O ja!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wahahah![]()
Ik heb nu dat kutnr. in mijn hoofd dus ik heb mijn ouders en vriend even toegezongen zodat zij het nu ook in hun hoofd hebben
Private Practice, serie met Addison!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:51 schreef AKnynke het volgende:
waar staat PP eigenlijk voor, in relatie met GA?
Die heb ik alllaaaaaaaaang laten horen hier thuisquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja!
Dan weet ik ook nog een leuke:
Met speciaal voor jou de tekst er even bij, dove Anita.
Alleen het refrein, de rest is teveel werk:
Verliefdheid is een toverbal in allerhande smaken
Zou Cupido je raken, dan schreeuw je 't van de daken.
Verliefdheid is een toverbal in meer dan duizend kleuren
Je hart dat opent deuren waar liefde wonen zal!
Awww, die is zó mooi iddquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Dit is één van de mooiste liedjes ooit, naar mijn mening:
Ze hebben geen smaak bij jou thuisquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die heb ik alllaaaaaaaaang laten horen hier thuis![]()
Hij werd niet zo gewaardeerd
Ik heb het gelezennn en er is niks mis mee om nee te zeggen!quote:
Ik heb het ook gelezen en ik sluit me helemaal aan bij wat Muis zegtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb het gelezennn en er is niks mis mee om nee te zeggen!
Verder is hier een kusjekroel voor jou:
MWWWWWWWWWAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve schat, voor je eigen welzijn MOET je 'nee' zeggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Er is niets mis mee Muis maar ik KAN het niet. Echt niet.
Da's mijn mankement. Ik wil het ook eigenlijk niet, eerlijk gezegd.
Dank voor de kusjekroel.
En nu stop ik echt met de leukigheid verstoren met mijn gezeik.
Mijn valkuil: als ik me kut voel ga ik dingen voor anderen doen, terwijl ik juist dat soort dingen niet voor mezelf doe. Een soort plaatsvervangend helpen. Misschien ook voor jou herkenbaar?quote:
Beter gooi je het eruit, hier of elders. Je hebt genoeg op je schouders, mag best even stoom afblazen (stoom he, geen rook). Anders blijf je er in je eentje mee zitten en dat zuigt helemaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
En nu stop ik echt met de leukigheid verstoren met mijn gezeik.
Ah joh, kom opquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
EDIT: nee, ik moet dit soort dingen niet meer hier neer zetten.
Sorry. Zal niet meer posten en het dan weer weghalen.
Dat is liefquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:14 schreef Muis006 het volgende:
Greysje wil je mijn sinaasappelsap/banaan/bosvruchtensmoothie?
Ik ben je niet zatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Ik wil er gewoon over ophoudenIk schaam me (wéér eens! al de zoveelste keer lately!) dat ik er uberhaupt weer over begonnen ben. Ben mezelf echt even heel erg zat
En jullie zijn lief
En ik moet eens wat vrolijker doen want dit gaat nergens meer over.
Noorden des lands (Drente / Groningen, ik ben wat verspreid over lokatiesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Vivi het volgende:
Sigme, waar woon jij eiks, ben zo benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |