abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 17 februari 2009 @ 17:14:59 #1
70532 loveli
N
pi_66165993
Het vorige deel: Slank # 567 - Waar Vief een egeltje wil

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
crap in = crap out
pi_66166012
fopi fipo!

En vakantie........ Het liefst zou ik al mijn spaargeld opnemen en eens een (half) jaartje naar Amerika gaan. Beetje rondtrekken. Maar goed, het zal wel weer Frankrijk worden. Ook leuk.
pi_66166057
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie al vakantieplannen? Zullen we het daar gewoon eens over hebben?
Je bent een superlieve vrouw, dat je er nu bent voor je zus, misschien wel juist omdat je het zelf als normaal ziet .

En vakantieplannen: ja, ik ga niet . Geen geld, heb nog geen baantje, wil een baantje op een camping ofzo (zon!!!) maar last van heimwee en etc. Oh ja, iets vrolijks zei je .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66166086
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
Alleen nog even dit en dan hou ik er over op, want ik weet niet hoe ik het uit moet leggen verder:
Ze is er écht slecht aan toe en ik herken aanstellers en jankerds van een afstand. Ik weet dus niet wat ze gaat doen (kat in het nauw enzo) als ik haar 'hard(er)' zou aanpakken.
Ik heb de tactiek van co (die op zich heel plausibel klinkt) ook geprobeerd. Ik heb op een rustige manier verteld dat ik me gewoon zorgen maak en dat ik het volgens mij ook niet verdien om zo behandeld te worden. Daar kreeg ik uiteindelijk een prima reactie op. Mijn broerje was een en al begrip. Nee, hij zou voortaan sneller reageren op berichtjes en hij begreep dat ik ook steun nodig had.

Achteraf begrijp ik dat al zijn reacties in het teken staan van 'mensen zoveel mogelijk buiten de deur houden'. Hij zegt gewoon iets sociaal wenselijks om op dat moment van me af te zijn. Als hij iets liefs moet zeggen, dan zegt hij iets liefs. Als dat niet lukt, dan gaat hij het op de spits drijven (bijv. toen ik een harde lijn trok en zei dat ik gewoon langs zou komen ongeacht wat zijn wens was). Toen is hij ineens vreselijk tegen me tekeer gegaan.

Tegen iemand die depressief is, is het niet genoeg om te zeggen 'kom van je jankreet af'. Dat zit dieper. Ik wil niet zeggen dat je zus depressief is (ik kan zo'n diagnose niet stellen!), maar ik vind het niet zo raar dat je bang bent dat er meer achter schuilgaat. Wat je eventueel kunt doen is zelf de huisarts bellen om advies in te winnen voor hoe jij hier het beste mee om kunt gaan. Dat heb ik nog niet gedaan maar daar denk ik wel sterk aan. Misschien moet je in een bepaalde fase ook accepteren dat jij voor haar niet die persoon kunt zijn die haar eruit helpt. Ik weet het niet. Ook dat zal wel tijd nodig hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:17:44 #5
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66166114
Toscane!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Vis een optie? dinsdag 17 februari 2009 @ 17:18:23 #6
70532 loveli
N
pi_66166144
Ik ga ook niet. Wel geld, maar m'n vaste groepje heeft iets anders te doen. Kind krijgen, huis inrichten, studeren enzo.
crap in = crap out
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:18:35 #7
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66166151
Lente? Het is fucking -4 hier! En donker!

Waarschijnlijk geen vakantie dit jaar, maar wel stage in het buitenland. Ja, een ander buitenland...denk ik!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66166184
Ik denk dat het een paar lange weekendjes steden wordt, dit jaar, Stockholm/Uppsala, Barcelona en natuurlijk het jaarlijkse Madrid-reisje. En verder wil ik in september een week weg, ik hoop Griekenland of New York, en met kerst ergens naar de zon (Curacao?).

Lekker, vakantie
pi_66166201
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb de tactiek van co (die op zich heel plausibel klinkt) ook geprobeerd. Ik heb op een rustige manier verteld dat ik me gewoon zorgen maak en dat ik het volgens mij ook niet verdien om zo behandeld te worden. Daar kreeg ik uiteindelijk een prima reactie op. Mijn broerje was een en al begrip. Nee, hij zou voortaan sneller reageren op berichtjes en hij begreep dat ik ook steun nodig had.

Achteraf begrijp ik dat al zijn reacties in het teken staan van 'mensen zoveel mogelijk buiten de deur houden'. Hij zegt gewoon iets sociaal wenselijks om op dat moment van me af te zijn. Als hij iets liefs moet zeggen, dan zegt hij iets liefs. Als dat niet lukt, dan gaat hij het op de spits drijven (bijv. toen ik een harde lijn trok en zei dat ik gewoon langs zou komen ongeacht wat zijn wens was). Toen is hij ineens vreselijk tegen me tekeer gegaan.

Tegen iemand die depressief is, is het niet genoeg om te zeggen 'kom van je jankreet af'. Dat zit dieper. Ik wil niet zeggen dat je zus depressief is (ik kan zo'n diagnose niet stellen!), maar ik vind het niet zo raar dat je bang bent dat er meer achter schuilgaat. Wat je eventueel kunt doen is zelf de huisarts bellen om advies in te winnen voor hoe jij hier het beste mee om kunt gaan. Dat heb ik nog niet gedaan maar daar denk ik wel sterk aan. Misschien moet je in een bepaalde fase ook accepteren dat jij voor haar niet die persoon kunt zijn die haar eruit helpt. Ik weet het niet. Ook dat zal wel tijd nodig hebben.

Je hebt gelijk. Maar jouw broer heeft echt een psychische stoornis, voor zover ik het hier van de bank kan inschatten en de zus van Greys is hoogstens depressief. (hoewel ik dat niet wil bagatelliseren hoor, maar depressies zijn meestal van tijdelijke aard)

Ik heb mijn moeder al lang geleden opgegeven bv. Anders zou ik eraan onderdoor zijn gegaan. Ik vind het heel knap, dat jij het nog altijd trekt.
  Vis een optie? dinsdag 17 februari 2009 @ 17:19:53 #10
70532 loveli
N
pi_66166210
quote:
Iemand die depressief is kan niet geholpen worden zonder dat 'ie het zelf wil, is mijn (zeer beperkte) ervaring. Depressies zijn akelig en hardnekkig.
crap in = crap out
pi_66166395
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Maar jouw broer heeft echt een psychische stoornis, voor zover ik het hier van de bank kan inschatten en de zus van Greys is hoogstens depressief.
Ik ken een paar mensen die depressief zijn geweest, en ik heb het er veel met hen over. De verhalen lopen uiteen van 'dankzij de volharding van mijn ouders ben ik eruit gekomen' tot 'ik moest het echt zelf doen'. Er lijkt dus niet echt een succesformule te zijn.

Als het aan mijn broertje zou liggen, dan zou hij zeggen dat hij wil dat ik hem met rust laat. Dat lijkt fijner voor hem en fijner voor mij, want ik hoef dan niet met zijn ondankbaarheid geconfronteerd te worden. Maarja, dan zit je dus thuis te kniezen.
quote:
Ik heb mijn moeder al lang geleden opgegeven bv. Anders zou ik eraan onderdoor zijn gegaan. Ik vind het heel knap, dat jij het nog altijd trekt.
Ik heb ook zo'n moeder, dus ik zou dan geen familie overhouden. Overigens vind ik dat óók heel knap, de grens trekken en afstand nemen omdat het voor jezelf het beste is. Dat lijkt me uiteindelijk zelfs het moeilijkst.
pi_66166461
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:17 schreef Sugar het volgende:
Toscane!
Ga je daar dit jaar heen? Ik ben er nu 3x geweest. Fantastisch!

Ik kom altijd 5kg zwaarder terug.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:28:34 #13
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66166557
vakantieplannen zijn vooral "dingen doen met vrienden, muziek maken en werk"
:
***13 tot en met 15 maart lekker uitwaaien op texel met mn beste vriendinnetje van de middelbare school
***20-25 mei (nu mn koorproject niet doorgaat kan ik mee ) met vrienden van de studie naar een kasteeltje in frankrik
***ik ben van 15 juli tot en met 26 juli bij europa cantat in utrecht - zing mee met het choir in residence (nederlnds studenten kamerkoor verzamelkoortje) als soort voorzign koor en met eigen concertjes.
***ws. tussen 10 en 15 augustus een paar dagen naar een conferentie in Nijmegen (niet echt vakantie)
***misschien tussen 21 en 30 augustus nog een koorproject in Italie en NL - als ik aangenomen word en het niet al te duur is
***tussen 10 en 15 augustus nog wat activiteiten bij t koor en orkest ivm de introduciteweek voor nieuwe studenten
***misschien nog een paar dagen echt weg voor echte vakantie... maar dat kan ook een stedentripje in het najaar worden...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66166597
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ken een paar mensen die depressief zijn geweest, en ik heb het er veel met hen over. De verhalen lopen uiteen van 'dankzij de volharding van mijn ouders ben ik eruit gekomen' tot 'ik moest het echt zelf doen'. Er lijkt dus niet echt een succesformule te zijn.

Als het aan mijn broertje zou liggen, dan zou hij zeggen dat hij wil dat ik hem met rust laat. Dat lijkt fijner voor hem en fijner voor mij, want ik hoef dan niet met zijn ondankbaarheid geconfronteerd te worden. Maarja, dan zit je dus thuis te kniezen.
[..]

Ik heb ook zo'n moeder, dus ik zou dan geen familie overhouden. Overigens vind ik dat óók heel knap, gewoon de grens trekken en afstand nemen omdat het voor jezelf het beste is. Dat lijkt me uiteindelijk zelfs het moeilijkst.

Hmmmz. Dat is ook niet makkelijk hoor. Maar ik heb het echt over een ernstige stoornis en zolang mensen niet inzien dat ze een probleem hebben, is het heel moeilijk helpen. Ik ben ook wat ouder dan jij, dus daar zit wel een verklaring, voor mijn afstand houden. Het is niet altijd zo geweest.
pi_66166620
Kwak kook je ook voor mij?
pi_66166622
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ga je daar dit jaar heen? Ik ben er nu 3x geweest. Fantastisch!

Ik kom altijd 5kg zwaarder terug.

Pasta met schelpjes!!! En knoflook!!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:32:04 #17
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66166697
Ja, dit jaar gaan we kamperen in Toscane! Heerlijk!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_66166746
Ik heb een taakje af Ik ben goed bezig
Nu iets doen zodat ze morgen ook zien dat er gewerkt is *stapel tijdschriften gaat verplaatsen*

En ik wil ook op vakantie, ik wil ZON. En warmte. Maar niet te veel.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:34:26 #19
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66166794
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii in het nieuwe topic!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:35:06 #20
148689 Muis006
pi_66166811
Ik heb volgende week 'collegevrije week' (vakantie doen ze niet aan op de uni ) maar ik ga bijwerken want ik loop achter! Ik ben niet zo'n carnavalsvierder.
pi_66166870
Carnaval: dat is wat mij betreft echt de personificatie van de hel.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:39:03 #22
148689 Muis006
pi_66166931
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:36 schreef conleche het volgende:
Dit weekend geht's loss en ik moet zondag de hele dag werken. Dat is pas de hel want het wordt ontieglijk druk
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 17:42:07 #23
163650 Greys
pi_66167031
[moppersmurf] Ik háááááááááát Carnaval! Dat zogenaamd lollige dronken gehos. Gatverdamme! [moppersmurf]

Tevens tvp.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:42:39 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66167048
Hey, ik dacht dat we vrolijk de lente in zouden? .

Ik ben pannenkoeken aan het bakken .

En ik ben zo blij dat we hier geen carnaval hebben . En hoe kan een feest een personificatie van een plaats zijn? [/mierenneuk] .
Niet meer actief op Fok!
pi_66167058
tvp
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:43:56 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66167102
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
[moppersmurf] Ik háááááááááát Carnaval! Dat zogenaamd lollige dronken gehos. Gatverdamme! [moppersmurf]

Tevens tvp.

.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:45:27 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66167156
Ik heb mijn pannenkoeken al op, dus ik sta nu voor Heer Viking ( ) te bakken . Kan ook gewoon de boel laten nu, maar iets zegt me dat hij dat niet leuk gaat vinden .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:45:39 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66167160
Vier op een rij! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:45:49 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66167167
Nu wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_66167398
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef Syrena het volgende:
En ik wil ook op vakantie, ik wil ZON. En warmte.
Dat riep ik afgelopen jaar ook . Van de 2 weken in een tent in Frankrijk, was die zon er 3 dagen. Ik was niet te genieten en vreselijk chagarijnig. Dus nu mag ik niet meer mee met mn ouders, mn humeur was nogal sfeerbepalend . Maar na een week met alleen maar regen en boeken lezen heb je het echt wel gehad en toen moest ik nog een week. Wilde alleen maar naar huis, naar vriendje

Oh ja, mijn vakantie: ik ga misschien 2 dagen (1 nacht) naar Belgie, naar een stad. Low-budget, want moet het zelf betalen en wil maar zo'n 100 Euro (pp) uitgeven, incl reis/hotel/eten. Vermoedelijk Antwerpen. En daar moet ik nu maar naar uitkijken .
pi_66167407
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:36 schreef conleche het volgende:
quote:

Tevens tvp.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:56:35 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66167460
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

[..]

Je bent een puber, dus je hoort je tegen je moeders af te zetten .
Niet meer actief op Fok!
pi_66167521
ik had pizza gemaakt en gegeten... was ook erg lekker!

straks weer lekker volleyballen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_66167561
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je bent een puber, dus je hoort je tegen je moeders af te zetten .
Ik ben reedsch puber-af. Ik laf mijn moeders
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:00:35 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66167590
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben reedsch puber-af. Ik laf mijn moeders
Saai .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 18:00:40 #36
163650 Greys
pi_66167592
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

.
Hihihihi! Ik hou van die Smurf met dat mopperhoofd!

Even de koude gehaktballen uit de koelkast vissen
Kwak, goed plan om ze ook te gaan maken en dan morgen ook lekker koud eten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:01:19 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66167610
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Hihihihi! Ik hou van die Smurf met dat mopperhoofd!
Ik ook! Briljant plaatje vind ik dat .
Niet meer actief op Fok!
pi_66167623
* TJDoornbos gaat naar huis!
pi_66167649
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Hey, ik dacht dat we vrolijk de lente in zouden? .

Ik ben pannenkoeken aan het bakken .

En ik ben zo blij dat we hier geen carnaval hebben . En hoe kan een feest een personificatie van een plaats zijn? [/mierenneuk] .
In mijn hoofd kan alles. Das het leuke.
pi_66167658
Ik ga nog even snel naar de supermarkt geen zin in, maar ik moet wel, want ik heb bijna niets meer in huis
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:03:01 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66167660
You want to make her
Suicide blonde
Love devastation
Suicide blonde

* Viking84 swingt heerlijk mee .

Er is nog beslag voor 2 pannenkoeken, dus bijna klaar .
Niet meer actief op Fok!
pi_66167694
hoi!

ik heb eens een keer een topic gemist weer! puik!

colleges gehad (Wiskunde en Research & Development 2 ) en overleg (Research & Development 1 ) en eindelijk, voor het eerst in weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeken weer gespinned! Heerijk! mn conditie uiteraard bagger en moet er écht weer inkomen, maar voorlopig blij dat ik weer gegaan ben

Lijstje is niet heel geweldig

O: 3 knackebrod filet americain
T: -
L: twee boterhammen slankie
T: Beschuit met muisjes (blauw ) omdat studiegenoot een zoontje had gekregen
S: uur spinning
D: pasta met 'verse' tomatensaus (gezeefde tomaten en tomatenblokjes)
T: iets, weet nog niet wat

dus nu snel koken honger
Ja doei.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:04:24 #43
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66167696
jup, t worden ouderwetse want gehaktkruiden hebben ze natuurlijk niet, dus gehakt, beschuitpaneermeel, eitje, nootmuskaat, zout en peper. en een heel fijnngehakt uitje. mjammie! kijk er nu al naar uit. nog maar 6 uur wachten

ik las mn zomer lijstje terug en ik heb er al helemaal zin in!!

@ chico: als je zo raag zon wilt en je hebtniet zoveel geld, kun je dan niet beter sparen voor zon ipv voor skieën?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:04:41 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66167710
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:02 schreef conleche het volgende:

[..]

In mijn hoofd kan alles. Das het leuke.
Eigenwijs, ik laf dat .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:06:20 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66167748
Oh Greys! Nu heb ik You raise me up van Josh Groban erop staan!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:07:23 #46
148689 Muis006
pi_66167770
pi_66167784
oh, en ik heb stiekem wel gelezen en ik wil nog even zeggen:

Liejan: nee, heb bokshandschoenen
Vief en Co: ben het met jullie eens voor wat betreft de discussie van vanochtend

De rest: samenvatting voor de dingen die ná half 2 gepost zijn?
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 18:11:20 #48
163650 Greys
pi_66167856
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:04 schreef kwakveense het volgende:
jup, t worden ouderwetse want gehaktkruiden hebben ze natuurlijk niet, dus gehakt, beschuitpaneermeel, eitje, nootmuskaat, zout en peper. en een heel fijnngehakt uitje. mjammie! kijk er nu al naar uit. nog maar 6 uur wachten
Klinkt als de mijne! Met beschuitpaneermeel, eitje, peter, zout, plurkje ketchup en ketjap en een uitje.
Mjammmmmmm!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66167873
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!

ik heb eens een keer een topic gemist weer! puik!

colleges gehad (Wiskunde en Research & Development 2 ) en overleg (Research & Development 1 )
welke studie doe je eigenlijk?
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66167904
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:04 schreef kwakveense het volgende:
@ chico: als je zo raag zon wilt en je hebtniet zoveel geld, kun je dan niet beter sparen voor zon ipv voor skieën?
Wintersport kostte me maar 400 voor een hele week incl reis, verblijf, eten, skipas etc. Omdat ik mee was met mn vriendje zijn familie . Ik vind snowboarden leuker dan zomervakantie, ook omdat met boarden mijn vriend meegaat (dan betalen zijn ouders voor hem) en hij zelf nooit (veel) geld uit wil geven aan een zomervakantie. En al helemaal niet als de bestemming niet je van het is. Ooit, ooit gaan we samen naar Japan, en daar gaan we voor sparen, maar zit er ook niet in voorlopig. En nadeel in de zomer: je weet maar nooit of er zon is. Afgelopen jaar dus 2 weken regen gehad. Dat zou ik zó zonde van mijn geld vinden.

Conclusie: ik ga liever boarden dan in de zon liggen .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 18:13:26 #51
163650 Greys
pi_66167910
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:06 schreef Viking84 het volgende:
Oh Greys! Nu heb ik You raise me up van Josh Groban erop staan!
Die DVD moet ik gewoon maar aanzetten vanavond, hard!
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:07 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66167919
boarden is wel zo gaaf
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 18:14:15 #53
163650 Greys
pi_66167932
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wintersport kostte me maar 400 voor een hele week incl reis, verblijf, eten, skipas etc. Omdat ik mee was met mn vriendje zijn familie . Ik vind snowboarden leuker dan zomervakantie, ook omdat met boarden mijn vriend meegaat (dan betalen zijn ouders voor hem) en hij zelf nooit (veel) geld uit wil geven aan een zomervakantie. En al helemaal niet als de bestemming niet je van het is. Ooit, ooit gaan we samen naar Japan, en daar gaan we voor sparen, maar zit er ook niet in voorlopig. En nadeel in de zomer: je weet maar nooit of er zon is. Afgelopen jaar dus 2 weken regen gehad. Dat zou ik zó zonde van mijn geld vinden.

Conclusie: ik ga liever boarden dan in de zon liggen .
Weekje Egypte, wedden dat je zon hebt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66167947
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:13 schreef progje het volgende:
boarden is wel zo gaaf
Dat dus . Het is een soort verslaving, als je de smaak te pakken hebt, wil je meer.
pi_66167989
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat dus . Het is een soort verslaving, als je de smaak te pakken hebt, wil je meer.
klopt!
en het is gewoon heerlijk , de hele week buiten lekker actief bezig zijn
pi_66167992
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Weekje Egypte, wedden dat je zon hebt?
Ik vergat erbij te zeggen dat ik een vreselijke hekel aan zand heb, en een bestemming ook nog eens mooie bergen/natuur moet hebben, ze er fatsoenlijk engels moeten spreken, er genoeg te zien/doen moet zijn, ik er kan sporten en en en ...

Het probleem ligt dus volledig bij mij .
pi_66168002
Wij hebben dit jaar noodgedwongen vakantie in het hoogseizoen dus dan is alles dúúr. En we gaan naar Pinkpop, hopelijk, dus dat kost ook al veel geld.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:17:39 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66168019
Vakantie
Planning:
25 maart - 1 aprl: Mallorca
10 - 20 april (ofzo): Nederlandse kust
juli: kamperen in Frankrijk

En waarschijnlijk in mei of juni nog een keer kamperen met één van de kinderen.
Maar dit had ik allemaal al gepost . Ik val in de herhaling

Ohja, onze nieuwe wasmachine is alweer kapot en de reparateur kan 'm niet repareren De nieuwe telefoon die we afgelopen weekend hebben gekocht is ook dood en wordt morgen teruggestuurd
Volgens mij heeft iemand een vloek over ons uitgesproken ofzo
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:18:27 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66168040
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Klinkt als de mijne! Met beschuitpaneermeel, eitje, peter, zout, plurkje ketchup en ketjap en een uitje.
Mjammmmmmm!
Lekker! Doen jullie nooit mosterd door de gehakt?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:19:52 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66168061
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:17 schreef Tinkepink het volgende:
Vakantie
Planning:
25 maart - 1 aprl: Mallorca
10 - 20 april (ofzo): Nederlandse kust
juli: kamperen in Frankrijk

En waarschijnlijk in mei of juni nog een keer kamperen met één van de kinderen.
Maar dit had ik allemaal al gepost . Ik val in de herhaling

Ohja, onze nieuwe wasmachine is alweer kapot en de reparateur kan 'm niet repareren De nieuwe telefoon die we afgelopen weekend hebben gekocht is ook dood en wordt morgen teruggestuurd
Volgens mij heeft iemand een vloek over ons uitgesproken ofzo
Ik deed zo'n Kwak-lachje ("Gnork", maar dan zonder "hihi") .

Je hebt het maar zwaar .

Ik weet nog niet of ik op vakantie ga en waarnaartoe. Ws wordt het een last minute Parijs ofzo . Of Madrid als ik veel centjes heb .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:20:06 #61
236335 neen
schone schijn
pi_66168070
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik vergat erbij te zeggen dat ik een vreselijke hekel aan zand heb, en een bestemming ook nog eens mooie bergen/natuur moet hebben, ze er fatsoenlijk engels moeten spreken, er genoeg te zien/doen moet zijn, ik er kan sporten en en en ...

Het probleem ligt dus volledig bij mij .
In Japan spreken ze volgens mij niet fatsoenlijk Engels Japan is toch zo'n extreem duur land of was dat een ander land? Op zich lijkt het me ook wel een tof land

Ik ben een tijdje niet naar een voetbalwedstrijd geweest en nu ga ik 4x binnen 8 dagen toppperrrrr
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mijn vader wel! En zijn gehaktballen zijn
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:20:55 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66168088
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef neen het volgende:

[..]

In Japan spreken ze volgens mij niet fatsoenlijk Engels
Ja maar de awesomeness van Japan is zó overdonderend dat dat er niet meer toe doet .
Niet meer actief op Fok!
pi_66168093
Ik heb echt nog geen idee wat de vakantieplannen zijn....
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:21:38 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66168106
Mijn moeder doet paneermeel, beschuit en een eitje erdoor. Dat ei is très important iig. Ik wil niet eens een gehaktbal zonder ei .
Niet meer actief op Fok!
pi_66168130
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:11 schreef progje het volgende:

[..]

welke studie doe je eigenlijk?
Informatiekunde
Ja doei.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:23:31 #66
148689 Muis006
pi_66168146
Ik vind gehaktballen niet lekker als ze warm zijn

Koud dan weer wel, op een volkoren boterham met een klodder zaanse mayo en curry
pi_66168147
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar de awesomeness van Japan is zó overdonderend dat dat er niet meer toe doet .
Precies, jij snapt het . Japan is zo'n beetje het enige land waarvoor die eis vervalt, omdat het me gewoon superstoer lijkt daar eindelijk heen te gaan. En dan mag het wel wat meer kosten. Het lijstje gaat ook vooral om omgeving Europa, de rest is toch te duur .
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:25:42 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66168203
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:
Mijn moeder doet paneermeel, beschuit en een eitje erdoor. Dat ei is très important iig. Ik wil niet eens een gehaktbal zonder ei .
Ja duh Anders is een gehaktbal veel te massief én plakt het niet goed aan elkaar.
De basisingredienten van een gehaktbal zijn:
1. paneermeel/brood
2. gehakt
3. ei
4. smaakmakers.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:26:53 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66168228
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja duh Anders is een gehaktbal veel te massief én plakt het niet goed aan elkaar.
1. paneermeel/brood
2. gehakt
3. ei
4. smaakmakers.
Is dat duh? Ze doet het bijna altijd zonder ei hoor. En dan plakt 'ie nog steeds prima. Maar ik vind hem te hard.
Maar mijn moeder is geboren in de oorlog, dus misschien waren er toen geen eieren voorhanden? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:27:05 #70
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66168234
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ik vind mosterd echt heel vies. dus als ik weet dat t erdoor zit zou ik t niet eten, en zelf doe ik t er niet door. als ik van niks weet dan merk ik t misscien niet...

en vik: eitje moet erdoor, voor de binding! mjam!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:27:43 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66168247
O mijn moeder is zo awesome: ze kan gehaktballen zonder ei maken die niet eens uit elkaar vallen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:28:08 #72
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66168263
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is dat duh? Ze doet het bijna altijd zonder ei hoor. En dan plakt 'ie nog steeds prima. Maar ik vind hem te hard.
Maar mijn moeder is geboren in de oorlog, dus misschien waren er toen geen eieren voorhanden? .
ik snap je niet? je zegt toch dat er ei door moet en tink ook? en iedereen zegt t zelfde?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:28:43 #73
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66168283
hej, je hebt ge-edit! er stond eerst "ze doet het altijd hoor" en niet "altijd zonder ei hoor"
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:28:51 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66168290
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:28 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik snap je niet? je zegt toch dat er ei door moet en tink ook? en iedereen zegt t zelfde?
Ik zeg dus dat ik een gehaktbal zonder ei erdoor niet lekker vind (van mij moet er dus een ei door), maar mijn moeder maakt ze dus ook wel zónder ei.

Snapst? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:29:10 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66168295
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:28 schreef kwakveense het volgende:
hej, je hebt ge-edit! er stond eerst "ze doet het altijd hoor" en niet "altijd zonder ei hoor"
.

Ik ben een beetje high van de pannenkoeken .
Niet meer actief op Fok!
pi_66168314
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Informatiekunde
Oh dat lijkt me een leuke studie
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:30:07 #77
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66168328
in de oahlog maakte mn oma juist eiballen: geklutsts eitje met veel paneermeel/oude beschuit/oud brood, ballen maken, en bakken in de boter.

enige vleesvervanger die ik ook lekker vind mn mama maakt ze van de restjes ei en paneermeel als ze karbonaadjes gepaneerd heeft...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:30:27 #78
236335 neen
schone schijn
pi_66168340
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Precies, jij snapt het . Japan is zo'n beetje het enige land waarvoor die eis vervalt, omdat het me gewoon superstoer lijkt daar eindelijk heen te gaan. En dan mag het wel wat meer kosten. Het lijstje gaat ook vooral om omgeving Europa, de rest is toch te duur .
In Europa is genoeg te zien ik ben nog bijna nergens geweest dus ik heb nog genoeg te doen
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind gehaktballen niet lekker als ze warm zijn

Koud dan weer wel, op een volkoren boterham met een klodder zaanse mayo en curry
Dat meenst niet! Ik moet die dingen niet koud, alleen warm.... ik ben sowieso geen groot supporter van koud vlees
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:27 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik vind mosterd echt heel vies. dus als ik weet dat t erdoor zit zou ik t niet eten, en zelf doe ik t er niet door. als ik van niks weet dan merk ik t misscien niet...

en vik: eitje moet erdoor, voor de binding! mjam!
Ik vind moster normaal ook vies maar in een gehaktbal niet! Dan is het uberlekker
pi_66168346
Vond het wel grappig dat hij je broertje zo omschreef Kwak want denk dat de meeste jou hier ook als aardigste van het topic zouden omschrijven

Oja en ik voel me zwak ga niet buikdansen, wil even een avondje bankhangen en moet ook nog een hoofdstuk doorlezen voor een minitentamen morgen
pi_66168367
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

1. paneermeel/brood
2. gehakt
3. ei
4. smaakmakers.
en een uitje er doorheen
pi_66168374
Zaanse mayo is de bom
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:31:47 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66168375
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:30 schreef Miss_S het volgende:
Vond het wel grappig dat hij je broertje zo omschreef Kwak want denk dat de meeste jou hier ook als aardigste van het topic zouden omschrijven

Nee, ik denk weet wel zeker dat Greys als de aardigste omschreven zou worden. Zij heeft die award gewonnen, remember? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:32:25 #83
148689 Muis006
pi_66168388
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:31 schreef Syrena het volgende:
Zaanse mayo is de bom
Zaanse mayo > all
  Vis een optie? dinsdag 17 februari 2009 @ 18:32:30 #84
70532 loveli
N
pi_66168391
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:17 schreef Tinkepink het volgende:
.. *wasmachine kapot* .. *telefoon dood* ..
Als het maar goed met jou gaat!
crap in = crap out
pi_66168422
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, ik denk weet wel zeker dat Greys als de aardigste omschreven zou worden. Zij heeft die award gewonnen, remember? .
Samen met Greys dan
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:34:08 #86
236335 neen
schone schijn
pi_66168431
Ik zou mezelf als aardigste aanmerken, vanwege mijn sympathieke posts en vriendelijke karakter. Daarnaast ben ik zeer bescheiden en onbaatzuchtig.
pi_66168449
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:34 schreef neen het volgende:
Ik zou mezelf als aardigste aanmerken, vanwege mijn sympathieke posts en vriendelijke karakter.
pi_66168454
quote:
Ik zou mezelf als aardigste aanmerken, vanwege mijn sympathieke posts en vriendelijke karakter. Daarnaast ben ik zeer bescheiden en onbaatzuchtig.
En je plaatje
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:37:13 #89
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66168526
vind t lief van miss s, maar zo aardig ben ik heul nie! (mijn mopperpostjes over de kutitaliaan met zn kutlinzen niet gezien gisteren? -- ik hebvervolgens wel de keuken helemaal opgeruimd daarna, omdat ik zijn zooi zat was... en hij heeft me daar wel voor bedankt...)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 18:37:26 #90
163650 Greys
pi_66168530
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zag trouwens dat ik het hele topic gemist heb waar je een avatar voor je awards kon laten maken
Nou ja, lekker belangrijk, ik vind deze avatar eigenlijk toch gewoon nog leuk en ik ben heel niet altijd lief dus vind ik het eigenlijk gewoon genant!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 18:38:12 #91
163650 Greys
pi_66168551
quote:
Alleen al door je avatar ben je mijn held!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:39:54 #92
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66168596
quote:
pi_66168613
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:37 schreef kwakveense het volgende:
vind t lief van miss s, maar zo aardig ben ik heul nie! (mijn mopperpostjes over de kutitaliaan met zn kutlinzen niet gezien gisteren? -- ik hebvervolgens wel de keuken helemaal opgeruimd daarna, omdat ik zijn zooi zat was... en hij heeft me daar wel voor bedankt...)
Dat was heel herkenbaar Slurpend eten
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:41:07 #94
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66168621
vandaag anderhalve pagina aan m'n paper geschreven. OP zich best okay, alleen heb ik in vet een hele grote WHY midden in de tekst staan, en kan ik die niet echt beantwoorden. Best shit!
pi_66168623
quote:
Ik heb alles gemist sinds zaterdagmiddag, maar toch

Oja het hotel viel in de smaak en ik heb een geweldige verjaardag gehad wel teveel gegeten (chocolade fondue als toetje)
pi_66168672
quote:
Ja maar, eetgeluid, teh horror . Ik kan er zelf ook absoluut niet tegen. Gelukkig bedankte hij je nog .

Zo, ik ga weer trainen. De hele week kijk ik ernaar uit, maar als puntje bij paaltje komt, heb ik er geen zin meer in. Zo ook nu niet. En ik roep al dagen tegen mezelf dat ik éérst huiswerk moet doen, en dan pas andere dingen. Raad eens wat ik zometeen na de training om 10 uur nog moet gaan doen . En de lenzen beginnen irritant te worden, moeite met scherpstellen en grote pupillen. Beuh.
pi_66168678
de pastasaus is

dus we kunnen zo wel aan tafel denk ik, als de pasta gaar is

Vanavond een wiskunde marathon houden en vroeg slapen: morgen half 9 college

maar ga straks nog wel even bijlezen fijn dat je weekendje weg fijn was miss_s
en kwak de aardigste? neeeeeeeeeh, dat zeikwijf de afgelopen 2 dagen.. ze leek mij wel
Ja doei.
pi_66168691
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zag trouwens dat ik het hele topic gemist heb waar je een avatar voor je awards kon laten maken
Nou ja, lekker belangrijk, ik vind deze avatar eigenlijk toch gewoon nog leuk en ik ben heel niet altijd lief dus vind ik het eigenlijk gewoon genant!!
Ja, ik zag dat topic ook! Zelfs als ik hem op tijd had gezien had ik niks aangevraagd, beetje sneu jezelf als leukste nieuwkomer presenteren terwijl je alleen stemmen van slanke ladies hebt gekregen hihi
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 18:43:54 #99
163650 Greys
pi_66168692
Tof dat het zo leuk is geweest, Miss_S! Chocoladefondue!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66168708
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
Tof dat het zo leuk is geweest, Miss_S! Chocoladefondue!
ja, daar heb ik nu ook trek in

blij dat we geen bananen in huis hebben, anders had ik 't alsnog gedaan
Ja doei.
pi_66168714
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb alles gemist sinds zaterdagmiddag, maar toch

Oja het hotel viel in de smaak en ik heb een geweldige verjaardag gehad wel teveel gegeten (chocolade fondue als toetje)
Was je vriendje verrast? Echt leuk hoor, zo'n stiekem weekendje weg!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:44:48 #102
148689 Muis006
pi_66168725
Ik heb hongerrrr
pi_66168732
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:31 schreef Syrena het volgende:
Zaanse mayo is de bom
alleen jammer dat ie zo ongelooflijk ongezond is
pi_66168737
Ik heb een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de oven zitten
pi_66168755
oh ja, en zaanse mayo is da bomba
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 18:47:00 #106
163650 Greys
pi_66168803
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, daar heb ik nu ook trek in

blij dat we geen bananen in huis hebben, anders had ik 't alsnog gedaan
Heb je wel chocola dan????
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66168848
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Was je vriendje verrast? Echt leuk hoor, zo'n stiekem weekendje weg!
Hij stond met grote ogen te kijken vond het eigenlijk wel een te groot cadeau maar ik zei dat hij het verdiend had
En we hadden uitzicht op de St. Jan, niet heel boeiend maar toch wel leuk als je in Den Bosch zit
pi_66168878
Ik ben GA aan het kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66168894
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je wel chocola dan????
heb voor de housewarming van mn studiegenoten een chocofondueset gekregen met erbij een jaarvoorraad pure choco en houdbare slagroom van de aldi
Ja doei.
pi_66168910
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:49 schreef Syrena het volgende:
Ik ben GA aan het kijken
SPOILER
Dan moet je nog een paar afleveringen voor je bij bent!
pi_66168919
Kun je chocofonduen met Cote d'or en marshmellows?
pi_66168932
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dan moet je nog een paar afleveringen voor je bij bent!
Ze staan allemaal op m'n USBstick
pi_66168960
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:50 schreef Syrena het volgende:
Kun je chocofonduen met Cote d'or en marshmellows?
als jij dat wilt wel.

Cote d'Or

dé chocolade, dé állerlekkerste chocolade die er is

die met die kleine stukjes hazelnoot

ik ga eten
Ja doei.
pi_66169037
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als jij dat wilt wel.

Cote d'Or

dé chocolade, dé állerlekkerste chocolade die er is

die met die kleine stukjes hazelnoot

ik ga eten
De marshmellows zijn nu alleen thuis met de boyfriend Ik denk niet dat ze dat overleven.
pi_66169044
Maar het kan wel dus *nieuwe op lijstje zet*
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:54:25 #117
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66169059
ik heb aardappelgratin in de oven zitten.

Straks komt m'n vriendje. Voel me een beetje schuldig, tis net of hij komt omdat ik vanmiddag chagarijnig was, terwijl hij wat anders wou doen. Maar goed, hij stelde het zelf voor...
pi_66169112
Cote d'Or Milka Chocolade

En ik ga volgend uur wel trainen, ben nu toch al te laat en te weinig energie om 2 uren te trainen. En het tweede uur is veel leuker .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 18:57:05 #119
163650 Greys
pi_66169174
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heb voor de housewarming van mn studiegenoten een chocofondueset gekregen met erbij een jaarvoorraad pure choco en houdbare slagroom van de aldi
Wat doe je met die slagroom dan?
Ik heb zo'n chocofontein-apparaat, maar geen chocola of aardbeien of banaan helaas
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? dinsdag 17 februari 2009 @ 18:59:46 #120
70532 loveli
N
pi_66169280
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb zo'n chocofontein-apparaat, maar geen chocola of aardbeien of banaan helaas
Da's om de chocola goed vloeibaar te houden. En als je echt een ontzettende craving hebt naar chocola, dan heb ik nog wel een kilo of 2 liggen. En bananen. En houdbare slagroom
crap in = crap out
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:01:41 #121
148689 Muis006
pi_66169348
Hongerrrrrrr nasiiiiiiiiii nuuuuuuuuuu

OH en wij hebben 3 lampen die aan en feller gaan als je ze aanraakt. Ik zit op de bank, aan weerszijden staan 2 van die lampen en er staat er 1 op de piano. Beginnen ze alledrie at random opeens snel van sterkte te wisselen en uit te gaan en dan weer aan en sterker en uit. Net alsof er een geest rondloopt die met de lampen aan het kloten is
  Vis een optie? dinsdag 17 februari 2009 @ 19:02:24 #122
70532 loveli
N
pi_66169385
Bij de weg, ik heb vandaag voor 't eerst weer gesport sinds december. Zoals uit m'n vorige post blijkt, ben ik niet helemaal op de goede weg met m'n food-intake.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 19:02:42 #123
163650 Greys
pi_66169398
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's om de chocola goed vloeibaar te houden. En als je echt een ontzettende craving hebt naar chocola, dan heb ik nog wel een kilo of 2 liggen. En bananen. En houdbare slagroom
Hou oppppppppppppp! Magnieeeee!
Ik heb nog een toetje met witte en bruine chocomousse en caramelsaus

Ik wist dat niet van die houdbare slagroom!
Dan doe je dus een beetje daarvan in een chocofontein ook zeker?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66169401
quote:

[..]

Zeg, kun je dat berichtje eens richting mijn vader sturen

Vakantie? Geen idee waar ik heen ga. Iig niet Frankrijk. En dat is niet omdat ik het geen leuk land vind, maar omdat lief ab-so-luut geen Frans spreekt Het zal wel weer Duitsland worden.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66169479
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:02 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, ik heb vandaag voor 't eerst weer gesport sinds december.
Het begin is er weer! Beviel het?
pi_66169651
Mijn lief en ik gaan waarschijnlijk naar Scandinavie! Erg veel zin in, maar we gaan niks plannen. Mocht het weer nou enorm ruk zijn (16 graden en regen ofzo) dan gaan we misschien ook wel richting Kroatie ofzo.
  Vis een optie? dinsdag 17 februari 2009 @ 19:10:37 #127
70532 loveli
N
pi_66169675
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het begin is er weer! Beviel het?
Natuurlijk meteen weer net zoveel gewicht gepakt als de laatste keer, dus ik krijg morgen behoorlijk spierpijn. Ik wil mezelf dwingen om vanaf nu minstens 2 keer per week te gaan en er een beetje normaal bij te eten. Het gaat me niet zozeer om kilo's, maar om een gezond lijf.
crap in = crap out
pi_66169952
ik heb mezelf volgestopt met lekkere pasta, zodat ik de rest van de avond niets meer hoef

Ja doei.
pi_66170026
Ok overwerken... dat betekent dus ongezond eten..

We gingen bij een soort van Shoarma tent .. dus ik heb maar een falafel schotel genomen, dat zijn kikker erwten dus dat past gelukkig binnen mijn dieet.. hopelijk is het verder een beetje gezonde schotel
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:20:23 #130
148689 Muis006
pi_66170054
Hoe zou het met Merel zijn?
pi_66170147
falafel! ook al zo lekker! Dat moet ik ook eens gaan maken weer!

Maar ik vraag me nog steeds af of ik falafel in kan vriezen?
Ja doei.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:24:23 #132
148689 Muis006
pi_66170216
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
falafel! ook al zo lekker! Dat moet ik ook eens gaan maken weer!

Maar ik vraag me nog steeds af of ik falafel in kan vriezen?
In principe kan je alles invriezen.

Of het lekker is als je het weer ontdooit, dát is de vraag.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:25:40 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66170263
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een
SPOILER
in de oven zitten
O ik ben een held, want ik wist zonder op de spoiler te klikken wat er zou staan .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:26:00 #134
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66170276
quote:

Tevens tvp.
Ik laaaaaaaf carnaval, op ijsthee, met mijn saxofoon en gáán, van vrijdag 7 tot dinsdag 12u!
Prrrrr
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:26:03 #135
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66170279
Ik heb keelpijn en een pizza in mijn buik
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:26:23 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66170295
quote:

[..]

Ik weet wel wat
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:28:03 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66170360
O het gaat niet over slagroom uit een spuitbus . Dan heb ik niks gezegd .
Niet meer actief op Fok!
pi_66170420
quote:

[..]

erdoorheen roeren

chocolade smelten en een klein beetje slagroom erdoorheen
Ja doei.
pi_66170531
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb keelpijn en een pizza in mijn buik
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 19:32:58 #140
163650 Greys
pi_66170560
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:20 schreef Muis006 het volgende:
Hoe zou het met Merel zijn?
Heel goed denk ik, als ze geen tijd/zin meer heeft om hier te posten!

Ik ben GA aan het kijken en ik post zomaar hier er doorheen.
Geen goed teken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:34:12 #141
148689 Muis006
pi_66170604
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Geen goed teken!
Ik vond het ook een matige ep hoor.

Behalve de McArmy stukjes dan
pi_66170621
quote:

[..]

Geen goed teken!
Ik vond het een leuke aflevering, maar het was voor mij ook beter te volgen omdat ik PP ook volg, dus
SPOILER
pi_66170630
quote:

[..]

Geen goed teken!
Ik ben 513 aan het kijken. Verslavend.
Ik moet ook nog 5 Private Practices
pi_66170685
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:34 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik vond het ook een matige ep hoor.

Behalve de McArmy stukjes dan
Greys spoiler
SPOILER
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:36:18 #145
148689 Muis006
pi_66170689
Ik vond de PP aflevering leuker dan de GA aflevering
pi_66170898
ik wil ook weer Greys
Ja doei.
pi_66170995
Opdrachten zijn af (en waren eigenlijk heel makkelijk, hoe lang kan je zoiets voor je uit schuiven ) dus ik ga trainen. Doei
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:48:22 #148
148689 Muis006
pi_66171192
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Greys spoiler
SPOILER
SPOILER
Verder vond ik PP leuker dan GA omdat Bailey geniaal was in de PP aflevering
pi_66171203
Ik zit liedje te luisten uit het topic "jankliedjes (voor als je toch al verdrietig bent)"

Ik ben alleen niet verdrietig, maar er zitten wel mooie liedjes tussen
pi_66171283
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]
SPOILER
Verder vond ik PP leuker dan GA omdat Bailey geniaal was in de PP aflevering
SPOILER
Jahaa Die box van Sam en Bailey toen bleek dat z'n astma apparaatje de schuldige was
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:52:10 #151
148689 Muis006
pi_66171364
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]
SPOILER
Jahaa Die box van Sam en Bailey toen bleek dat z'n astma apparaatje de schuldige was
Ja haha!

I am a man! I am a man with asthma!
pi_66171429
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:52 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja haha!

I am a man! I am a man with asthma!
Volg je ook PP, of keek je alleen vanwege de, eh, hoe noemden ze het nou? Nouja je snapt me wel
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 19:54:27 #153
163650 Greys
pi_66171441
De computernerds onder ons:
Is er een niet al te moeilijke manier om telefonisch aan paps/mams uit te leggen hoe je Antivirus 360 van een computer moet afhalen? Heb Systeemherstel al geprobeerd, systeem kan niet worden hersteld naar een eerder punt. Antivirus 360 is dus iets verkeerds. Niet zo goed als het klinkt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66171485
welk OS hebben ze?

Vista? XP?
Ja doei.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 19:57:23 #155
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66171566
Doe eens Antivirus 360 op Google; vele hits en tips!

http://nl.pcthreat.com/parasitebyid-7518nl.html
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 20:00:09 #156
163650 Greys
pi_66171687
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
welk OS hebben ze?

Vista? XP?
XP
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
Doe eens Antivirus 360 op Google; vele hits en tips!

http://nl.pcthreat.com/parasitebyid-7518nl.html
Heb ik al gedaan uiteraard, dat Googlen Ik zag dat Systeemherstel wel eens wil werken en verder klinkt het allemaal veel te ingewikkeld met HijackThis en logjes plaatsen en weet ik veel wat, voor mijn ouders. Ik dacht dat er wellicht met CCleaner iets te doen was ofzo, iets dat simpeler uit te leggen is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:00:26 #157
148689 Muis006
pi_66171696
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Volg je ook PP, of keek je alleen vanwege de, eh, hoe noemden ze het nou? Nouja je snapt me wel
Ik heb geprobeerd PP te volgen toen Net5 het ging uitzenden, maar ik ben afgehaakt omdat het zo sloom ging maar ik ga het denk ik toch een keer allemaal kijken.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 20:01:51 #158
163650 Greys
pi_66171739
Oh Elies, en dat linkje van jou klinkt super, had ik ook gezien, maar durf ik niet te proberen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:02:05 #159
148689 Muis006
pi_66171746
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
De computernerds onder ons:
Is er een niet al te moeilijke manier om telefonisch aan paps/mams uit te leggen hoe je Antivirus 360 van een computer moet afhalen? Heb Systeemherstel al geprobeerd, systeem kan niet worden hersteld naar een eerder punt. Antivirus 360 is dus iets verkeerds. Niet zo goed als het klinkt
Configuratiescherm - programma's en onderdelen - krijg je een lijst - antivirus 360 selecteren - verwijderen
pi_66171763
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
welk OS hebben ze?

Vista? XP?
dat dus ennnnnnn kunnen ze via configuratiescherm naar software gaan aub dank uw wel
pi_66171781
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb geprobeerd PP te volgen toen Net5 het ging uitzenden, maar ik ben afgehaakt omdat het zo sloom ging maar ik ga het denk ik toch een keer allemaal kijken.
Ik heb gewoon een hele zooi gedownload (eerste seizoen was toch vrij kort) en marathonnetjes gehouden. Dat is erg leuk, gaat het inderdaad wat sneller Nu zit er wel wat meer verhaal tussen de personages in wat er voor zorgt dat ik elke week blijf kijken
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 20:04:53 #162
163650 Greys
pi_66171858
Dat via Configuratiescherm en dan Software heb ik uiteraard ook gezegd, maar dan staat het programma er niet tussen. Het is een malware of weet ik veel hoe dat heet. Het laat zich niet zómaar verwijderen

Elies, jouw linkje is helaas alleen de oplossing om het op te sporen, om het volledig te kunnen gebruiken (met verwijderen) moet je het kopen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:08:11 #163
148689 Muis006
pi_66171970
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een hele zooi gedownload (eerste seizoen was toch vrij kort) en marathonnetjes gehouden. Dat is erg leuk, gaat het inderdaad wat sneller Nu zit er wel wat meer verhaal tussen de personages in wat er voor zorgt dat ik elke week blijf kijken
Ik heb mutorrent al opgestart
pi_66172000
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:08 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb mutorrent al opgestart

Ken jij Scrubs trouwens ook? Lijkt me qua humor écht een serie voor jou!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:10:05 #165
148689 Muis006
pi_66172051
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ken jij Scrubs trouwens ook? Lijkt me qua humor écht een serie voor jou!
Ja ik ken het en ik vind het geniaal maar ik kijk het niet zo vaak anders ben ik echt alleen bezig met series bijhouden
pi_66172184
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja ik ken het en ik vind het geniaal maar ik kijk het niet zo vaak anders ben ik echt alleen bezig met series bijhouden
Ik wist dat dat een typische Muis serie was
SPOILER
Ik kijk soms een hele avond aflevering achter elkaar, i love it! Is ook leuk om nog een keer te kijken zegmaar (doe ik niet zo snel met bijvoorbeeld GA of PP)
pi_66172185
format c:\ algeprobeerd Greys?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 20:14:43 #168
163650 Greys
pi_66172233
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:13 schreef TJDoornbos het volgende:
Leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66172324
Zo. Ik heb zaad.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66172374
Eén voordeel aan een vriendje die laat thuis komt:

Keihard meebleren met foute liedjes (denk mariah carey en michael jackson) en niet hoofdschuddend aangekeken worden
pi_66172412
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk.

Maar je ziet het niet in software en zulks....al ad aware gebruikt om malware en spyware eraf te gooien?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:19:24 #172
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66172425
Prrrrr
pi_66172447
En ik heb bijgelezen, ik laat commentaar maar achterwege, mosterd na de maaltijd enzo.

Behalve de kippendiscussie: iemand wou moeder 1 kip kado doen. Da's wel heel sneu voor de kip in kwestie, neem er minstens twee, maar wat ik eigenlijk wou zeggen is dat kippenrassen nogal verschillen kwa karakter. Hou daar rekening mee bij aanschaf - en als ik iets aan informatie kan leveren, vraag maar raak (ik heb dus kippen he, en een haan. En eieren, bevrucht, en afgelopen jaar hadden we kuikens. Dus.)
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:20:05 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66172452
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Eén voordeel aan een vriendje die laat thuis komt:

Keihard meebleren met foute liedjes (denk mariah carey en michael jackson) en niet hoofdschuddend aangekeken worden
Welk liedje van Michael Jackson? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66172473
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:13 schreef TJDoornbos het volgende:
hilarisch
Ja doei.
pi_66172514
Lijst

Brinta
Enorme bak fruitsalade met yoghurt
4 boterhammen (bakker) mayo kaas worst osseworst pindakaas, 1 krentebol
1 bord chinees
1 zoete port
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:22:44 #177
148689 Muis006
pi_66172561
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:19 schreef sigme het volgende:
En ik heb bijgelezen, ik laat commentaar maar achterwege, mosterd na de maaltijd enzo.

Behalve de kippendiscussie: iemand wou moeder 1 kip kado doen. Da's wel heel sneu voor de kip in kwestie, neem er minstens twee, maar wat ik eigenlijk wou zeggen is dat kippenrassen nogal verschillen kwa karakter. Hou daar rekening mee bij aanschaf - en als ik iets aan informatie kan leveren, vraag maar raak (ik heb dus kippen he, en een haan. En eieren, bevrucht, en afgelopen jaar hadden we kuikens. Dus.)
Compleet irrelevant verder, maar:

Boer wat zeg je van mijn kippen
Boer wat zeg je van mijn haan
Hebben ze geen mooie veren
Of staat jou de kleur niet aan
pi_66172632
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Welk liedje van Michael Jackson? .
De slijmerigste die het best meezingen natuurlijk. Denk earth song en we are the world enzo

Ja, ik hou ook van normále muziek hoor. Maar dit is soms zo lekker
pi_66172649
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hilarisch
nee van jou posts lig ik schuddebuikend op de grond........
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 20:26:15 #180
163650 Greys
pi_66172686
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:19 schreef mspoez het volgende:
Malwarebytes.
Ik geloof dat ik deze maar ga proberen telefonisch uit te leggen ja.

Wel treurig, want ik had nog ZO gezegd dat ze niet moesten betalen voor Norton vernieuwing (toch gedaan ) en dat wij er wel andere antivirus op zouden zetten. Hmpf. Handig weer om zo ver weg te wonen. En nu hebben ze dit per ongeluk gedownload en is er ook nog iets per creditcard betaald. Verdomme.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:27:07 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66172725
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:25 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

.

Bitchfight .
Niet meer actief op Fok!
pi_66172743
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:25 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

en terecht
Ja doei.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:28:06 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66172760
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

De slijmerigste die het best meezingen natuurlijk. Denk earth song en we are the world enzo

Ja, ik hou ook van normále muziek hoor. Maar dit is soms zo lekker
Mental image van Goodbye die 'Aaaaaaaaaaah' en 'Oeoeoeoeoeoeoeh' doet .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:28:57 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66172794
Ik vind I just can't stop loving you en Smooth criminal de fijnste nrs van Michael .
En Bad en The way you make me feel en en en... Ik vind Bad iig het beste album.

Valt het op dat ik ooit MJ-fan was?
Niet meer actief op Fok!
pi_66172821
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mental image van Goodbye die 'Aaaaaaaaaaah' en 'Oeoeoeoeoeoeoeh' doet .
Nou dat zing ik nou weer net niet mee
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:29:55 #186
148689 Muis006
pi_66172847
Wehehe die miep bij Deal or No Deal had 1000 en 125000 over. Bank boodt 12.000 en zij deed Deal

Bleek ze de doos met 125000 de hebben die gaat een potje janken zometeen! D'r lip trilde al toen Beau au revoir zei
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 20:30:05 #187
163650 Greys
pi_66172854
Ik geloof dat ik het echt helemaal zat ben andermans klotezooi op te moeten lossen.
Ik weet gewoon niet HOE! Heb echt zin om een flink potje te janken. Maar ik wil ze uiteraard ook weer niet laten stikken. Dat Malwarebytes, is dat iets veiligs?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66172881
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind I just can't stop loving you en Smooth criminal de fijnste nrs van Michael .
En Bad en The way you make me feel en en en... Ik vind Bad iig het beste album.

Valt het op dat ik ooit MJ-fan was?
Whahahahaha een meisje uit mijn klas was ook fan en die had altijd hartjes in haar agenda met MJ er in. En nu zeg jij MJ-fan en lig ik op de grond

Maar dat zijn inderdaad gave nummers!
pi_66172891
Ik ben nooit fan geweest maar wel een keer naar een optreden
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:31:35 #190
148689 Muis006
pi_66172916
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik het echt helemaal zat ben andermans klotezooi op te moeten lossen.
Ik weet gewoon niet HOE! Heb echt zin om een flink potje te janken. Maar ik wil ze uiteraard ook weer niet laten stikken. Dat Malwarebytes, is dat iets veiligs?
Greysie, als jij het niet weet, help dan niet. Dadelijk wordt het alleen erger malware is kut.

En zeg dan gewoon eens nee als je geen zin hebt! Hier, kan je oefenen:

Greysie, wil je mijn teennagels voor me lakken ajb?
pi_66172924
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:29 schreef Muis006 het volgende:
Wehehe die miep bij Deal or No Deal had 1000 en 125000 over. Bank boodt 12.000 en zij deed Deal

Bleek ze de doos met 125000 de hebben die gaat een potje janken zometeen! D'r lip trilde al toen Beau au revoir zei
Ik had ook voor het bod gekozen denk ik, 12.000 euro keren ze bijna nooit uit

Maarja, volgensmij blijf je stiekem toch heel erg balen. Erg is dat!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:33:02 #192
148689 Muis006
pi_66172972
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja duhh mensen zijn domme wezens onderzoek heeft ook uitgewezen dat winnaars van een bronzen medaille ("gelukkig was ik geen vierde!") gelukkiger zijn dan winnaars van een zilveren medaille ("ik had goud kunnen hebben!")

Ik zou een gat in de lucht springen als ik 12.000 euro kreeg
pi_66173060
Dit is pas een meezingliedje!

met de tekst er onder voor de dove sjonnies voor de mensen die de tekst niet kennen
  Vis een optie? dinsdag 17 februari 2009 @ 20:36:02 #194
70532 loveli
N
pi_66173072
Greys, misschien heb je hier iets aan?
http://www.removal-instructions.com/removeAntivirus360.html
crap in = crap out
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:37:51 #195
148689 Muis006
pi_66173134
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:

met de tekst er onder voor de dove sjonnies voor de mensen die de tekst niet kennen
IK BEN HEUL GEEN SJONNIE!

Ik ben een Anita
pi_66173156
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:37 schreef Muis006 het volgende:

[..]

IK BEN HEUL GEEN SJONNIE!

Ik ben een Anita
Wat jij wil
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:38:43 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66173174
quote:

.

Ik zat hier echt met m'n mond open .

En ik ken de tekst wel .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 17 februari 2009 @ 20:38:48 #198
70532 loveli
N
pi_66173178
quote:

Toen dat liedje een hit was en elk uur langs kwam, heb ik twee weken nachtdienst gedraaid. Dat liedje kan ik echt niet meer horen
crap in = crap out
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:38:50 #199
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66173179
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Weet je Greys, je ouders zijn volwassen en jij bent niet verantwoordelijk voor hun welzijn!. Het is toch van de gekke dat jij het ook niet weet, je toch verantwoordelijk voelt en je een slag in de rondte moet googlen en er misschien wel slapeloze nachen van krijgt.
Als je eerlijk zegt dat jij ook niet weet hoe ze het op kunnen lossen zullen ze je dat echt niet kwalijk nemen hoor! Ze zijn groot en oud en wijs genoeg om hun eigen problemen op te lossen.

Ps. Als je je ook nog verantwoordelijk gaat voelen voor de kredietcrisis ga ik je slaan
pi_66173241
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ik zat hier echt met m'n mond open .

En ik ken de tekst wel .
Hoezo?

Ja, waarschijnlijk beter dan degene die de tekst verzorgd heeft
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:40:58 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66173272
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoezo?

Ja, waarschijnlijk beter dan degene die de tekst verzorgd heeft
Omdat je het lef hebt mij een dove sjonnie te noemen, dáárom! .

Maar ik moest wel gniffelen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66173296
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Toen dat liedje een hit was en elk uur langs kwam, heb ik twee weken nachtdienst gedraaid. Dat liedje kan ik echt niet meer horen
Sorry! Maar je hoeft niet te klikken natuurlijk

Ook fijn meezingen, want zanger zingt ook vals
pi_66173321
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijn vriendje heeft ooit meegedaan aan DOND, die vertelde dat je zo stijf staat van de adrenaline dat nadenken zo ongeveer onmogelijk is. Denk dat ik ook voor 12.000 gegaan was..
*poef* nu is het weg
pi_66173322
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat je het lef hebt mij een dove sjonnie te noemen, dáárom! .

Maar ik moest wel gniffelen .
Oh, daarom.

Je maar je weet toch dat ik jou en Muis laf Dus ik zou het nooit gemeen bedoelen dat weten jullie wel echt he
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:42:25 #205
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66173326
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Same here, echt een zeiknummer .

Wij gaan in mei of juni een dag of 10,12 naar Spanje, Portugal of Italie, momenteel ben ik erg gecharmeerd van de Costa de la Luz . Maar wrs wordt het toch wat anders, zo gaat dat altijd namelijk .

En met de feestdagen wil ik het liefst naar Thailand..als dat een beetje te doen is met mini.

Sigme, waar woon jij eiks, ben zo benieuwd!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_66173339
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Mijn vriendje heeft ooit meegedaan aan DOND, die vertelde dat je zo stijf staat van de adrenaline dat nadenken zo ongeveer onmogelijk is. Denk dat ik ook voor 12.000 gegaan was..
Grappig!

Wat heeft hij gewonnen?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:42:55 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66173349
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, daarom.

Je maar je weet toch dat ik jou en Muis laf Dus ik zou het nooit gemeen bedoelen dat weten jullie wel echt he
Tuulk weten we dat ik wel iig, weet niet hoe het met Muis zit en ik laf jou ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_66173378
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Vivi het volgende:

[..]

Same here, echt een zeiknummer .

Wij gaan in mei of juni een dag of 10,12 naar Spanje, Portugal of Italie, momenteel ben ik erg gecharmeerd van de Costa de la Luz . Maar wrs wordt het toch wat anders .

En met de feestdagen wil ik het liefst naar Thailand..als dat een beetje te doen is met mini.
Ik luister alleen maar zeiknummers op dit moment, excusez-moi!

Oh, en ik zag veel mensen met mini's in Thailand! Zou hij tegen een lange vliegreis kunnen?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:44:02 #209
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66173397
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:

Ps. Als je je ook nog verantwoordelijk gaat voelen voor de kredietcrisis ga ik je slaan
pi_66173413
Ik doe de deur dicccccccht
pi_66173432
quote:

[..]

Grappig!

Wat heeft hij gewonnen?
30.000, waarvan dan 21.900 overgebleven is nadat de belasting langsgekomen is!

Kwa eten gaat het bagger vandaag, vriendlief is nu werken en ik eet die bak rijstdessert nu alleen op.....
*poef* nu is het weg
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:44:49 #212
148689 Muis006
pi_66173435
quote:

[..]

Oh, daarom.

Wat zeg je?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:45:09 #213
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66173460
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik luister alleen maar zeiknummers op dit moment, excusez-moi!

Oh, en ik zag veel mensen met mini's in Thailand! Zou hij tegen een lange vliegreis kunnen?
Nou, dat is juist het enige waar ik me druk om maak .

Naar Ibiza ging uitstekend, maar ja, dat is 2,5 uur .
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:45:25 #214
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66173472
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:44 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wat zeg je?
!
pi_66173474
Greys, luister naar Tink. want die heeft helemaal gelijk!

Het is natuurlijk niet leuk als de mensen waarvan je houdt problemen hebben, maar het is niet jouw schuld!

kusjekroel
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:45:33 #216
148689 Muis006
pi_66173480
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe de deur dicccccccht
Ohhh!!!

straten lijken te huilen
wolken lijken te vluchten
k stap de bus in
mensen lijken te kijken
maar ik wil ze ontwijken
voordat ze mijjj zieeeen
het is allang verleden tiiiiiiiiiiijd
pi_66173495
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:44 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wat zeg je?

Trut.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:46:46 #218
148689 Muis006
pi_66173535
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Trut.
That's MISS Trut for you

pi_66173540
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:45 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ohhh!!!

straten lijken te huilen
wolken lijken te vluchten
k stap de bus in
mensen lijken te kijken
maar ik wil ze ontwijken
voordat ze mijjj zieeeen
het is allang verleden tiiiiiiiiiiijd
Ik wacht nog steeds altijd op die dichtslaande deur, weetjewel. Hihihihi

dinsdag 17 februari 2009 @ 20:47:51 #220
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66173586
Getver. Krijg net telefoontje dat werk dat ik al 2 (twee) weken geleden heb ingeleverd en donderdag op de post moet niet helemaal goed is, verantwoordelijke nakijkmuts had niet eerder kunnen kijken en of ik morgen op mijn vrije dag maar even de boel wil gaan aanpassen. Grmpf.

Greys: hier nog even over de Antivirus360, van je eigenste Fok!
Prrrrr
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:48:27 #221
148689 Muis006
pi_66173609
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds altijd op die dichtslaande deur, weetjewel. Hihihihi

Wahahah

Ik heb nu dat kutnr. in mijn hoofd dus ik heb mijn ouders en vriend even toegezongen zodat zij het nu ook in hun hoofd hebben
pi_66173652
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:46 schreef Muis006 het volgende:

[..]

That's MISS Trut for you

Ja BLABLABLABLABLA

dinsdag 17 februari 2009 @ 20:49:51 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66173670
Ik heb deze de hele tijd in mijn hoofd

pi_66173685
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wahahah

Ik heb nu dat kutnr. in mijn hoofd dus ik heb mijn ouders en vriend even toegezongen zodat zij het nu ook in hun hoofd hebben
Graag gedaan

Dit is één van de mooiste liedjes ooit, naar mijn mening:

dinsdag 17 februari 2009 @ 20:51:25 #225
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66173721
Greys, kijk! Een Care Bear hoodie!

dinsdag 17 februari 2009 @ 20:51:53 #226
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66173739
waar staat PP eigenlijk voor, in relatie met GA?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:52:21 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66173756
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wahahah

O ja!

Dan weet ik ook nog een leuke:

Met speciaal voor jou de tekst er even bij, dove Anita .

Alleen het refrein, de rest is teveel werk:

Verliefdheid is een toverbal in allerhande smaken
Zou Cupido je raken, dan schreeuw je 't van de daken.
Verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend kleuren
Je hart dat opent deuren waar liefde wonen zal!
Niet meer actief op Fok!
pi_66173790
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:51 schreef AKnynke het volgende:
waar staat PP eigenlijk voor, in relatie met GA?
Private Practice, serie met Addison!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:53:07 #229
148689 Muis006
pi_66173793
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O ja!

Dan weet ik ook nog een leuke:

Met speciaal voor jou de tekst er even bij, dove Anita .

Alleen het refrein, de rest is teveel werk:

Verliefdheid is een toverbal in allerhande smaken
Zou Cupido je raken, dan schreeuw je 't van de daken.
Verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend kleuren
Je hart dat opent deuren waar liefde wonen zal!
Die heb ik alllaaaaaaaaang laten horen hier thuis

Hij werd niet zo gewaardeerd
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:53:17 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66173800
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Graag gedaan

Dit is één van de mooiste liedjes ooit, naar mijn mening:

Awww, die is zó mooi idd .

Die hele cd is geweldig. Eén van mijn favoriete cd's. Bijbehorend kippenvelmomentje: de eerste tonen van Miracle in July tijdens het concert in Groningen (dat is mijn favo nr dus ).
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 20:53:41 #231
163650 Greys
pi_66173820
EDIT: laat maar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:54:01 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66173836
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Die heb ik alllaaaaaaaaang laten horen hier thuis

Hij werd niet zo gewaardeerd
Ze hebben geen smaak bij jou thuis .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:56:55 #233
148689 Muis006
pi_66173957
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb het gelezennn en er is niks mis mee om nee te zeggen!

Verder is hier een kusjekroel voor jou:

MWWWWWWWWWAH
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 20:58:17 #234
163650 Greys
pi_66174019
Er is niets mis mee Muis maar ik KAN het niet. Echt niet.
Da's mijn mankement. Ik wil het ook eigenlijk niet, eerlijk gezegd.

Dank voor de kusjekroel.
En nu stop ik echt met de leukigheid verstoren met mijn gezeik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 februari 2009 @ 20:58:55 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66174058
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:56 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik heb het gelezennn en er is niks mis mee om nee te zeggen!

Verder is hier een kusjekroel voor jou:

MWWWWWWWWWAH
Ik heb het ook gelezen en ik sluit me helemaal aan bij wat Muis zegt .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:00:01 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66174100
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Er is niets mis mee Muis maar ik KAN het niet. Echt niet.
Da's mijn mankement. Ik wil het ook eigenlijk niet, eerlijk gezegd.

Dank voor de kusjekroel.
Lieve schat, voor je eigen welzijn MOET je 'nee' zeggen.
Het is heel lief van je hoe je anderen altijd probeert te helpen, maar je moet jezelf nooit uit het oog verliezen!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 17 februari 2009 @ 21:01:12 #237
70532 loveli
N
pi_66174160
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Mijn valkuil: als ik me kut voel ga ik dingen voor anderen doen, terwijl ik juist dat soort dingen niet voor mezelf doe. Een soort plaatsvervangend helpen. Misschien ook voor jou herkenbaar?
crap in = crap out
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:03:16 #238
148689 Muis006
pi_66174255
Greeeeysje jij verstoort mijn leukigheid nóóit.

Daar is mijn leukigheid veel te leuk voor
  Vis een optie? dinsdag 17 februari 2009 @ 21:03:37 #239
70532 loveli
N
pi_66174270
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Beter gooi je het eruit, hier of elders. Je hebt genoeg op je schouders, mag best even stoom afblazen (stoom he, geen rook). Anders blijf je er in je eentje mee zitten en dat zuigt helemaal.
crap in = crap out
pi_66174293
Mijn meneer is helemaal in de wolken omdat ie z'n nieuwe auto twee dagen eerder kan ophalen

En mijn lijstje was best ok, tot het toetje, stroopwafelijs
O: brinta
T: 1 kiprolletje
L: 2 kiprolletjes
T: 1 kiprolletje
T: 2 crackers pindakaas
D: soep, biefstuk met salade en ijs

En ik wil dit jaar ook op vakantie, maar meneer houdt niet zo van plannen. Het komt er wrs op neer dat we op de bonnefooi (bestaat dat woord?) ergens heenrijden ofzo, maar zolang ik niet in een tentje hoef te liggen vind ik dat best Ik heb een beetje overdreven veel vakantie dit jaar geloof ik, nou nog een leuk baantje om de tijd te doden.

En Greys, ik weet even niet wat je nu probeerde te regelen voor iemand anders, maar
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 21:09:45 #241
163650 Greys
pi_66174542
EDIT: nee, ik moet dit soort dingen niet meer hier neer zetten.
Sorry. Zal niet meer posten en het dan weer weghalen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? dinsdag 17 februari 2009 @ 21:12:54 #242
70532 loveli
N
pi_66174662
Shit, net te laat
j/k
crap in = crap out
pi_66174663
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
EDIT: nee, ik moet dit soort dingen niet meer hier neer zetten.
Sorry. Zal niet meer posten en het dan weer weghalen.
Ah joh, kom op Er komt momenteel veel op je af. En laat heer G je maar verwennen
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:14:55 #244
148689 Muis006
pi_66174750
Greysje wil je mijn sinaasappelsap/banaan/bosvruchtensmoothie?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:17:12 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66174848
Ik vind dat Greys straks, als alles achter de rug is, flink wat tijd voor zichzelf uit moet trekken. Telefoonstekker eruit, niets in je agenda en gewoon allemaal leuke dingen doen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:17:36 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66174861
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:14 schreef Muis006 het volgende:
Greysje wil je mijn sinaasappelsap/banaan/bosvruchtensmoothie?
Dat is lief .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 februari 2009 @ 21:18:00 #247
163650 Greys
pi_66174877
Ik wil er gewoon over ophouden Ik schaam me (wéér eens! al de zoveelste keer lately!) dat ik er uberhaupt weer over begonnen ben. Ben mezelf echt even heel erg zat

En jullie zijn lief
En ik moet eens wat vrolijker doen want dit gaat nergens meer over.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:19:10 #248
148689 Muis006
pi_66174928
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Ik wil er gewoon over ophouden Ik schaam me (wéér eens! al de zoveelste keer lately!) dat ik er uberhaupt weer over begonnen ben. Ben mezelf echt even heel erg zat

En jullie zijn lief
En ik moet eens wat vrolijker doen want dit gaat nergens meer over.
Ik ben je niet zat

Ik wil dat iedereen zich net zo heppie de peppie voelt als ik dus jij moet ook!
pi_66174970
Ach lieverd, je bent vaak zat vrolijk! Ik zie jou echt als een lief gezellig wijf met een uitbundige lach! (die denk ik er altijd maar even bij )

Morgen weer een nieuwe dag!
pi_66174989
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Vivi het volgende:

Sigme, waar woon jij eiks, ben zo benieuwd!
Noorden des lands (Drente / Groningen, ik ben wat verspreid over lokaties )
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:21:42 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66175015
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Noorden des lands (Drente / Groningen, ik ben wat verspreid over lokaties )
Dat klinkt als: een been in Noord-Drenthe, een arm in het westen en m'n hoofd in Groningen !
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 17 februari 2009 @ 21:22:24 #252
70532 loveli
N
pi_66175044
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
En ik moet eens wat vrolijker doen worden want dit gaat nergens meer over.
Heb je iets leuks te doen ingepland deze week? Of alleen werk, klussen en zorgen van anderen overnemen? Strandwandeling met Bink en/of heer G bijvoorbeeld.
crap in = crap out
pi_66175119
He Greys, ik wil me nergens mee bemoeien, maar je moet eens ophouden met dat verontschuldigen .

En verder heb ik liever dat je je vragen en zorgen hier neerkladt, dan hebben we (of minstens ik) tenminste iets te lezen en eventueel zelfs iets over te zeggen. Ik vind lezen over de warboel van water / gas / licht / internet aanbieders niet vervelend, niet saai en niet stom.
pi_66175125
Morgen ga ik winkelen
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:26:08 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66175193
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:24 schreef Ewelina het volgende:
Morgen ga ik winkelen
Winkelen . Wil je iets speciaals kopen?

En geen lingerie hoor want dan doe ik je wat .
Niet meer actief op Fok!
pi_66175243
Over winkelen en Ewelina gesproken, ik heb een kokerrok gekocht (die had jij toch ook een paar?)
Dan vallen mijn heupen wel heel erg op, maar volgens mij op een goede manier.....
pi_66175259
En verder heb ik zojuist een sheetje gemaakt met daarin de OV-kosten per dag / maand / jaar bij losse kaartjes, maandtrajectkaart, maandnetjaart, jaartraject- en jaarnetkaart en dan ook nog de versies inclusief bus, om op het kwartje nauwkeurig te kunnen bepalen wat het voordeligste zou zijn.

En daarna een risicoanalsye en dus komen we uit op losse kaartjes /
pi_66175270
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Winkelen . Wil je iets speciaals kopen?

En geen lingerie hoor want dan doe ik je wat .
Voorlopig heb ik genoeg lingerie! Ik ga denk ik voor een nieuwe rok of spijkerbroek, ik ben geïnspireerd door de rok van Mo Bovendien vind ik rokjes leuk, ze zijn sexy en vrouwelijk

en ik wil nog een bepaald boek kopen.
pi_66175294
Weer thuis, en ik heb de meet met chico overleeft! Was alleen maar erg kort want ik moest snel weg..
pi_66175325
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef sigme het volgende:
En verder heb ik zojuist een sheetje gemaakt met daarin de OV-kosten per dag / maand / jaar bij losse kaartjes, maandtrajectkaart, maandnetjaart, jaartraject- en jaarnetkaart en dan ook nog de versies inclusief bus, om op het kwartje nauwkeurig te kunnen bepalen wat het voordeligste zou zijn.

En daarna een risicoanalsye en dus komen we uit op losse kaartjes /
Had je dan niet beter éérst de risicoanalyse(risicoanalyse?) kunnen doen? Of kwam je ook nog voordeliger uit?
pi_66175332
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef Miss_S het volgende:
Over winkelen en Ewelina gesproken, ik heb een kokerrok gekocht (die had jij toch ook een paar?)
Dan vallen mijn heupen wel heel erg op, maar volgens mij op een goede manier.....
Ik heb er 2, maar ik heb ze nooit aan

Eén knalroze, en ik moet nog steeds een manier vinden om die te dragen dat ie niet zo heftig is, en een zwarte maar die is niet flatterend. Maar ik vind de secretaresselook wel erg sexy!
pi_66175423
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb er 2, maar ik heb ze nooit aan

Eén knalroze, en ik moet nog steeds een manier vinden om die te dragen dat ie niet zo heftig is, en een zwarte maar die is niet flatterend. Maar ik vind de secretaresselook wel erg sexy!
Ik zag eerst ook een roze maar die durfde ik niet, heb nu een zwarte en die vind ik toch wel erg sexy
Misschien met mijn gilet combineren ofzo en heb ook nieuwe zwarte pumps
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:33:39 #263
148689 Muis006
pi_66175508
Ik heb een donkere spijker-kokerrok met split van levi's en die draag ik eigenlijk alleen in de lente/zomer met flatjes eronder.
pi_66175513
Schoenen koop ik voorlopig ook maar niet meer, ik heb er al te veel Maar ik heb niet zo heel veel winterkleding.
pi_66175660
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Had je dan niet beter éérst de risicoanalyse(risicoanalyse?) kunnen doen? Of kwam je ook nog voordeliger uit?
Risico = kans * impact. Analyse is oordelen over een lijstje risico's.

De NS-jaarkaart is de favoriete optie: geodkoop & veel mogelijkheden (jaartrajectkaart is *iets* goedkoper maar dan kan je geen aanvullende reizen maken).
Maarrrrrrr die jaarkaart zit je dan wel een jaar aan vast en kost 3331 euro. Als ik om een of andere reden liever niet meer met de trein wil maar met de auto (=sneller & meer privacy), heb ik wel die 3331,- al uitgegeven. Of als ik ontslag neem/krijg (proeftijd?)

Losse kaartjes zijn per jaar zo'n 400 euro duurder; maar als ik dan de auto pak betaal ik niks voor de trein.

Dus........ Voor hooguit 400 euro winst vind ik het risico te groot. Was de winst nu veel groter geweest, was de risicoanalyse (misschien) anders.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:39:23 #266
148689 Muis006
pi_66175721
ik ben toch wel blij met mijn OV-jaarkaart
pi_66175753
Ik heb ook een kokerrok, maar ik kan er hélemaal niets mee.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66175799
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef Ewelina het volgende:
Schoenen koop ik voorlopig ook maar niet meer, ik heb er al te veel Maar ik heb niet zo heel veel winterkleding.
Deze pumps heb ik nu in 3 kleuren, ze zitten zo lekker en zijn ook hoog dus ben er echt blij mee
pi_66175853
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Risico = kans * impact. Analyse is oordelen over een lijstje risico's.

De NS-jaarkaart is de favoriete optie: geodkoop & veel mogelijkheden (jaartrajectkaart is *iets* goedkoper maar dan kan je geen aanvullende reizen maken).
Maarrrrrrr die jaarkaart zit je dan wel een jaar aan vast en kost 3331 euro. Als ik om een of andere reden liever niet meer met de trein wil maar met de auto (=sneller & meer privacy), heb ik wel die 3331,- al uitgegeven. Of als ik ontslag neem/krijg (proeftijd?)

Losse kaartjes zijn per jaar zo'n 400 euro duurder; maar als ik dan de auto pak betaal ik niks voor de trein.

Dus........ Voor hooguit 400 euro winst vind ik het risico te groot. Was de winst nu veel groter geweest, was de risicoanalyse (misschien) anders.
Helder
Wat is het voordeel van het OV t.o.v. auto?
Veel files? Ik moet opletten,je zegt zelf al dat het sneller is
Duurder?

En ik ben opeens ook heel blij met mijn OV-jaarkaart

[ Bericht 5% gewijzigd door SiTuSavais op 17-02-2009 21:49:50 ]
pi_66175876
oeps
Anders laat ik even het alarm op mijn werk afgaan
pi_66175887
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Deze pumps heb ik nu in 3 kleuren, ze zitten zo lekker en zijn ook hoog dus ben er echt blij mee
Plaatje? En in welke kleuren?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:43:57 #272
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66175908
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lieve schat, voor je eigen welzijn MOET je 'nee' zeggen.
Het is heel lief van je hoe je anderen altijd probeert te helpen, maar je moet jezelf nooit uit het oog verliezen!
ik heb t als volgt geleerd om te handelen (ik zei ook nooit nee)
-wat is t ergste dat er kan gebeuren er als jij nu nee zegt? in mijn hoofd vergaat de wereld...
-maar, om greys als voorbeeld te nemen, het erste wat kan gebeuren is: dat: je ouders even hun pc niet kunnen gebruiken, en als ze daar voldoende last van hebben kunnen ze wel een computer-fix meneer opzoeken in de lokale gouden gids. of een snelle buurjongen.
in t geval van je zus vrees je misschien terecht voor ergere dingen, en is t dus je "ja" waard zeg maar...

nou ja, das dus tegenwoordig mijn beslismodelletje...
pi_66175949
Geloof dat ik straks een ban heb
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:45:57 #274
148689 Muis006
pi_66175983
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Geloof dat ik straks een ban heb
Want?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:46:13 #275
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66175992

Die wil ik nog even snel scoren voor het weekend!
Prrrrr
pi_66176109
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:45 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Want?
heb yvonne gezegd hoe ik over bepaalde zaken denk. Iets met in elkaars reet zitten enzo.
pi_66176167
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

heb yvonne gezegd hoe ik over bepaalde zaken denk. Iets met in elkaars reet zitten enzo.
In ONZ?
pi_66176219
auuuw mijn oren doen nog steeds pijn van die Alarm herrie
pi_66176262
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:42 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Helder
Wat is het voordeel van het OV t.o.v. auto? Veel files? Duurder?

En ik ben opeens ook heel blij met mijn OV-jaarkaart
Voordeel OV boven auto is de trein . In de trein kan ik dommelen, of slapen, of een boek lezen, of dom staren etc. In de auto moet ik opletten en geconcentreerd zijn (ik ben aartslui).
Auto is sneller maar als ik beetje laat ben is er wel file-risico. Auto & trein zijn ongeveer even duur, maar om bij de trein te komen zal ik ook nog een eindje met de auto moeten.

Ik zal sowieso eenmaal per week met de trein moeten, omdat de auto dan met lief uit werken is. En dan zal ik ook nog een uur naar het station moeten fietsen, en 's middags terug. Goed voor de lijn, zal ik maar zeggen .
pi_66176273
Ik heb een zwarte kokerrok!
pi_66176289
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Plaatje? En in welke kleuren?
Deze:

pi_66176326
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:50 schreef progje het volgende:
auuuw mijn oren doen nog steeds pijn van die Alarm herrie
Wat heb je gedaan? Iets in de hens gezet?
pi_66176355
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:15 schreef Chicolate het volgende:
Foto van de kamer van Muis, jaaa .

En ik moet/krijg steunzolen. Dan heb ik een bril, een beugel, steunzolen en pukkels. Mijn moeder: "Nu nog een gehoorapparaat en dan ben je compleet".

Oh trouwens, chocolade is voor ieder dier (ook de mens) op een gegeven moment dodelijk. 100-200 mg/kg lichaamsgewicht. Maar bij de hond is de halfwaardetijd 18 uur en bij de mens 3 uur. Een mens moet zijn dodelijk dosis dus binnen 3 uur naar binnen werken, terwijl een hond daar 18 uur de tijd voor heeft. Voor een persoon van zo'n 75 kg houdt dit in dat ze meer dan 200 kg chocolade in 3 uur naar binnen moet proppen, zonder tussendoor over te geven. Mission impossible . Maargoed, met katten enzo dus ook goed opletten.
Je hebt toch nu lenzen!! En pukkels gaan weg!

Wel vervelend tough..
pi_66176413
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:48 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Wat heb je daar aan, denk ik dan.
pi_66176434
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die blauwe Eigenlijk wil ik nog turquoise en paarse pumps, maar ja, ik heb al zoveel schoenen

Ik heb geen dubbele pumps (ook niet hetzelfde model in een andere kleur). Van bepaalde kledingstukken dan weer wel, omdat ik het lastig vind om mooie betaalbare kleding te vinden. Mijn taille valt vaak weg.
pi_66176516
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wat heb je daar aan, denk ik dan.
Mwah wellicht niet veel maar hou niet zo van kontlikkerij e.d. dus ben gewoon eerlijk tegen dr geweest
pi_66176525
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die blauwe Eigenlijk wil ik nog turquoise en paarse pumps, maar ja, ik heb al zoveel schoenen

Ik heb geen dubbele pumps (ook niet hetzelfde model in een andere kleur). Van bepaalde kledingstukken dan weer wel, omdat ik het lastig vind om mooie betaalbare kleding te vinden. Mijn taille valt vaak weg.
Ik vond deze schoenen echt te geweldig, dus heb ze toen in alle kleuren besteld. Je vind niet vaak zo'n schoen die gewoon echt makkelijk zit.

En met mijn taille heb ik dat ook wel, maar volgens mij met die kokerrok en een giletje komt dat wel helemaal goed + die pumps
pi_66176630

Ik ga waarschijnlijk dit bed kopen maar dan in het wit voor in mijn kamertje..

Ik wil ook nog graag een kast, zo iets als dit, maar dat past niet echt..
pi_66176707
Hoi
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66176767
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vond deze schoenen echt te geweldig, dus heb ze toen in alle kleuren besteld. Je vind niet vaak zo'n schoen die gewoon echt makkelijk zit.

En met mijn taille heb ik dat ook wel, maar volgens mij met die kokerrok en een giletje komt dat wel helemaal goed + die pumps
OMG, 3 paar schoenen in 1 x kopen Zelfs ik doe dat niet! Al is dat wel een beetje geldgebrek. Waar komen ze vandaan?

Ik vind het vooral een sport om schoenen die eigenlijk best duur waren in de uitverkoop te scoren. Zoals bijvoorbeeld deze en deze.
SPOILER
pi_66176804
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:58 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga waarschijnlijk dit bed kopen maar dan in het wit voor in mijn kamertje..

Ik wil ook nog graag een kast, zo iets als dit, maar dat past niet echt..
[ afbeelding ]
Waarom niet dat bed dat je voor een taart van Marktplaats heb gehaald?
pi_66176812
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Nu moet PF niet 3 topics wachten met weer posten want die is geloof ik degene die foto's van mijn kamer vroeg

Ewelina: het behang komt van Praxis. Leef je uit
Hij is tof!! Ik was naar de ikea (3-4 uur gereden omdat m'n moeder en ik zo goed zijn in de weg )
pi_66176818
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

OMG, 3 paar schoenen in 1 x kopen Zelfs ik doe dat niet! Al is dat wel een beetje geldgebrek. Waar komen ze vandaan?

Ik vind het vooral een sport om schoenen die eigenlijk best duur waren in de uitverkoop te scoren. Zoals bijvoorbeeld deze en deze.
SPOILER
nee, 1 paar heb ik al een tijdje en nu heb ik 2 paar tegelijkertijd gekocht en ze zijn van de H&M dus niet zo heel duur.
pi_66176834
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Waarom niet dat bed dat je voor een taart van Marktplaats heb gehaald?
Ik heb het niet gehaald. Het heeft een verhoogde achterkant en daar kom ik dan met m'n voeten tegen..
pi_66176903
OMG heb jij al die schoenen?

Ik heb voor mijn doen momenteel echt veel schoenen in de kast: 1 paar zwarte gympen, enkelhoog, 1 paar wit met kleurtjes, lagere gympen
1 paar zwarte pumps (al heel oud, maar draag ik weinig) 1 paar witte pumps, 1 paar witte laarzen.
En dat is veel

En dan tel ik niet mjin sportschoenen mee
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66176908
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mijn vent is ook aan het overwegen weg te gaan daar, mede vanwege dat vreselijke oranje!

En volgens mij kan dat niet schriftelijk... Maar dat is een 'hunch'.
Ik wil ook weg want ik haaaaat oranje
pi_66176943
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee, 1 paar heb ik al een tijdje en nu heb ik 2 paar tegelijkertijd gekocht en ze zijn van de H&M dus niet zo heel duur.
De mijne komen dus voornamelijk van de Bijenkorf... van 100,- voor 30 en meer van dat soort aanbiedingen
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Nu moet PF niet 3 topics wachten met weer posten want die is geloof ik degene die foto's van mijn kamer vroeg

Ewelina: het behang komt van Praxis. Leef je uit
Ik heb 2 maanden geleden mijn huis geverfd, dus zo snel zal ik het niet doen. Maar ik zal je tip in gedachten houden. Voor foto's van mijn kamer verwijs ik je naar mijn eigen topic
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:07:42 #298
148689 Muis006
pi_66177005
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Hij is tof!! Ik was naar de ikea (3-4 uur gereden omdat m'n moeder en ik zo goed zijn in de weg )
Haha, dankje!

Ging de terugweg wel soepel of niet?
pi_66177051
Bijna vol.
pi_66177066
Envol.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:09:17 #301
148689 Muis006
pi_66177081
Niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')