abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65829710
Er zou trouwens een megabioscoop in Leeuwarden komen bij de Frieslandhal, maar voor zover ik begrepen heb is dat niet doorgegaan nadat de eigenaar van de huidige twee bioscopen een aantal grote investeringen heeft gedaan.
Must See is idd erg rustig (ideaal als Pathe vol zit ) dus je moet je maar afvragen hoe lang die er nog zit...
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zaterdag 7 februari 2009 @ 15:56:42 #102
236335 neen
schone schijn
pi_65829808
Dat is een mooie piece
het lijkt niet wat het is
  Spellchecker zaterdag 7 februari 2009 @ 19:54:39 #103
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_65833656
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:47 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dus... het zit er nog steeds Ik vind't er ook wel gaaf uitzien, mooi kleurijk blokje zodra je de hoek om komt rijden.
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Klik op de foto's voor een grotere versie en de lokatie (map).
Mooi gemaakt zeg, die graffititekening!
Tevens -purist.
pi_65838555
Hoe zit het trouwens met dat Famila XXL ofzo? Duitse Ikea maar dan nog groter. Die zou ook bij Leeuwarden komen zeiden ze 2 jaar terug. Wanneer begint de bouw?

http://famila.web-log.nl/famila/2008/01/in_een_notedop.html
Best leuk om te lezen. Lekker trots worden op Leeuwarden als je hierin leest wat we hebben
Blijft kut dat we de KvK aan Duitsland(lees Groningen) hebben verloren en misschien de Rechtbanken(SCHANDALIG) ook aan hun verliezen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Leeuwarden_Werpsterhoek
Hier komt ie dus (denk ik). Samen met Hornbach en een nieuwe hotel.

Edit:
http://www.leeuwardercour(...)rhoek?showComments=1
Owjee...

[ Bericht 30% gewijzigd door BluesRebel op 08-02-2009 00:22:51 ]
pi_65847088
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, dat is met niet bekend. Wel weet ik dat de Must See in Groningen bij het Euroborgstadion aan de snelweg zit. Dat is wel een megabioscoop. Ook erg rustig trouwens.
Jammer. Groningen is te ver. Heb een avondje over als ik komend weekend in Leeuwarden ben. WIlde graag naar een goede bioscoop.
Welke bioscoop is aan te raden? Een met goed geluid, flink scherm en het liefst zonder klotend publiek..?

- EDIT: ...En lekkere stoelen, natuurlijk! -
pi_65850866
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:13 schreef Michiel72 het volgende:

[..]

Jammer. Groningen is te ver. Heb een avondje over als ik komend weekend in Leeuwarden ben. WIlde graag naar een goede bioscoop.
Welke bioscoop is aan te raden? Een met goed geluid, flink scherm en het liefst zonder klotend publiek..?

- EDIT: ...En lekkere stoelen, natuurlijk! -
Tivoli in Lwd was gekozen tot één van de beste bioscopen in Nederland. Lijkt me duidelijk dus...
pi_66143044
Beetje irritant weer dit weekend in Leeuwarden... Ik zou zondag nog een rondje binnenstad doen voor wat leuke foto's terwijl het daar zaterdag beter weer voor was. Alleen loop je dan tegen de kuddes aan koopjesjagers en Valentijns knuffelaars (er was een of andere meeting in het centrum?) aan. Was misschien wel leuk geweest voor wat portretjes/straatfotografie, maar daar ben ik (nog) niet echt in thuis

Hopelijk is het komend weekend beter weer, dan maar eens kijken of er wat nieuwe foto's voor het de topicstart bij komen. Ik ga in ieder geval niet naar het race expo gebeuren waar dit soort mensen rondlopen:

Alexxx gaat daar wel heen, dus wees alvast bang voor een fraaie fotoshoot van dit 'grootse' evenement

Is er afgezien van de race expo nog iets te doen in Leeuwarden de komende weken (concerten/evenementen)?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 16 februari 2009 @ 23:27:23 #108
236335 neen
schone schijn
pi_66143463
"The Stig" zou als stunt misschien op de openingsdag van dat race-expo gebeuren van het Zaailand naar FEC racen.... is daar nog iets meer over bekend?
pi_66144166
Dat zou a.s. donderdag moeten gebeuren (ben daar dan helaas zelf niet bij om foto's te schieten ivm werk...) en bij het niet doorgaan zou zijn plaats dan ingenomen worden door Christijan Albers of Ti/om Coronel.

Het evenement zelf is vast ok, maar ik heb helemaal niets met dat plastic fantastic mcDrive gebeuren en voor de racewagens ga ik wel naar lokale autocross wedstrijden, Zandvoort, Spa en de Nurburgring. 8 Maart is trouwens er weer een vrij toegankelijke 4 uurs race op Zandvoort, inclusief paddock toegang Aanrader als je van autosport houdt, wat foto's van de januari race zijn hier in een album te zien.
pi_66144558
niet oordelen over een evenement waar je nog nooit geweest bent. Er is inderdaad één halletje met tupperware, de rest is gewoon over autocross, tractor pulling, en andere uit de klei getrokken autosporten. Ook veel Dakar altijd, vleugje oval races, een pak vol pitspoezen.. Ik vermaak me er dit hele weekend wel weer hoor!
pi_66145168
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef neen het volgende:
"The Stig" zou als stunt misschien op de openingsdag van dat race-expo gebeuren van het Zaailand naar FEC racen.... is daar nog iets meer over bekend?
route en tyd al bekend dan .?
pi_66145327
Lexxx, de bolides bekijken doe ik wel op circuits zelf... stilstaand in een hal doet het me gewoon niets. Dat wat ik er van gezien heb op foto's van voorgaande jaren en de huidige dingen die ze tentoonstellen is niet echt interessant voor mij, maar voor mensen die nooit naar circuits gaan ongetwijfeld wel.

Heb je al een lichtsterkte lens en statief om binnen te fotograferen btw? Je kan evt. mijn statief wel lenen.
pi_66169246
Er is ook een hal met indoor race gebeuren, erg spectaculair

En mijn statief gaat mee inderdaad Ligt standaard achterin de Lada
pi_66194493
LEEUWARDEN -

The Stig, de mysterieuze testcoureur van het BBC-programma Top Gear, komt donderdagavond half negen definitief in Leeuwarden stunten. Hij racet dan in de Porsche van de Leeuwarder coureur Edo de Vries van het Zaailand naar het WTC Expo, waar zaterdag en zondag de beurs Racing Expo wordt gehouden.

Daarvoor is er nog een Driftshow op het Zaailand, waarbij raceauto's de rook van hun banden af laten komen. The Stig zou eerst zaterdag komen, maar daarvoor bleek zijn agenda te vol. Vrijdag moet hij weer voor Top Gear auto's op volle snelheid testen.

Kort geleden werd de coureur ontmaskerd als stuntrijder Ben Collins, waarna Top Gear op zoek moest naar een opvolger. Organisator Durk Offringa heeft de garantie gekregen die nieuwe Stig naar Leeuwarden komt. ,,We mogen hem afhalen en wegbrengen, waarna hij zich kan omkleden en met de taxi naar Schiphol wordt gebracht.”

20:30 morgenavond dus, ik ga de stad wel even in met camera

En Lexxx, er is toch erg veel aan honkytonky styling aanwezig, is ongetwijfeld ook een bewuste keus gezien die mensen wat meer uitgeven aan autozaken - dat zag je ook bij de time attack evenementen op Zandvoort en Assen vorig jaar.
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:56:02 #115
236335 neen
schone schijn
pi_66194545
Ik ga ook even kijken of ik hem erop kan krijgen zal wel niet lukken maar goed
pi_66194570
quote:
Is er afgezien van de race expo nog iets te doen in Leeuwarden de komende weken (concerten/evenementen)?
Iemand? Romein kon ik iig niet echt veel boeiends vinden.
pi_66196227
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:56 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Er komt niet echt veel interessants in de Romein de komende tijd, misschien dat Slag Om Waldrock wat wordt dit jaar, maar ja. Het eerstvolgende wat wat leuk is, is Terror en Born From Pain, maar daar kan ik niet heen omdat ;t midden in mijn examens is, op een dinsdag.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_66196241
Worden de Lange Marktstraat en de Tesselschadestraat omgebouwd tot racebaan voor dit spektakel?
pi_66196549
Als ik godverdomme vrijdag nog wel normaal Leeuwarden uit kan komen.
pi_66202132
Meerdere wegen leiden naar en toevallig ook uit Rome
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:34:56 #121
236335 neen
schone schijn
pi_66203488
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:56 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ik weet in ieder geval niks dat is wel een beetje een gebrek in Leeuwarden vind ik.... een goed poppodium.
  Spellchecker woensdag 18 februari 2009 @ 19:15:35 #122
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_66208729
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef Socios het volgende:
Worden de Lange Marktstraat en de Tesselschadestraat omgebouwd tot racebaan voor dit spektakel?
En natuurlijk de Prins Hendrikkade
Tevens -purist.
pi_66208799
morgen iig ff bij t fec kijken dan. vrijdag ook, dan word het fec volgeladen met de deelnemers van de expo. en in t weekend naar de expo zelf
pi_66229516
Romein is doorgaans wel goed te doen Neen, alleen valt het programma voor de komende weken erg tegen In de zomer is vast wel weer genoeg te doen in de binnenstad
pi_66229623

Wat een zak hooi, maar die sturen ze vast weer heen met
quote:
LEEUWARDEN - Vier keer reed hij woensdagavond toeterend en met piepende banden langs het politiebureau aan de Gardeniersweg in Leeuwarden, toen vonden agenten het mooi geweest.

Agenten zetten de achtervolging in, verloren de bestuurder weliswaar uit het zicht, maar vonden de auto even later toch in de Fruitstraat. De wagen is in beslag genomen. De bestuurder kan een uitnodiging verwachten binnenkort op het politiebureau zijn opvallende rijgedrag toe te lichten.

De man had eerder de aandacht getrokken door luid claxonerend door de stad te rijden. Toen surveillerende agenten een stopteken gaven, ging hij er met hoge snelheid vandoor om even later bij het politiebureau weer op te duiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')