Ok, duidelijk. Ze zou natuurlijk wel alsnog ADSL van KPN kunnen nemen, dat ze geen vaste telefoon wil hoeft natuurlijk geen bezwaar te zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze Digitenne neemt (goedkoop) en dus geen kabeltv (meeste kabelinternet leveranciers leveren alleen als je ook kabeltv bij ze hebt/neemt) en omdat ze geen vaste telefoon wil. ASDL gaat over de KPN lijn en die heeft ze dan dus ook niet.
Ik heb nu iets gevonden van Telfort 4mb voor 14,95 per maand en na 6 maanden 19,95 per maand. En er staat bij 'Geen bijgekomende kosten voor gebruik van de vaste lijn'. Dus ik hóóp dat ze bedoelen dat we dat kunnen bestellen zonder KPN te moeten hebben?
Een Alicepakketje met bellen naar vaste nrs en internet gaat ook niet, heb ik ook gekeken, want Alice levert niet in die regio. Hmzzz.
Dus morgen snel met Telfort bellen. Levertijd tot 6 weken dus dan zit ze in elk geval een tijdje zonder internet en da's jammer.
Geweldig die opsomposts van jou altijdquote:Op maandag 16 februari 2009 22:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb ook trek in mandarijntjes- heb mijn poes nog nooit verbrand (wel eens in geknipt per ongeluk
en er ook eens damesbezoek gehad nadat het damesbezoek net een warmtepleister op mijn rug had geplakt
) - zijn we uitgelachen
- ik denk nog steeds aan Tink; humor is een goede in moeilijke tijden
- ik verdiende � 749 netto per maand bij mijn eerste voltijdbaan
- zou kwak dronken zijn? Ze maakt van die schattige typefouten
- met teh girl toen ik 15 was, met teh vent toen ik 21 was - poepsex is ook niets voor mij - dat met dat scheren heb ik ook eens gehad.... alleen niet op mijn hoofd
Goedenavond allen
Monica Geller!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja wie zéi dat ook alweer? Ik zit me dat al de hele tijd af te vragen
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:00 schreef P.F het volgende:
Goodbye! Ik heb per ongeluk jouw string + bh in het rood gekocht! Ik kwam er pas na heel lang achter!
Check:
[ afbeelding ] >>>>>>> [ afbeelding ]
Het schijnt ECHT zo te zijn dat Telfort niks extra's rekent voor die vaste lijn. Ik geloofde het ook niet namelijk, maar het is kennelijk toch zo. Maar dat zullen ze wel vertellen als Grey's morgen belt, dan weet ze het tenminste zeker.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:02 schreef ElisaB het volgende:
Volgens mij kun je onmogelijk ADSL hebben zónder vaste lijn. Ik ben bang dat ze bedoelen dat KPN niet méér gaat rekenen als er ook ADSL door de lijn komt
Meer bier.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef conleche het volgende:
Ik wel. Ik weet dat allemaal nog wel. Niet de data hoor. Maar ik weet wel wat ik met wie heb uitgespookt. Hoe kan je dat vergeten, vraag ik me af!!
Alleen is jouw maatje 36 iets te groot en mijn maatje 34 iets te laag, maar wel acceptabel laag.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet gewoon wat je leuk vindt blijkbaar
was t maar zo'n feest. ik heb een vreselijk slecht reagerend toetsenbord en iets te snelle vingers... en geen zin om alles te verbeteren... ik ben een berucht slecth tikker...[sic]quote:zou kwak dronken zijn? Ze maakt van die schattige typefouten
Whahaha in december ja. Geen idee of ze hem nu nog hebben, maar als ik er één zie neem ik 'm voor je mee. Wat is je maat?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:05 schreef P.F het volgende:
Goodbye je snapt nu dat ik ook de BH nodig heb? Heb je hem zien hangen? Dan maak ik geld naar je over. OK?
De goedkoopste van KPN (25 euro p/mnd) is duurder dan Telfort (19,95 p/mnd) en langzamer!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Ze zou natuurlijk wel alsnog ADSL van KPN kunnen nemen, dat ze geen vaste telefoon wil hoeft natuurlijk geen bezwaar te zijn.
(edit) Ik ken ook wel mensen die alleen maar via de mobiel internetten; dat kan dus ook nog.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whahaha in december ja. Geen idee of ze hem nu nog hebben, maar als ik er één zie neem ik 'm voor je mee. Wat is je maat?
Mag dit de volgende keer even tussen spoilers?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef P.F het volgende:
Ik heb laatst een 10 cm beenhuid mee gehaald. Ik heb dat m'n benen soms jeuken (eczeem, droge huid, douche, iets wat kwak? zei.. Dat ik mss een of andere ziekte had met die symptomen)
En als je dan precies genoeg druk op je scheermesje zet is dat heerlijk. Maar als je te hard drukt en slaperig bent dan heb je zo een vel been er af![]()
En BLOEDEN dat het deed!
Kom je langs?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga morgen naar Eindhoven (Suug, opgelet) en dan ga ik echt wel een Magnum Almond halen en verorberen!
Je lacht toch niet om mij hè?quote:
Sorry!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mag dit de volgende keer even tussen spoilers?
Urgh!.
Ik heb wel eens in m'n schaamlip gesneden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahahahahahaquote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je lacht toch niet om mij hè?.
Ik ben ook altijd bang dat ik m'n klit eraf scheer, dus nu doe ik extreem voorzichtig.
Ahw, ik vind Storm zon cutiepiequote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Sugar het volgende:
Ik ben 's ochtends wel even met Storm in de stad, denk ik! Pippi-sokken kopen voor Maria!![]()
Bij La Place koffie?
Ja ik! Ik ben gewoon doorverwezen..quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef Schenkstroop het volgende:
ff een klein vraagje. Wie van jullie is welleens in aanraking geweest met plastische chirurgie. En hoe kun je het beste gaan orienteren wie jou het beste kan gaan helpen als je dat ook zou willen?
Ik ben bang voor de pijnquote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef P.F het volgende:
Ik wil trouwens zo een epilator ding! Altijd gladde benen![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Sorry!
Greys Spoiler!Het zou zó in Greys A. passen inderdaad. The horror!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
En dan vraag ik me af waarom je dit in dit topic vraagt.... Of is dat weer een rare vraag?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef Schenkstroop het volgende:
ff een klein vraagje. Wie van jullie is welleens in aanraking geweest met plastische chirurgie. En hoe kun je het beste gaan orienteren wie jou het beste kan gaan helpen als je dat ook zou willen?
Ik heb gewoon haar op rare plaatsenquote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
WhahahahahahaScheer jij nog met een echt mes ofzo?
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Sorry!
Greys Spoiler!IeewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mijn benen/oksels heb ik een scheermes, voor mijn poes een speciale trimmerHoef ik ook neit bang te zijn dat ik m'n clit eraf scheer/snij.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ohhquote:Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Sugar het volgende:
Ik ben 's ochtends wel even met Storm in de stad, denk ik! Pippi-sokken kopen voor Maria!![]()
Bij La Place koffie?
Hoezo kom je dat hier vragen dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja, ik. Ik heb advies gekregen van mijn huisarts, ze zei dat het OLVG goed bekendstond en dat er een goede plastisch chirurg was.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij/zij vindt ons dikquote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo kom je dat hier vragen dan?
Het mag hoor! Maar ik ben nieuwsgierig waarom juist hier?
Ik gok erop dat het is omdat wij hier allemaal bezig zijn met het perfectioneren van ons lichaam. En in sommige gevallen komt daar plastische chirurgie bij kijken. Al had het bij mij en Liejannuh weinig met het perfectioneren van ons uiterlijk te maken.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo kom je dat hier vragen dan?
Het mag hoor! Maar ik ben nieuwsgierig waarom juist hier?
JA ooh god ik zit nu al van "dadelijk weet ik niks te zeggen of Storm vindt me eng of Suug vindt me stom of ik verslik me in mijn thee (ik lust geen koffiequote:Op maandag 16 februari 2009 22:21 schreef Sugar het volgende:
Iehl, ik ben ook verlegen! Je kent me toch?
Vik, foei.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon haar op rare plaatsen.
En lach maar. Je mag me wel eens komen scheren, hoor.
Ik denk zomaar ineens dat ik morgenochtend echten
doe om de onzin die ik nu uitkraam
.
Speciale trimmer? Foto? Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ieew
Voor mijn benen/oksels heb ik een scheermes, voor mijn poes een speciale trimmerHoef ik ook neit bang te zijn dat ik m'n clit eraf scheer/snij.
Epileren daar doet pijnnnnnquote:Op maandag 16 februari 2009 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Speciale trimmer? Foto? Wat bedoel je precies?
Ik doe een deel van de schaamstreek ook met epilator. Blijft het wéken glad. Itt m'n onderbenen, die zijn altijd een slagveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |