quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Ging eens kijken of ik het nog niet verleerd ben na al die jarenquote:
Beter lezen ouwe: Mercedes 300TE-24quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:11 schreef PeuRac het volgende:
Pfff, jij rijdt zeker nog steeds in die Volvo Mondeo?
Because I love itquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:36 schreef PeuRac het volgende:
hoezo zo'n oude bak dan? Gaat t niet zo goed met de zaak?
Wel gave wagen.
Volgens mij heb ik die nog wel ergens, hoezo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:14 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Because I love it
En hij is uit 1992 dus zoooo oud is ie nou ook weer niet.
En heb de hele (Mercedes Dealer) historie, zelfs de lamjes werden door de garage vervangen.
En met een paar leuke heldere koplampen met xenon, de 5 traps automaat, half automatische airco, lederen sportzooi is het prima te doen in die auto
Iemand trouwens nog het filmpje van de meeting paar jaar terug waar we o.a. naar de Chinees in Zevenaar (?) gingen waar ook_gek een mooi optreden gaf "9,50?! Krijg je die hele fles erbij dan?!"?
Nostalgische zooi...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die nog wel ergens, hoezo?
Gaarne.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:43 schreef PeuRac het volgende:
Oei, dat is balen. Wil je em hebben? Kan em wel opzoeken en kijken of ik em ergens online kan gooien.
Hoe gaat het verder met de business en het meisje?
Vergeet de Ducttape en tie-wraps niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:38 schreef Paladijn het volgende:
Lada sleutelwerk: alles past met een hamer en zaag?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:38 schreef Paladijn het volgende:
Lada sleutelwerk: alles past met een hamer en zaag sikkel?
Daar was die buis serieus eerst mee gerepareerdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Vergeet de Ducttape en tie-wraps niet.
"Looohts of spit and duct tape" zoals ze in Madagascar II zeggen...quote:
En anders regelen Mike en Edd het welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef Ballebek het volgende:
[..]
"Looohts of spit and duct tape" zoals ze in Madagascar II zeggen...
huh watquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:14 schreef Ballebek het volgende:
Iemand trouwens nog het filmpje van de meeting paar jaar terug waar we o.a. naar de Chinees in Zevenaar (?) gingen waar ook_gek een mooi optreden gaf "9,50?! Krijg je die hele fles erbij dan?!"?
"Nummah negununsestag"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:20 schreef PeuRac het volgende:
Die "liefhebber" vergeet jou anders ook nooit meer
Wat denk je van mij?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:24 schreef PeuRac het volgende:
Ik geloof dat ik pas ophield met lachen na dat etentje toen ik al bijna naar bed ging
Ja... Waar we daarna oergezellig bij de Mc hebben gezeten.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:42 schreef PeuRac het volgende:
Dat was bij het Concours D'élègance toch?
Ja, het 17 jarige sletjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef Paladijn het volgende:
De Mac waar Mark ging sjanzen met een medewerkster om een ballon te krijgen
Die pinguïns waren ook verreweg het geniaalste aan beide films ("Very impressive Kowalsky, but will it fly?" - "Yes sir, if you fold it here, here, and here."quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:45 schreef Ballebek het volgende:
[..]
"Looohts of spit and duct tape" zoals ze in Madagascar II zeggen...
Sterker nog: De eerste 2 afleveringen zijn al op TV geweest (ze zijn niet zo sterk als in de films maar het idee is geinig).quote:
Ik dacht dat er in december of november eentje was uitgezonden en als proefballonnetje was opgelaten, en de serie pas in maart begint. Of reken je de Christmas Caper ook mee?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:15 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Sterker nog: De eerste 2 afleveringen zijn al op TV geweest (ze zijn niet zo sterk als in de films maar het idee is geinig).
Bij gebrek aan beter durf ik het wel aanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:36 schreef ook_gek het volgende:
Ballebek, gaan we dit jaar weer eens naar de IAA of is dat niet dit jaar
Niet teveel baco'tjes kantelen he... Krijg je datquote:Ik ben dat al lang weer allemaal vergeten![]()
![]()
![]()
Gaan er nog leuke damens meequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:42 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter durf ik het wel aan
neh ik drink geen baco en ook niet veel drank.quote:Niet teveel baco'tjes kantelen he... Krijg je dat
De ene woont samen in Zwitserland met een vent die een Veyron heeft en de ander is al een tijdje spoorloos.quote:
whehe da heeft ze het als nog voor elkaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
De ene woont samen in Zwitserland met een vent die een Veyron heeft en de ander is al een tijdje spoorloos.
En misschien kan je je die sopactie van haar nog voor de geest halen van die Lambo die aan de muur gespijkerd zat daar in Frankfurt... Ze heeft nu een gele Gallardo...
I hef a porsche too miss, you ken cum to my place and wats it!quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat op een gegeven moment de mannen meer naar die 1 haar reet stond te kijken met die scheur in haar broek dan naar de auto's
dat was helemaal mooi ja!quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:52 schreef Ballebek het volgende:
[..]
I hef a porsche too miss, you ken cum to my place and wats it!![]()
"Fuck off dude, she's mine"![]()
![]()
Een vrouw die zoiets met een broodje snitzel kan doen...![]()
Lange blonde dame genaamd M die op zeer erotische wijze een broodje snitzel (ja het kan) naar binnen werkt met een grote smile op haar gezicht... DAS pas lekkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:42 schreef Dangel het volgende:
De Schnitzelsemmeln op de IAA zijn dan ook wel erg lekker![]()
Ah, een kennerquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee er kan natuurlijk niks tegen een Lada op.
zij zat toch bij mij achter in?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Lange blonde dame genaamd M die op zeer erotische wijze een broodje snitzel (ja het kan) naar binnen werkt met een grote smile op haar gezicht... DAS pas lekker
haha news travels fast... ik wilde deze net hier gaan posten, kwam hem tegen op een ander forumquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:37 schreef BazzoS het volgende:
Goedenavond mensen!Ik heb n nieuwe hobby!
[ afbeelding ]
Hij is uit '93, mijn vader had hem sinds 2002 en sinds vorige week is ie van mij. Een mooie om mijn motorcarriere mee te beginnen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
best een oudje al denk ik?
Veel te snel trouwens om mee te beginnen naar mijn meningBlijf voorlopig wel bij 70pk
![]()
Fristi zaterdag lief zijn voor de postbodequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef Alfisti het volgende:
Fijne brommert BazzoS![]()
Lexxxx: auto aan het wassen?
[ afbeelding ]
De JTD-motoren rijden zeker puikquote:
Oeh zijn imperiaal is nog zwartquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef Alfisti het volgende:
Fijne brommert BazzoS![]()
Lexxxx: auto aan het wassen?
[ afbeelding ]
hehe en zondag gaatjes borenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:10 schreef Alfisti het volgende:
Dildo'sIk had toch toch verteld dat ik een opblaas-schaap wou.
Ik zie het zaterdag welKomt goed
Da's ook geregeld.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:38 schreef Ballebek het volgende:
Mijn mening is dat 4 wielen altijd beter moet zijn dan 2 wielen
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:38 schreef Paladijn het volgende:Er reed een BMW 850 of M1 cabrio (custom gok ik) voor de cup-Porsche, die heb ik er volgens mij scherper op dan de Coronel/Huisman-stiggy.
Was jij er trouwens niet Lexxx? 'T was echt belachelijk druk met sjakies op het Zaailand.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:54 schreef Paladijn het volgende:
LEEUWARDEN - The Stig, de mysterieuze testcoureur van het BBC-programma Top Gear, komt donderdagavond half negen definitief in Leeuwarden stunten. Hij racet dan in de Porsche van de Leeuwarder coureur Edo de Vries van het Zaailand naar het WTC Expo, waar zaterdag en zondag de beurs Racing Expo wordt gehouden.
Daarvoor is er nog een Driftshow op het Zaailand, waarbij raceauto's de rook van hun banden af laten komen. The Stig zou eerst zaterdag komen, maar daarvoor bleek zijn agenda te vol. Vrijdag moet hij weer voor Top Gear auto's op volle snelheid testen.
Kort geleden werd de coureur ontmaskerd als stuntrijder Ben Collins, waarna Top Gear op zoek moest naar een opvolger. Organisator Durk Offringa heeft de garantie gekregen die nieuwe Stig naar Leeuwarden komt. ,,We mogen hem afhalen en wegbrengen, waarna hij zich kan omkleden en met de taxi naar Schiphol wordt gebracht.”
20:30 morgenavond dus, ik ga de stad wel even in met camera![]()
En Lexxx, er is toch erg veel aan honkytonky styling aanwezig, is ongetwijfeld ook een bewuste keus gezien die mensen wat meer uitgeven aan autozaken - dat zag je ook bij de time attack evenementen op Zandvoort en Assen vorig jaar.
En als ze niet zijn ingepakt dan.. Hebben ze het koud.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef Paladijn het volgende:
Je kan beter 8 maart naar de laatste race van de winter endurance gaan, is nog gratis ook... 1 maart staat het vol met sjaken en slechts een paar echt leuke auto's. Ter vergelijking: time attack vorig jaar tegenover winter endurance incl. nachtrace. TA heeft wel weer pitspoezen, maar die zijn ingepakt met de huidige tempraturen
Nope... Vandaag ff bij t WTC gekeken, maar geen zin in t donker tussen de sjaken te staan voor een seconde stig....quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:38 schreef Paladijn het volgende:
Er reed een BMW 850 of M1 cabrio (custom gok ik) voor de cup-Porsche, die heb ik er volgens mij scherper op dan de Coronel/Huisman-stiggy.
Was jij er trouwens niet Lexxx? 'T was echt belachelijk druk met sjakies op het Zaailand.
Is je accu al vol en zijn de lenzen gepoetst?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
En dit weekend zullen er ook wel weer heel wat pitspoezen zijn bij de racing expowarm en uitgepakt
jazekerquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Is je accu al vol en zijn de lenzen gepoetst?
Zo snel kan ik niet jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope... Vandaag ff bij t WTC gekeken, maar geen zin in t donker tussen de sjaken te staan voor een seconde stig....
Zou je ook wat fotos willen posten in het racing expo topic op BB?![]()
Gaat over een of andere aanmaning. Terwijl het via een automatische incasso zou moeten lopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:57 schreef Paladijn het volgende:
xD Bara, VVE is altijd geneuzel inderdaad... en kost nog een belachelijke hoeveelheid geld/maand ook
Oplossing is om zelf in't bestuur te gaan zitten, maar daar zul je wel geen tijd/zin in hebben.
quote:
Bij de VW dealer ben je in NL zeker <hier stond iets waar ik niet meer zeker van ben> euro kwijt. (maar dan heb je ook echt alleen een nieuwe riem). Probleem bij deze auto is dat het hele front gedemonteerd moet worden (grill,bumper, radiator, etc.) dat is nogal arbeidsintensief.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:51 schreef Fogel het volgende:
Wat kost het ongeveer om een distributieriem te laten vervangen in een VW Passat TDI bj. 2000?
Hier (in Noorwegen bij de VW dealer) willen ze er omgerekend ongeveer 900¤ voor hebben. Nu ben ik misschien deze zomer in Nederland met de auto, en als ik een paar honderd euro kan besparen doe ik dat natuurlijk graag. Heb nog 10000km te gaan, dus tijd genoeg.
hoiquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:08 schreef Paladijn het volgende:
...
Misschien dat de user M5 / GT3 meer weet, die heeft ook tijden jouw generatie Passat rondgereden. Ik heb'm alleen al tijden niet meer gezien in PTA.
Wow, nooit gedacht dat iets in NL duurder zou zijn dan hier!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Bij de VW dealer ben je in NL zeker 1000 euro kwijt. (maar dan heb je ook echt alleen een nieuwe riem). Probleem bij deze auto is dat het hele front gedemonteerd moet worden (grill,bumper, radiator, etc.) dat is nogal arbeidsintensief.
Als je het voor 900,- bij een dealer kan laten doen, zou ik dat zeker niet nalaten. Lijkt mij een goede prijs. Overigens kun je altijd een offerte op laten maken, dan weet je ongeveer waar je aan toe bent. Vergeet niet om de waterpomp mee te laten nemen. kost niet zoveel, en als de riem vervangen wordt kun je er zo bij.
nu ik 'n beetje rond zit te kijken ben ik alleen niet zo zeker meer van 't bedrag dat ik net noemde.. kan ook minder zijn. pin me er niet op vast. Even vragen wat het kost kan geen kwaad lijkt me. Ik had zelf 'n V6 in de Passat liggen, dat is al wat duurder dan een TDI.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wow, nooit gedacht dat iets in NL duurder zou zijn dan hier!
Ze hebben gewoon vaste prijzen voor dat soort dingen, dus als het tegenzit en ze moeten meer tijd gebruiken is dat gewoon hun probleem.
Waterpomp is een goede tip, zal daar naar vragen.
Eerst even "iets" (geen idee wat) bij de as laten vervangen, remschijven vervangen, ruitenwissermotor achter vervangen en een 'olieservice'... kost bij elkaar zo'n 1300-1400¤. Distributieriem mag dus even wachten
je bent inderdaad duurquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:22 schreef M5 het volgende:
[..]
nu ik 'n beetje rond zit te kijken ben ik alleen niet zo zeker meer van 't bedrag dat ik net noemde.. kan ook minder zijn. pin me er niet op vast. Even vragen wat het kost kan geen kwaad lijkt me. Ik had zelf 'n V6 in de Passat liggen, dat is al wat duurder dan een TDI.
dat vermoede ik al ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je bent inderdaad duur![]()
vervangen db-riem incl waterpomp en multiriem zal je rond de 700/750 euro zitten...
en een 800 incl rollen en spanners
Samenvatting: 1x 75 IMSA, 1x Brera, 1x 8C Competizione, 1x Mito en een hele hoop niet origineel pasticquote:Op zondag 22 februari 2009 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
de racing expo was weer meer dan de moeite waard.. maar doordat ik halverwege de dag ziek naar huis ben gegaan slechts 600 foto's gemaakt... Morgen weer even kijken dus....
ik denk dat Lexxxxxie niet zoveel meer pitspoezen fotografeert......behalve als zijn eigen pitspoes er niet isquote:Op zondag 22 februari 2009 13:08 schreef Paladijn het volgende:
wtf.
[ afbeelding ]
En Lexxx, ik mis nog een lading fotos' van de pitpoezen
Ik heb de alfas op de parking maar niet op de foto gezet vandaagquote:Op zondag 22 februari 2009 12:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Samenvatting: 1x 75 IMSA, 1x Brera, 1x 8C Competizione, 1x Mito en een hele hoop niet origineel pastic
vandaag weer een stuk of 20 pistpoesfotos gemaakt, klik maar weerquote:Op zondag 22 februari 2009 13:08 schreef Paladijn het volgende:
wtf.
[ afbeelding ]
En Lexxx, ik mis nog een lading fotos' van de pitpoezen
Rose was niet meequote:Op zondag 22 februari 2009 18:09 schreef lipje het volgende:
[..]
ik denk dat Lexxxxxie niet zoveel meer pitspoezen fotografeert......behalve als zijn eigen pitspoes er niet is
Linkje?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rose was niet meeVind het iet erg ook dat ik dat soort fotos maak
En ik heb aardig meer pitspoesfotos dan vorig jaar gemaakt hoor
Waren dan ook veel meer poezen....
Nou ik kon er vrij moeilijk bij komen en de schoeven zaten goed vastquote:Op zondag 22 februari 2009 22:23 schreef PeuRac het volgende:
LOL @ Mark, zoiets kost echt max 15min ofso
Geloof me, de volgende keer kan je in die 2,5u naar hier komen rijden, fix ik de lampen voor je en weer terug rijdenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ik kon er vrij moeilijk bij komen en de schoeven zaten goed vast
Waren de koplampen.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:49 schreef Paladijn het volgende:
Hangt er vanaf welke, de stadslichten heb je zo (2-3 minuten?) vervangen, de klaplampen is waarschijnlijk wat meer werk
Meer tupperware dan poezen...quote:Op zondag 22 februari 2009 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=120&t=12010
maar het voelde wel goed toen ze het weer deden, of niet ?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waren de koplampen.
De kappen er af halen was nog het meeste werk eigelijk.
Maar de drie schroeven die de lamp vast houden met die veertjes er achter waren goed vastgeroest. Dus dat was even kutten
Stiekeme vunzigerd!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:41 schreef Dangel het volgende:
@Xtreem: jawel... in Bee SexyDaar heb jij geen rechten
zegt degene die om foto's hier zit te bedelenquote:
Bestaat mijn BB account eigenlijk nog?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:41 schreef Dangel het volgende:
@Xtreem: jawel... in Bee SexyDaar heb jij geen rechten
Daar gaat het niet om smurfquote:Op maandag 23 februari 2009 14:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zegt degene die om foto's hier zit te bedelen
rai = modellenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om smurf
Ik vroeg me alleen af of er bij zo'n beurs andere babes staan dan bij bijv. de RAI...
Whaha, Alex, hoe heet die ene ook alweer? Dat lelijke blonde wicht die overal tevoorschijn komt op tuningbeurzen?quote:
Wat een slettenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Whaha, Alex, hoe heet die ene ook alweer? Dat lelijke blonde wicht die overal tevoorschijn komt op tuningbeurzen?
Die links- of rechtsonder:
[ afbeelding ]
Nou nou, da's toch geen taal voor een dame!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Lelijke sletten, Xtreem. Een zak over het hoofd, en gaan.
Het is u vergeven.quote:
Zo hoort dat!quote:
en Xenon wordt warm genoeg om de condens eruit te halenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:40 schreef Alfisti het volgende:
@Lipje: Doppen zitten er inXenon is een fijne upgrade en met die doppies zit alles ook meteen weer netjes
ja dat dan weer welquote:Op maandag 23 februari 2009 13:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar het voelde wel goed toen ze het weer deden, of niet ?
jaquote:Op maandag 23 februari 2009 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bestaat mijn BB account eigenlijk nog?
Absoluut anderequote:Op maandag 23 februari 2009 14:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om smurf
Ik vroeg me alleen af of er bij zo'n beurs andere babes staan dan bij bijv. de RAI...
Klopt, als je langer dan een paar maanden wegblijft vervalen je bee sexy rechtquote:Op maandag 23 februari 2009 14:53 schreef Anne het volgende:
Tsss, ik heb ook geen toegang meer tot Bee Sexy.
als we wisten hoe hadden we dat gedaan.. naar souvenir van de hacker...quote:Op maandag 23 februari 2009 14:54 schreef Anne het volgende:
En haalt dat
[ code verwijderd ]
eens weg achter de titels.
Koeiekopquote:Op maandag 23 februari 2009 14:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Whaha, Alex, hoe heet die ene ook alweer? Dat lelijke blonde wicht die overal tevoorschijn komt op tuningbeurzen?
Die links- of rechtsonder:
[ afbeelding ]
Het buurmeisje van een van de adverteerders sprak me er al op aan jaquote:Op maandag 23 februari 2009 21:54 schreef PeuRac het volgende:
Alex een tip, kader je advertenties en zet er in een kleine formaat "advertentie" of "advertorial" boven of onder.
Nu lijken de advertenties eerder de logo's van je site.
Fotooooos!quote:Op maandag 23 februari 2009 23:25 schreef Anne het volgende:
Gawd, wat vrouwen wel niet moeten doen om er een beetje leuk uit te zien.
Ik ben sinds 19:43 uur tot nu bezig geweest met mijn nagels.
En dan zien ze er nog maar redelijk uit.
Ja, maar voor mij is het een hele verandering.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:44 schreef Paladijn het volgende:
Zo shockerend is dat nou ook weer niet, dat doen meisjes van 15-16 hier ook al :x
Pas maar op, advertentie ruimte kan goed geld opleveren. Hoewel je ff moet opletten met je eigen aantal posts. Ik zag dat ruim 1/4e van alle posts van jou zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het buurmeisje van een van de adverteerders sprak me er al op aan ja"ogh ik wist niet dat Gatze een forum had?" Nou dat heeft ie ook niet
![]()
Advertenties worden aangepast, maar dat zal in mei zijn, als de lopende contracten met de adverteerders aflopen. Er komt een nieuw contract, wat echt een contract is, ipv wat onderhands geneuzel, en we gaan wat actiever naar adverteerders zoeken. Als het goed is van de week langs de notaris, en dan is BB binnenkort een stichting
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:52 schreef ook_gek het volgende:
van de make-up willen we ook een foto
Zoveel make-up heb ik nou ook weer nietquote:Op maandag 23 februari 2009 23:52 schreef Paladijn het volgende:
Zolang het met mate gebeurd no problem Anne, ik heb alleen niets met onzekere vrouwmenschen die hun hoofd overbewerken
Nagels zien er goed uit trouwens, maar krijg je met deze lengte geen problemen met typen (of doe je dat werk niet meer :x)?
Speciaal voor jou een foto van de make-up:quote:Op maandag 23 februari 2009 23:52 schreef ook_gek het volgende:
van de make-up willen we ook een foto
Ewwww, nummer 8.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:04 schreef Paladijn het volgende:
Tieten mogen we hier niet posten, dan komt die gekke mod weer langs
Maar weer even ontopic: http://jalopnik.com/tag/10-best-cars/?id=5152045
En mijn Max-Factor spul zie je over het hoofdquote:
Ik stimuleer ook de economie van de Joe Es Eeh.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:09 schreef Paladijn het volgende:
Je stimuleert de lokale economie in ieder geval wel
Ik ben er maar eens vandoor, wat nachtrust inhalen...
quote:
hij gebruikt niets, dat is gewoon zoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:50 schreef ook_gek het volgende:
huh
gast ik weet niet wat jij gebruikt, maar ik hoef het niet. Je gaat er kennelijk gek van lullen.....
hetzelfde spul wat een niet nader te noemen warenhuis onder eigen naam verkooptquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:07 schreef Anne het volgende:
[..]
En mijn Max-Factor spul zie je over het hoofd. Ik daar kei veel euro's aan uitgeven! EN WAT KRIJG IK DAAR VOOR TERUG HEH?
![]()
.
Nah, je merkt echt wel verschil.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hetzelfde spul wat een niet nader te noemen warenhuis onder eigen naam verkoopt![]()
![]()
alleen een stuk goedkoper
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hetzelfde spul wat een niet nader te noemen warenhuis onder eigen naam verkoopt![]()
![]()
alleen een stuk goedkoper
Is dat zo speciaal dan? Die kom ik met enige regelmaat tegen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:03 schreef Paladijn het volgende:
Vanmorgen een Jag XF in't wild gezien, champagne kleur.
komt toch echt van precies dezelfde productielijn als max factor.....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah, je merkt echt wel verschil.
Ik had gisteren goedkope nagellak en die van Rimmel. Met de goedkope werd het echt een rommeltje! Die gebruik ik dus nooit meer.
Welk warenhuis danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
komt toch echt van precies dezelfde productielijn als max factor.....
rimmel produceert overigens ook voor B-merken, maar die hebben wel aparte productielijnen....
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
komt toch echt van precies dezelfde productielijn als max factor.....
rimmel produceert overigens ook voor B-merken, maar die hebben wel aparte productielijnen....
Hebbie interesse dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bende gij heumeu geweurden? Mr Max Factor....
Ja, ik volg een cursus 'potenrammen voor beginners', en TF durf ik nog wel aanquote:
Ooit kom je daar misschien nog achter, maar vrouwen waarderen het als je een poging doet hen te begrijpen (niet meer als een poging doen, anders schep je verwachtingen).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Blij? vrij ernstige zaak als je het mij vraagt
stuur zo wel pm....quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bende gij heumeu geweurden? Mr Max Factor....
Ah, u doet nog steeds inkoop snoepreisjes naar China?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:18 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
kom nog wel eens ergens en hoor nogal veel over dit soort dingen![]()
a-merken die voor andere merken produceren
Even denken? Jij was de geen toch waar de vriendin van opeens weggelopen was?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooit kom je daar misschien nog achter, maar vrouwen waarderen het als je een poging doet hen te begrijpen (niet meer als een poging doen, anders schep je verwachtingen).
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ah, u doet nog steeds inkoop snoepreisjes naar China?
Nog bij hetzelfde warenhuis?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Even denken? Jij was de geen toch waar de vriendin van opeens weggelopen was?
We zaten wel te kijken of we konden samenwonen ja. Alleen vond ik het uiteindelijk geen goed idee om ermee door te gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:11 schreef ook_gek het volgende:
was het niet zo dat julloe zouden gaan samrn wonen en dat ze toen opeens er van door ging?
Je bent gewoon gedumpt al durf je dat niet toe te gevenW
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:43 schreef PeuRac het volgende:
Afgelopen week is er wel een van uitersten, begin van de week nog naar een huis gekeken samen met mn vriendin en afgelopen zaterdag uit elkaar gegaan...
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met mij wel, met mn ex minder. Mn nieuwe baan is wel zwaar trouwens, zit elke avond nog een paar uur te werken.
Renaults & Peugeots allitereert beterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:39 schreef Paladijn het volgende:
* Paladijn waant zich in Rovers & Porsche's
Gelukkig wel ja, nu ik kan mailen heb ik tenminste weer een goed excuus om niet aan het werk te zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:43 schreef Anne het volgende:
Gmail doet 't weer, Xtreem.
er staat nergens dat hij de keuze gemaakt heeft, ja nu net...quote:
Die stickeruitlaatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:24 schreef Paladijn het volgende:
ouch
en om maar wat meerte tonen:
[ afbeelding ]
Mia en Tia, van Cars.
hermquote:
ik vind die velgen wel gaafquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:24 schreef Paladijn het volgende:
ouch
en om maar wat meerte tonen:
[ afbeelding ]
Mia en Tia, van Cars.
ik heb geen airbag dus ook geen lampjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:30 schreef Paladijn het volgende:
Mark: als't goed is een check engine en een airbag lampje, no more
En yay, een 80-200 2.8 rijker
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:38 schreef PeuRac het volgende:
Een airbag is ook overrated en als je dat niet vind, koop je een Spyker stuur, daar sla je liever je gezicht op kapot als dat je gered wordt door een airbag.
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:00 schreef ook_gek het volgende:
echt peu soms doe je zelfs mij verbazen
ja maar hij neemt zich zelf wel serieus....quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef Paladijn het volgende:
Peu is gewoon een clowntje, zolang je het niet serieus neemt kun je er nog wel om lachen
dan neemt-ie in ieder geval nog iemandquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar hij neemt zich zelf wel serieus....
jij kijkt teveel topgear.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:38 schreef PeuRac het volgende:
Een airbag is ook overrated en als je dat niet vind, koop je een Spyker stuur, daar sla je liever je gezicht op kapot als dat je gered wordt door een airbag.
Gewoon TE kansloos...quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:01 schreef Tjabbo het volgende:
vette grappen man Grapjes over die vliegtuigcrash met Turken?
U ook bedankt, ik was geredquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:08 schreef lipje het volgende:
*burp*![]()
@ Fristi.. je bent gek ouwe![]()
Maar zeer bedankt
Mijn lampjes kapot lampje op het dashboard is kapotquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb geen airbag dus ook geen lampje
zo die regel moest ik even 4x lezen voor ik hem begreepquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:42 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mijn lampjes kapot lampje op het dashboard is kapot
de rest van de dag ook hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de vroege ochtend is altijd een moeilijke tijd voor mij
Voor mij ook, daarom probeer ik die ook altijd over te slaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de vroege ochtend is altijd een moeilijke tijd voor mij
Na 20 minuten had ze pas door hoe vervelend je wasquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:08 schreef PeuRac het volgende:
Super afknapper, begint een chick na 20min over haar vriend te praten, VERTEL DAT DAN VAN TE VOREN TRUT!!! dan had ik die 20min niet aan je verspild
Had je er niet beter gewoon van af kunnen lopen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
distributieriem geknaptgelukkig stond ik bovenop een brug, kon ik er van af rollen
een motor loopt zo slecht zonder distributieriemquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
Had je er niet beter gewoon van af kunnen lopen?
Ja, maar... 't was maar een woordspelingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een motor loopt zo slecht zonder distributieriem
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
distributieriem geknaptgelukkig stond ik bovenop een brug, kon ik er van af rollen
ik heb sinds kort het bekende probleem dat wanneer ik mijn knipperlicht aan doe mijn koplampen open en dicht gaanquote:Op zondag 1 maart 2009 20:43 schreef Paladijn het volgende:
Jij rijdt er natuurlijk wel dagelijks in, mijn Accord is ook blauw-bruin ondertussen... zou ik eigenlijk eens schoon moeten maken/door de wasstraat moeten gooien binnenkortBovendien is de lak van mijn MX behoorlijk verweerd en zitten er nogal wat witte steenslagputjes op. Desondanks kreeg ik nog wel tot twee keer toe complimentjes op mijn mooie sportauto... die Groningers zijn ook niets gewend
Rechter voorband stond ook maar op 1.5 bar oid, nu weer alles netjes op 2.2 bar. En halverwege de rit ging mijn rechter richtingaanwijzer lampje stuk... dus dat wordt morgen 2-3 minuten schroeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |