abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66176109
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:45 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Want?
heb yvonne gezegd hoe ik over bepaalde zaken denk. Iets met in elkaars reet zitten enzo.
pi_66176167
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

heb yvonne gezegd hoe ik over bepaalde zaken denk. Iets met in elkaars reet zitten enzo.
In ONZ?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66176219
auuuw mijn oren doen nog steeds pijn van die Alarm herrie
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66176262
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:42 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Helder
Wat is het voordeel van het OV t.o.v. auto? Veel files? Duurder?

En ik ben opeens ook heel blij met mijn OV-jaarkaart
Voordeel OV boven auto is de trein . In de trein kan ik dommelen, of slapen, of een boek lezen, of dom staren etc. In de auto moet ik opletten en geconcentreerd zijn (ik ben aartslui).
Auto is sneller maar als ik beetje laat ben is er wel file-risico. Auto & trein zijn ongeveer even duur, maar om bij de trein te komen zal ik ook nog een eindje met de auto moeten.

Ik zal sowieso eenmaal per week met de trein moeten, omdat de auto dan met lief uit werken is. En dan zal ik ook nog een uur naar het station moeten fietsen, en 's middags terug. Goed voor de lijn, zal ik maar zeggen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66176273
Ik heb een zwarte kokerrok!
pi_66176289
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Plaatje? En in welke kleuren?
Deze:

pi_66176326
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:50 schreef progje het volgende:
auuuw mijn oren doen nog steeds pijn van die Alarm herrie
Wat heb je gedaan? Iets in de hens gezet?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66176355
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef Chicolate het volgende:
Foto van de kamer van Muis, jaaa .

En ik moet/krijg steunzolen. Dan heb ik een bril, een beugel, steunzolen en pukkels. Mijn moeder: "Nu nog een gehoorapparaat en dan ben je compleet".

Oh trouwens, chocolade is voor ieder dier (ook de mens) op een gegeven moment dodelijk. 100-200 mg/kg lichaamsgewicht. Maar bij de hond is de halfwaardetijd 18 uur en bij de mens 3 uur. Een mens moet zijn dodelijk dosis dus binnen 3 uur naar binnen werken, terwijl een hond daar 18 uur de tijd voor heeft. Voor een persoon van zo'n 75 kg houdt dit in dat ze meer dan 200 kg chocolade in 3 uur naar binnen moet proppen, zonder tussendoor over te geven. Mission impossible . Maargoed, met katten enzo dus ook goed opletten.
Je hebt toch nu lenzen!! En pukkels gaan weg!

Wel vervelend tough..
pi_66176413
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Wat heb je daar aan, denk ik dan.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66176434
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die blauwe Eigenlijk wil ik nog turquoise en paarse pumps, maar ja, ik heb al zoveel schoenen

Ik heb geen dubbele pumps (ook niet hetzelfde model in een andere kleur). Van bepaalde kledingstukken dan weer wel, omdat ik het lastig vind om mooie betaalbare kleding te vinden. Mijn taille valt vaak weg.
pi_66176516
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wat heb je daar aan, denk ik dan.
Mwah wellicht niet veel maar hou niet zo van kontlikkerij e.d. dus ben gewoon eerlijk tegen dr geweest
pi_66176525
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die blauwe Eigenlijk wil ik nog turquoise en paarse pumps, maar ja, ik heb al zoveel schoenen

Ik heb geen dubbele pumps (ook niet hetzelfde model in een andere kleur). Van bepaalde kledingstukken dan weer wel, omdat ik het lastig vind om mooie betaalbare kleding te vinden. Mijn taille valt vaak weg.
Ik vond deze schoenen echt te geweldig, dus heb ze toen in alle kleuren besteld. Je vind niet vaak zo'n schoen die gewoon echt makkelijk zit.

En met mijn taille heb ik dat ook wel, maar volgens mij met die kokerrok en een giletje komt dat wel helemaal goed + die pumps
pi_66176630

Ik ga waarschijnlijk dit bed kopen maar dan in het wit voor in mijn kamertje..

Ik wil ook nog graag een kast, zo iets als dit, maar dat past niet echt..
pi_66176707
Hoi
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66176767
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vond deze schoenen echt te geweldig, dus heb ze toen in alle kleuren besteld. Je vind niet vaak zo'n schoen die gewoon echt makkelijk zit.

En met mijn taille heb ik dat ook wel, maar volgens mij met die kokerrok en een giletje komt dat wel helemaal goed + die pumps
OMG, 3 paar schoenen in 1 x kopen Zelfs ik doe dat niet! Al is dat wel een beetje geldgebrek. Waar komen ze vandaan?

Ik vind het vooral een sport om schoenen die eigenlijk best duur waren in de uitverkoop te scoren. Zoals bijvoorbeeld deze en deze.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66176804
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:58 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga waarschijnlijk dit bed kopen maar dan in het wit voor in mijn kamertje..

Ik wil ook nog graag een kast, zo iets als dit, maar dat past niet echt..
[ afbeelding ]
Waarom niet dat bed dat je voor een taart van Marktplaats heb gehaald?
pi_66176812
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Nu moet PF niet 3 topics wachten met weer posten want die is geloof ik degene die foto's van mijn kamer vroeg

Ewelina: het behang komt van Praxis. Leef je uit
Hij is tof!! Ik was naar de ikea (3-4 uur gereden omdat m'n moeder en ik zo goed zijn in de weg )
pi_66176818
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

OMG, 3 paar schoenen in 1 x kopen Zelfs ik doe dat niet! Al is dat wel een beetje geldgebrek. Waar komen ze vandaan?

Ik vind het vooral een sport om schoenen die eigenlijk best duur waren in de uitverkoop te scoren. Zoals bijvoorbeeld deze en deze.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, 1 paar heb ik al een tijdje en nu heb ik 2 paar tegelijkertijd gekocht en ze zijn van de H&M dus niet zo heel duur.
pi_66176834
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Waarom niet dat bed dat je voor een taart van Marktplaats heb gehaald?
Ik heb het niet gehaald. Het heeft een verhoogde achterkant en daar kom ik dan met m'n voeten tegen..
pi_66176903
OMG heb jij al die schoenen?

Ik heb voor mijn doen momenteel echt veel schoenen in de kast: 1 paar zwarte gympen, enkelhoog, 1 paar wit met kleurtjes, lagere gympen
1 paar zwarte pumps (al heel oud, maar draag ik weinig) 1 paar witte pumps, 1 paar witte laarzen.
En dat is veel

En dan tel ik niet mjin sportschoenen mee
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66176908
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mijn vent is ook aan het overwegen weg te gaan daar, mede vanwege dat vreselijke oranje!

En volgens mij kan dat niet schriftelijk... Maar dat is een 'hunch'.
Ik wil ook weg want ik haaaaat oranje
pi_66176943
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee, 1 paar heb ik al een tijdje en nu heb ik 2 paar tegelijkertijd gekocht en ze zijn van de H&M dus niet zo heel duur.
De mijne komen dus voornamelijk van de Bijenkorf... van 100,- voor 30 en meer van dat soort aanbiedingen
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Nu moet PF niet 3 topics wachten met weer posten want die is geloof ik degene die foto's van mijn kamer vroeg

Ewelina: het behang komt van Praxis. Leef je uit
Ik heb 2 maanden geleden mijn huis geverfd, dus zo snel zal ik het niet doen. Maar ik zal je tip in gedachten houden. Voor foto's van mijn kamer verwijs ik je naar mijn eigen topic
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:07:42 #298
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66177005
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Hij is tof!! Ik was naar de ikea (3-4 uur gereden omdat m'n moeder en ik zo goed zijn in de weg )
Haha, dankje!

Ging de terugweg wel soepel of niet?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_66177051
Bijna vol.
pi_66177066
Envol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')