In Europa is genoeg te zienquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het. Japan is zo'n beetje het enige land waarvoor die eis vervalt, omdat het me gewoon superstoer lijkt daar eindelijk heen te gaan. En dan mag het wel wat meer kosten. Het lijstje gaat ook vooral om omgeving Europa, de rest is toch te duur
.
Dat meenst niet! Ik moet die dingen niet koud, alleen warm.... ik ben sowieso geen groot supporter van koud vleesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind gehaktballen niet lekker als ze warm zijn
Koud dan weer wel, op een volkoren boterham met een klodder zaanse mayo en curry
Ik vind moster normaal ook vies maar in een gehaktbal niet! Dan is het uberlekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind mosterd echt heel vies. dus als ik weet dat t erdoor zit zou ik t niet eten, en zelf doe ik t er niet door. als ik van niks weet dan merk ik t misscien niet...
en vik: eitje moet erdoor, voor de binding! mjam!
en een uitje er doorheenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja duhAnders is een gehaktbal veel te massief én plakt het niet goed aan elkaar.
De basisingredienten van een gehaktbal zijn:
1. paneermeel/brood
2. gehakt
3. ei
4. smaakmakers.
Nee, ik denk weet wel zeker dat Greys als de aardigste omschreven zou worden. Zij heeft die award gewonnen, remember?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:30 schreef Miss_S het volgende:
Vond het wel grappig dat hij je broertje zo omschreef Kwakwant denk dat de meeste jou hier ook als aardigste van het topic zouden omschrijven
Als het maar goed met jou gaat!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:17 schreef Tinkepink het volgende:
.. *wasmachine kapot* .. *telefoon dood* ..
Samen met Greys danquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik denk weet wel zeker dat Greys als de aardigste omschreven zou worden. Zij heeft die award gewonnen, remember?.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:34 schreef neen het volgende:
Ik zou mezelf als aardigste aanmerken, vanwege mijn sympathieke posts en vriendelijke karakter.
En je plaatjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:34 schreef neen het volgende:
Ik zou mezelf als aardigste aanmerken, vanwege mijn sympathieke posts en vriendelijke karakter. Daarnaast ben ik zeer bescheiden en onbaatzuchtig.
Ik zag trouwens dat ik het hele topic gemist heb waar je een avatar voor je awards kon laten makenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik denk weet wel zeker dat Greys als de aardigste omschreven zou worden. Zij heeft die award gewonnen, remember?.
Alleen al door je avatar ben je mijn held!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:34 schreef neen het volgende:
Ik zou mezelf als aardigste aanmerken, vanwege mijn sympathieke posts en vriendelijke karakter. Daarnaast ben ik zeer bescheiden en onbaatzuchtig.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:34 schreef neen het volgende:
Dat was heel herkenbaarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:37 schreef kwakveense het volgende:
vind t lief van miss s, maar zo aardig ben ik heul nie! (mijn mopperpostjes over de kutitaliaan met zn kutlinzen niet gezien gisteren? -- ik hebvervolgens wel de keuken helemaal opgeruimd daarna, omdat ik zijn zooi zat was... en hij heeft me daar wel voor bedankt...)
Ik heb alles gemist sinds zaterdagmiddag, maar tochquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:37 schreef kwakveense het volgende:
vind t lief van miss s, maar zo aardig ben ik heul nie! (mijn mopperpostjes over de kutitaliaan met zn kutlinzen niet gezien gisteren? -- ik hebvervolgens wel de keuken helemaal opgeruimd daarna, omdat ik zijn zooi zat was... en hij heeft me daar wel voor bedankt...)
Ja maar, eetgeluid, teh horrorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:37 schreef kwakveense het volgende:
Ja, ik zag dat topic ook! Zelfs als ik hem op tijd had gezien had ik niks aangevraagd, beetje sneu jezelf als leukste nieuwkomer presenteren terwijl je alleen stemmen van slanke ladies hebt gekregenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat ik het hele topic gemist heb waar je een avatar voor je awards kon laten maken
Nou ja, lekker belangrijk, ik vind deze avatar eigenlijk toch gewoon nog leuk en ik ben heel niet altijd lief dus vind ik het eigenlijk gewoon genant!!![]()
ja, daar heb ik nu ook trek inquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
Tof dat het zo leuk is geweest, Miss_S! Chocoladefondue!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |