Gaat over een of andere aanmaning. Terwijl het via een automatische incasso zou moeten lopen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:57 schreef Paladijn het volgende:
xD Bara, VVE is altijd geneuzel inderdaad... en kost nog een belachelijke hoeveelheid geld/maand ook
Oplossing is om zelf in't bestuur te gaan zitten, maar daar zul je wel geen tijd/zin in hebben.
quote:
Bij de VW dealer ben je in NL zeker <hier stond iets waar ik niet meer zeker van ben> euro kwijt. (maar dan heb je ook echt alleen een nieuwe riem). Probleem bij deze auto is dat het hele front gedemonteerd moet worden (grill,bumper, radiator, etc.) dat is nogal arbeidsintensief.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:51 schreef Fogel het volgende:
Wat kost het ongeveer om een distributieriem te laten vervangen in een VW Passat TDI bj. 2000?
Hier (in Noorwegen bij de VW dealer) willen ze er omgerekend ongeveer 900¤ voor hebben. Nu ben ik misschien deze zomer in Nederland met de auto, en als ik een paar honderd euro kan besparen doe ik dat natuurlijk graag. Heb nog 10000km te gaan, dus tijd genoeg.
hoiquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:08 schreef Paladijn het volgende:
...
Misschien dat de user M5 / GT3 meer weet, die heeft ook tijden jouw generatie Passat rondgereden. Ik heb'm alleen al tijden niet meer gezien in PTA.
Wow, nooit gedacht dat iets in NL duurder zou zijn dan hier!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Bij de VW dealer ben je in NL zeker 1000 euro kwijt. (maar dan heb je ook echt alleen een nieuwe riem). Probleem bij deze auto is dat het hele front gedemonteerd moet worden (grill,bumper, radiator, etc.) dat is nogal arbeidsintensief.
Als je het voor 900,- bij een dealer kan laten doen, zou ik dat zeker niet nalaten. Lijkt mij een goede prijs. Overigens kun je altijd een offerte op laten maken, dan weet je ongeveer waar je aan toe bent. Vergeet niet om de waterpomp mee te laten nemen. kost niet zoveel, en als de riem vervangen wordt kun je er zo bij.
nu ik 'n beetje rond zit te kijken ben ik alleen niet zo zeker meer van 't bedrag dat ik net noemde.. kan ook minder zijn. pin me er niet op vast. Even vragen wat het kost kan geen kwaad lijkt me. Ik had zelf 'n V6 in de Passat liggen, dat is al wat duurder dan een TDI.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wow, nooit gedacht dat iets in NL duurder zou zijn dan hier!
Ze hebben gewoon vaste prijzen voor dat soort dingen, dus als het tegenzit en ze moeten meer tijd gebruiken is dat gewoon hun probleem.
Waterpomp is een goede tip, zal daar naar vragen.
Eerst even "iets" (geen idee wat) bij de as laten vervangen, remschijven vervangen, ruitenwissermotor achter vervangen en een 'olieservice'... kost bij elkaar zo'n 1300-1400¤. Distributieriem mag dus even wachten
je bent inderdaad duurquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:22 schreef M5 het volgende:
[..]
nu ik 'n beetje rond zit te kijken ben ik alleen niet zo zeker meer van 't bedrag dat ik net noemde.. kan ook minder zijn. pin me er niet op vast. Even vragen wat het kost kan geen kwaad lijkt me. Ik had zelf 'n V6 in de Passat liggen, dat is al wat duurder dan een TDI.
dat vermoede ik al ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je bent inderdaad duur![]()
vervangen db-riem incl waterpomp en multiriem zal je rond de 700/750 euro zitten...
en een 800 incl rollen en spanners
Samenvatting: 1x 75 IMSA, 1x Brera, 1x 8C Competizione, 1x Mito en een hele hoop niet origineel pasticquote:Op zondag 22 februari 2009 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
de racing expo was weer meer dan de moeite waard.. maar doordat ik halverwege de dag ziek naar huis ben gegaan slechts 600 foto's gemaakt... Morgen weer even kijken dus....
ik denk dat Lexxxxxie niet zoveel meer pitspoezen fotografeert......behalve als zijn eigen pitspoes er niet isquote:Op zondag 22 februari 2009 13:08 schreef Paladijn het volgende:
wtf.
[ afbeelding ]
En Lexxx, ik mis nog een lading fotos' van de pitpoezen
Ik heb de alfas op de parking maar niet op de foto gezet vandaagquote:Op zondag 22 februari 2009 12:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Samenvatting: 1x 75 IMSA, 1x Brera, 1x 8C Competizione, 1x Mito en een hele hoop niet origineel pastic
vandaag weer een stuk of 20 pistpoesfotos gemaakt, klik maar weerquote:Op zondag 22 februari 2009 13:08 schreef Paladijn het volgende:
wtf.
[ afbeelding ]
En Lexxx, ik mis nog een lading fotos' van de pitpoezen
Rose was niet meequote:Op zondag 22 februari 2009 18:09 schreef lipje het volgende:
[..]
ik denk dat Lexxxxxie niet zoveel meer pitspoezen fotografeert......behalve als zijn eigen pitspoes er niet is
Linkje?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Rose was niet meeVind het iet erg ook dat ik dat soort fotos maak
En ik heb aardig meer pitspoesfotos dan vorig jaar gemaakt hoor
Waren dan ook veel meer poezen....
Nou ik kon er vrij moeilijk bij komen en de schoeven zaten goed vastquote:Op zondag 22 februari 2009 22:23 schreef PeuRac het volgende:
LOL @ Mark, zoiets kost echt max 15min ofso
Geloof me, de volgende keer kan je in die 2,5u naar hier komen rijden, fix ik de lampen voor je en weer terug rijdenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ik kon er vrij moeilijk bij komen en de schoeven zaten goed vast
Waren de koplampen.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:49 schreef Paladijn het volgende:
Hangt er vanaf welke, de stadslichten heb je zo (2-3 minuten?) vervangen, de klaplampen is waarschijnlijk wat meer werk
Meer tupperware dan poezen...quote:Op zondag 22 februari 2009 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=120&t=12010
maar het voelde wel goed toen ze het weer deden, of niet ?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waren de koplampen.
De kappen er af halen was nog het meeste werk eigelijk.
Maar de drie schroeven die de lamp vast houden met die veertjes er achter waren goed vastgeroest. Dus dat was even kutten
Stiekeme vunzigerd!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:41 schreef Dangel het volgende:
@Xtreem: jawel... in Bee SexyDaar heb jij geen rechten
zegt degene die om foto's hier zit te bedelenquote:
Bestaat mijn BB account eigenlijk nog?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:41 schreef Dangel het volgende:
@Xtreem: jawel... in Bee SexyDaar heb jij geen rechten
Daar gaat het niet om smurfquote:Op maandag 23 februari 2009 14:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zegt degene die om foto's hier zit te bedelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |