rai = modellenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om smurf
Ik vroeg me alleen af of er bij zo'n beurs andere babes staan dan bij bijv. de RAI...
Whaha, Alex, hoe heet die ene ook alweer? Dat lelijke blonde wicht die overal tevoorschijn komt op tuningbeurzen?quote:
Wat een slettenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Whaha, Alex, hoe heet die ene ook alweer? Dat lelijke blonde wicht die overal tevoorschijn komt op tuningbeurzen?
Die links- of rechtsonder:
[ afbeelding ]
Nou nou, da's toch geen taal voor een dame!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Lelijke sletten, Xtreem. Een zak over het hoofd, en gaan.
Het is u vergeven.quote:
Zo hoort dat!quote:
en Xenon wordt warm genoeg om de condens eruit te halenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:40 schreef Alfisti het volgende:
@Lipje: Doppen zitten er inXenon is een fijne upgrade en met die doppies zit alles ook meteen weer netjes
ja dat dan weer welquote:Op maandag 23 februari 2009 13:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar het voelde wel goed toen ze het weer deden, of niet ?
jaquote:Op maandag 23 februari 2009 14:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bestaat mijn BB account eigenlijk nog?
Absoluut anderequote:Op maandag 23 februari 2009 14:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om smurf
Ik vroeg me alleen af of er bij zo'n beurs andere babes staan dan bij bijv. de RAI...
Klopt, als je langer dan een paar maanden wegblijft vervalen je bee sexy rechtquote:Op maandag 23 februari 2009 14:53 schreef Anne het volgende:
Tsss, ik heb ook geen toegang meer tot Bee Sexy.
als we wisten hoe hadden we dat gedaan.. naar souvenir van de hacker...quote:Op maandag 23 februari 2009 14:54 schreef Anne het volgende:
En haalt dat
[ code verwijderd ]
eens weg achter de titels.
Koeiekopquote:Op maandag 23 februari 2009 14:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Whaha, Alex, hoe heet die ene ook alweer? Dat lelijke blonde wicht die overal tevoorschijn komt op tuningbeurzen?
Die links- of rechtsonder:
[ afbeelding ]
Het buurmeisje van een van de adverteerders sprak me er al op aan jaquote:Op maandag 23 februari 2009 21:54 schreef PeuRac het volgende:
Alex een tip, kader je advertenties en zet er in een kleine formaat "advertentie" of "advertorial" boven of onder.
Nu lijken de advertenties eerder de logo's van je site.
Fotooooos!quote:Op maandag 23 februari 2009 23:25 schreef Anne het volgende:
Gawd, wat vrouwen wel niet moeten doen om er een beetje leuk uit te zien.
Ik ben sinds 19:43 uur tot nu bezig geweest met mijn nagels.
En dan zien ze er nog maar redelijk uit.
Ja, maar voor mij is het een hele verandering.quote:Op maandag 23 februari 2009 23:44 schreef Paladijn het volgende:
Zo shockerend is dat nou ook weer niet, dat doen meisjes van 15-16 hier ook al :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |