quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:38 schreef PeuRac het volgende:
Een airbag is ook overrated en als je dat niet vind, koop je een Spyker stuur, daar sla je liever je gezicht op kapot als dat je gered wordt door een airbag.
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:00 schreef ook_gek het volgende:
echt peu soms doe je zelfs mij verbazen
ja maar hij neemt zich zelf wel serieus....quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:50 schreef Paladijn het volgende:
Peu is gewoon een clowntje, zolang je het niet serieus neemt kun je er nog wel om lachen
dan neemt-ie in ieder geval nog iemandquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar hij neemt zich zelf wel serieus....
jij kijkt teveel topgear.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:38 schreef PeuRac het volgende:
Een airbag is ook overrated en als je dat niet vind, koop je een Spyker stuur, daar sla je liever je gezicht op kapot als dat je gered wordt door een airbag.
Gewoon TE kansloos...quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:01 schreef Tjabbo het volgende:
vette grappen man Grapjes over die vliegtuigcrash met Turken?
U ook bedankt, ik was geredquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:08 schreef lipje het volgende:
*burp*![]()
@ Fristi.. je bent gek ouwe![]()
Maar zeer bedankt
Mijn lampjes kapot lampje op het dashboard is kapotquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb geen airbag dus ook geen lampje
zo die regel moest ik even 4x lezen voor ik hem begreepquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:42 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mijn lampjes kapot lampje op het dashboard is kapot
de rest van de dag ook hequote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de vroege ochtend is altijd een moeilijke tijd voor mij
Voor mij ook, daarom probeer ik die ook altijd over te slaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de vroege ochtend is altijd een moeilijke tijd voor mij
Na 20 minuten had ze pas door hoe vervelend je wasquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:08 schreef PeuRac het volgende:
Super afknapper, begint een chick na 20min over haar vriend te praten, VERTEL DAT DAN VAN TE VOREN TRUT!!! dan had ik die 20min niet aan je verspild
Had je er niet beter gewoon van af kunnen lopen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
distributieriem geknaptgelukkig stond ik bovenop een brug, kon ik er van af rollen
een motor loopt zo slecht zonder distributieriemquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
Had je er niet beter gewoon van af kunnen lopen?
Ja, maar... 't was maar een woordspelingquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een motor loopt zo slecht zonder distributieriem
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
distributieriem geknaptgelukkig stond ik bovenop een brug, kon ik er van af rollen
ik heb sinds kort het bekende probleem dat wanneer ik mijn knipperlicht aan doe mijn koplampen open en dicht gaanquote:Op zondag 1 maart 2009 20:43 schreef Paladijn het volgende:
Jij rijdt er natuurlijk wel dagelijks in, mijn Accord is ook blauw-bruin ondertussen... zou ik eigenlijk eens schoon moeten maken/door de wasstraat moeten gooien binnenkortBovendien is de lak van mijn MX behoorlijk verweerd en zitten er nogal wat witte steenslagputjes op. Desondanks kreeg ik nog wel tot twee keer toe complimentjes op mijn mooie sportauto... die Groningers zijn ook niets gewend
Rechter voorband stond ook maar op 1.5 bar oid, nu weer alles netjes op 2.2 bar. En halverwege de rit ging mijn rechter richtingaanwijzer lampje stuk... dus dat wordt morgen 2-3 minuten schroeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |