 star airline)
Vietnam Airlines
Jetstar
KLM
Qatar Airways (5 star airline)
Finnair
Cathay Pacific Airways (5 star airline)
Asiana Airlines (5 star airline)
Corendon
Beste blijft Malaysia Airlines (economy) naar mijn mening. Jetstar beste budget airline naar mijn mening.
Misschien omdat ze dat zelf ook niet doen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
Valt me op dat iedereen de KLM, SAS etc met hoofdletters schrijft en niemand doet dit met QANTAS terwijl dit toch echt een afkorting is voor Queensland And Northern Territories Air Service
5 star rating systeemquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:36 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Wat is een 5-star airline? Is dat een eigen rating systeem dat je ontwikkeld hebt?
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd. Het is wel een officiele rating, maar die komt volgens mij alleen voort uit Skytrax wat voor zover ik weet een vrij simpele (wel de grootste) review website is. Maar deze airlines adverteren er ook mee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:36 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Wat is een 5-star airline? Is dat een eigen rating systeem dat je ontwikkeld hebt?
Je hebt je niet genoeg ingelezen als je zegt dat Skytrax een simpele reviewwebsite is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:23 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd. Het is wel een officiele rating, maar die komt volgens mij alleen voort uit Skytrax wat voor zover ik weet een vrij simpele (wel de grootste) review website is.
Dat geloof ik zo, maar is puur gebaseerd op het feit dat site bol staat van de (amateuristisch ingewerkte) ads.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je hebt je niet genoeg ingelezen als je zegt dat Skytrax een simpele reviewwebsite is.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef Individual het volgende:
Heb eens door dit topic heengekeken en m'n email reisfolder en kwam op dit uit:
Het meeste gevlogen met VLM/Cityjet, BA, Ryanair, KLM en Lufthansa. Ik ben niet echt merkenvast behalve op bepaalde routes. Denk dat ik er nog wel wat ben vergeten.. (terwijl ik zit te typen komen er weer meer bij)
''knipje''
..en ik hou helemaal niet van vliegen.. teletransporter FTW!
nog steeds geen tijd om te reageren en de filmpjes te bekijken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:11 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik moet verdomme nog even binnen zijn en dan de zon in dus vandaag niet meer.
[..]
Ik doe wat ik wil.quote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nog steeds geen tijd om te reageren en de filmpjes te bekijken?
open dan geen topic met zo'n OP Europese romantisering van 'Indianen'![]()
zo hoog zit het je blijkbaar dus ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |