Ik wil jouw klerenkast, hij is stoer!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:21 schreef Muis006 het volgende:
Zie hier, mijn kamer van 15m^2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik ook, maar mijn vriend is het niet met je eensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:39 schreef Anosmie het volgende:
Woooooooooooh.. da's roze! Maar wel stylish roze. Je hebt wel weinig kleren. Voor een meisje dan he.
Mooi, dan kan je die juist goedkoop uit de uitverkoop halenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind pilates duidelijk sportiever/zwaarder dan yoga
Ik heb het boek van Brooke Siler, en dan is best goed, vind ik. Je moet wel echt alles heel goed lezen voordat je een oefening kunt doenVolgens mij is het boek van Karl Noten ook best goed. Maar niet zo populair
Ik heb minder dan datquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:39 schreef Anosmie het volgende:
Woooooooooooh.. da's roze! Maar wel stylish roze. Je hebt wel weinig kleren. Voor een meisje dan he.
Die komt gewoon bij IKEA vandaan!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wil jouw klerenkast, hij is stoer!
Correctquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie ook een foto van het vriendje van Muis neem ik tenminste aan. Hij heeft kort bruin haar
.
Oh dankje, ga ik daar kijken *gaat naar www.ikea.nlquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die komt gewoon bij IKEA vandaan!![]()
en dankje Greysie
Ik snap dat eerlijk gezegd ook niet helemaal, aangezien je er over op wilde houden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wáárom ga je die topics dan terug zitten lezen als je je er huilerig door gaat voelen?
Want 'door een linkje' ga je niet al die topics weer uitgebreid zitten lezen.
En daarbij vraag ik me af of dat nou echt handige onderwerpen zijn om hier te gaan zitten bespreken, misschien kan je dat soort dingen beter PM-en voortaan i.p.v. het hier melden. Of heb je nu nog steeds last van die hormonen van toen?
Leuk, roze en girlyquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:21 schreef Muis006 het volgende:
Zie hier, mijn kamer van 15m^2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh, lange spieren?? Kan ik me zo gauw geen voorstelling van maken (en ik heb 't echt geprobeerdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:29 schreef Vivi het volgende:
Het is echt leuk hoor! En je krijgt er prachtige lange spieren van.
Denk het wel.... vaak willen ze voor dat soort dingen een paspoort zien...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef conleche het volgende:
Om een bankrekening op te zeggen, zou dat per inet kunnen? Ik had voor sentimental reasons nog een postbank rekening (1e rekening ende zo), maar nu dat ING is geworden en ik een oranje (huu) pas krijg toegezonden mot ik er van af.
Ik zal er wel weer heen moeten, niet?
Net als een balletdanseres, zeg maarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef Eska het volgende:
[..]
Huh, lange spieren?? Kan ik me zo gauw geen voorstelling van maken (en ik heb 't echt geprobeerd).
Ben echt een newbie op sport-gebied. Maar heb besloten dat het nooit te laat is om wijzer te worden
Ik kan je kast niet vinden op de sitequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Nu moet PF niet 3 topics wachten met weer posten want die is geloof ik degene die foto's van mijn kamer vroeg
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankuval!
als je nou nog meer WOG wil beoefenen moet je maar eens gaan schatten hoeveel schoenen er in de dozen onder mijn kleerkast zitten
Het zou goed kunnen dat ze hem niet meer hebben, want ik heb hem al een jaar of 4 geloof ik. Maar ze hebben in Eindhoven altijd een heel systeem dat er ongeveer hetzelfde uitziet, ook met draadmandjes enzo. Het zijn allemaal basiselementen en dan kan je zelf een kast samenstellen. Misschien een keertje gaan kijken bij Ikea?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan je kast niet vinden op de site. En PF zou vanmiddag weg gaan, heb ik uit betrouwbare bron
. Dus laat ze nog maar even staan.
Oh ja, dat moet ik ook nog doen, binnenkort! En ik wil niet langsgaan, natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef conleche het volgende:
Om een bankrekening op te zeggen, zou dat per inet kunnen? Ik had voor sentimental reasons nog een postbank rekening (1e rekening ende zo), maar nu dat ING is geworden en ik een oranje (huu) pas krijg toegezonden mot ik er van af.
Het valt nog wel mee. Toch? De kroket is gezonder dan een plak kaas, je hebt tomatensoep gegeten, volkorenbrood, achterham (mager). De enige echte uitschieter is het roombroodje....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink
Mijn dramatische lijst:
2x volkorenbrood met achterham
3 x witte bolletjes met roomboter... dan nog met kroket en achterham
room broodje (!)
kom tomatensoep
appel, sinaasappel
D: geroerbakte kipfilet met courgette, sperzieboontjes, broccoli, rode ui, minimais, paksoi.
Beweging: niks, nada en noppes.
Word soms zo verdrietig van mijzelf!
quote:
Suug, ik neem er helemaal geen aanstoot aan, maar dat is niet het punt wat ik wilde maken, namelijk dat je er een hekel aan hebt dat er hier wordt doorgegaan over jouw "problematiek" maar je er dus zélf steeds de aandacht op vestigt. Zo'n berichtje aan Tink kan toch per PM, denk ik dan? Het maakt mij absoluut niet uit hoor, verder, maar ik vind dat zo contradictioneel dan, that's allquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:50 schreef Sugar het volgende:
Greys en Vivi, het één heeft voor mij niks met het ander te maken. En het was puur als reactie op Tinkepink, die ik 'net' voorbij had zien komen in die topics die ik teruglas. Neem er nou geen aanstoot aan, ik wilde er niets niets niets anders mee zeggen of bereiken dan dat wat ik even tegen Tink wilde zeggen.
Dan prop je maar een groot stuk choco in d'r waffelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:54 schreef Greys het volgende:
Ik heb zojuist internet besteld voor zusje.
Mooi he, er staat dan op de site Géén bijkomende kosten! maar dan moet je wel even eenmalig nog 44,95 voor de KPN lijn betalen en nog even 14,95 verzendkosten. Ja, dat zijn toch bijkomende kosten?
Maar goed. Het is besteld! En ik heb mijn rekeningnummer opgegeven!
Hopen dat ze niet gaat mekkeren zaterdag zoals afgelopen zaterdag, want dan krijg ik daar vast spijt van
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef conleche het volgende:
Nogmaals, het maakt mij niet persoonlijk echt uit verder hoor, maar ik denk dat daardoor een verkeerd idee ontstaat, soms.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:55 schreef Sugar het volgende:
Ja, daar heb ik niet aan gedacht, dat was slimmer geweest, ja! Heb je gelijk in.
Gewoon luxaflex die speciaal voor het raam zijn gemaakt. Het is een niet-standaard maat Veluxraam dat speciaal is gemaakt voor de huizen hier in de straat toen ze gebouwd werden.. dus de standaard Veluxrolluiken passen er niet in. We hebben ooit gevraagd hoe duur het zou zijn om het op maat te maken, maar dat is echt honderden euro's.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nogmaals foto's gaat tjekken
![]()
Het is precies mijn smaak kamer trouwensWat heb jij voor je raam? Ik heb ook zo'n raam, alleen groter en daar heb ik nu zelf iets voorgefröbeld maar dat is niet zo'n succes.
Oja ik ging werken maar kreeg meteen een collega met erg stomme vragen voor mijn neus en meteen ertussendoor nog een lener met een boete van 3 euro die niet kon betalen maar wel wilde verlengen en da kan niet als je boete hebt. DUS. Tijd voor pauze
Ah oké, dat klinkt wel logisch idd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:40 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat het bij Pilates heel nauw luistert hoe je de oefeningen doet, dus ik zou zeker in het begin lessen volgen.
Er is echt een heel dunne scheidslijn tussen een oefening niet goed doen: -> geen resultaat en een oefening correct uitvoeren: -> heel veel resultaat.
Helemaal niet, bij mij op de sportschool niet iigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah oké, dat klinkt wel logisch idd.
Al klinkt "zelf wat aanklooien" stiekem aantrekkelijker. Maar vast niet zo effectief dan.
Het is toch verder niet (erg) zweverig hè? Daar ben ik wat allergisch voor geworden eigenlijk.
Nouhou... dit topic zit wel vól met zweefteven natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah oké, dat klinkt wel logisch idd.
Al klinkt "zelf wat aanklooien" stiekem aantrekkelijker. Maar vast niet zo effectief dan.
Het is toch verder niet (erg) zweverig hè? Daar ben ik wat allergisch voor geworden eigenlijk.
Ik vind trouwens wel dat je niet haar boksbal hoeft te worden Greysie, hele lieve schuimpjes zoals jij lenen zich daar goed voor, dat snap ik wel, maar je mag best (met mededogenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
Dat wat Viev zegt, dat was dus ook precies wat ik bedoelde Sugar
Je moet er dan zelf ook niet de aandacht op vestigen idd. Dat was wat ik bedoelde, maar Viev zegt dat beter.
En Viev, je hebt gelijk (god dammit, alweer) over zusje. Hoewel het echt lastig is om me dan in te houden
Maar ik zal het doen!
Ik heb volgens mij ook geen standaardraam. En ik HAAT wakker worden van daglichtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon luxaflex die speciaal voor het raam zijn gemaakt. Het is een niet-standaard maat Veluxraam dat speciaal is gemaakt voor de huizen hier in de straat toen ze gebouwd werden.. dus de standaard Veluxrolluiken passen er niet in. We hebben ooit gevraagd hoe duur het zou zijn om het op maat te maken, maar dat is echt honderden euro's.
Er komt wel licht naar binnen als ik ze omlaag heb, maar ik vind het juist prettig om wakker te worden van het daglicht
Ja, laten we het daar nog eens over hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:59 schreef loveli het volgende:
Even teruggelezen, ik vind dat suug best hard is aangepakt in het vorige topic.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:58 schreef Vivi het volgende:
Helemaal niet, bij mij op de sportschool niet iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |