Ja, maar voor mij is het een hele verandering.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:44 schreef Paladijn het volgende:
Zo shockerend is dat nou ook weer niet, dat doen meisjes van 15-16 hier ook al :x
Pas maar op, advertentie ruimte kan goed geld opleveren. Hoewel je ff moet opletten met je eigen aantal posts. Ik zag dat ruim 1/4e van alle posts van jou zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het buurmeisje van een van de adverteerders sprak me er al op aan ja"ogh ik wist niet dat Gatze een forum had?" Nou dat heeft ie ook niet
![]()
Advertenties worden aangepast, maar dat zal in mei zijn, als de lopende contracten met de adverteerders aflopen. Er komt een nieuw contract, wat echt een contract is, ipv wat onderhands geneuzel, en we gaan wat actiever naar adverteerders zoeken. Als het goed is van de week langs de notaris, en dan is BB binnenkort een stichting
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:52 schreef ook_gek het volgende:
van de make-up willen we ook een foto
Zoveel make-up heb ik nou ook weer nietquote:Op maandag 23 februari 2009 23:52 schreef Paladijn het volgende:
Zolang het met mate gebeurd no problem Anne, ik heb alleen niets met onzekere vrouwmenschen die hun hoofd overbewerken
Nagels zien er goed uit trouwens, maar krijg je met deze lengte geen problemen met typen (of doe je dat werk niet meer :x)?
Speciaal voor jou een foto van de make-up:quote:Op maandag 23 februari 2009 23:52 schreef ook_gek het volgende:
van de make-up willen we ook een foto
Ewwww, nummer 8.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:04 schreef Paladijn het volgende:
Tieten mogen we hier niet posten, dan komt die gekke mod weer langs
Maar weer even ontopic: http://jalopnik.com/tag/10-best-cars/?id=5152045
En mijn Max-Factor spul zie je over het hoofdquote:
Ik stimuleer ook de economie van de Joe Es Eeh.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:09 schreef Paladijn het volgende:
Je stimuleert de lokale economie in ieder geval wel
Ik ben er maar eens vandoor, wat nachtrust inhalen...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |