Jaquote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog guldens verdiend hoor. Ben ik nu ook oud?.
Alleen groeit het salaris van tandartsen niet meer zo daarna en dat is toch wel jammer. Ik zou het iig wel fijn vinden om m'n harde werken beloond te zien met opslagquote:Op maandag 16 februari 2009 21:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
MoBlo doet dan volgens mij een studie die erg gewild is in het bedrijfsleven. Tandartsen starten ook op een salaris van ongeveer 3000,- per maand. En dat is dan nog vaak netto.
O ja, krantenwijkjesquote:Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef Ewelina het volgende:
FiPo
[..]
Ja
Ik heb ook nog guldens verdiend, met mijn krantenwijkje dat ik voor een paar weken in de zomer hadMet mijn 1e echte bijbaantje bij La Place
was net de euro ingevoerd.
drie gulden 5?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja ik ook... 3,05 bij de AH als vakkenvuller
Idemquote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, krantenwijkjes. Ik zou eens een krantenwijkje doen. Aangemeld en alles. Kwam ik thuis en ik rekende uit hoeveel ik zou verdienen per maand: "
! Dat ga ik écht niet doen, hoor!" Dus ik heb nooit kranten gelopen
.
Ik ookquote:
Je salaris groeit wel hoor, tandartsen ontvangen geen loon maar worden uitbetaald nav het aantal behandelingen dat ze doen. Ik mag aannemen dat je in de loop van de tijd wel steeds beter en sneller gaat werken.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen groeit het salaris van tandartsen niet meer zo daarna en dat is toch wel jammer. Ik zou het iig wel fijn vinden om m'n harde werken beloond te zien met opslag.
Het was maar voor een paar weken en mijn zus had me 250 gulden beloofd als ik zou gaan werken die zomerquote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, krantenwijkjes. Ik zou eens een krantenwijkje doen. Aangemeld en alles. Kwam ik thuis en ik rekende uit hoeveel ik zou verdienen per maand: "
! Dat ga ik écht niet doen, hoor!" Dus ik heb nooit kranten gelopen
.
Nee. Geen trek inquote:Op maandag 16 februari 2009 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om nom nom nom.
Voorspelde reacties: Nu wil ik ook een magnum![]()
.
Ik was zaterdag nog in Eindhovenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga morgen naar Eindhoven (Suug, opgelet) en dan ga ik echt wel een Magnum Almond halen en verorberen!
Ik ooook zaterdag! Ik hou van Eindhovenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik was zaterdag nog in EindhovenNog aan jou en Sugar gedacht trouwens
shizzle my dizzle.quote:
En dan op vakantie?quote:
Ik werk als assistent-conservator in een museumquote:
Klinkt idd ontzettend gaafquote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik werk als assistent-conservator in een museumEcht helemaal wat ik wil!
En dát is priceless!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn eerste salaris was 3,53. In guldens.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij heb ik zelfs nog ¤ 2,55 verdiend
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:16 schreef conleche het volgende:
Ik verdiende 12,50 gulden voor een avond oppassen van 7 uur 's avonds tot 3 uur 's nachts.
Best weinig.
Maar ik nodigde wel iedereen uit die ik kende en dan keken we films als Evil dead, of Friday the 13th.![]()
En later toen ik niet meer twaalf, maar 14 was, kwam m'n vriendje en lagen we de hele avond te make-outen op de bank.
Gosh.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ooook zaterdag! Ik hou van Eindhovenmaar ze mogen wel eens voortmaken met de renovatie van het 18 septemberplein
heeft lang genoeg geduurd.
Die is echt geniaal!quote:
Precies! En omdat ik weet dat de kans dat ik met mijn studie een baan vindt erg klein is, ben ik extra blij met deze baan. Het salaris zal me dan ook worst wezen (nou ja niet helemaal waar, want ik heb wel geprotesteerd toen ze me minimumloon wilden aansmeren, terwijl ik toen wel al mijn BA had).quote:
Relatietherapie?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Waar was je? Wij waren eerst naar Feedback (relatietherapie
eerst een stuk autorijden en slap lullen en daarna bakken geld uitgeven....). Daarna naar het Piazza, H&M, Kentucky Fried Chicken en als toetje de Mediamarkt. Van 14.30 tot 17.30. Snelshoppen
Gaaf, en dat sluit ook echt aan op je studie!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En Tink, ik heb nu gelezen wat er scheelt... Eng joh! Beterschap.
Had Co op haar 14e al seks dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Vivi het volgende:
Dus eigenlijk kreeg je betaald om sex te hebben Co!
Die is geniaal, vooral het einde dat ze allemaal aan het kruis hangen;quote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die is echt geniaal!
En deze filmIk heb er ooit college over gehad
Ik paste altijd op bij mijn zus, daar kreeg ik ook geld voor. En dan keek ik ook hun hele collectie horrorfilms, waaronder dus de gehele Evil Dead trilogiequote:Op maandag 16 februari 2009 21:16 schreef conleche het volgende:
Ik verdiende 12,50 gulden voor een avond oppassen van 7 uur 's avonds tot 3 uur 's nachts.
Best weinig.
Maar ik nodigde wel iedereen uit die ik kende en dan keken we films als Evil dead, of Friday the 13th.![]()
En later toen ik niet meer twaalf, maar 14 was, kwam m'n vriendje en lagen we de hele avond te make-outen op de bank.
Gosh.
Ik was alleen 's avonds met mijn signore uit eten bij Da Verdi! En morgen moet ik naar Ferrier op de Grote Berg voor een cadeau voor mijn mutti.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Waar was je? Wij waren eerst naar Feedback (relatietherapie
eerst een stuk autorijden en slap lullen en daarna bakken geld uitgeven....). Daarna naar het Piazza, H&M, Kentucky Fried Chicken en als toetje de Mediamarkt. Van 14.30 tot 17.30. Snelshoppen
Nou, volgens jouw referentiekader wel zo te lezen!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had Co op haar 14e al seks dan?![]()
.
En wat bedoel je daar nou weer meequote:Op maandag 16 februari 2009 21:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, volgens jouw referentiekader wel zo te lezen!
Dat was droogneuken hoor viev!! Ik denk dat die jongen muy gefrustreerd was, want 3 jaar ouder en way experienced, want het stuk van school. Zijn bijnaam was HET.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Vivi het volgende:
Dus eigenlijk kreeg je betaald om sex te hebben Co!
Nou, als vingeren neuken is en zulksquote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wat bedoel je daar nou weer mee
Dat was sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Relatietherapie?Heftig lijkt me dat
You popped the cherryquote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was droogneuken hoor viev!! Ik denk dat die jongen muy gefrustreerd was, want 3 jaar ouder en way experienced, want het stuk van school. Zijn bijnaam was HET.
Ik heb wel mijn bloemetje aan hem verloren (wie zei dat ook alweer de hele tijd???) maar dat was toen ik 15 was. Bijna 16.
Of of of als de menigte Brian wil zien maar zijn moeder is huiverig.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die is geniaal, vooral het einde dat ze allemaal aan het kruis hangen;
"I am Jezus en my brother is too! " oid.
O zoquote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, als vingeren neuken is en zulks.
Hahaha, nouja ik vond Feedback voor een relatietherapiepraktijk wel een goeiequote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeldFeedback is een muziekwinkel. Wij functioneren als koppel prima als we A samen in de auto zitten ergens naartoe en B als we gaan winkelen. Voor hem.
Hij heeft nieuwe speakers gekocht voor 1000 euro (nou ja, ze moeten nog binnenkomen en zulks).
Ik moest eigenlijk alleen maar luisteren of mijn nichtje/neefje huilde, en als dat zo was dan moest ik mijn zus bellen (ze was dan naar de kroeg, ongeveer 5 minuten lopen van huis).quote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nooit opgepast, want ik kon kleine kinderen wel schieten vroeger en dat wisten m'n zussen ook.
Ik hield ook niet van kinderen hoor. Om haf 8 lag het in bed.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nooit opgepast, want ik kon kleine kinderen wel schieten vroeger en dat wisten m'n zussen ook.
Hetquote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hield ook niet van kinderen hoor. Om haf 8 lag het in bed.
hetquote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hield ook niet van kinderen hoor. Om haf 8 lag het in bed.
Ik ben een sléchte oppasquote:Op maandag 16 februari 2009 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Seksen bij je oppasbaantje....dat is écht not-done! Denk niet dat Co verder is gegaan dan wat zoenen en voelen...hoop ik dan toch...
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het.
Ja maar jij kon dat nog wel verbergen, maar ik heb het kind van m'n zus een keer buiten gezet in de vrieskou en daar was m'n zus, zacht gezegd, níet blij mee
HET? Daarbij denk ik aan die enge clownquote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was droogneuken hoor viev!! Ik denk dat die jongen muy gefrustreerd was, want 3 jaar ouder en way experienced, want het stuk van school. Zijn bijnaam was HET.
Ik heb wel mijn bloemetje aan hem verloren (wie zei dat ook alweer de hele tijd???) maar dat was toen ik 15 was. Bijna 16.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Ewelina het volgende:
Mijn 2e artikel is samengevat. Nu nummer 3 nog.
Een natuurtalentquote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef Vivi het volgende:
Ik was nog best braaf, want ik ben pas op mijn 18e all the way gegaan. Mijn destijds vriendje geloofde me niet eens toen ik zei dat ik nog maagd was.
"We're all induviduals"quote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of of of als de menigte Brian wil zien maar zijn moeder is huiverig.
"All right, one minute!"
En dan 20 sec later moet Brian voor het raam weg, en de menigte dan
"that wasn't a minute!"
En moesje:
"yes it was!"
en de menigte:
"no it wasn't!"
En ik een preutse mutsquote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben een sléchte oppas![]()
Nu ik erover nadenk was het trouwens maar 1 of 2 keertjes. Met een collega van mij én mijn tante (we werkten alledrie bij de Edah, tante als fulltimer, hij en ik als bijbaan). Sex was alleen met de collega trouwens![]()
Precies dát dacht ik toen ik MoBlo *plop* zag zeggenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee haar hart!
Pop goes my heart
De l moet je maar even wegdenken
Fantastischquote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
"We're all induviduals"
"No, I'm not!"
Ze zullen maar eens thuis komen, terwijl jij aan het vozen bent op de bankquote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En ik een preutse muts
Vind het zo'n ínbreuk om het te doen in het huis van de familie op wiens kind ze je laten passen.
Maar ook wel spannend, dat ook weer wel
Als ze je betrappen denk ik ook niet dat je nog terug hoeft te komenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zullen maar eens thuis komen, terwijl jij aan het vozen bent op de bank.
Life of Brian is zo ontzettend grappig! En de Holy grail ook! Heb je ze al eens gekeken met het commentaar erbij? Dan is het nog hilarischer!!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fantastischik ga hem morgen kijken denk ik, ik heb alle films op DVD
Ik was zo verschrikkelijk verliefd op die jongenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En ik een preutse muts
Vind het zo'n ínbreuk om het te doen in het huis van de familie op wiens kind ze je laten passen.
Maar ook wel spannend, dat ook weer wel
Goh je meent hetquote:Op maandag 16 februari 2009 21:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als ze je betrappen denk ik ook niet dat je nog terug hoeft te komen
Als je dat dan nog wil.
Shame on die man! Toen was je nog minderjarig!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Mijn beide ontmaagdingen waren trouwens met iemand die veel ouder was dan ik (man 35, vrouw 41).
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:31 schreef Muis006 het volgende:
Ik moest ooit oppassen op 5 kinders tegelijk (allemaal broers en zusjes) en de kleinste was een paar maanden. Op een gegeven moment moest ik de baby verschonen maar een ander kind klom bijna uit het raam op de eerste verdieping () en weer een anders was zijn zusje aan het slaan dus ik rennen om kind 1 naar binnen te trekken en kind 2 van kind 3 af te halen.
En toen viel de baby van de commode op de grond
Ik moest harder janken dan de baby
Speaking of which, wáárs Greysie? Toch niet vermoord door een energieverkoper die het getwijfel niet meer kon aanhoren?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee haar hart!
Pop goes my heart
De l moet je maar even wegdenken
Precies wat ik mijn post bedoeldequote:Op maandag 16 februari 2009 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik was zo verschrikkelijk verliefd op die jongenEcht heel erg. Zo erg heb ik het daarna nooit meer gehad.
En maar goed ook, want het was zo'n halve aan-uit-mag niemand weten relatiewaar ik bijna een eetstoornis aan heb overgehouden. Qua eten kwam ik alweer vrij snel bij m'n positieven, qua zelfbeeld heeft het wat langer geduurd.
O daar had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op maandag 16 februari 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Shame on die man! Toen was je nog minderjarig!
Nee nog nietquote:Op maandag 16 februari 2009 21:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Life of Brian is zo ontzettend grappig! En de Holy grail ook! Heb je ze al eens gekeken met het commentaar erbij? Dan is het nog hilarischer!!
Ik ben weg, ik ga Bones kijjken![]()
-edit- Laat maar, ik las verkeerd maar nu snap ik hem.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben een sléchte oppas![]()
Nu ik erover nadenk was het trouwens maar 1 of 2 keertjes. Met een collega van mij én mijn tante (we werkten alledrie bij de Edah, tante als fulltimer, hij en ik als bijbaan). Sex was alleen met de collega trouwens![]()
Ik was 20quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik was ook 18, met een jongen waar ik dacht verliefd op te zijnLees: ik vond hem wel leuk en dacht dat hij dat ook vond. Bord voor m'n kop
Daarna gelukkig wel een keer écht hoteldebotel verliefd geworden (op m'n huidige vriendje)
Hier ook eerste zoen toen ik 17 was. En de rest er meteen achteraan, want ik was het wachten inmiddels wel beuquote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben gedefloreerd om mijn 18de, bijna 19de. Eerder was ik er absoluut niet aan toe.
Mijn eerste zoen kreeg ik op mijn 17e.
quote:
En ik vind Monty Python niks, maar Life of Brian wil ik nu nog wel weer eens zienquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O daar had ik nog niet eens bij stilgestaan.
Zou ik hem nog kunnen aanklagen?.
barbaarquote:Op maandag 16 februari 2009 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
En ik vind Monty Python niks, maar Life of Brian wil ik nu nog wel weer eens zien.
Mijn vriend en ik en zijn vrienden hebben een maand lang iedere dag iedere 2.5 uur allemaal (in totaal hadden we 10 accounts) the Scatman aangevraagd bij Smash FM.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Speaking of which, wáárs Greysie? Toch niet vermoord door een energieverkoper die het getwijfel niet meer kon aanhoren?
En zou het niet grappig zijn als we voor "Pop goes my heart" een stiekeme campagne gaan voeren, gaan promoten en overal gaan aanvragen en zulks, en dat het dan een hit gaat worden?![]()
.
Het was wel een viezerik. Kreeg een jaar geleden ofzo nog eens een poepseksmail van hemquote:
Hihihi. De energieknoop is doorgehakt hoor. Nu het internet nogquote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Speaking of which, wáárs Greysie? Toch niet vermoord door een energieverkoper die het getwijfel niet meer kon aanhoren?
En zou het niet grappig zijn als we voor "Pop goes my heart" een stiekeme campagne gaan voeren, gaan promoten en overal gaan aanvragen en zulks, en dat het dan een hit gaat worden?![]()
.
Hopelijk met een leuker exemplaar dan de mijnequote:
was er niet eens een tvserie met brian in de titel? over 1 singel jongen tussen allmeaal stelletjes? was best een okaye serie!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
En ik vind Monty Python niks, maar Life of Brian wil ik nu nog wel weer eens zien.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was wel een viezerik. Kreeg een jaar geleden ofzo nog eens een poepseksmail van hem.
Zegt zij de A Clockwork Orange nog nooit gezien heeft.quote:
De meeste mensen denken niet na op zo'n moment als ze binnenkomen. Al denk ik dat mijn zus heel hard zou lachen als ze mij zou betrappen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:33 schreef conleche het volgende:
Hoezo?? Want je kan niet oppassen terwijl je aan het viesvozen bent?? Als zo'n kind ziek is of whatever, dan stop je met waar je mee bezig bent en je hendelt de situatie. Mensen zijn toch ook jong geweest?
Iewquote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was wel een viezerik. Kreeg een jaar geleden ofzo nog eens een poepseksmail van hem.
hoe kun je die briljante man nu verschrikkelijk vinden?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik vind John Cleese echt ver-schrik-ke-lijk trouwens
Ik vind dit echt geweldig:quote:Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik vind John Cleese echt ver-schrik-ke-lijk trouwens
Met een carnaval werden we bij hem thuis door zijn broer betrapt (oh, ZO genant). De vriendin van de broer moest daar zo hard om lachen (kutwijf, echt waar) dat zijn moeder wakker werd en beneden kwam kijken. Toen was het officieel aan (na 8 maanden onnofficieel)quote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Precies wat ik mijn post bedoelde
Hm, misschien leest vriendje mee.. Het was iig niet met hem..quote:Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hopelijk met een leuker exemplaar dan de mijne
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Hij zei tegen mij dat 'ie 29 was en ik was 17. Hij heeft nog heel lang geprobeerd me weer in z'n bed te krijgen, maar het is na die twee keer nooit meer gelukt.quote:
Met reuk?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey jij hebt mijn huidquote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, ware het niet dat ik eerst vuurrood word en dan (als ik niet vervel) een klein beetje bruin.
Dus ik vind het de moeite niet waard
Misschien kan jeweetwelwie het coveren?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi. De energieknoop is doorgehakt hoor. Nu het internet nog![]()
Maar daar valt helaas weer heel weinig te kiezen.
En ja! Pop Goes My Heart moet een hit worden!
Nee, ik was een planning voor mijn zus aan het maken.quote:
Ik heb zes maanden met de mijne omgehannest en in die tijd alleen maar samen afgesproken of met een vriendin van mij en haar vriend erbij (zo had ik 'm leren kennen). Van die vriendin hoorde ik dat iedereen benieuwd naar me was, maargoed hij wilde me nooit meenemen. Maar het was mijn eerste soort van echt vriendje (wat het later niet bleek te zijn dohquote:Op maandag 16 februari 2009 21:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Met een carnaval werden we bij hem thuis door zijn broer betrapt (oh, ZO genant). De vriendin van de broer moest daar zo hard om lachen (kutwijf, echt waar) dat zijn moeder wakker werd en beneden kwam kijken. Toen was het officieel aan (na 8 maanden onnofficieel)![]()
![]()
en na 6 maanden werd ik bruut gedumpt
![]()
En toen had ik een nieuw vriendje en toen had ie spijt en ging huilen op mijn verjaardag. Maar dat hoorde ik later pas, van een andere ex (allereerste vriendje). Ik hield toen mijn verjaardag in een cafe, met wat collega's (weer van de Edah) en ik had twee ex-en en mijn nieuwe vriendje uitgenodigd![]()
(Giphart gelezen ja....wat een muts was ik toch. En die kerels kwamen ook nog gewoon!)
Wat stond er in dan?!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij zei tegen mij dat 'ie 29 was en ik was 17. Hij heeft nog heel lang geprobeerd me weer in z'n bed te krijgen, maar het is na die twee keer nooit meer gelukt.
En toen dacht 'ie me zeker over te halen met die poepseksmail? Ik heb alleen maar heel hard gelachen en hem aan iedereen in m'n MSN-lijst gegeven. O ja, en hem geblockt
.
HAHAHAquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik was een planning voor mijn zus aan het maken.
En overhemden aan hetstrijken
voor Heer G.
Heer G die net voor de dérde keer per ongeluk de tondeuse met standje nul op zijn hoofd zet ipv standje 6 mm. God dammit. Hoe vaak kan zoiets je nou per ongeluk gebeuren???? Nu istie weer helemaal kaal!
Oh da's een plan ja! En dan een beetje nichterig enzo met een huppelig dansje.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien kan jeweetwelwie het coveren?
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
voor Heer G.
Heer G die net voor de dérde keer per ongeluk de tondeuse met standje nul op zijn hoofd zet ipv standje 6 mm. God dammit. Hoe vaak kan zoiets je nou per ongeluk gebeuren???? Nu istie weer helemaal kaal!
Kale mannen zijn heel viriel!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
voor Heer G.
Oh myquote:Op maandag 16 februari 2009 21:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm, misschien leest vriendje mee.. Het was iig niet met hem..
[..]
Ik heb er ook college over gehad. Film & Televisiewetenschap is best een leuke studiequote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
voor Heer G.
'een bos bloemen geven', want de oude waren verleptquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Chicolate het volgende:
En weer een nieuw codewoord hoor, je bloemetje verliezen. Zijn weer lekker bezig.
En de Puppels als de "Poppettes" in tha background dan!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's een plan ja! En dan een beetje nichterig enzo met een huppelig dansje.
Helemaal zijn ding!
Hij kwam zojuist van de trap af stampen met een hoofd als onweer, met 1 kale baan over zijn hoofd.quote:
Mijn ex wel! Hij heeft een beetje rossig/blond hoofdhaar, maar toen had hij zich een keer niet geschoren en toen had hij een rode baardquote:Op maandag 16 februari 2009 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh myMijn vriendje is ook rossig, maar gelukkig niet ROOD. En z'n lichaamsbeharing gelukkig ook niet
Ey en ik danquote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
En de Puppels als de "Poppettes" in tha background dan!
wtf is viriel? M'n vriend is ook kaal, en scheert het resterende beetje haar ook altijd met het scheermes af.quote:
Ja wie zéi dat ook alweer? Ik zit me dat al de hele tijd af te vragenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Chicolate het volgende:
En weer een nieuw codewoord hoor, je bloemetje verliezen. Zijn weer lekker bezig.
Als jij hem nu vast op standje 6 mm zet, dan gaat het de volgende keer vast wel goed. Hoeft ie 'm alleen maar aan te doen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
voor Heer G.
Even tussen spoilertags voor de gevoelige magen:quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat stond er in dan?!(minus de tong).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Hoezo is de internetkeuze beperkt?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet eens gemillimeterd nu dus he? Kaal! Standje NUL!quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh myMijn vriendje is ook rossig, maar gelukkig niet ROOD. En z'n lichaamsbeharing gelukkig ook niet
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even tussen spoilertags voor de gevoelige magen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan van veel dingen begrijpen waarom mensen er opgewonden van kunnen raken, maar van dit... nee
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Jij zorgt er uiteraard voor dat de krankzinnige volkomen redelijke eisen in onze riders worden ingewilligdquote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ey en ik dan![]()
Ik vind jullie Puppels erg sexy hoor maar niet zó sexy dat ik jullie roadie word.
Ik snap wat hij bedoeld! Met tussenstukje is het sowieso 3 mm, of 6. Dan kan er minder fout gaan!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kwam zojuist van de trap af stampen met een hoofd als onweer, met 1 kale baan over zijn hoofd.
"Ja! Weet je waarom ik het steeds fout doe??? Omdat het tussenstukje (geen idee wat hij bedoelt...) er niet op zat!!!! En dat was vorige keren ook al zo!!!".
Urghquote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef Vivi het volgende:
Vik, ik had gewoon gezegd dat ik hem wel tegen betaling een drol wilde opsturen, en dan elke week een hondedrol laten bezorgen voor 50 euro.
Dat kon Patty B, ook niet wrs.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef conleche het volgende:
Ik ben best ruimdenkend hoor. Maar poepsex?? Ik kan me er in de alllllleeeeerverste verte niets bij voorstellen. Huu.
Oh da's goed!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij zorgt er uiteraard voor dat de krankzinnige volkomen redelijke eisen in onze riders worden ingewilligd.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even tussen spoilertags voor de gevoelige magen:Die gast was echt ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
De mijne is afgelopen augustus getrouwd met het meisje dat hij na mij tegenkwam. En waar hij al iets mee had toen ie bij mij langskwam tijdens het babysittenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb zes maanden met de mijne omgehannest en in die tijd alleen maar samen afgesproken of met een vriendin van mij en haar vriend erbij (zo had ik 'm leren kennen). Van die vriendin hoorde ik dat iedereen benieuwd naar me was, maargoed hij wilde me nooit meenemen. Maar het was mijn eerste soort van echt vriendje (wat het later niet bleek te zijn doh)
Gedumpt. Er over gepraat en toch weer aan. Later weer gedumpt. En dan wel tegen die vriendin van mij zeggen dat ik zo leuk en lief en knap ben en dat hij me mistte![]()
En nu woont ie samen met een dikker en lelijker meisje dan ik![]()
en als ik nu een foto van hem zie denk ik *what was i thinking*
vi·riel bn, bw mannelijk, manhaftig (bron: van Dale)quote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wtf is viriel? M'n vriend is ook kaal, en scheert het resterende beetje haar ook altijd met het scheermes af.
Dat, en bijpassende hakken waarmee je ballen kan trappen!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh da's goed!
Mag ik dan een roze puppel bluetooth headset?
Niet dat ik hem kan gebruiken maar het staat zo gaafen dan kan ik de hele tijd "roger that" roepen!
Ik vond er ook geen bal aan de eerste keer (op het voorspel na danquote:
Dealquote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat, en bijpassende hakken waarmee je ballen kan trappen!
Wie zegt dat ze er niet is, ze kan gewoon niets zeggen! MUHAHAHAHAAHAAAAAHHH!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Urgh.
Mijn drollen ruiken trouwens wel wat frisser dan hondendrollen hoor.
Tis maar goed dat SHE er niet is, want die wordt onpasselijk van poep- en piespraat.
Je was me voorquote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze er niet is, ze kan gewoon niets zeggen! MUHAHAHAHAAHAAAAAHHH!
Hihihihi.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze er niet is, ze kan gewoon niets zeggen! MUHAHAHAHAAHAAAAAHHH!
Ik ben hem nooit meer tegengekomen, gelukkig!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef Syrena het volgende:![]()
[..]
De mijne is afgelopen augustus getrouwd met het meisje dat hij na mij tegenkwam. En waar hij al iets mee had toen ie bij mij langskwam tijdens het babysitten![]()
![]()
En ze is een labieloMet dingen gooien en dreigen met zelfmoord enzo (in het begin van hun relatie dus he, inmiddels 10 jaar gelee).
Toen ik net op mezelf woonde ging ik boodschappen doen, goddank versgedouched en mijn haar op zijn allebest. Ineens hoor ik mijn naam, denk nog: Wie kent me hier nou?!?! Ik kijk, staat hij daaren een minuut later duikt zijn vriendin op "halloooooooo"
Ik was echt nog een uur in shock
Sneu he.
Hoe onthoud je in godsnaam allemaal wat je zoenend en seksend uitspookte tot op de datum nauwkeurig, jaren terug?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe onthouden jullie in godsnaam allemaal wat jullie tot op de cent verdienden, jaren terug?. Dat zou ik echt allemaal niet meer weten. Ik weet wel dat ik geen rooie cent ga verdienen, als ik afgestudeerd ben.
Ik pas nog vrij regelmatig op, op m'n twee nichtjes (oudste 3, jongste half jaar). Dat vind ik echt geweldig, het zijn zulke schatjes en we zijn dol op elkaar. M'n vriend gaat af en toe ook mee oppassen, als het uitkomt, want hij is verliefd op ze.
En ontmaagd werd ik in oktober 2002, toen was ik 16. M'n eerste zoen kreeg ik toen ik 13 was, en in die tussentijd is er nog heel wat gebeurd..
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef Viking84 het volgende:
1 keer raden van wie ik net een pm krijg.
\quote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb 'm in een dronken bui op MSN toegevoegd een paar jaar geledenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben hem nooit meer tegengekomen, gelukkig!![]()
Jouw verhaal topt de mijne
Omdat ze Digitenne neemt (goedkoop) en dus geen kabeltv (meeste kabelinternet leveranciers leveren alleen als je ook kabeltv bij ze hebt/neemt) en omdat ze geen vaste telefoon wil. ASDL gaat over de KPN lijn en die heeft ze dan dus ook niet.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef Viking84 het volgende:
Mr Poepsexquote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef Viking84 het volgende:
Eerste tongzoen: 12 mei 1994. Eerste keer sex: 12 augustus 1994quote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe onthoud je in godsnaam allemaal wat je zoenend en seksend uitspookte tot op de datum nauwkeurig, jaren terug?
Ik kan niet eens alle dates opnoemen, en dan deed ik nota bene niet eens aan daten met iemand die ik niet minstens twee maanden kende.
Dat onthoud ik ook niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe onthoud je in godsnaam allemaal wat je zoenend en seksend uitspookte tot op de datum nauwkeurig, jaren terug?
Ik kan niet eens alle dates opnoemen, en dan deed ik nota bene niet eens aan daten met iemand die ik niet minstens twee maanden kende.
Het was ook best grappig. Als het niet zo treurig was dat het al de derde keer is dat het mis ging....quote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef Syrena het volgende:
Ik zit nu achter de pc met een mental image van een kwaaie heer G. met een kale baan op zijn hoofden nu moet ik heel hard lachen
Sorry Greys, maar het lijkt me zo grappig
Ik zou ook geel doenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Chicolate het volgende:
Kleuradvies nodig. Dat paarse shirt hoort er niet onder. PF zei al geel of kleur van de print ... en ik denk ook dat laatste ... maar wat zeggen de dames hier ervan?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja, ik ben aangekomen en hij maakt me nog breder ook, heb PF al moeten beloven er een strakkere broek onder te dragen ... maar hij is ideaal voor als ik een keer een plofbuik heb in de zomer, want je ziet er níets in (en is wel zomers) en mn andere zomershirts zijn strak
Ok, duidelijk. Ze zou natuurlijk wel alsnog ADSL van KPN kunnen nemen, dat ze geen vaste telefoon wil hoeft natuurlijk geen bezwaar te zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze Digitenne neemt (goedkoop) en dus geen kabeltv (meeste kabelinternet leveranciers leveren alleen als je ook kabeltv bij ze hebt/neemt) en omdat ze geen vaste telefoon wil. ASDL gaat over de KPN lijn en die heeft ze dan dus ook niet.
Ik heb nu iets gevonden van Telfort 4mb voor 14,95 per maand en na 6 maanden 19,95 per maand. En er staat bij 'Geen bijgekomende kosten voor gebruik van de vaste lijn'. Dus ik hóóp dat ze bedoelen dat we dat kunnen bestellen zonder KPN te moeten hebben?
Een Alicepakketje met bellen naar vaste nrs en internet gaat ook niet, heb ik ook gekeken, want Alice levert niet in die regio. Hmzzz.
Dus morgen snel met Telfort bellen. Levertijd tot 6 weken dus dan zit ze in elk geval een tijdje zonder internet en da's jammer.
Geweldig die opsomposts van jou altijdquote:Op maandag 16 februari 2009 22:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb ook trek in mandarijntjes- heb mijn poes nog nooit verbrand (wel eens in geknipt per ongeluk
en er ook eens damesbezoek gehad nadat het damesbezoek net een warmtepleister op mijn rug had geplakt
) - zijn we uitgelachen
- ik denk nog steeds aan Tink; humor is een goede in moeilijke tijden
- ik verdiende � 749 netto per maand bij mijn eerste voltijdbaan
- zou kwak dronken zijn? Ze maakt van die schattige typefouten
- met teh girl toen ik 15 was, met teh vent toen ik 21 was - poepsex is ook niets voor mij - dat met dat scheren heb ik ook eens gehad.... alleen niet op mijn hoofd
Goedenavond allen
Monica Geller!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja wie zéi dat ook alweer? Ik zit me dat al de hele tijd af te vragen
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:00 schreef P.F het volgende:
Goodbye! Ik heb per ongeluk jouw string + bh in het rood gekocht! Ik kwam er pas na heel lang achter!
Check:
[ afbeelding ] >>>>>>> [ afbeelding ]
Het schijnt ECHT zo te zijn dat Telfort niks extra's rekent voor die vaste lijn. Ik geloofde het ook niet namelijk, maar het is kennelijk toch zo. Maar dat zullen ze wel vertellen als Grey's morgen belt, dan weet ze het tenminste zeker.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:02 schreef ElisaB het volgende:
Volgens mij kun je onmogelijk ADSL hebben zónder vaste lijn. Ik ben bang dat ze bedoelen dat KPN niet méér gaat rekenen als er ook ADSL door de lijn komt
Meer bier.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef conleche het volgende:
Ik wel. Ik weet dat allemaal nog wel. Niet de data hoor. Maar ik weet wel wat ik met wie heb uitgespookt. Hoe kan je dat vergeten, vraag ik me af!!
Alleen is jouw maatje 36 iets te groot en mijn maatje 34 iets te laag, maar wel acceptabel laag.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet gewoon wat je leuk vindt blijkbaar
was t maar zo'n feest. ik heb een vreselijk slecht reagerend toetsenbord en iets te snelle vingers... en geen zin om alles te verbeteren... ik ben een berucht slecth tikker...[sic]quote:zou kwak dronken zijn? Ze maakt van die schattige typefouten
Whahaha in december ja. Geen idee of ze hem nu nog hebben, maar als ik er één zie neem ik 'm voor je mee. Wat is je maat?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:05 schreef P.F het volgende:
Goodbye je snapt nu dat ik ook de BH nodig heb? Heb je hem zien hangen? Dan maak ik geld naar je over. OK?
De goedkoopste van KPN (25 euro p/mnd) is duurder dan Telfort (19,95 p/mnd) en langzamer!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Ze zou natuurlijk wel alsnog ADSL van KPN kunnen nemen, dat ze geen vaste telefoon wil hoeft natuurlijk geen bezwaar te zijn.
(edit) Ik ken ook wel mensen die alleen maar via de mobiel internetten; dat kan dus ook nog.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whahaha in december ja. Geen idee of ze hem nu nog hebben, maar als ik er één zie neem ik 'm voor je mee. Wat is je maat?
Mag dit de volgende keer even tussen spoilers?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef P.F het volgende:
Ik heb laatst een 10 cm beenhuid mee gehaald. Ik heb dat m'n benen soms jeuken (eczeem, droge huid, douche, iets wat kwak? zei.. Dat ik mss een of andere ziekte had met die symptomen)
En als je dan precies genoeg druk op je scheermesje zet is dat heerlijk. Maar als je te hard drukt en slaperig bent dan heb je zo een vel been er af![]()
En BLOEDEN dat het deed!
Kom je langs?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga morgen naar Eindhoven (Suug, opgelet) en dan ga ik echt wel een Magnum Almond halen en verorberen!
Je lacht toch niet om mij hè?quote:
Sorry!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mag dit de volgende keer even tussen spoilers?
Urgh!.
Ik heb wel eens in m'n schaamlip gesneden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahahahahahaquote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je lacht toch niet om mij hè?.
Ik ben ook altijd bang dat ik m'n klit eraf scheer, dus nu doe ik extreem voorzichtig.
Ahw, ik vind Storm zon cutiepiequote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Sugar het volgende:
Ik ben 's ochtends wel even met Storm in de stad, denk ik! Pippi-sokken kopen voor Maria!![]()
Bij La Place koffie?
Ja ik! Ik ben gewoon doorverwezen..quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef Schenkstroop het volgende:
ff een klein vraagje. Wie van jullie is welleens in aanraking geweest met plastische chirurgie. En hoe kun je het beste gaan orienteren wie jou het beste kan gaan helpen als je dat ook zou willen?
Ik ben bang voor de pijnquote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef P.F het volgende:
Ik wil trouwens zo een epilator ding! Altijd gladde benen![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Sorry!
Greys Spoiler!Het zou zó in Greys A. passen inderdaad. The horror!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
En dan vraag ik me af waarom je dit in dit topic vraagt.... Of is dat weer een rare vraag?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef Schenkstroop het volgende:
ff een klein vraagje. Wie van jullie is welleens in aanraking geweest met plastische chirurgie. En hoe kun je het beste gaan orienteren wie jou het beste kan gaan helpen als je dat ook zou willen?
Ik heb gewoon haar op rare plaatsenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
WhahahahahahaScheer jij nog met een echt mes ofzo?
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Sorry!
Greys Spoiler!IeewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mijn benen/oksels heb ik een scheermes, voor mijn poes een speciale trimmerHoef ik ook neit bang te zijn dat ik m'n clit eraf scheer/snij.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ohhquote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Sugar het volgende:
Ik ben 's ochtends wel even met Storm in de stad, denk ik! Pippi-sokken kopen voor Maria!![]()
Bij La Place koffie?
Hoezo kom je dat hier vragen dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja, ik. Ik heb advies gekregen van mijn huisarts, ze zei dat het OLVG goed bekendstond en dat er een goede plastisch chirurg was.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij/zij vindt ons dikquote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo kom je dat hier vragen dan?
Het mag hoor! Maar ik ben nieuwsgierig waarom juist hier?
Ik gok erop dat het is omdat wij hier allemaal bezig zijn met het perfectioneren van ons lichaam. En in sommige gevallen komt daar plastische chirurgie bij kijken. Al had het bij mij en Liejannuh weinig met het perfectioneren van ons uiterlijk te maken.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo kom je dat hier vragen dan?
Het mag hoor! Maar ik ben nieuwsgierig waarom juist hier?
JA ooh god ik zit nu al van "dadelijk weet ik niks te zeggen of Storm vindt me eng of Suug vindt me stom of ik verslik me in mijn thee (ik lust geen koffiequote:Op maandag 16 februari 2009 22:21 schreef Sugar het volgende:
Iehl, ik ben ook verlegen! Je kent me toch?
Vik, foei.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon haar op rare plaatsen.
En lach maar. Je mag me wel eens komen scheren, hoor.
Ik denk zomaar ineens dat ik morgenochtend echten
doe om de onzin die ik nu uitkraam
.
Speciale trimmer? Foto? Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ieew
Voor mijn benen/oksels heb ik een scheermes, voor mijn poes een speciale trimmerHoef ik ook neit bang te zijn dat ik m'n clit eraf scheer/snij.
Epileren daar doet pijnnnnnquote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Speciale trimmer? Foto? Wat bedoel je precies?
Ik doe een deel van de schaamstreek ook met epilator. Blijft het wéken glad. Itt m'n onderbenen, die zijn altijd een slagveld.
Wat schattig, een verlegen Muisjequote:Op maandag 16 februari 2009 22:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
JA ooh god ik zit nu al van "dadelijk weet ik niks te zeggen of Storm vindt me eng of Suug vindt me stom of ik verslik me in mijn thee (ik lust geen koffie)"
Hihi, dat denk ik allemaal ook andersom.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
JA ooh god ik zit nu al van "dadelijk weet ik niks te zeggen of Storm vindt me eng of Suug vindt me stom of ik verslik me in mijn thee (ik lust geen koffie)"
Heb ik geen last vanquote:Op maandag 16 februari 2009 22:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Epileren daar doet pijnnnnn
Ik heb een speciaal scheerapparaat daarvoor, 't is een kleintje en speciaal bedoeld voor de bikinilijn. Ik heb het gekocht op het vliegveld van Geneve.
Foto kan ik later wel maken als je dat wil, ik zit nu in de UB en heb dat ding dus niet bij de hand.
Ik moet zo even aan mijn monsieur vragen of hij morgen geen college heeft, anders gaat de Eindhoventrip sowieso niet door. Dus to be continued!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:25 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hihi, dat denk ik allemaal ook andersom.![]()
Maar het komt goed, ik drink ook thee, zie!
Is goed! En ook morgen mag het nog gecancelled worden, als één van ons niet durft, toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moet zo even aan mijn monsieur vragen of hij morgen geen college heeft, anders gaat de Eindhoventrip sowieso niet door. Dus to be continued!
Dat mag Suug dan doen, ik kan niet goed fotograferenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Viking84 het volgende:
We willen wel een verslag met foto's, Suug en Muis!
Perfectquote:Op maandag 16 februari 2009 22:29 schreef Sugar het volgende:
[..]
Is goed! En ook morgen mag het nog gecancelled worden, als één van ons niet durft, toch?![]()
![]()
Chicolate, ik vind je op die foto's helemaal niet 'breed' of wat je ook schreef! Juist niet, eerlijk gezegd! Ik vind het je mooi staan, zo'n top en die broek en je ziet er juist heel slank uit, man!
Ik hoef niet helemaal kaal op de plekken waar ik die trimmer gebruik. Ik ben geen kind van 10! En dat ding werkt erg goedquote:Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef kwakveense het volgende:
ik vind scheren met een trimmer nooit glad genoeg...ik heb wel speciale kleine mesjes, gekocht hier in de states...
maar dan nog vind ik dat op sommige plekken nog teveel stoppel overlaten...
D'r tafel staat nog steeds op marktplaatsquote:
Ik vind het wel een leuk shirtje eronder eigenlijk, icm een spijkerbroek staat dat wel. Of alleen een bh met roze of zwarte bandjes. Ook leuk.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Chicolate het volgende:
Kleuradvies nodig. Dat paarse shirt hoort er niet onder. PF zei al geel of kleur van de print ... en ik denk ook dat laatste ... maar wat zeggen de dames hier ervan?
Ja, ik ben aangekomen en hij maakt me nog breder ook, heb PF al moeten beloven er een strakkere broek onder te dragen ... maar hij is ideaal voor als ik een keer een plofbuik heb in de zomer, want je ziet er níets in (en is wel zomers) en mn andere zomershirts zijn strak
Lutefisk!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Goodbye!
Heeft Noorwegen nog iets plaatselijks lekkers dat jullie weten?
Heer G gaat morgen weer en vroeg of hij nog wat mee moet nemen. Maar wat is er nou typisch Noors en leuk/lekker?
Oh ik dacht dat ie steeds naar dezelfde plek ging? (Schotland?) Maar hij reist heel Europa door ofzo?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Goodbye!
Heeft Noorwegen nog iets plaatselijks lekkers dat jullie weten?
Heer G gaat morgen weer en vroeg of hij nog wat mee moet nemen. Maar wat is er nou typisch Noors en leuk/lekker?
Oh bedanktquote:Op maandag 16 februari 2009 22:29 schreef Sugar het volgende:
[..]
Is goed! En ook morgen mag het nog gecancelled worden, als één van ons niet durft, toch?![]()
![]()
Chicolate, ik vind je op die foto's helemaal niet 'breed' of wat je ook schreef! Juist niet, eerlijk gezegd! Ik vind het je mooi staan, zo'n top en die broek en je ziet er juist heel slank uit, man!
Ik heb dáár wel eens een velletje met een platbektang weggeknipt don't askquote:Op maandag 16 februari 2009 22:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mag dit de volgende keer even tussen spoilers?
Urgh!.
Ik heb wel eens in m'n schaamlip gesneden!
Ik ask!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb dáár wel eens een velletje met een platbektang weggeknipt don't ask.
Ben je ook wel even zoet meequote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef Chicolate het volgende:
Ik deed soms mijn hele (bereikbare) onderbeen handmatig met de pincet.
Ik ben dáár wel eens heel hard op de stang van een fiets gevallen. Het velletje er naast was ingescheurdquote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat mag jij niet, nieuwsgierige lurkertquote:
PM mij dan meteen even het linkje, mijn benen zitten onder de donkerpaarse vlekjes (littekens) die ook niet meer wegwillen. En ingroeien doet het ook overalquote:Op maandag 16 februari 2009 22:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je ook wel even zoet mee.
Ik ben nav het scheerverhaal maar weer eens aan 't googlen hoe ik ingegroeide haartjes kan voorkomen en lelijke paarse littekens tgv ingegroeide haartjes kan wegkrijgen, maar ik word echt tureluurs van al die adviezen.
ik had niet gedacht dat jij blond was! En ik zou er gewon iets zwarts onder aan trekken!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Chicolate het volgende:
Dat met dat damesbezoek en de warmtepleister was een stúk ergerquote:Op maandag 16 februari 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Elies 'dat met dat scheren heb ik ook eens gehad'....
Welterustenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat mag jij niet, nieuwsgierige lurkert.
Maar ik wel. Kim?
.
Ik lees het morgen wel, want ik ga slapen. Dag moppies!.
Wat dacht je dan? Dat je de blonde haren nog kon vinden, had ze zoveel mogelijk naar achteren geveegdquote:Op maandag 16 februari 2009 22:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik had niet gedacht dat jij blond was! En ik zou er gewon iets zwarts onder aan trekken!
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Ik doe het toch:
Wat is een plakbektang en wat doet dat dáár?
getsiederrie, dat eten ze hier ook. Kaneelbroodjes zijn lekker Greys, tenminste, als ze die in noorwegen ook hebben, ben er nog nooit geweest. Hier heten ze kanelbullar. Of chocoladecake die nog een beetje zacht is van binnen, kladkakka.. of gemarineerde gerookte zalm (Gravd Lax)...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lutefisk!
Maar dat wil je niet eten
Ik heb ook weinigquote:Op maandag 16 februari 2009 22:47 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik ben zo blij met mijn weinige haargroei! Op mijn hoofd is het jammer, maar verder!
Ik heb dáár wel eens kauwgom uit geknipt. Don't ask!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef k_i_m het volgende:
Toen mijn zwager nog in Zweden woonde en mijn zus daar weleens bleef, maakten zijn ouders dat weleens. En dan vluchtte mijn zus het huis uit omdat die geur echt in iedere kier gaat zittenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
getsiederrie, dat eten ze hier ook. Kaneelbroodjes zijn lekker Greys, tenminste, als ze die in noorwegen ook hebben, ben er nog nooit geweest. Hier heten ze kanelbullar. Of chocoladecake die nog een beetje zacht is van binnen, kladkakka.. of gemarineerde gerookte zalm (Gravd Lax)...
DAt ik alleen nog maar afgevallen ben hier, ongeloofelijk!
Ik dacht dat je donker was chico! Zo, en nu ga ik slapen. Weltrusten!
moet je ook buiten maken! Ik heb het nog nooit gehad, maar het lijkt me zoooo vies!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toen mijn zwager nog in Zweden woonde en mijn zus daar weleens bleef, maakten zijn ouders dat weleens. En dan vluchtte mijn zus het huis uit omdat die geur echt in iedere kier gaat zitten
Ja rare jongens die Zwedenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
moet je ook buiten maken! Ik heb het nog nooit gehad, maar het lijkt me zoooo vies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |