quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]Ja haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JahaaDie box van Sam en Bailey toen bleek dat z'n astma apparaatje de schuldige was
I am a man! I am a man with asthma!
Volg je ook PP, of keek je alleen vanwege de, eh, hoe noemden ze het nou? Nouja je snapt me welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja haha!
I am a man! I am a man with asthma!
XPquote:
Heb ik al gedaan uiteraard, dat Googlenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:57 schreef ElisaB het volgende:
Doe eens Antivirus 360 op Google; vele hits en tips!
http://nl.pcthreat.com/parasitebyid-7518nl.html
Ik heb geprobeerd PP te volgen toen Net5 het ging uitzenden, maar ik ben afgehaakt omdat het zo sloom gingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volg je ook PP, of keek je alleen vanwege de, eh, hoe noemden ze het nou? Nouja je snapt me wel
Configuratiescherm - programma's en onderdelen - krijg je een lijst - antivirus 360 selecteren - verwijderenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
De computernerds onder ons:
Is er een niet al te moeilijke manier om telefonisch aan paps/mams uit te leggen hoe je Antivirus 360 van een computer moet afhalen? Heb Systeemherstel al geprobeerd, systeem kan niet worden hersteld naar een eerder punt. Antivirus 360 is dus iets verkeerds. Niet zo goed als het klinkt
Ik heb gewoon een hele zooi gedownload (eerste seizoen was toch vrij kort) en marathonnetjes gehouden. Dat is erg leuk, gaat het inderdaad wat snellerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd PP te volgen toen Net5 het ging uitzenden, maar ik ben afgehaakt omdat het zo sloom gingmaar ik ga het denk ik toch een keer allemaal kijken.
Ik heb mutorrent al opgestartquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hele zooi gedownload (eerste seizoen was toch vrij kort) en marathonnetjes gehouden. Dat is erg leuk, gaat het inderdaad wat snellerNu zit er wel wat meer verhaal tussen de personages in wat er voor zorgt dat ik elke week blijf kijken
quote:
Ja ik ken het en ik vind het geniaalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ken jij Scrubs trouwens ook? Lijkt me qua humor écht een serie voor jou!
Ik wist dat dat een typische Muis serie wasquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik ken het en ik vind het geniaalmaar ik kijk het niet zo vaak anders ben ik echt alleen bezig met series bijhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk soms een hele avond aflevering achter elkaar, i love it! Is ook leuk om nog een keer te kijken zegmaar (doe ik niet zo snel met bijvoorbeeld GA of PP)Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk.
Welk liedje van Michael Jackson?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Eén voordeel aan een vriendje die laat thuis komt:
Keihard meebleren met foute liedjes (denk mariah carey en michael jackson) en niet hoofdschuddend aangekeken worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |