De JTD-motoren rijden zeker puikquote:
Oeh zijn imperiaal is nog zwartquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef Alfisti het volgende:
Fijne brommert BazzoS![]()
Lexxxx: auto aan het wassen?
[ afbeelding ]
hehe en zondag gaatjes borenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:10 schreef Alfisti het volgende:
Dildo'sIk had toch toch verteld dat ik een opblaas-schaap wou.
Ik zie het zaterdag welKomt goed
Da's ook geregeld.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:38 schreef Ballebek het volgende:
Mijn mening is dat 4 wielen altijd beter moet zijn dan 2 wielen
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:38 schreef Paladijn het volgende:Er reed een BMW 850 of M1 cabrio (custom gok ik) voor de cup-Porsche, die heb ik er volgens mij scherper op dan de Coronel/Huisman-stiggy.
Was jij er trouwens niet Lexxx? 'T was echt belachelijk druk met sjakies op het Zaailand.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:54 schreef Paladijn het volgende:
LEEUWARDEN - The Stig, de mysterieuze testcoureur van het BBC-programma Top Gear, komt donderdagavond half negen definitief in Leeuwarden stunten. Hij racet dan in de Porsche van de Leeuwarder coureur Edo de Vries van het Zaailand naar het WTC Expo, waar zaterdag en zondag de beurs Racing Expo wordt gehouden.
Daarvoor is er nog een Driftshow op het Zaailand, waarbij raceauto's de rook van hun banden af laten komen. The Stig zou eerst zaterdag komen, maar daarvoor bleek zijn agenda te vol. Vrijdag moet hij weer voor Top Gear auto's op volle snelheid testen.
Kort geleden werd de coureur ontmaskerd als stuntrijder Ben Collins, waarna Top Gear op zoek moest naar een opvolger. Organisator Durk Offringa heeft de garantie gekregen die nieuwe Stig naar Leeuwarden komt. ,,We mogen hem afhalen en wegbrengen, waarna hij zich kan omkleden en met de taxi naar Schiphol wordt gebracht.”
20:30 morgenavond dus, ik ga de stad wel even in met camera![]()
En Lexxx, er is toch erg veel aan honkytonky styling aanwezig, is ongetwijfeld ook een bewuste keus gezien die mensen wat meer uitgeven aan autozaken - dat zag je ook bij de time attack evenementen op Zandvoort en Assen vorig jaar.
En als ze niet zijn ingepakt dan.. Hebben ze het koud.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:18 schreef Paladijn het volgende:
Je kan beter 8 maart naar de laatste race van de winter endurance gaan, is nog gratis ook... 1 maart staat het vol met sjaken en slechts een paar echt leuke auto's. Ter vergelijking: time attack vorig jaar tegenover winter endurance incl. nachtrace. TA heeft wel weer pitspoezen, maar die zijn ingepakt met de huidige tempraturen
Nope... Vandaag ff bij t WTC gekeken, maar geen zin in t donker tussen de sjaken te staan voor een seconde stig....quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:38 schreef Paladijn het volgende:
Er reed een BMW 850 of M1 cabrio (custom gok ik) voor de cup-Porsche, die heb ik er volgens mij scherper op dan de Coronel/Huisman-stiggy.
Was jij er trouwens niet Lexxx? 'T was echt belachelijk druk met sjakies op het Zaailand.
Is je accu al vol en zijn de lenzen gepoetst?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
En dit weekend zullen er ook wel weer heel wat pitspoezen zijn bij de racing expowarm en uitgepakt
jazekerquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Is je accu al vol en zijn de lenzen gepoetst?
Zo snel kan ik niet jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope... Vandaag ff bij t WTC gekeken, maar geen zin in t donker tussen de sjaken te staan voor een seconde stig....
Zou je ook wat fotos willen posten in het racing expo topic op BB?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |