Je bent een superlieve vrouw, dat je er nu bent voor je zus, misschien wel juist omdat je het zelf als normaal zietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie al vakantieplannen? Zullen we het daar gewoon eens over hebben?
Ik heb de tactiek van co (die op zich heel plausibel klinkt) ook geprobeerd. Ik heb op een rustige manier verteld dat ik me gewoon zorgen maak en dat ik het volgens mij ook niet verdien om zo behandeld te worden. Daar kreeg ik uiteindelijk een prima reactie op. Mijn broerje was een en al begrip. Nee, hij zou voortaan sneller reageren op berichtjes en hij begreep dat ik ook steun nodig had.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
Alleen nog even dit en dan hou ik er over op, want ik weet niet hoe ik het uit moet leggen verder:
Ze is er écht slecht aan toe en ik herken aanstellers en jankerds van een afstand. Ik weet dus niet wat ze gaat doen (kat in het nauw enzo) als ik haar 'hard(er)' zou aanpakken.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb de tactiek van co (die op zich heel plausibel klinkt) ook geprobeerd. Ik heb op een rustige manier verteld dat ik me gewoon zorgen maak en dat ik het volgens mij ook niet verdien om zo behandeld te worden. Daar kreeg ik uiteindelijk een prima reactie op. Mijn broerje was een en al begrip. Nee, hij zou voortaan sneller reageren op berichtjes en hij begreep dat ik ook steun nodig had.
Achteraf begrijp ik dat al zijn reacties in het teken staan van 'mensen zoveel mogelijk buiten de deur houden'. Hij zegt gewoon iets sociaal wenselijks om op dat moment van me af te zijn. Als hij iets liefs moet zeggen, dan zegt hij iets liefs. Als dat niet lukt, dan gaat hij het op de spits drijven (bijv. toen ik een harde lijn trok en zei dat ik gewoon langs zou komen ongeacht wat zijn wens was). Toen is hij ineens vreselijk tegen me tekeer gegaan.
Tegen iemand die depressief is, is het niet genoeg om te zeggen 'kom van je jankreet af'. Dat zit dieper. Ik wil niet zeggen dat je zus depressief is (ik kan zo'n diagnose niet stellen!), maar ik vind het niet zo raar dat je bang bent dat er meer achter schuilgaat. Wat je eventueel kunt doen is zelf de huisarts bellen om advies in te winnen voor hoe jij hier het beste mee om kunt gaan. Dat heb ik nog niet gedaan maar daar denk ik wel sterk aan. Misschien moet je in een bepaalde fase ook accepteren dat jij voor haar niet die persoon kunt zijn die haar eruit helpt. Ik weet het niet. Ook dat zal wel tijd nodig hebben.
Iemand die depressief is kan niet geholpen worden zonder dat 'ie het zelf wil, is mijn (zeer beperkte) ervaring. Depressies zijn akelig en hardnekkig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef Claudia_x het volgende:
Tegen iemand die depressief is, is het niet genoeg om te zeggen 'kom van je jankreet af'. Dat zit dieper. Ik wil niet zeggen dat je zus depressief is (ik kan zo'n diagnose niet stellen!), maar ik vind het niet zo raar dat je bang bent dat er meer achter schuilgaat. Wat je eventueel kunt doen is zelf de huisarts bellen om advies in te winnen voor hoe jij hier het beste mee om kunt gaan. Dat heb ik nog niet gedaan maar daar denk ik wel sterk aan. Misschien moet je in een bepaalde fase ook accepteren dat jij voor haar niet die persoon kunt zijn die haar eruit helpt. Ik weet het niet. Ook dat zal wel tijd nodig hebben.
Ik ken een paar mensen die depressief zijn geweest, en ik heb het er veel met hen over. De verhalen lopen uiteen van 'dankzij de volharding van mijn ouders ben ik eruit gekomen' tot 'ik moest het echt zelf doen'. Er lijkt dus niet echt een succesformule te zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar jouw broer heeft echt een psychische stoornis, voor zover ik het hier van de bank kan inschatten en de zus van Greys is hoogstens depressief.
Ik heb ook zo'n moeder, dus ik zou dan geen familie overhouden.quote:Ik heb mijn moeder al lang geleden opgegeven bv. Anders zou ik eraan onderdoor zijn gegaan. Ik vind het heel knap, dat jij het nog altijd trekt.
Ga je daar dit jaar heen? Ik ben er nu 3x geweest. Fantastisch!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ken een paar mensen die depressief zijn geweest, en ik heb het er veel met hen over. De verhalen lopen uiteen van 'dankzij de volharding van mijn ouders ben ik eruit gekomen' tot 'ik moest het echt zelf doen'. Er lijkt dus niet echt een succesformule te zijn.
Als het aan mijn broertje zou liggen, dan zou hij zeggen dat hij wil dat ik hem met rust laat. Dat lijkt fijner voor hem en fijner voor mij, want ik hoef dan niet met zijn ondankbaarheid geconfronteerd te worden. Maarja, dan zit je dus thuis te kniezen.![]()
[..]
Ik heb ook zo'n moeder, dus ik zou dan geen familie overhouden.Overigens vind ik dat óók heel knap, gewoon de grens trekken en afstand nemen omdat het voor jezelf het beste is. Dat lijkt me uiteindelijk zelfs het moeilijkst.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ga je daar dit jaar heen? Ik ben er nu 3x geweest. Fantastisch!
Ik kom altijd 5kg zwaarder terug.
Dit weekend geht's loss en ik moet zondag de hele dag werken. Dat is pas de hel want het wordt ontieglijk drukquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:36 schreef conleche het volgende:
Carnaval: dat is wat mij betreft echt de personificatie van de hel.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
[moppersmurf] Ik háááááááááát Carnaval! Dat zogenaamd lollige dronken gehos. Gatverdamme![moppersmurf]
Tevens tvp.
Dat riep ik afgelopen jaar ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef Syrena het volgende:
En ik wil ook op vakantie, ik wil ZON. En warmte.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:36 schreef conleche het volgende:
Carnaval: dat is wat mij betreft echt de personificatie van de hel.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
[moppersmurf] Ik háááááááááát Carnaval! Dat zogenaamd lollige dronken gehos. Gatverdamme![moppersmurf]
Tevens tvp.
Ik ben reedsch puber-af. Ik laf mijn moedersquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bent een puber, dus je hoort je tegen je moeders af te zetten.
Saaiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben reedsch puber-af. Ik laf mijn moeders
Hihihihi! Ik hou van die Smurf met dat mopperhoofd!quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi! Ik hou van die Smurf met dat mopperhoofd!![]()
In mijn hoofd kan alles. Das het leuke.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Hey, ik dacht dat we vrolijk de lente in zouden?.
Ik ben pannenkoeken aan het bakken.
En ik ben zo blij dat we hier geen carnaval hebben. En hoe kan een feest een personificatie van een plaats zijn?
[/mierenneuk]
.
Eigenwijs, ik laf datquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:02 schreef conleche het volgende:
[..]
In mijn hoofd kan alles. Das het leuke.
Klinkt als de mijne! Met beschuitpaneermeel, eitje, peter, zout, plurkje ketchup en ketjap en een uitje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:04 schreef kwakveense het volgende:
jup, t worden ouderwetse want gehaktkruiden hebben ze natuurlijk niet, dus gehakt, beschuitpaneermeel, eitje, nootmuskaat, zout en peper. en een heel fijnngehakt uitje. mjammie! kijk er nu al naar uit. nog maar 6 uur wachten
welke studie doe je eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
ik heb eens een keer een topic gemist weer! puik!
colleges gehad (Wiskundeen Research & Development 2
) en overleg (Research & Development 1
)
Wintersport kostte me maar 400 voor een hele week incl reis, verblijf, eten, skipas etc. Omdat ik mee was met mn vriendje zijn familiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:04 schreef kwakveense het volgende:
@ chico: als je zo raag zon wilt en je hebtniet zoveel geld, kun je dan niet beter sparen voor zon ipv voor skieën?
Die DVD moet ik gewoon maar aanzetten vanavond, hard!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:06 schreef Viking84 het volgende:
Oh Greys! Nu heb ik You raise me up vanJosh Groban
erop staan!
quote:
Weekje Egypte, wedden dat je zon hebt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wintersport kostte me maar 400 voor een hele week incl reis, verblijf, eten, skipas etc. Omdat ik mee was met mn vriendje zijn familie. Ik vind snowboarden leuker dan zomervakantie, ook omdat met boarden mijn vriend meegaat (dan betalen zijn ouders voor hem) en hij zelf nooit (veel) geld uit wil geven aan een zomervakantie. En al helemaal niet als de bestemming niet je van het is. Ooit, ooit gaan we samen naar Japan, en daar gaan we voor sparen, maar zit er ook niet in voorlopig. En nadeel in de zomer: je weet maar nooit of er zon is. Afgelopen jaar dus 2 weken regen gehad. Dat zou ik zó zonde van mijn geld vinden.
Conclusie: ik ga liever boarden dan in de zon liggen.
Dat dusquote:
klopt!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat dus. Het is een soort verslaving, als je de smaak te pakken hebt, wil je meer.
Ik vergat erbij te zeggen dat ik een vreselijke hekel aan zand heb, en een bestemming ook nog eens mooie bergen/natuur moet hebben, ze er fatsoenlijk engels moeten spreken, er genoeg te zien/doen moet zijn, ik er kan sporten en en en ...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Weekje Egypte, wedden dat je zon hebt?
Lekker! Doen jullie nooit mosterd door de gehakt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt als de mijne! Met beschuitpaneermeel, eitje, peter, zout, plurkje ketchup en ketjap en een uitje.
Mjammmmmmm!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:17 schreef Tinkepink het volgende:Vakantie
![]()
Planning:
25 maart - 1 aprl: Mallorca
10 - 20 april (ofzo): Nederlandse kust
juli: kamperen in Frankrijk
En waarschijnlijk in mei of juni nog een keer kamperen met één van de kinderen.
Maar dit had ik allemaal al gepost. Ik val in de herhaling
![]()
Ohja, onze nieuwe wasmachine is alweer kapot en de reparateur kan 'm niet reparerenDe nieuwe telefoon die we afgelopen weekend hebben gekocht is ook dood en wordt morgen teruggestuurd
![]()
Volgens mij heeft iemand een vloek over ons uitgesproken ofzo
In Japan spreken ze volgens mij niet fatsoenlijk Engelsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vergat erbij te zeggen dat ik een vreselijke hekel aan zand heb, en een bestemming ook nog eens mooie bergen/natuur moet hebben, ze er fatsoenlijk engels moeten spreken, er genoeg te zien/doen moet zijn, ik er kan sporten en en en ...![]()
Het probleem ligt dus volledig bij mij.
Mijn vader wel! En zijn gehaktballen zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lekker! Doen jullie nooit mosterd door de gehakt?
Ja maar de awesomeness van Japan is zó overdonderend dat dat er niet meer toe doetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef neen het volgende:
[..]
In Japan spreken ze volgens mij niet fatsoenlijk Engels
Precies, jij snapt hetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar de awesomeness van Japan is zó overdonderend dat dat er niet meer toe doet.
Ja duhquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:
Mijn moeder doet paneermeel, beschuit en een eitje erdoor. Dat ei is très important iig. Ik wil niet eens een gehaktbal zonder ei.
Is dat duh? Ze doet het bijna altijd zonder ei hoor. En dan plakt 'ie nog steeds prima. Maar ik vind hem te hard.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja duhAnders is een gehaktbal veel te massief én plakt het niet goed aan elkaar.
De basisingredienten van een gehaktbal zijn:
1. paneermeel/brood
2. gehakt
3. ei
4. smaakmakers.
ik vind mosterd echt heel vies. dus als ik weet dat t erdoor zit zou ik t niet eten, en zelf doe ik t er niet door. als ik van niks weet dan merk ik t misscien niet...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lekker! Doen jullie nooit mosterd door de gehakt?
ik snap je niet? je zegt toch dat er ei door moet en tink ook? en iedereen zegt t zelfde?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat duh? Ze doet het bijna altijd zonder ei hoor. En dan plakt 'ie nog steeds prima. Maar ik vind hem te hard.
Maar mijn moeder is geboren in de oorlog, dus misschien waren er toen geen eieren voorhanden?.
Ik zeg dus dat ik een gehaktbal zonder ei erdoor niet lekker vind (van mij moet er dus een ei door), maar mijn moeder maakt ze dus ook wel zónder ei.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik snap je niet? je zegt toch dat er ei door moet en tink ook? en iedereen zegt t zelfde?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:28 schreef kwakveense het volgende:
hej, je hebt ge-edit! er stond eerst "ze doet het altijd hoor" en niet "altijd zonder ei hoor"
In Europa is genoeg te zienquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het. Japan is zo'n beetje het enige land waarvoor die eis vervalt, omdat het me gewoon superstoer lijkt daar eindelijk heen te gaan. En dan mag het wel wat meer kosten. Het lijstje gaat ook vooral om omgeving Europa, de rest is toch te duur
.
Dat meenst niet! Ik moet die dingen niet koud, alleen warm.... ik ben sowieso geen groot supporter van koud vleesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind gehaktballen niet lekker als ze warm zijn
Koud dan weer wel, op een volkoren boterham met een klodder zaanse mayo en curry
Ik vind moster normaal ook vies maar in een gehaktbal niet! Dan is het uberlekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind mosterd echt heel vies. dus als ik weet dat t erdoor zit zou ik t niet eten, en zelf doe ik t er niet door. als ik van niks weet dan merk ik t misscien niet...
en vik: eitje moet erdoor, voor de binding! mjam!
en een uitje er doorheenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja duhAnders is een gehaktbal veel te massief én plakt het niet goed aan elkaar.
De basisingredienten van een gehaktbal zijn:
1. paneermeel/brood
2. gehakt
3. ei
4. smaakmakers.
Nee, ik denk weet wel zeker dat Greys als de aardigste omschreven zou worden. Zij heeft die award gewonnen, remember?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:30 schreef Miss_S het volgende:
Vond het wel grappig dat hij je broertje zo omschreef Kwakwant denk dat de meeste jou hier ook als aardigste van het topic zouden omschrijven
Als het maar goed met jou gaat!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:17 schreef Tinkepink het volgende:
.. *wasmachine kapot* .. *telefoon dood* ..
Samen met Greys danquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik denk weet wel zeker dat Greys als de aardigste omschreven zou worden. Zij heeft die award gewonnen, remember?.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:34 schreef neen het volgende:
Ik zou mezelf als aardigste aanmerken, vanwege mijn sympathieke posts en vriendelijke karakter.
En je plaatjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:34 schreef neen het volgende:
Ik zou mezelf als aardigste aanmerken, vanwege mijn sympathieke posts en vriendelijke karakter. Daarnaast ben ik zeer bescheiden en onbaatzuchtig.
Ik zag trouwens dat ik het hele topic gemist heb waar je een avatar voor je awards kon laten makenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik denk weet wel zeker dat Greys als de aardigste omschreven zou worden. Zij heeft die award gewonnen, remember?.
Alleen al door je avatar ben je mijn held!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:34 schreef neen het volgende:
Ik zou mezelf als aardigste aanmerken, vanwege mijn sympathieke posts en vriendelijke karakter. Daarnaast ben ik zeer bescheiden en onbaatzuchtig.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:34 schreef neen het volgende:
Dat was heel herkenbaarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:37 schreef kwakveense het volgende:
vind t lief van miss s, maar zo aardig ben ik heul nie! (mijn mopperpostjes over de kutitaliaan met zn kutlinzen niet gezien gisteren? -- ik hebvervolgens wel de keuken helemaal opgeruimd daarna, omdat ik zijn zooi zat was... en hij heeft me daar wel voor bedankt...)
Ik heb alles gemist sinds zaterdagmiddag, maar tochquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:37 schreef kwakveense het volgende:
vind t lief van miss s, maar zo aardig ben ik heul nie! (mijn mopperpostjes over de kutitaliaan met zn kutlinzen niet gezien gisteren? -- ik hebvervolgens wel de keuken helemaal opgeruimd daarna, omdat ik zijn zooi zat was... en hij heeft me daar wel voor bedankt...)
Ja maar, eetgeluid, teh horrorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:37 schreef kwakveense het volgende:
Ja, ik zag dat topic ook! Zelfs als ik hem op tijd had gezien had ik niks aangevraagd, beetje sneu jezelf als leukste nieuwkomer presenteren terwijl je alleen stemmen van slanke ladies hebt gekregenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat ik het hele topic gemist heb waar je een avatar voor je awards kon laten maken
Nou ja, lekker belangrijk, ik vind deze avatar eigenlijk toch gewoon nog leuk en ik ben heel niet altijd lief dus vind ik het eigenlijk gewoon genant!!![]()
ja, daar heb ik nu ook trek inquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
Tof dat het zo leuk is geweest, Miss_S! Chocoladefondue!
Was je vriendje verrast? Echt leuk hoor, zo'n stiekem weekendje weg!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb alles gemist sinds zaterdagmiddag, maar toch
Oja het hotel viel in de smaaken ik heb een geweldige verjaardag gehad
wel teveel gegeten (chocolade fondue als toetje)
alleen jammer dat ie zo ongelooflijk ongezond isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de oven zitten
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Heb je wel chocola dan????quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, daar heb ik nu ook trek in
blij dat we geen bananen in huis hebben, anders had ik 't alsnog gedaan
Hij stond met grote ogen te kijkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was je vriendje verrast? Echt leuk hoor, zo'n stiekem weekendje weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
heb voor de housewarming van mn studiegenoten een chocofondueset gekregen met erbij een jaarvoorraad pure choco en houdbare slagroom van de aldiquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:49 schreef Syrena het volgende:
Ik ben GA aan het kijkenDan moet je nog een paar afleveringen voor je bij bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ze staan allemaal op m'n USBstickquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan moet je nog een paar afleveringen voor je bij bent!
als jij dat wilt wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:50 schreef Syrena het volgende:
Kun je chocofonduen met Cote d'or en marshmellows?
De marshmellows zijn nu alleen thuis met de boyfriendquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als jij dat wilt wel.
Cote d'Or![]()
![]()
![]()
dé chocolade, dé állerlekkerste chocolade die er is
die met die kleine stukjes hazelnoot![]()
ik ga eten![]()
Wat doe je met die slagroom dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb voor de housewarming van mn studiegenoten een chocofondueset gekregen met erbij een jaarvoorraad pure choco en houdbare slagroom van de aldi
Da's om de chocola goed vloeibaar te houden. En als je echt een ontzettende craving hebt naar chocola, dan heb ik nog wel een kilo of 2 liggen. En bananen. En houdbare slagroomquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat doe je met die slagroom dan?
Ik heb zo'n chocofontein-apparaat, maar geen chocola of aardbeien of banaan helaas
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's om de chocola goed vloeibaar te houden. En als je echt een ontzettende craving hebt naar chocola, dan heb ik nog wel een kilo of 2 liggen. En bananen. En houdbare slagroom
Zeg, kun je dat berichtje eens richting mijn vader sturenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:02 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, ik heb vandaag voor 't eerst weer gesport sinds december.
Natuurlijk meteen weer net zoveel gewicht gepakt als de laatste keer, dus ik krijg morgen behoorlijk spierpijn. Ik wil mezelf dwingen om vanaf nu minstens 2 keer per week te gaan en er een beetje normaal bij te eten. Het gaat me niet zozeer om kilo's, maar om een gezond lijf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het begin is er weer! Beviel het?
In principe kan je alles invriezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
falafel! ook al zo lekker! Dat moet ik ook eens gaan maken weer!
Maar ik vraag me nog steeds af of ik falafel in kan vriezen?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb eenO ik ben een held, want ik wist zonder op de spoiler te klikken wat er zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de oven zitten
.
Niet meer actief op Fok!
Ik laaaaaaaf carnaval, op ijsthee, met mijn saxofoon en gáán, van vrijdag 7 tot dinsdag 12u!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
Tevens tvp.
erdoorheen roerenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat doe je met die slagroom dan?
Ik heb zo'n chocofontein-apparaat, maar geen chocola of aardbeien of banaan helaas
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb keelpijn en een pizza in mijn buik
Heel goed denk ik, als ze geen tijd/zin meer heeft om hier te posten!quote:
Ik vond het ook een matige ep hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel goed denk ik, als ze geen tijd/zin meer heeft om hier te posten!
Ik ben GA aan het kijken en ik post zomaar hier er doorheen.
Geen goed teken!
Ik vond het een leuke aflevering, maar het was voor mij ook beter te volgen omdat ik PP ook volg, dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen goed teken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
Ik ben 513 aan het kijken. Verslavend.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen goed teken!
Greys spoilerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vond het ook een matige ep hoor.
Behalve de McArmy stukjes dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greys spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vond ik PP leuker dan GA omdat Bailey geniaal was in de PP aflevering![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vond ik PP leuker dan GA omdat Bailey geniaal was in de PP aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JahaaDie box van Sam en Bailey toen bleek dat z'n astma apparaatje de schuldige was
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]Ja haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JahaaDie box van Sam en Bailey toen bleek dat z'n astma apparaatje de schuldige was
I am a man! I am a man with asthma!
Volg je ook PP, of keek je alleen vanwege de, eh, hoe noemden ze het nou? Nouja je snapt me welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja haha!
I am a man! I am a man with asthma!
XPquote:
Heb ik al gedaan uiteraard, dat Googlenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
Doe eens Antivirus 360 op Google; vele hits en tips!
http://nl.pcthreat.com/parasitebyid-7518nl.html
Ik heb geprobeerd PP te volgen toen Net5 het ging uitzenden, maar ik ben afgehaakt omdat het zo sloom gingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volg je ook PP, of keek je alleen vanwege de, eh, hoe noemden ze het nou? Nouja je snapt me wel
Configuratiescherm - programma's en onderdelen - krijg je een lijst - antivirus 360 selecteren - verwijderenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
De computernerds onder ons:
Is er een niet al te moeilijke manier om telefonisch aan paps/mams uit te leggen hoe je Antivirus 360 van een computer moet afhalen? Heb Systeemherstel al geprobeerd, systeem kan niet worden hersteld naar een eerder punt. Antivirus 360 is dus iets verkeerds. Niet zo goed als het klinkt
Ik heb gewoon een hele zooi gedownload (eerste seizoen was toch vrij kort) en marathonnetjes gehouden. Dat is erg leuk, gaat het inderdaad wat snellerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd PP te volgen toen Net5 het ging uitzenden, maar ik ben afgehaakt omdat het zo sloom gingmaar ik ga het denk ik toch een keer allemaal kijken.
Ik heb mutorrent al opgestartquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hele zooi gedownload (eerste seizoen was toch vrij kort) en marathonnetjes gehouden. Dat is erg leuk, gaat het inderdaad wat snellerNu zit er wel wat meer verhaal tussen de personages in wat er voor zorgt dat ik elke week blijf kijken
quote:
Ja ik ken het en ik vind het geniaalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ken jij Scrubs trouwens ook? Lijkt me qua humor écht een serie voor jou!
Ik wist dat dat een typische Muis serie wasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik ken het en ik vind het geniaalmaar ik kijk het niet zo vaak anders ben ik echt alleen bezig met series bijhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk soms een hele avond aflevering achter elkaar, i love it! Is ook leuk om nog een keer te kijken zegmaar (doe ik niet zo snel met bijvoorbeeld GA of PP)Stay with me, let's just breathe.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk.
Welk liedje van Michael Jackson?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Eén voordeel aan een vriendje die laat thuis komt:
Keihard meebleren met foute liedjes (denk mariah carey en michael jackson) en niet hoofdschuddend aangekeken worden
Compleet irrelevant verder, maar:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:19 schreef sigme het volgende:
En ik heb bijgelezen, ik laat commentaar maar achterwege, mosterd na de maaltijd enzo.
Behalve de kippendiscussie: iemand wou moeder 1 kip kado doen. Da's wel heel sneu voor de kip in kwestie, neem er minstens twee, maar wat ik eigenlijk wou zeggen is dat kippenrassen nogal verschillen kwa karakter. Hou daar rekening mee bij aanschaf - en als ik iets aan informatie kan leveren, vraag maar raak (ik heb dus kippen he, en een haan. En eieren, bevrucht, en afgelopen jaar hadden we kuikens. Dus.)
De slijmerigste die het best meezingen natuurlijk. Denk earth song en we are the world enzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welk liedje van Michael Jackson?.
Ik geloof dat ik deze maar ga proberen telefonisch uit te leggen ja.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee van jou posts lig ik schuddebuikend op de grond........
en terechtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee van jou posts lig ik schuddebuikend op de grond........
Mental image van Goodbye die 'Aaaaaaaaaaah' en 'Oeoeoeoeoeoeoeh' doetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De slijmerigste die het best meezingen natuurlijk. Denk earth song en we are the world enzo
Ja, ik hou ook van normále muziek hoor. Maar dit is soms zo lekker![]()
Nou dat zing ik nou weer net niet meequote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mental image van Goodbye die 'Aaaaaaaaaaah' en 'Oeoeoeoeoeoeoeh' doet.
Whahahahaha een meisje uit mijn klas was ook fan en die had altijd hartjes in haar agenda met MJ er in. En nu zeg jij MJ-fan en lig ik op de grondquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind I just can't stop loving you en Smooth criminal de fijnste nrs van Michael.
En Bad en The way you make me feel en en en... Ik vind Bad iig het beste album.
Valt het op dat ik ooit MJ-fan was?
Greysie, als jij het niet weet, help dan niet. Dadelijk wordt het alleen ergerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik het echt helemaal zat ben andermans klotezooi op te moeten lossen.
Ik weet gewoon niet HOE! Heb echt zin om een flink potje te janken. Maar ik wil ze uiteraard ook weer niet laten stikken. Dat Malwarebytes, is dat iets veiligs?
Ik had ook voor het bod gekozen denk ik, 12.000 euro keren ze bijna nooit uitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:29 schreef Muis006 het volgende:
Wehehe die miep bij Deal or No Deal had 1000 en 125000 over. Bank boodt 12.000 en zij deed Deal
Bleek ze de doos met 125000 de hebbendie gaat een potje janken zometeen! D'r lip trilde al toen Beau au revoir zei
Ja duhh mensen zijn domme wezensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had ook voor het bod gekozen denk ik, 12.000 euro keren ze bijna nooit uit![]()
Maarja, volgensmij blijf je stiekem toch heel erg balen. Erg is dat!
IK BEN HEUL GEEN SJONNIE!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Dit is pas een meezingliedje!![]()
met de tekst er onder voor de dove sjonnies voor de mensen die de tekst niet kennen![]()
Wat jij wilquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
IK BEN HEUL GEEN SJONNIE!
Ik ben een Anita
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
met de tekst er onder voor de dove sjonnies voor de mensen die de tekst niet kennen![]()
Toen dat liedje een hit was en elk uur langs kwam, heb ik twee weken nachtdienst gedraaid. Dat liedje kan ik echt niet meer horenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Weet je Greys, je ouders zijn volwassen en jij bent niet verantwoordelijk voor hun welzijn!. Het is toch van de gekke dat jij het ook niet weet, je toch verantwoordelijk voelt en je een slag in de rondte moet googlen en er misschien wel slapeloze nachen van krijgt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik het echt helemaal zat ben andermans klotezooi op te moeten lossen.
Ik weet gewoon niet HOE! Heb echt zin om een flink potje te janken. Maar ik wil ze uiteraard ook weer niet laten stikken. Dat Malwarebytes, is dat iets veiligs?
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zat hier echt met m'n mond open.
En ik ken de tekst wel.
Omdat je het lef hebt mij een dove sjonnie te noemen, dáárom!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoezo?
Ja, waarschijnlijk beter dan degene die de tekst verzorgd heeft
Sorry! Maar je hoeft niet te klikken natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Toen dat liedje een hit was en elk uur langs kwam, heb ik twee weken nachtdienst gedraaid. Dat liedje kan ik echt niet meer horen
Mijn vriendje heeft ooit meegedaan aan DOND, die vertelde dat je zo stijf staat van de adrenaline dat nadenken zo ongeveer onmogelijk is. Denk dat ik ook voor 12.000 gegaan was..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had ook voor het bod gekozen denk ik, 12.000 euro keren ze bijna nooit uit![]()
Maarja, volgensmij blijf je stiekem toch heel erg balen. Erg is dat!
Oh, daarom.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat je het lef hebt mij een dove sjonnie te noemen, dáárom!.
Maar ik moest wel gniffelen![]()
.
Same here, echt een zeiknummerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Toen dat liedje een hit was en elk uur langs kwam, heb ik twee weken nachtdienst gedraaid. Dat liedje kan ik echt niet meer horen
Grappig!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft ooit meegedaan aan DOND, die vertelde dat je zo stijf staat van de adrenaline dat nadenken zo ongeveer onmogelijk is. Denk dat ik ook voor 12.000 gegaan was..
Tuulk weten we dat ik wel iig, weet niet hoe het met Muis zitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, daarom.
Je maar je weet toch dat ik jou en Muis lafDus ik zou het nooit gemeen bedoelen dat weten jullie wel echt he
![]()
Ik luister alleen maar zeiknummers op dit moment, excusez-moi!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Same here, echt een zeiknummer.
Wij gaan in mei of juni een dag of 10,12 naar Spanje, Portugal of Italie, momenteel ben ik erg gecharmeerd van de Costa de la Luz. Maar wrs wordt het toch wat anders
.
En met de feestdagen wil ik het liefst naar Thailand..als dat een beetje te doen is met mini.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ps. Als je je ook nog verantwoordelijk gaat voelen voor de kredietcrisis ga ik je slaan
30.000, waarvan dan 21.900 overgebleven is nadat de belasting langsgekomen is!quote:
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, daarom.
Je maar je weet toch dat ik jou en Muis lafDus ik zou het nooit gemeen bedoelen dat weten jullie wel echt he
![]()
Nou, dat is juist het enige waar ik me druk om maakquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar zeiknummers op dit moment, excusez-moi!
Oh, en ik zag veel mensen met mini's in Thailand!Zou hij tegen een lange vliegreis kunnen?
Ohhh!!!quote:
Ik wacht nog steeds altijd op die dichtslaande deur, weetjewel. Hihihihiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhh!!!
straten lijken te huilen
wolken lijken te vluchten
k stap de bus in
mensen lijken te kijken
maar ik wil ze ontwijken
voordat ze mijjj zieeeen
het is allang verleden tiiiiiiiiiiijd
Wahahahquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds altijd op die dichtslaande deur, weetjewel. Hihihihi![]()
Ja BLABLABLABLABLAquote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wahahah![]()
Ik heb nu dat kutnr. in mijn hoofd dus ik heb mijn ouders en vriend even toegezongen zodat zij het nu ook in hun hoofd hebben
O ja!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wahahah![]()
Ik heb nu dat kutnr. in mijn hoofd dus ik heb mijn ouders en vriend even toegezongen zodat zij het nu ook in hun hoofd hebben
Private Practice, serie met Addison!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:51 schreef AKnynke het volgende:
waar staat PP eigenlijk voor, in relatie met GA?
Die heb ik alllaaaaaaaaang laten horen hier thuisquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja!
Dan weet ik ook nog een leuke:
Met speciaal voor jou de tekst er even bij, dove Anita.
Alleen het refrein, de rest is teveel werk:
Verliefdheid is een toverbal in allerhande smaken
Zou Cupido je raken, dan schreeuw je 't van de daken.
Verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend kleuren
Je hart dat opent deuren waar liefde wonen zal!
Awww, die is zó mooi iddquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Dit is één van de mooiste liedjes ooit, naar mijn mening:
Ze hebben geen smaak bij jou thuisquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die heb ik alllaaaaaaaaang laten horen hier thuis![]()
Hij werd niet zo gewaardeerd
Ik heb het gelezennn en er is niks mis mee om nee te zeggen!quote:
Ik heb het ook gelezen en ik sluit me helemaal aan bij wat Muis zegtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb het gelezennn en er is niks mis mee om nee te zeggen!
Verder is hier een kusjekroel voor jou:
MWWWWWWWWWAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve schat, voor je eigen welzijn MOET je 'nee' zeggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Er is niets mis mee Muis maar ik KAN het niet. Echt niet.
Da's mijn mankement. Ik wil het ook eigenlijk niet, eerlijk gezegd.
Dank voor de kusjekroel.
En nu stop ik echt met de leukigheid verstoren met mijn gezeik.
Mijn valkuil: als ik me kut voel ga ik dingen voor anderen doen, terwijl ik juist dat soort dingen niet voor mezelf doe. Een soort plaatsvervangend helpen. Misschien ook voor jou herkenbaar?quote:
Beter gooi je het eruit, hier of elders. Je hebt genoeg op je schouders, mag best even stoom afblazen (stoom he, geen rook). Anders blijf je er in je eentje mee zitten en dat zuigt helemaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
En nu stop ik echt met de leukigheid verstoren met mijn gezeik.
Ah joh, kom opquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
EDIT: nee, ik moet dit soort dingen niet meer hier neer zetten.
Sorry. Zal niet meer posten en het dan weer weghalen.
Dat is liefquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:14 schreef Muis006 het volgende:
Greysje wil je mijn sinaasappelsap/banaan/bosvruchtensmoothie?
Ik ben je niet zatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Ik wil er gewoon over ophoudenIk schaam me (wéér eens! al de zoveelste keer lately!) dat ik er uberhaupt weer over begonnen ben. Ben mezelf echt even heel erg zat
En jullie zijn lief
En ik moet eens wat vrolijker doen want dit gaat nergens meer over.
Noorden des lands (Drente / Groningen, ik ben wat verspreid over lokatiesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Vivi het volgende:
Sigme, waar woon jij eiks, ben zo benieuwd!
Dat klinkt als: een been in Noord-Drenthe, een arm in het westen en m'n hoofd in Groningenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Noorden des lands (Drente / Groningen, ik ben wat verspreid over lokaties)
Heb je iets leuks te doen ingepland deze week? Of alleen werk, klussen en zorgen van anderen overnemen? Strandwandeling met Bink en/of heer G bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
En ik moet eens wat vrolijker doen worden want dit gaat nergens meer over.
Winkelenquote:
Voorlopig heb ik genoeg lingerie!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Winkelen. Wil je iets speciaals kopen?
En geen lingerie hoor want dan doe ik je wat![]()
.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef sigme het volgende:
En verder heb ik zojuist een sheetje gemaakt met daarin de OV-kosten per dag / maand / jaar bij losse kaartjes, maandtrajectkaart, maandnetjaart, jaartraject- en jaarnetkaart en dan ook nog de versies inclusief bus, om op het kwartje nauwkeurig te kunnen bepalen wat het voordeligste zou zijn.
En daarna een risicoanalsye en dus komen we uit op losse kaartjes/
Ik heb er 2, maar ik heb ze nooit aanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef Miss_S het volgende:
Over winkelen en Ewelina gesproken, ik heb een kokerrok gekocht (die had jij toch ook een paar?)
Dan vallen mijn heupen wel heel erg op, maar volgens mij op een goede manier.....
Ik zag eerst ook een roze maar die durfde ik niet, heb nu een zwarte en die vind ik toch wel erg sexyquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb er 2, maar ik heb ze nooit aan![]()
Eén knalroze, en ik moet nog steeds een manier vinden om die te dragen dat ie niet zo heftig is, en een zwarte maar die is niet flatterend. Maar ik vind de secretaresselook wel erg sexy!
Risico = kans * impact. Analyse is oordelen over een lijstje risico's.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]Had je dan niet beter éérst de risicoanalyse(risicoanalyse?) kunnen doen? Of kwam je ook nog voordeliger uit?
Deze pumps heb ik nu in 3 kleuren, ze zitten zo lekker en zijn ook hoog dus ben er echt blij meequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef Ewelina het volgende:
Schoenen koop ik voorlopig ook maar niet meer, ik heb er al te veelMaar ik heb niet zo heel veel winterkleding.
Helderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Risico = kans * impact. Analyse is oordelen over een lijstje risico's.
De NS-jaarkaart is de favoriete optie: geodkoop & veel mogelijkheden (jaartrajectkaart is *iets* goedkoper maar dan kan je geen aanvullende reizen maken).
Maarrrrrrr die jaarkaart zit je dan wel een jaar aan vast en kost 3331 euro. Als ik om een of andere reden liever niet meer met de trein wil maar met de auto (=sneller & meer privacy), heb ik wel die 3331,- al uitgegeven. Of als ik ontslag neem/krijg (proeftijd?)
Losse kaartjes zijn per jaar zo'n 400 euro duurder; maar als ik dan de auto pak betaal ik niks voor de trein.
Dus........ Voor hooguit 400 euro winst vind ik het risico te groot. Was de winst nu veel groter geweest, was de risicoanalyse (misschien) anders.
Plaatje? En in welke kleuren?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Deze pumps heb ik nu in 3 kleuren, ze zitten zo lekker en zijn ook hoog dus ben er echt blij mee
ik heb t als volgt geleerd om te handelen (ik zei ook nooit nee)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lieve schat, voor je eigen welzijn MOET je 'nee' zeggen.
Het is heel lief van je hoe je anderen altijd probeert te helpen, maar je moet jezelf nooit uit het oog verliezen!
In ONZ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb yvonne gezegd hoe ik over bepaalde zaken denk. Iets met in elkaars reet zitten enzo.
Voordeel OV boven auto is de treinquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:42 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Helder![]()
Wat is het voordeel van het OV t.o.v. auto? Veel files? Duurder?
En ik ben opeens ook heel blij met mijn OV-jaarkaart
Wat heb je gedaan? Iets in de hens gezet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:50 schreef progje het volgende:
auuuw mijn oren doen nog steeds pijn van die Alarm herrie
Je hebt toch nu lenzen!! En pukkels gaan weg!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef Chicolate het volgende:
Foto van de kamer van Muis, jaaa.
En ik moet/krijg steunzolen. Dan heb ik een bril, een beugel, steunzolen en pukkels. Mijn moeder: "Nu nog een gehoorapparaat en dan ben je compleet".
Oh trouwens, chocolade is voor ieder dier (ook de mens) op een gegeven moment dodelijk. 100-200 mg/kg lichaamsgewicht. Maar bij de hond is de halfwaardetijd 18 uur en bij de mens 3 uur. Een mens moet zijn dodelijk dosis dus binnen 3 uur naar binnen werken, terwijl een hond daar 18 uur de tijd voor heeft. Voor een persoon van zo'n 75 kg houdt dit in dat ze meer dan 200 kg chocolade in 3 uur naar binnen moet proppen, zonder tussendoor over te geven. Mission impossible. Maargoed, met katten enzo dus ook goed opletten.
Wat heb je daar aan, denk ik dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb yvonne gezegd hoe ik over bepaalde zaken denk. Iets met in elkaars reet zitten enzo.
Die blauwequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah wellicht niet veel maar hou niet zo van kontlikkerij e.d. dus ben gewoon eerlijk tegen dr geweestquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan, denk ik dan.
Ik vond deze schoenen echt te geweldig, dus heb ze toen in alle kleuren besteld. Je vind niet vaak zo'n schoen die gewoon echt makkelijk zit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die blauweEigenlijk wil ik nog turquoise en paarse pumps, maar ja, ik heb al zoveel schoenen
Ik heb geen dubbele pumps (ook niet hetzelfde model in een andere kleur). Van bepaalde kledingstukken dan weer wel, omdat ik het lastig vind om mooie betaalbare kleding te vinden. Mijn taille valt vaak weg.
OMG, 3 paar schoenen in 1 x kopenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond deze schoenen echt te geweldig, dus heb ze toen in alle kleuren besteld. Je vind niet vaak zo'n schoen die gewoon echt makkelijk zit.
En met mijn taille heb ik dat ook wel, maar volgens mij met die kokerrok en een giletje komt dat wel helemaal goed + die pumps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Waarom niet dat bed dat je voor een taart van Marktplaats heb gehaald?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:58 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga waarschijnlijk dit bed kopen maar dan in het wit voor in mijn kamertje..
Ik wil ook nog graag een kast, zo iets als dit, maar dat past niet echt..
[ afbeelding ]
Hij is tof!! Ik was naar de ikea (3-4 uur gereden omdat m'n moeder en ik zo goed zijn in de wegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Nu moet PF niet 3 topics wachten met weer posten want die is geloof ik degene die foto's van mijn kamer vroeg
Ewelina: het behang komt van Praxis. Leef je uit
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
OMG, 3 paar schoenen in 1 x kopenZelfs ik doe dat niet! Al is dat wel een beetje geldgebrek. Waar komen ze vandaan?
Ik vind het vooral een sport om schoenen die eigenlijk best duur waren in de uitverkoop te scoren. Zoals bijvoorbeeld deze en deze.nee, 1 paar heb ik al een tijdje en nu heb ik 2 paar tegelijkertijd gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ze zijn van de H&M dus niet zo heel duur.
Ik heb het niet gehaald. Het heeft een verhoogde achterkant en daar kom ik dan met m'n voeten tegen..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom niet dat bed dat je voor een taart van Marktplaats heb gehaald?
Ik wil ook weg want ik haaaaat oranjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Mijn vent is ook aan het overwegen weg te gaan daar, mede vanwege dat vreselijke oranje!
En volgens mij kan dat niet schriftelijk... Maar dat is een 'hunch'.
De mijne komen dus voornamelijk van de Bijenkorf... van 100,- voor 30 en meer van dat soort aanbiedingenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee, 1 paar heb ik al een tijdje en nu heb ik 2 paar tegelijkertijd gekochten ze zijn van de H&M dus niet zo heel duur.
Ik heb 2 maanden geleden mijn huis geverfd, dus zo snel zal ik het niet doen. Maar ik zal je tip in gedachten houden. Voor foto's van mijn kamer verwijs ik je naar mijn eigen topicquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Nu moet PF niet 3 topics wachten met weer posten want die is geloof ik degene die foto's van mijn kamer vroeg
Ewelina: het behang komt van Praxis. Leef je uit
Haha, dankje!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij is tof!! Ik was naar de ikea (3-4 uur gereden omdat m'n moeder en ik zo goed zijn in de weg![]()
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |