Nee nog nietquote:Op maandag 16 februari 2009 21:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Life of Brian is zo ontzettend grappig! En de Holy grail ook! Heb je ze al eens gekeken met het commentaar erbij? Dan is het nog hilarischer!!
Ik ben weg, ik ga Bones kijjken![]()
-edit- Laat maar, ik las verkeerd maar nu snap ik hem.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben een sléchte oppas![]()
Nu ik erover nadenk was het trouwens maar 1 of 2 keertjes. Met een collega van mij én mijn tante (we werkten alledrie bij de Edah, tante als fulltimer, hij en ik als bijbaan). Sex was alleen met de collega trouwens![]()
Ik was 20quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik was ook 18, met een jongen waar ik dacht verliefd op te zijnLees: ik vond hem wel leuk en dacht dat hij dat ook vond. Bord voor m'n kop
Daarna gelukkig wel een keer écht hoteldebotel verliefd geworden (op m'n huidige vriendje)
Hier ook eerste zoen toen ik 17 was. En de rest er meteen achteraan, want ik was het wachten inmiddels wel beuquote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben gedefloreerd om mijn 18de, bijna 19de. Eerder was ik er absoluut niet aan toe.
Mijn eerste zoen kreeg ik op mijn 17e.
quote:
En ik vind Monty Python niks, maar Life of Brian wil ik nu nog wel weer eens zienquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O daar had ik nog niet eens bij stilgestaan.
Zou ik hem nog kunnen aanklagen?.
barbaarquote:Op maandag 16 februari 2009 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
En ik vind Monty Python niks, maar Life of Brian wil ik nu nog wel weer eens zien.
Mijn vriend en ik en zijn vrienden hebben een maand lang iedere dag iedere 2.5 uur allemaal (in totaal hadden we 10 accounts) the Scatman aangevraagd bij Smash FM.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Speaking of which, wáárs Greysie? Toch niet vermoord door een energieverkoper die het getwijfel niet meer kon aanhoren?
En zou het niet grappig zijn als we voor "Pop goes my heart" een stiekeme campagne gaan voeren, gaan promoten en overal gaan aanvragen en zulks, en dat het dan een hit gaat worden?![]()
.
Het was wel een viezerik. Kreeg een jaar geleden ofzo nog eens een poepseksmail van hemquote:
Hihihi. De energieknoop is doorgehakt hoor. Nu het internet nogquote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Speaking of which, wáárs Greysie? Toch niet vermoord door een energieverkoper die het getwijfel niet meer kon aanhoren?
En zou het niet grappig zijn als we voor "Pop goes my heart" een stiekeme campagne gaan voeren, gaan promoten en overal gaan aanvragen en zulks, en dat het dan een hit gaat worden?![]()
.
Hopelijk met een leuker exemplaar dan de mijnequote:
was er niet eens een tvserie met brian in de titel? over 1 singel jongen tussen allmeaal stelletjes? was best een okaye serie!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
En ik vind Monty Python niks, maar Life of Brian wil ik nu nog wel weer eens zien.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was wel een viezerik. Kreeg een jaar geleden ofzo nog eens een poepseksmail van hem.
Zegt zij de A Clockwork Orange nog nooit gezien heeft.quote:
De meeste mensen denken niet na op zo'n moment als ze binnenkomen. Al denk ik dat mijn zus heel hard zou lachen als ze mij zou betrappen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:33 schreef conleche het volgende:
Hoezo?? Want je kan niet oppassen terwijl je aan het viesvozen bent?? Als zo'n kind ziek is of whatever, dan stop je met waar je mee bezig bent en je hendelt de situatie. Mensen zijn toch ook jong geweest?
Iewquote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was wel een viezerik. Kreeg een jaar geleden ofzo nog eens een poepseksmail van hem.
hoe kun je die briljante man nu verschrikkelijk vinden?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik vind John Cleese echt ver-schrik-ke-lijk trouwens
Ik vind dit echt geweldig:quote:Op maandag 16 februari 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik vind John Cleese echt ver-schrik-ke-lijk trouwens
Met een carnaval werden we bij hem thuis door zijn broer betrapt (oh, ZO genant). De vriendin van de broer moest daar zo hard om lachen (kutwijf, echt waar) dat zijn moeder wakker werd en beneden kwam kijken. Toen was het officieel aan (na 8 maanden onnofficieel)quote:Op maandag 16 februari 2009 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Precies wat ik mijn post bedoelde
Hm, misschien leest vriendje mee.. Het was iig niet met hem..quote:Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hopelijk met een leuker exemplaar dan de mijne
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Hij zei tegen mij dat 'ie 29 was en ik was 17. Hij heeft nog heel lang geprobeerd me weer in z'n bed te krijgen, maar het is na die twee keer nooit meer gelukt.quote:
Met reuk?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey jij hebt mijn huidquote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, ware het niet dat ik eerst vuurrood word en dan (als ik niet vervel) een klein beetje bruin.
Dus ik vind het de moeite niet waard
Misschien kan jeweetwelwie het coveren?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi. De energieknoop is doorgehakt hoor. Nu het internet nog![]()
Maar daar valt helaas weer heel weinig te kiezen.
En ja! Pop Goes My Heart moet een hit worden!
Nee, ik was een planning voor mijn zus aan het maken.quote:
Ik heb zes maanden met de mijne omgehannest en in die tijd alleen maar samen afgesproken of met een vriendin van mij en haar vriend erbij (zo had ik 'm leren kennen). Van die vriendin hoorde ik dat iedereen benieuwd naar me was, maargoed hij wilde me nooit meenemen. Maar het was mijn eerste soort van echt vriendje (wat het later niet bleek te zijn dohquote:Op maandag 16 februari 2009 21:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Met een carnaval werden we bij hem thuis door zijn broer betrapt (oh, ZO genant). De vriendin van de broer moest daar zo hard om lachen (kutwijf, echt waar) dat zijn moeder wakker werd en beneden kwam kijken. Toen was het officieel aan (na 8 maanden onnofficieel)![]()
![]()
en na 6 maanden werd ik bruut gedumpt
![]()
En toen had ik een nieuw vriendje en toen had ie spijt en ging huilen op mijn verjaardag. Maar dat hoorde ik later pas, van een andere ex (allereerste vriendje). Ik hield toen mijn verjaardag in een cafe, met wat collega's (weer van de Edah) en ik had twee ex-en en mijn nieuwe vriendje uitgenodigd![]()
(Giphart gelezen ja....wat een muts was ik toch. En die kerels kwamen ook nog gewoon!)
Wat stond er in dan?!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij zei tegen mij dat 'ie 29 was en ik was 17. Hij heeft nog heel lang geprobeerd me weer in z'n bed te krijgen, maar het is na die twee keer nooit meer gelukt.
En toen dacht 'ie me zeker over te halen met die poepseksmail? Ik heb alleen maar heel hard gelachen en hem aan iedereen in m'n MSN-lijst gegeven. O ja, en hem geblockt
.
HAHAHAquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik was een planning voor mijn zus aan het maken.
En overhemden aan hetstrijken
voor Heer G.
Heer G die net voor de dérde keer per ongeluk de tondeuse met standje nul op zijn hoofd zet ipv standje 6 mm. God dammit. Hoe vaak kan zoiets je nou per ongeluk gebeuren???? Nu istie weer helemaal kaal!
Oh da's een plan ja! En dan een beetje nichterig enzo met een huppelig dansje.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien kan jeweetwelwie het coveren?
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
voor Heer G.
Heer G die net voor de dérde keer per ongeluk de tondeuse met standje nul op zijn hoofd zet ipv standje 6 mm. God dammit. Hoe vaak kan zoiets je nou per ongeluk gebeuren???? Nu istie weer helemaal kaal!
Kale mannen zijn heel viriel!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
voor Heer G.
Oh myquote:Op maandag 16 februari 2009 21:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm, misschien leest vriendje mee.. Het was iig niet met hem..
[..]
Ik heb er ook college over gehad. Film & Televisiewetenschap is best een leuke studiequote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
voor Heer G.
'een bos bloemen geven', want de oude waren verleptquote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef Chicolate het volgende:
En weer een nieuw codewoord hoor, je bloemetje verliezen. Zijn weer lekker bezig.
En de Puppels als de "Poppettes" in tha background dan!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's een plan ja! En dan een beetje nichterig enzo met een huppelig dansje.
Helemaal zijn ding!
Hij kwam zojuist van de trap af stampen met een hoofd als onweer, met 1 kale baan over zijn hoofd.quote:
Mijn ex wel! Hij heeft een beetje rossig/blond hoofdhaar, maar toen had hij zich een keer niet geschoren en toen had hij een rode baardquote:Op maandag 16 februari 2009 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh myMijn vriendje is ook rossig, maar gelukkig niet ROOD. En z'n lichaamsbeharing gelukkig ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |