Wat schattig, een verlegen Muisjequote:Op maandag 16 februari 2009 22:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
JA ooh god ik zit nu al van "dadelijk weet ik niks te zeggen of Storm vindt me eng of Suug vindt me stom of ik verslik me in mijn thee (ik lust geen koffie)"
Hihi, dat denk ik allemaal ook andersom.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
JA ooh god ik zit nu al van "dadelijk weet ik niks te zeggen of Storm vindt me eng of Suug vindt me stom of ik verslik me in mijn thee (ik lust geen koffie)"
Heb ik geen last vanquote:Op maandag 16 februari 2009 22:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Epileren daar doet pijnnnnn
Ik heb een speciaal scheerapparaat daarvoor, 't is een kleintje en speciaal bedoeld voor de bikinilijn. Ik heb het gekocht op het vliegveld van Geneve.
Foto kan ik later wel maken als je dat wil, ik zit nu in de UB en heb dat ding dus niet bij de hand.
Ik moet zo even aan mijn monsieur vragen of hij morgen geen college heeft, anders gaat de Eindhoventrip sowieso niet door. Dus to be continued!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:25 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hihi, dat denk ik allemaal ook andersom.![]()
Maar het komt goed, ik drink ook thee, zie!
Is goed! En ook morgen mag het nog gecancelled worden, als één van ons niet durft, toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moet zo even aan mijn monsieur vragen of hij morgen geen college heeft, anders gaat de Eindhoventrip sowieso niet door. Dus to be continued!
Dat mag Suug dan doen, ik kan niet goed fotograferenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Viking84 het volgende:
We willen wel een verslag met foto's, Suug en Muis!
Perfectquote:Op maandag 16 februari 2009 22:29 schreef Sugar het volgende:
[..]
Is goed! En ook morgen mag het nog gecancelled worden, als één van ons niet durft, toch?![]()
![]()
Chicolate, ik vind je op die foto's helemaal niet 'breed' of wat je ook schreef! Juist niet, eerlijk gezegd! Ik vind het je mooi staan, zo'n top en die broek en je ziet er juist heel slank uit, man!
Ik hoef niet helemaal kaal op de plekken waar ik die trimmer gebruik. Ik ben geen kind van 10! En dat ding werkt erg goedquote:Op maandag 16 februari 2009 22:26 schreef kwakveense het volgende:
ik vind scheren met een trimmer nooit glad genoeg...ik heb wel speciale kleine mesjes, gekocht hier in de states...
maar dan nog vind ik dat op sommige plekken nog teveel stoppel overlaten...
D'r tafel staat nog steeds op marktplaatsquote:
Ik vind het wel een leuk shirtje eronder eigenlijk, icm een spijkerbroek staat dat wel. Of alleen een bh met roze of zwarte bandjes. Ook leuk.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Chicolate het volgende:
Kleuradvies nodig. Dat paarse shirt hoort er niet onder. PF zei al geel of kleur van de print ... en ik denk ook dat laatste ... maar wat zeggen de dames hier ervan?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja, ik ben aangekomen en hij maakt me nog breder ook, heb PF al moeten beloven er een strakkere broek onder te dragen ... maar hij is ideaal voor als ik een keer een plofbuik heb in de zomer, want je ziet er níets in (en is wel zomers) en mn andere zomershirts zijn strak
Lutefisk!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Goodbye!
Heeft Noorwegen nog iets plaatselijks lekkers dat jullie weten?
Heer G gaat morgen weer en vroeg of hij nog wat mee moet nemen. Maar wat is er nou typisch Noors en leuk/lekker?
Oh ik dacht dat ie steeds naar dezelfde plek ging? (Schotland?) Maar hij reist heel Europa door ofzo?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Goodbye!
Heeft Noorwegen nog iets plaatselijks lekkers dat jullie weten?
Heer G gaat morgen weer en vroeg of hij nog wat mee moet nemen. Maar wat is er nou typisch Noors en leuk/lekker?
Oh bedanktquote:Op maandag 16 februari 2009 22:29 schreef Sugar het volgende:
[..]
Is goed! En ook morgen mag het nog gecancelled worden, als één van ons niet durft, toch?![]()
![]()
Chicolate, ik vind je op die foto's helemaal niet 'breed' of wat je ook schreef! Juist niet, eerlijk gezegd! Ik vind het je mooi staan, zo'n top en die broek en je ziet er juist heel slank uit, man!
Ik heb dáár wel eens een velletje met een platbektang weggeknipt don't askquote:Op maandag 16 februari 2009 22:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mag dit de volgende keer even tussen spoilers?
Urgh!.
Ik heb wel eens in m'n schaamlip gesneden!
Ik ask!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb dáár wel eens een velletje met een platbektang weggeknipt don't ask.
Ben je ook wel even zoet meequote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef Chicolate het volgende:
Ik deed soms mijn hele (bereikbare) onderbeen handmatig met de pincet.
Ik ben dáár wel eens heel hard op de stang van een fiets gevallen. Het velletje er naast was ingescheurdquote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat mag jij niet, nieuwsgierige lurkertquote:
PM mij dan meteen even het linkje, mijn benen zitten onder de donkerpaarse vlekjes (littekens) die ook niet meer wegwillen. En ingroeien doet het ook overalquote:Op maandag 16 februari 2009 22:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je ook wel even zoet mee.
Ik ben nav het scheerverhaal maar weer eens aan 't googlen hoe ik ingegroeide haartjes kan voorkomen en lelijke paarse littekens tgv ingegroeide haartjes kan wegkrijgen, maar ik word echt tureluurs van al die adviezen.
ik had niet gedacht dat jij blond was! En ik zou er gewon iets zwarts onder aan trekken!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Chicolate het volgende:
Kleuradvies nodig. Dat paarse shirt hoort er niet onder. PF zei al geel of kleur van de print ... en ik denk ook dat laatste ... maar wat zeggen de dames hier ervan?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja, ik ben aangekomen en hij maakt me nog breder ook, heb PF al moeten beloven er een strakkere broek onder te dragen ... maar hij is ideaal voor als ik een keer een plofbuik heb in de zomer, want je ziet er níets in (en is wel zomers) en mn andere zomershirts zijn strak
Dat met dat damesbezoek en de warmtepleister was een stúk ergerquote:Op maandag 16 februari 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Elies 'dat met dat scheren heb ik ook eens gehad'....
Welterustenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat mag jij niet, nieuwsgierige lurkert.
Maar ik wel. Kim?
.
Ik lees het morgen wel, want ik ga slapen. Dag moppies!.
Wat dacht je dan? Dat je de blonde haren nog kon vinden, had ze zoveel mogelijk naar achteren geveegdquote:Op maandag 16 februari 2009 22:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik had niet gedacht dat jij blond was! En ik zou er gewon iets zwarts onder aan trekken!
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
Ik doe het toch:
Wat is een plakbektang en wat doet dat dáár?
getsiederrie, dat eten ze hier ook. Kaneelbroodjes zijn lekker Greys, tenminste, als ze die in noorwegen ook hebben, ben er nog nooit geweest. Hier heten ze kanelbullar. Of chocoladecake die nog een beetje zacht is van binnen, kladkakka.. of gemarineerde gerookte zalm (Gravd Lax)...quote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lutefisk!
Maar dat wil je niet eten
Ik heb ook weinigquote:Op maandag 16 februari 2009 22:47 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik ben zo blij met mijn weinige haargroei! Op mijn hoofd is het jammer, maar verder!
Ik heb dáár wel eens kauwgom uit geknipt. Don't ask!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:41 schreef k_i_m het volgende:
Toen mijn zwager nog in Zweden woonde en mijn zus daar weleens bleef, maakten zijn ouders dat weleens. En dan vluchtte mijn zus het huis uit omdat die geur echt in iedere kier gaat zittenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
getsiederrie, dat eten ze hier ook. Kaneelbroodjes zijn lekker Greys, tenminste, als ze die in noorwegen ook hebben, ben er nog nooit geweest. Hier heten ze kanelbullar. Of chocoladecake die nog een beetje zacht is van binnen, kladkakka.. of gemarineerde gerookte zalm (Gravd Lax)...
DAt ik alleen nog maar afgevallen ben hier, ongeloofelijk!
Ik dacht dat je donker was chico! Zo, en nu ga ik slapen. Weltrusten!
moet je ook buiten maken! Ik heb het nog nooit gehad, maar het lijkt me zoooo vies!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Toen mijn zwager nog in Zweden woonde en mijn zus daar weleens bleef, maakten zijn ouders dat weleens. En dan vluchtte mijn zus het huis uit omdat die geur echt in iedere kier gaat zitten
Ja rare jongens die Zwedenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
moet je ook buiten maken! Ik heb het nog nooit gehad, maar het lijkt me zoooo vies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |