Mooi gemaakt zeg, die graffititekening!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dus... het zit er nog steedsIk vind't er ook wel gaaf uitzien, mooi kleurijk blokje zodra je de hoek om komt rijden.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klik op de foto's voor een grotere versie en de lokatie (map).
Jammer. Groningen is te ver. Heb een avondje over als ik komend weekend in Leeuwarden ben. WIlde graag naar een goede bioscoop.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, dat is met niet bekend. Wel weet ik dat de Must See in Groningen bij het Euroborgstadion aan de snelweg zit. Dat is wel een megabioscoop. Ook erg rustig trouwens.
Tivoli in Lwd was gekozen tot één van de beste bioscopen in Nederland. Lijkt me duidelijk dus...quote:Op zondag 8 februari 2009 14:13 schreef Michiel72 het volgende:
[..]
Jammer. Groningen is te ver. Heb een avondje over als ik komend weekend in Leeuwarden ben. WIlde graag naar een goede bioscoop.
Welke bioscoop is aan te raden? Een met goed geluid, flink scherm en het liefst zonder klotend publiek..?
- EDIT: ...En lekkere stoelen, natuurlijk! -
route en tyd al bekend dan .?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:27 schreef neen het volgende:
"The Stig" zou als stunt misschien op de openingsdag van dat race-expo gebeuren van het Zaailand naar FEC racen.... is daar nog iets meer over bekend?
Iemand?quote:Is er afgezien van de race expo nog iets te doen in Leeuwarden de komende weken (concerten/evenementen)?
Er komt niet echt veel interessants in de Romein de komende tijd, misschien dat Slag Om Waldrock wat wordt dit jaar, maar ja. Het eerstvolgende wat wat leuk is, is Terror en Born From Pain, maar daar kan ik niet heen omdat ;t midden in mijn examens is, op een dinsdag.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Iemand?Romein kon ik iig niet echt veel boeiends vinden.
Ik weet in ieder geval niksquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Iemand?Romein kon ik iig niet echt veel boeiends vinden.
En natuurlijk de Prins Hendrikkadequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef Socios het volgende:
Worden de Lange Marktstraat en de Tesselschadestraat omgebouwd tot racebaan voor dit spektakel?
quote:LEEUWARDEN - Vier keer reed hij woensdagavond toeterend en met piepende banden langs het politiebureau aan de Gardeniersweg in Leeuwarden, toen vonden agenten het mooi geweest.
Agenten zetten de achtervolging in, verloren de bestuurder weliswaar uit het zicht, maar vonden de auto even later toch in de Fruitstraat. De wagen is in beslag genomen. De bestuurder kan een uitnodiging verwachten binnenkort op het politiebureau zijn opvallende rijgedrag toe te lichten.
De man had eerder de aandacht getrokken door luid claxonerend door de stad te rijden. Toen surveillerende agenten een stopteken gaven, ging hij er met hoge snelheid vandoor om even later bij het politiebureau weer op te duiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |