ik haat auto's.
Vrijdag avond zegt een collega tegen me van jo je linker koplamp is kapot... Toen zag ik de bui al hangen.
Gezien het feit ik met grote regelmatig van de weg geplukt wordt moet dat ding dus vervangen worden. En dan heb ik het geweldige idee om dat zelf te gaan doen. Op weg naar huis tanken dus ik denk jup effe lampje halen. Maar ja god mag weten welke ik nodig heb..... Probleem 1 dus.
Oplossing, de kapotte er uit halen dan naar de pomp rijden en dan kijk en vergelijk en halen.
Zaterdag middag mooie dag zonnetje dus begin met 4 schroeven lost te draaien..... Direct al in gevecht met de kap er af halen. Op zo moment is mijn geduld ongeveer zo groot --- <-- dat dus. zeg maar niks.
Goed uit eindelijk er af met veel moeite de volledige koplamp er uit lampje er uit. Nou hop lampjes dicht klappen dakje open het was prima weer en hoppa op naar de pomp. Op dat moment had ik al spijt dat ik er ooit aan begonnen was, want nu was er geen weg meer terug.... Maar goed bij de pomp aangekomen..... Kijk en vergelijk en het juiste lampje gepakt.
Zo slim als dat ik ben neem ik er 2 want 1 achter de hand altijd makkelijk
Goed, met de grootste tegen zin ooit en mega veel moeite lamp weer op z'n plaats. Ik helemaal blij lampje aan en ja hoor er was licht
Komt me vader, zo kost een uurtje maar dan zit hij er ook in. Had het nooit verwacht van je. Want normaal laat je zo iets doen, je bent geen werkman
Zegt hij opeens, uhm heb je al geken? Ik zeg ja perfect man hij doet het ben god domme blij dat alles goed gegaan is.
Ja maar je hebt een groot kleur verschil nu he? Nee pap dat is omdat deze schoon is en de andere niet.
Maar zag al snel dat mijn vader gelijk had

Kon ik de andere ook direct gaan vervangen. Begon het hele verhaal met de meest grote tegen zin ooit weer van voor af aan.
Koste me uit eindelijk een ruime 2.5 uur omdat ik die kut hoerige grap afdek kapjes er niet meer op kreeg, met gebrek aan geduld is zo iets dodelijk.
En dan ook mensen die op je vingers staan te kijken.
Geweldige zaterdag.... NOT
einige positiefe is dat ik heerlijk met dakje open heb kunnen rijden
Echt dat sleutelen is totaal niet voor mij weg gelegt
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group