Ey en ik danquote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
En de Puppels als de "Poppettes" in tha background dan!
wtf is viriel? M'n vriend is ook kaal, en scheert het resterende beetje haar ook altijd met het scheermes af.quote:
Ja wie zéi dat ook alweer? Ik zit me dat al de hele tijd af te vragenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Chicolate het volgende:
En weer een nieuw codewoord hoor, je bloemetje verliezen. Zijn weer lekker bezig.
Als jij hem nu vast op standje 6 mm zet, dan gaat het de volgende keer vast wel goed. Hoeft ie 'm alleen maar aan te doen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik was een planning voor mijn zus aan het maken.
En overhemden aan hetstrijken
voor Heer G.
Heer G die net voor de dérde keer per ongeluk de tondeuse met standje nul op zijn hoofd zet ipv standje 6 mm. God dammit. Hoe vaak kan zoiets je nou per ongeluk gebeuren???? Nu istie weer helemaal kaal!
Even tussen spoilertags voor de gevoelige magen:quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat stond er in dan?!(minus de tong).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Hoezo is de internetkeuze beperkt?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik was een planning voor mijn zus aan het maken.
Niet eens gemillimeterd nu dus he? Kaal! Standje NUL!quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh myMijn vriendje is ook rossig, maar gelukkig niet ROOD. En z'n lichaamsbeharing gelukkig ook niet
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even tussen spoilertags voor de gevoelige magen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan van veel dingen begrijpen waarom mensen er opgewonden van kunnen raken, maar van dit... nee
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Jij zorgt er uiteraard voor dat de krankzinnige volkomen redelijke eisen in onze riders worden ingewilligdquote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ey en ik dan![]()
Ik vind jullie Puppels erg sexy hoor maar niet zó sexy dat ik jullie roadie word.
Ik snap wat hij bedoeld! Met tussenstukje is het sowieso 3 mm, of 6. Dan kan er minder fout gaan!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kwam zojuist van de trap af stampen met een hoofd als onweer, met 1 kale baan over zijn hoofd.
"Ja! Weet je waarom ik het steeds fout doe??? Omdat het tussenstukje (geen idee wat hij bedoelt...) er niet op zat!!!! En dat was vorige keren ook al zo!!!".
Urghquote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef Vivi het volgende:
Vik, ik had gewoon gezegd dat ik hem wel tegen betaling een drol wilde opsturen, en dan elke week een hondedrol laten bezorgen voor 50 euro.
Dat kon Patty B, ook niet wrs.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef conleche het volgende:
Ik ben best ruimdenkend hoor. Maar poepsex?? Ik kan me er in de alllllleeeeerverste verte niets bij voorstellen. Huu.
Oh da's goed!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij zorgt er uiteraard voor dat de krankzinnige volkomen redelijke eisen in onze riders worden ingewilligd.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even tussen spoilertags voor de gevoelige magen:Die gast was echt ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
De mijne is afgelopen augustus getrouwd met het meisje dat hij na mij tegenkwam. En waar hij al iets mee had toen ie bij mij langskwam tijdens het babysittenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb zes maanden met de mijne omgehannest en in die tijd alleen maar samen afgesproken of met een vriendin van mij en haar vriend erbij (zo had ik 'm leren kennen). Van die vriendin hoorde ik dat iedereen benieuwd naar me was, maargoed hij wilde me nooit meenemen. Maar het was mijn eerste soort van echt vriendje (wat het later niet bleek te zijn doh)
Gedumpt. Er over gepraat en toch weer aan. Later weer gedumpt. En dan wel tegen die vriendin van mij zeggen dat ik zo leuk en lief en knap ben en dat hij me mistte![]()
En nu woont ie samen met een dikker en lelijker meisje dan ik![]()
en als ik nu een foto van hem zie denk ik *what was i thinking*
vi·riel bn, bw mannelijk, manhaftig (bron: van Dale)quote:Op maandag 16 februari 2009 21:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wtf is viriel? M'n vriend is ook kaal, en scheert het resterende beetje haar ook altijd met het scheermes af.
Dat, en bijpassende hakken waarmee je ballen kan trappen!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh da's goed!
Mag ik dan een roze puppel bluetooth headset?
Niet dat ik hem kan gebruiken maar het staat zo gaafen dan kan ik de hele tijd "roger that" roepen!
Ik vond er ook geen bal aan de eerste keer (op het voorspel na danquote:
Dealquote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat, en bijpassende hakken waarmee je ballen kan trappen!
Wie zegt dat ze er niet is, ze kan gewoon niets zeggen! MUHAHAHAHAAHAAAAAHHH!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Urgh.
Mijn drollen ruiken trouwens wel wat frisser dan hondendrollen hoor.
Tis maar goed dat SHE er niet is, want die wordt onpasselijk van poep- en piespraat.
Je was me voorquote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze er niet is, ze kan gewoon niets zeggen! MUHAHAHAHAAHAAAAAHHH!
Hihihihi.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze er niet is, ze kan gewoon niets zeggen! MUHAHAHAHAAHAAAAAHHH!
Ik ben hem nooit meer tegengekomen, gelukkig!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef Syrena het volgende:![]()
[..]
De mijne is afgelopen augustus getrouwd met het meisje dat hij na mij tegenkwam. En waar hij al iets mee had toen ie bij mij langskwam tijdens het babysitten![]()
![]()
En ze is een labieloMet dingen gooien en dreigen met zelfmoord enzo (in het begin van hun relatie dus he, inmiddels 10 jaar gelee).
Toen ik net op mezelf woonde ging ik boodschappen doen, goddank versgedouched en mijn haar op zijn allebest. Ineens hoor ik mijn naam, denk nog: Wie kent me hier nou?!?! Ik kijk, staat hij daaren een minuut later duikt zijn vriendin op "halloooooooo"
Ik was echt nog een uur in shock
Sneu he.
Hoe onthoud je in godsnaam allemaal wat je zoenend en seksend uitspookte tot op de datum nauwkeurig, jaren terug?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe onthouden jullie in godsnaam allemaal wat jullie tot op de cent verdienden, jaren terug?. Dat zou ik echt allemaal niet meer weten. Ik weet wel dat ik geen rooie cent ga verdienen, als ik afgestudeerd ben.
Ik pas nog vrij regelmatig op, op m'n twee nichtjes (oudste 3, jongste half jaar). Dat vind ik echt geweldig, het zijn zulke schatjes en we zijn dol op elkaar. M'n vriend gaat af en toe ook mee oppassen, als het uitkomt, want hij is verliefd op ze.
En ontmaagd werd ik in oktober 2002, toen was ik 16. M'n eerste zoen kreeg ik toen ik 13 was, en in die tussentijd is er nog heel wat gebeurd..
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef Viking84 het volgende:
1 keer raden van wie ik net een pm krijg.
\quote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb 'm in een dronken bui op MSN toegevoegd een paar jaar geledenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben hem nooit meer tegengekomen, gelukkig!![]()
Jouw verhaal topt de mijne
Omdat ze Digitenne neemt (goedkoop) en dus geen kabeltv (meeste kabelinternet leveranciers leveren alleen als je ook kabeltv bij ze hebt/neemt) en omdat ze geen vaste telefoon wil. ASDL gaat over de KPN lijn en die heeft ze dan dus ook niet.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef Viking84 het volgende:
Mr Poepsexquote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef Viking84 het volgende:
Eerste tongzoen: 12 mei 1994. Eerste keer sex: 12 augustus 1994quote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe onthoud je in godsnaam allemaal wat je zoenend en seksend uitspookte tot op de datum nauwkeurig, jaren terug?
Ik kan niet eens alle dates opnoemen, en dan deed ik nota bene niet eens aan daten met iemand die ik niet minstens twee maanden kende.
Dat onthoud ik ook niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe onthoud je in godsnaam allemaal wat je zoenend en seksend uitspookte tot op de datum nauwkeurig, jaren terug?
Ik kan niet eens alle dates opnoemen, en dan deed ik nota bene niet eens aan daten met iemand die ik niet minstens twee maanden kende.
Het was ook best grappig. Als het niet zo treurig was dat het al de derde keer is dat het mis ging....quote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef Syrena het volgende:
Ik zit nu achter de pc met een mental image van een kwaaie heer G. met een kale baan op zijn hoofden nu moet ik heel hard lachen
Sorry Greys, maar het lijkt me zo grappig
Ik zou ook geel doenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:59 schreef Chicolate het volgende:
Kleuradvies nodig. Dat paarse shirt hoort er niet onder. PF zei al geel of kleur van de print ... en ik denk ook dat laatste ... maar wat zeggen de dames hier ervan?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja, ik ben aangekomen en hij maakt me nog breder ook, heb PF al moeten beloven er een strakkere broek onder te dragen ... maar hij is ideaal voor als ik een keer een plofbuik heb in de zomer, want je ziet er níets in (en is wel zomers) en mn andere zomershirts zijn strak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |