Natuurlijk meteen weer net zoveel gewicht gepakt als de laatste keer, dus ik krijg morgen behoorlijk spierpijn. Ik wil mezelf dwingen om vanaf nu minstens 2 keer per week te gaan en er een beetje normaal bij te eten. Het gaat me niet zozeer om kilo's, maar om een gezond lijf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het begin is er weer! Beviel het?
In principe kan je alles invriezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
falafel! ook al zo lekker! Dat moet ik ook eens gaan maken weer!
Maar ik vraag me nog steeds af of ik falafel in kan vriezen?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb eenO ik ben een held, want ik wist zonder op de spoiler te klikken wat er zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de oven zitten
.
Niet meer actief op Fok!
Ik laaaaaaaf carnaval, op ijsthee, met mijn saxofoon en gáán, van vrijdag 7 tot dinsdag 12u!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
[moppersmurf] Ik háááááááááát Carnaval! Dat zogenaamd lollige dronken gehos. Gatverdamme![moppersmurf]
Tevens tvp.
erdoorheen roerenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat doe je met die slagroom dan?
Ik heb zo'n chocofontein-apparaat, maar geen chocola of aardbeien of banaan helaas
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb keelpijn en een pizza in mijn buik
Heel goed denk ik, als ze geen tijd/zin meer heeft om hier te posten!quote:
Ik vond het ook een matige ep hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel goed denk ik, als ze geen tijd/zin meer heeft om hier te posten!
Ik ben GA aan het kijken en ik post zomaar hier er doorheen.
Geen goed teken!
Ik vond het een leuke aflevering, maar het was voor mij ook beter te volgen omdat ik PP ook volg, dusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen goed teken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik ben 513 aan het kijken. Verslavend.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen goed teken!
Greys spoilerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vond het ook een matige ep hoor.
Behalve de McArmy stukjes dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greys spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vond ik PP leuker dan GA omdat Bailey geniaal was in de PP aflevering![]()
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vond ik PP leuker dan GA omdat Bailey geniaal was in de PP aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JahaaDie box van Sam en Bailey toen bleek dat z'n astma apparaatje de schuldige was
Stay with me, let's just breathe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |