quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:47 schreef Professional het volgende:
Even een opmerking over SkyEurope.
Ik vlieg hiermee dus morgen van Brussel naar Wenen.
Bij het boeken van de vlucht staat aangegeven dat ik om 20.40 vertrek en rond 22.20 aankom.
Bij de terugvlucht ongeveer dezelfde tijdstippen.
Net bij het online inchecken kom ik er dus achter dat de vluchttijden veranderd zijn. Zonder ook maar één mailtje te hebben ontvangen van een tijdswijziging, vluchtwijziging of iets anders. Is dit gebruikelijk ofzo?
Bij Ryanair word je bijna doodgegooid als de vlucht wijzigt. Meer mensen hier ervaring mee?
Krijg je bij CSA nog steeds standaard een koffiekop met daar al een miniatuur alcohol erin zonder dat je er naar vraagt?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:10 schreef EgbertK het volgende:
Maatschappij?
KLM en Czech airlines (CSA)
Prima maatschappijquote:Op zondag 18 januari 2009 20:47 schreef nelisb het volgende:
Iemand ervaring met catway pacific?
Vlieg er in juni mee naar Jakarta. Alvast bedankt
Maximale bezetting is sowieso een stoel of 60 denk ik. Maar er zal bij deze vlucht zeker geld bij gemoeten hebben.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:31 schreef EgbertK het volgende:
[quote]Op maandag 19 januari 2009 12:43 schreef Maravilla het volgende:
Bezetting?
Op de heenweg zaten we met z'n 16-en in het vliegtuig. Op de terugweg waren het er zeker 12..
_________
En dat is nog winstgevend
Open Skies biedt enkel business class-stoelen aan. Of vergis ik me?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:44 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Maximale bezetting is sowieso een stoel of 60 denk ik. Maar er zal bij deze vlucht zeker geld bij gemoeten hebben.
Jup. Business class en premium plus stoelen. De business stoelen kunnen helemaal plat, de premium plus stoelen 140 graden.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:47 schreef Masanga het volgende:
[..]
Open Skies biedt enkel business class-stoelen aan. Of vergis ik me?
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:13 schreef Professional het volgende:
Een hele aparte ervaring met SkyEurope gehad, kan me wel voorstellen dat ze in zware financiele nood verkeren.
Maatschappij?
SkyEurope
Toestel?
Een oude afgetakelde Boeing 737-300 van Air Slovakia (dus geen SE toestel) met een bandrecorder als entertainment system!
Toestel?
Een MD-83 van Mapjet. Vele malen beter dat het eerste toestel, met mooie stewardessen!
Motoren zaten aan de achterkant. Ik ben één keer gaan plassen waarbij ik bijna ben weggezoemd door de motoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop