Omdat je het lef hebt mij een dove sjonnie te noemen, dáárom!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoezo?
Ja, waarschijnlijk beter dan degene die de tekst verzorgd heeft
Sorry! Maar je hoeft niet te klikken natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Toen dat liedje een hit was en elk uur langs kwam, heb ik twee weken nachtdienst gedraaid. Dat liedje kan ik echt niet meer horen
Mijn vriendje heeft ooit meegedaan aan DOND, die vertelde dat je zo stijf staat van de adrenaline dat nadenken zo ongeveer onmogelijk is. Denk dat ik ook voor 12.000 gegaan was..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had ook voor het bod gekozen denk ik, 12.000 euro keren ze bijna nooit uit![]()
Maarja, volgensmij blijf je stiekem toch heel erg balen. Erg is dat!
Oh, daarom.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat je het lef hebt mij een dove sjonnie te noemen, dáárom!.
Maar ik moest wel gniffelen![]()
.
Same here, echt een zeiknummerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Toen dat liedje een hit was en elk uur langs kwam, heb ik twee weken nachtdienst gedraaid. Dat liedje kan ik echt niet meer horen
Grappig!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Mijn vriendje heeft ooit meegedaan aan DOND, die vertelde dat je zo stijf staat van de adrenaline dat nadenken zo ongeveer onmogelijk is. Denk dat ik ook voor 12.000 gegaan was..
Tuulk weten we dat ik wel iig, weet niet hoe het met Muis zitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, daarom.
Je maar je weet toch dat ik jou en Muis lafDus ik zou het nooit gemeen bedoelen dat weten jullie wel echt he
![]()
Ik luister alleen maar zeiknummers op dit moment, excusez-moi!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Same here, echt een zeiknummer.
Wij gaan in mei of juni een dag of 10,12 naar Spanje, Portugal of Italie, momenteel ben ik erg gecharmeerd van de Costa de la Luz. Maar wrs wordt het toch wat anders
.
En met de feestdagen wil ik het liefst naar Thailand..als dat een beetje te doen is met mini.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ps. Als je je ook nog verantwoordelijk gaat voelen voor de kredietcrisis ga ik je slaan
30.000, waarvan dan 21.900 overgebleven is nadat de belasting langsgekomen is!quote:
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, daarom.
Je maar je weet toch dat ik jou en Muis lafDus ik zou het nooit gemeen bedoelen dat weten jullie wel echt he
![]()
Nou, dat is juist het enige waar ik me druk om maakquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik luister alleen maar zeiknummers op dit moment, excusez-moi!
Oh, en ik zag veel mensen met mini's in Thailand!Zou hij tegen een lange vliegreis kunnen?
Ohhh!!!quote:
Ik wacht nog steeds altijd op die dichtslaande deur, weetjewel. Hihihihiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhh!!!
straten lijken te huilen
wolken lijken te vluchten
k stap de bus in
mensen lijken te kijken
maar ik wil ze ontwijken
voordat ze mijjj zieeeen
het is allang verleden tiiiiiiiiiiijd
Wahahahquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds altijd op die dichtslaande deur, weetjewel. Hihihihi![]()
Ja BLABLABLABLABLAquote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wahahah![]()
Ik heb nu dat kutnr. in mijn hoofd dus ik heb mijn ouders en vriend even toegezongen zodat zij het nu ook in hun hoofd hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |