Een natuurtalentquote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef Vivi het volgende:
Ik was nog best braaf, want ik ben pas op mijn 18e all the way gegaan. Mijn destijds vriendje geloofde me niet eens toen ik zei dat ik nog maagd was.
"We're all induviduals"quote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of of of als de menigte Brian wil zien maar zijn moeder is huiverig.
"All right, one minute!"
En dan 20 sec later moet Brian voor het raam weg, en de menigte dan
"that wasn't a minute!"
En moesje:
"yes it was!"
en de menigte:
"no it wasn't!"
En ik een preutse mutsquote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben een sléchte oppas![]()
Nu ik erover nadenk was het trouwens maar 1 of 2 keertjes. Met een collega van mij én mijn tante (we werkten alledrie bij de Edah, tante als fulltimer, hij en ik als bijbaan). Sex was alleen met de collega trouwens![]()
Precies dát dacht ik toen ik MoBlo *plop* zag zeggenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee haar hart!
Pop goes my heart
De l moet je maar even wegdenken
Fantastischquote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
"We're all induviduals"
"No, I'm not!"
Ze zullen maar eens thuis komen, terwijl jij aan het vozen bent op de bankquote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En ik een preutse muts
Vind het zo'n ínbreuk om het te doen in het huis van de familie op wiens kind ze je laten passen.
Maar ook wel spannend, dat ook weer wel
Als ze je betrappen denk ik ook niet dat je nog terug hoeft te komenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zullen maar eens thuis komen, terwijl jij aan het vozen bent op de bank.
Life of Brian is zo ontzettend grappig! En de Holy grail ook! Heb je ze al eens gekeken met het commentaar erbij? Dan is het nog hilarischer!!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fantastischik ga hem morgen kijken denk ik, ik heb alle films op DVD
Ik was zo verschrikkelijk verliefd op die jongenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En ik een preutse muts
Vind het zo'n ínbreuk om het te doen in het huis van de familie op wiens kind ze je laten passen.
Maar ook wel spannend, dat ook weer wel
Goh je meent hetquote:Op maandag 16 februari 2009 21:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als ze je betrappen denk ik ook niet dat je nog terug hoeft te komen
Als je dat dan nog wil.
Shame on die man! Toen was je nog minderjarig!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Mijn beide ontmaagdingen waren trouwens met iemand die veel ouder was dan ik (man 35, vrouw 41).
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:31 schreef Muis006 het volgende:
Ik moest ooit oppassen op 5 kinders tegelijk (allemaal broers en zusjes) en de kleinste was een paar maanden. Op een gegeven moment moest ik de baby verschonen maar een ander kind klom bijna uit het raam op de eerste verdieping () en weer een anders was zijn zusje aan het slaan dus ik rennen om kind 1 naar binnen te trekken en kind 2 van kind 3 af te halen.
En toen viel de baby van de commode op de grond
Ik moest harder janken dan de baby
Speaking of which, wáárs Greysie? Toch niet vermoord door een energieverkoper die het getwijfel niet meer kon aanhoren?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee haar hart!
Pop goes my heart
De l moet je maar even wegdenken
Precies wat ik mijn post bedoeldequote:Op maandag 16 februari 2009 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik was zo verschrikkelijk verliefd op die jongenEcht heel erg. Zo erg heb ik het daarna nooit meer gehad.
En maar goed ook, want het was zo'n halve aan-uit-mag niemand weten relatiewaar ik bijna een eetstoornis aan heb overgehouden. Qua eten kwam ik alweer vrij snel bij m'n positieven, qua zelfbeeld heeft het wat langer geduurd.
O daar had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op maandag 16 februari 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Shame on die man! Toen was je nog minderjarig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |