Dat klinkt als: een been in Noord-Drenthe, een arm in het westen en m'n hoofd in Groningenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Noorden des lands (Drente / Groningen, ik ben wat verspreid over lokaties)
Heb je iets leuks te doen ingepland deze week? Of alleen werk, klussen en zorgen van anderen overnemen? Strandwandeling met Bink en/of heer G bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
En ik moet eens wat vrolijker doen worden want dit gaat nergens meer over.
Winkelenquote:
Voorlopig heb ik genoeg lingerie!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Winkelen. Wil je iets speciaals kopen?
En geen lingerie hoor want dan doe ik je wat![]()
.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef sigme het volgende:
En verder heb ik zojuist een sheetje gemaakt met daarin de OV-kosten per dag / maand / jaar bij losse kaartjes, maandtrajectkaart, maandnetjaart, jaartraject- en jaarnetkaart en dan ook nog de versies inclusief bus, om op het kwartje nauwkeurig te kunnen bepalen wat het voordeligste zou zijn.
En daarna een risicoanalsye en dus komen we uit op losse kaartjes/
Ik heb er 2, maar ik heb ze nooit aanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:27 schreef Miss_S het volgende:
Over winkelen en Ewelina gesproken, ik heb een kokerrok gekocht (die had jij toch ook een paar?)
Dan vallen mijn heupen wel heel erg op, maar volgens mij op een goede manier.....
Ik zag eerst ook een roze maar die durfde ik niet, heb nu een zwarte en die vind ik toch wel erg sexyquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb er 2, maar ik heb ze nooit aan![]()
Eén knalroze, en ik moet nog steeds een manier vinden om die te dragen dat ie niet zo heftig is, en een zwarte maar die is niet flatterend. Maar ik vind de secretaresselook wel erg sexy!
Risico = kans * impact. Analyse is oordelen over een lijstje risico's.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]Had je dan niet beter éérst de risicoanalyse(risicoanalyse?) kunnen doen? Of kwam je ook nog voordeliger uit?
Deze pumps heb ik nu in 3 kleuren, ze zitten zo lekker en zijn ook hoog dus ben er echt blij meequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef Ewelina het volgende:
Schoenen koop ik voorlopig ook maar niet meer, ik heb er al te veelMaar ik heb niet zo heel veel winterkleding.
Helderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Risico = kans * impact. Analyse is oordelen over een lijstje risico's.
De NS-jaarkaart is de favoriete optie: geodkoop & veel mogelijkheden (jaartrajectkaart is *iets* goedkoper maar dan kan je geen aanvullende reizen maken).
Maarrrrrrr die jaarkaart zit je dan wel een jaar aan vast en kost 3331 euro. Als ik om een of andere reden liever niet meer met de trein wil maar met de auto (=sneller & meer privacy), heb ik wel die 3331,- al uitgegeven. Of als ik ontslag neem/krijg (proeftijd?)
Losse kaartjes zijn per jaar zo'n 400 euro duurder; maar als ik dan de auto pak betaal ik niks voor de trein.
Dus........ Voor hooguit 400 euro winst vind ik het risico te groot. Was de winst nu veel groter geweest, was de risicoanalyse (misschien) anders.
Plaatje? En in welke kleuren?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Deze pumps heb ik nu in 3 kleuren, ze zitten zo lekker en zijn ook hoog dus ben er echt blij mee
ik heb t als volgt geleerd om te handelen (ik zei ook nooit nee)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lieve schat, voor je eigen welzijn MOET je 'nee' zeggen.
Het is heel lief van je hoe je anderen altijd probeert te helpen, maar je moet jezelf nooit uit het oog verliezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |