abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66393544
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Het buurmeisje van een van de adverteerders sprak me er al op aan ja "ogh ik wist niet dat Gatze een forum had?" Nou dat heeft ie ook niet

Advertenties worden aangepast, maar dat zal in mei zijn, als de lopende contracten met de adverteerders aflopen. Er komt een nieuw contract, wat echt een contract is, ipv wat onderhands geneuzel, en we gaan wat actiever naar adverteerders zoeken. Als het goed is van de week langs de notaris, en dan is BB binnenkort een stichting
Pas maar op, advertentie ruimte kan goed geld opleveren. Hoewel je ff moet opletten met je eigen aantal posts. Ik zag dat ruim 1/4e van alle posts van jou zijn.

Geef jezelf ook rustig onkosten vergoeding (reiskosten, toegangskaartjes, eten/drinken tijdens evenementen) en koop bijv je camera en computer via de stichting. Het scheelt je een hoop geld (btw) en het is gewoon legaal gezien de hoeveelheid tijd die je voor BB achter je pc zit en de fotos die je ervoor maakt.

Wat voor n mail ga je me sturen dan?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 23 februari 2009 @ 23:52:35 #182
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_66393621
van de make-up willen we ook een foto
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_66393625
Zolang het met mate gebeurd no problem Anne, ik heb alleen niets met onzekere vrouwmenschen die hun hoofd overbewerken
Nagels zien er goed uit trouwens, maar krijg je met deze lengte geen problemen met typen (of doe je dat werk niet meer :x)?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_66393643
kom je nog steeds te kort o_g?
pi_66393671
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:52 schreef ook_gek het volgende:

peek-a-boo!
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_66393762
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:52 schreef Paladijn het volgende:
Zolang het met mate gebeurd no problem Anne, ik heb alleen niets met onzekere vrouwmenschen die hun hoofd overbewerken
Nagels zien er goed uit trouwens, maar krijg je met deze lengte geen problemen met typen (of doe je dat werk niet meer :x)?
Zoveel make-up heb ik nou ook weer niet . En ik durf wat dat betreft nog niet zóveel.

Neeeeee, zo lang zijn ze niet? Ik wil ze nog iets langer . En typen doe ik nog steeds redelijk veel en dat gaat prima! Ik kan met de vingertoppen nog steeds de toetsen raken.

Wat leuk, een PTA-topic over Plamuur, Tieten en Anne.
pi_66393807
niemand had het nog over tieten hoor

Shit, ik vergat Xtreem
pi_66393977
Tieten mogen we hier niet posten, dan komt die gekke mod weer langs

Maar weer even ontopic: http://jalopnik.com/tag/10-best-cars/?id=5152045
pi_66393978
quote:
Op maandag 23 februari 2009 23:52 schreef ook_gek het volgende:
Speciaal voor jou een foto van de make-up:

.
pi_66394012
Rituals, dat is het betere spul.
pi_66394028
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:04 schreef Paladijn het volgende:
Tieten mogen we hier niet posten, dan komt die gekke mod weer langs

Maar weer even ontopic: http://jalopnik.com/tag/10-best-cars/?id=5152045
Ewwww, nummer 8.
pi_66394052
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:05 schreef PeuRac het volgende:
Rituals, dat is het betere spul.
En mijn Max-Factor spul zie je over het hoofd . Ik daar kei veel euro's aan uitgeven! EN WAT KRIJG IK DAAR VOOR TERUG HEH?

.

Overigens vind ik Rituals helemaal niet fijn en laat het bijna altijd links liggen, puh.
pi_66394118
Wees blij dat ik nog IETS herken
pi_66394132
Je stimuleert de lokale economie in ieder geval wel

Ik ben er maar eens vandoor, wat nachtrust inhalen...
pi_66394208
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:09 schreef Paladijn het volgende:
Je stimuleert de lokale economie in ieder geval wel

Ik ben er maar eens vandoor, wat nachtrust inhalen...
Ik stimuleer ook de economie van de Joe Es Eeh.

Slaap lekker!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 00:12:08 #196
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_66394213
oke en nu op je gezicht
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_66394267
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:12 schreef ook_gek het volgende:
oke en nu op je gezicht
Nee .
  dinsdag 24 februari 2009 @ 00:29:27 #198
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_66394583
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:14 schreef Anne het volgende:

[..]

Nee .
wil ik weten waar je het dan op smeert
pi_66394629
Dat heeft ze al gezegd en heb je ook vaak genoeg gezien.
pi_66394651
Huh ?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 00:50:14 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_66394991
huh

gast ik weet niet wat jij gebruikt, maar ik hoef het niet. Je gaat er kennelijk gek van lullen.....
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:00:53 #202
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_66397619
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:50 schreef ook_gek het volgende:
huh

gast ik weet niet wat jij gebruikt, maar ik hoef het niet. Je gaat er kennelijk gek van lullen.....
hij gebruikt niets, dat is gewoon zo
pi_66397770
Make Up... Kunnen we het niet over plamuur en autolak hebben om een beeeeetje ontopic te blijven?
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
pi_66398408
Vanmorgen een Jag XF in't wild gezien, champagne kleur met een 30/40er achter't stuur Na de S-Type en XK hopen dat de verkopen van Jag nou eens beter gaan...

En een Mito op onze parkeerplaats, maar is een leenbak :x worden die uberhaupt wel aan particulieren verkocht?
pi_66401908
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 00:07 schreef Anne het volgende:

[..]

En mijn Max-Factor spul zie je over het hoofd . Ik daar kei veel euro's aan uitgeven! EN WAT KRIJG IK DAAR VOOR TERUG HEH?

.
hetzelfde spul wat een niet nader te noemen warenhuis onder eigen naam verkoopt
alleen een stuk goedkoper
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_66402015
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:21 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Nah, je merkt echt wel verschil.
Ik had gisteren goedkope nagellak en die van Rimmel. Met de goedkope werd het echt een rommeltje! Die gebruik ik dus nooit meer.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:26:28 #207
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_66402060
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:21 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:33:03 #208
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_66402287
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:03 schreef Paladijn het volgende:
Vanmorgen een Jag XF in't wild gezien, champagne kleur.
Is dat zo speciaal dan? Die kom ik met enige regelmaat tegen.
vanmorgen nog een heel stuk achter gereden.

En paal, stel mijn ruitenwisservloeistof is op, olie of koelvloeistof. Gaat er dan een lampje branden. Of hebben wij die luxe niet in onze auto?
pi_66402591
Jag XF? Ik dacht eerst dat het een facelift van de Mondeo was
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
pi_66402680
Ja Mark, had de XF alleen nog maar bij de dealer in Groningen zien staan (en bij de ring/lelystad) maar nog niemand er daadwerkelijk in zien rijden. Terwijl die toch al een aardige tijd leverbaar is

En mbt. de MX: ruitenwisservloeistof = er komt niets meer uit als je sprayed, daar heb ik in de Honda ook geen aparte meter voor Koelvloeistof = tempratuurmeter te hoog, maar hoor je gewoon regelmatig te controleren, zou je ook moeten voelen doordat er meer warme lucht de auto in komt. En oranje lampje dat je motoroliepeil te laag is ben je eigenlijk al te laat, maar dat gaat volgens mij voor alle auto's op. Dat is meteen stoppen en bijvullen

Gewoon om de 2-3 maanden even de motorkap omhoog en vloeistoffen peilen. Ik controlleer de motorolie altijd voor ik ga circuitrijden ivm het kilometrage van de motor, dus dat is wat onregelmatiger. Bij teveel redlinen op het circuit verlies ik wel wat olie nl. Bij normaal toeren met de auto is het verlies nihil. Als je motor tikt net na het koud opstarten is het ook tijd om je oliepeil te controleren trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')