hij gebruikt niets, dat is gewoon zoquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:50 schreef ook_gek het volgende:
huh
gast ik weet niet wat jij gebruikt, maar ik hoef het niet. Je gaat er kennelijk gek van lullen.....
hetzelfde spul wat een niet nader te noemen warenhuis onder eigen naam verkooptquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:07 schreef Anne het volgende:
[..]
En mijn Max-Factor spul zie je over het hoofd. Ik daar kei veel euro's aan uitgeven! EN WAT KRIJG IK DAAR VOOR TERUG HEH?
![]()
.
Nah, je merkt echt wel verschil.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hetzelfde spul wat een niet nader te noemen warenhuis onder eigen naam verkoopt![]()
![]()
alleen een stuk goedkoper
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hetzelfde spul wat een niet nader te noemen warenhuis onder eigen naam verkoopt![]()
![]()
alleen een stuk goedkoper
Is dat zo speciaal dan? Die kom ik met enige regelmaat tegen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:03 schreef Paladijn het volgende:
Vanmorgen een Jag XF in't wild gezien, champagne kleur.
komt toch echt van precies dezelfde productielijn als max factor.....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Nah, je merkt echt wel verschil.
Ik had gisteren goedkope nagellak en die van Rimmel. Met de goedkope werd het echt een rommeltje! Die gebruik ik dus nooit meer.
Welk warenhuis danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
komt toch echt van precies dezelfde productielijn als max factor.....
rimmel produceert overigens ook voor B-merken, maar die hebben wel aparte productielijnen....
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
komt toch echt van precies dezelfde productielijn als max factor.....
rimmel produceert overigens ook voor B-merken, maar die hebben wel aparte productielijnen....
Hebbie interesse dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bende gij heumeu geweurden? Mr Max Factor....
Ja, ik volg een cursus 'potenrammen voor beginners', en TF durf ik nog wel aanquote:
Ooit kom je daar misschien nog achter, maar vrouwen waarderen het als je een poging doet hen te begrijpen (niet meer als een poging doen, anders schep je verwachtingen).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Blij? vrij ernstige zaak als je het mij vraagt
stuur zo wel pm....quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bende gij heumeu geweurden? Mr Max Factor....
Ah, u doet nog steeds inkoop snoepreisjes naar China?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:18 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
kom nog wel eens ergens en hoor nogal veel over dit soort dingen![]()
a-merken die voor andere merken produceren
Even denken? Jij was de geen toch waar de vriendin van opeens weggelopen was?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooit kom je daar misschien nog achter, maar vrouwen waarderen het als je een poging doet hen te begrijpen (niet meer als een poging doen, anders schep je verwachtingen).
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ah, u doet nog steeds inkoop snoepreisjes naar China?
Nog bij hetzelfde warenhuis?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Even denken? Jij was de geen toch waar de vriendin van opeens weggelopen was?
We zaten wel te kijken of we konden samenwonen ja. Alleen vond ik het uiteindelijk geen goed idee om ermee door te gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:11 schreef ook_gek het volgende:
was het niet zo dat julloe zouden gaan samrn wonen en dat ze toen opeens er van door ging?
Je bent gewoon gedumpt al durf je dat niet toe te gevenW
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:43 schreef PeuRac het volgende:
Afgelopen week is er wel een van uitersten, begin van de week nog naar een huis gekeken samen met mn vriendin en afgelopen zaterdag uit elkaar gegaan...
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met mij wel, met mn ex minder. Mn nieuwe baan is wel zwaar trouwens, zit elke avond nog een paar uur te werken.
Renaults & Peugeots allitereert beterquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:39 schreef Paladijn het volgende:
* Paladijn waant zich in Rovers & Porsche's
Gelukkig wel ja, nu ik kan mailen heb ik tenminste weer een goed excuus om niet aan het werk te zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:43 schreef Anne het volgende:
Gmail doet 't weer, Xtreem.
er staat nergens dat hij de keuze gemaakt heeft, ja nu net...quote:
Die stickeruitlaatquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:24 schreef Paladijn het volgende:
ouch
en om maar wat meerte tonen:
[ afbeelding ]
Mia en Tia, van Cars.
hermquote:
ik vind die velgen wel gaafquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:24 schreef Paladijn het volgende:
ouch
en om maar wat meerte tonen:
[ afbeelding ]
Mia en Tia, van Cars.
ik heb geen airbag dus ook geen lampjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:30 schreef Paladijn het volgende:
Mark: als't goed is een check engine en een airbag lampje, no more
En yay, een 80-200 2.8 rijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |