Compleet irrelevant verder, maar:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:19 schreef sigme het volgende:
En ik heb bijgelezen, ik laat commentaar maar achterwege, mosterd na de maaltijd enzo.
Behalve de kippendiscussie: iemand wou moeder 1 kip kado doen. Da's wel heel sneu voor de kip in kwestie, neem er minstens twee, maar wat ik eigenlijk wou zeggen is dat kippenrassen nogal verschillen kwa karakter. Hou daar rekening mee bij aanschaf - en als ik iets aan informatie kan leveren, vraag maar raak (ik heb dus kippen he, en een haan. En eieren, bevrucht, en afgelopen jaar hadden we kuikens. Dus.)
De slijmerigste die het best meezingen natuurlijk. Denk earth song en we are the world enzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welk liedje van Michael Jackson?.
Ik geloof dat ik deze maar ga proberen telefonisch uit te leggen ja.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee van jou posts lig ik schuddebuikend op de grond........
en terechtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee van jou posts lig ik schuddebuikend op de grond........
Mental image van Goodbye die 'Aaaaaaaaaaah' en 'Oeoeoeoeoeoeoeh' doetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De slijmerigste die het best meezingen natuurlijk. Denk earth song en we are the world enzo
Ja, ik hou ook van normále muziek hoor. Maar dit is soms zo lekker![]()
Nou dat zing ik nou weer net niet meequote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mental image van Goodbye die 'Aaaaaaaaaaah' en 'Oeoeoeoeoeoeoeh' doet.
Whahahahaha een meisje uit mijn klas was ook fan en die had altijd hartjes in haar agenda met MJ er in. En nu zeg jij MJ-fan en lig ik op de grondquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind I just can't stop loving you en Smooth criminal de fijnste nrs van Michael.
En Bad en The way you make me feel en en en... Ik vind Bad iig het beste album.
Valt het op dat ik ooit MJ-fan was?
Greysie, als jij het niet weet, help dan niet. Dadelijk wordt het alleen ergerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik het echt helemaal zat ben andermans klotezooi op te moeten lossen.
Ik weet gewoon niet HOE! Heb echt zin om een flink potje te janken. Maar ik wil ze uiteraard ook weer niet laten stikken. Dat Malwarebytes, is dat iets veiligs?
Ik had ook voor het bod gekozen denk ik, 12.000 euro keren ze bijna nooit uitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:29 schreef Muis006 het volgende:
Wehehe die miep bij Deal or No Deal had 1000 en 125000 over. Bank boodt 12.000 en zij deed Deal
Bleek ze de doos met 125000 de hebbendie gaat een potje janken zometeen! D'r lip trilde al toen Beau au revoir zei
Ja duhh mensen zijn domme wezensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had ook voor het bod gekozen denk ik, 12.000 euro keren ze bijna nooit uit![]()
Maarja, volgensmij blijf je stiekem toch heel erg balen. Erg is dat!
IK BEN HEUL GEEN SJONNIE!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Dit is pas een meezingliedje!![]()
met de tekst er onder voor de dove sjonnies voor de mensen die de tekst niet kennen![]()
Wat jij wilquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
IK BEN HEUL GEEN SJONNIE!
Ik ben een Anita
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
met de tekst er onder voor de dove sjonnies voor de mensen die de tekst niet kennen![]()
Toen dat liedje een hit was en elk uur langs kwam, heb ik twee weken nachtdienst gedraaid. Dat liedje kan ik echt niet meer horenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Weet je Greys, je ouders zijn volwassen en jij bent niet verantwoordelijk voor hun welzijn!. Het is toch van de gekke dat jij het ook niet weet, je toch verantwoordelijk voelt en je een slag in de rondte moet googlen en er misschien wel slapeloze nachen van krijgt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik het echt helemaal zat ben andermans klotezooi op te moeten lossen.
Ik weet gewoon niet HOE! Heb echt zin om een flink potje te janken. Maar ik wil ze uiteraard ook weer niet laten stikken. Dat Malwarebytes, is dat iets veiligs?
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zat hier echt met m'n mond open.
En ik ken de tekst wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |