quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
[moppersmurf] Ik háááááááááát Carnaval! Dat zogenaamd lollige dronken gehos. Gatverdamme![moppersmurf]
Tevens tvp.
Dat riep ik afgelopen jaar ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:33 schreef Syrena het volgende:
En ik wil ook op vakantie, ik wil ZON. En warmte.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:36 schreef conleche het volgende:
Carnaval: dat is wat mij betreft echt de personificatie van de hel.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
[moppersmurf] Ik háááááááááát Carnaval! Dat zogenaamd lollige dronken gehos. Gatverdamme![moppersmurf]
Tevens tvp.
Ik ben reedsch puber-af. Ik laf mijn moedersquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bent een puber, dus je hoort je tegen je moeders af te zetten.
Saaiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben reedsch puber-af. Ik laf mijn moeders
Hihihihi! Ik hou van die Smurf met dat mopperhoofd!quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi! Ik hou van die Smurf met dat mopperhoofd!![]()
In mijn hoofd kan alles. Das het leuke.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Hey, ik dacht dat we vrolijk de lente in zouden?.
Ik ben pannenkoeken aan het bakken.
En ik ben zo blij dat we hier geen carnaval hebben. En hoe kan een feest een personificatie van een plaats zijn?
[/mierenneuk]
.
Eigenwijs, ik laf datquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:02 schreef conleche het volgende:
[..]
In mijn hoofd kan alles. Das het leuke.
Klinkt als de mijne! Met beschuitpaneermeel, eitje, peter, zout, plurkje ketchup en ketjap en een uitje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:04 schreef kwakveense het volgende:
jup, t worden ouderwetse want gehaktkruiden hebben ze natuurlijk niet, dus gehakt, beschuitpaneermeel, eitje, nootmuskaat, zout en peper. en een heel fijnngehakt uitje. mjammie! kijk er nu al naar uit. nog maar 6 uur wachten
welke studie doe je eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
ik heb eens een keer een topic gemist weer! puik!
colleges gehad (Wiskundeen Research & Development 2
) en overleg (Research & Development 1
)
Wintersport kostte me maar 400 voor een hele week incl reis, verblijf, eten, skipas etc. Omdat ik mee was met mn vriendje zijn familiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:04 schreef kwakveense het volgende:
@ chico: als je zo raag zon wilt en je hebtniet zoveel geld, kun je dan niet beter sparen voor zon ipv voor skieën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |