Jaquote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog guldens verdiend hoor. Ben ik nu ook oud?.
Alleen groeit het salaris van tandartsen niet meer zo daarna en dat is toch wel jammer. Ik zou het iig wel fijn vinden om m'n harde werken beloond te zien met opslagquote:Op maandag 16 februari 2009 21:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
MoBlo doet dan volgens mij een studie die erg gewild is in het bedrijfsleven. Tandartsen starten ook op een salaris van ongeveer 3000,- per maand. En dat is dan nog vaak netto.
O ja, krantenwijkjesquote:Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef Ewelina het volgende:
FiPo
[..]
Ja
Ik heb ook nog guldens verdiend, met mijn krantenwijkje dat ik voor een paar weken in de zomer hadMet mijn 1e echte bijbaantje bij La Place
was net de euro ingevoerd.
drie gulden 5?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja ik ook... 3,05 bij de AH als vakkenvuller
Idemquote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, krantenwijkjes. Ik zou eens een krantenwijkje doen. Aangemeld en alles. Kwam ik thuis en ik rekende uit hoeveel ik zou verdienen per maand: "
! Dat ga ik écht niet doen, hoor!" Dus ik heb nooit kranten gelopen
.
Ik ookquote:
Je salaris groeit wel hoor, tandartsen ontvangen geen loon maar worden uitbetaald nav het aantal behandelingen dat ze doen. Ik mag aannemen dat je in de loop van de tijd wel steeds beter en sneller gaat werken.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen groeit het salaris van tandartsen niet meer zo daarna en dat is toch wel jammer. Ik zou het iig wel fijn vinden om m'n harde werken beloond te zien met opslag.
Het was maar voor een paar weken en mijn zus had me 250 gulden beloofd als ik zou gaan werken die zomerquote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, krantenwijkjes. Ik zou eens een krantenwijkje doen. Aangemeld en alles. Kwam ik thuis en ik rekende uit hoeveel ik zou verdienen per maand: "
! Dat ga ik écht niet doen, hoor!" Dus ik heb nooit kranten gelopen
.
Nee. Geen trek inquote:Op maandag 16 februari 2009 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om nom nom nom.
Voorspelde reacties: Nu wil ik ook een magnum![]()
.
Ik was zaterdag nog in Eindhovenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga morgen naar Eindhoven (Suug, opgelet) en dan ga ik echt wel een Magnum Almond halen en verorberen!
Ik ooook zaterdag! Ik hou van Eindhovenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik was zaterdag nog in EindhovenNog aan jou en Sugar gedacht trouwens
shizzle my dizzle.quote:
En dan op vakantie?quote:
Ik werk als assistent-conservator in een museumquote:
Klinkt idd ontzettend gaafquote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik werk als assistent-conservator in een museumEcht helemaal wat ik wil!
En dát is priceless!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn eerste salaris was 3,53. In guldens.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij heb ik zelfs nog ¤ 2,55 verdiend
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:16 schreef conleche het volgende:
Ik verdiende 12,50 gulden voor een avond oppassen van 7 uur 's avonds tot 3 uur 's nachts.
Best weinig.
Maar ik nodigde wel iedereen uit die ik kende en dan keken we films als Evil dead, of Friday the 13th.![]()
En later toen ik niet meer twaalf, maar 14 was, kwam m'n vriendje en lagen we de hele avond te make-outen op de bank.
Gosh.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ooook zaterdag! Ik hou van Eindhovenmaar ze mogen wel eens voortmaken met de renovatie van het 18 septemberplein
heeft lang genoeg geduurd.
Die is echt geniaal!quote:
Precies! En omdat ik weet dat de kans dat ik met mijn studie een baan vindt erg klein is, ben ik extra blij met deze baan. Het salaris zal me dan ook worst wezen (nou ja niet helemaal waar, want ik heb wel geprotesteerd toen ze me minimumloon wilden aansmeren, terwijl ik toen wel al mijn BA had).quote:
Relatietherapie?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Waar was je? Wij waren eerst naar Feedback (relatietherapie
eerst een stuk autorijden en slap lullen en daarna bakken geld uitgeven....). Daarna naar het Piazza, H&M, Kentucky Fried Chicken en als toetje de Mediamarkt. Van 14.30 tot 17.30. Snelshoppen
Gaaf, en dat sluit ook echt aan op je studie!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En Tink, ik heb nu gelezen wat er scheelt... Eng joh! Beterschap.
Had Co op haar 14e al seks dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Vivi het volgende:
Dus eigenlijk kreeg je betaald om sex te hebben Co!
Die is geniaal, vooral het einde dat ze allemaal aan het kruis hangen;quote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die is echt geniaal!
En deze filmIk heb er ooit college over gehad
Ik paste altijd op bij mijn zus, daar kreeg ik ook geld voor. En dan keek ik ook hun hele collectie horrorfilms, waaronder dus de gehele Evil Dead trilogiequote:Op maandag 16 februari 2009 21:16 schreef conleche het volgende:
Ik verdiende 12,50 gulden voor een avond oppassen van 7 uur 's avonds tot 3 uur 's nachts.
Best weinig.
Maar ik nodigde wel iedereen uit die ik kende en dan keken we films als Evil dead, of Friday the 13th.![]()
En later toen ik niet meer twaalf, maar 14 was, kwam m'n vriendje en lagen we de hele avond te make-outen op de bank.
Gosh.
Ik was alleen 's avonds met mijn signore uit eten bij Da Verdi! En morgen moet ik naar Ferrier op de Grote Berg voor een cadeau voor mijn mutti.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Waar was je? Wij waren eerst naar Feedback (relatietherapie
eerst een stuk autorijden en slap lullen en daarna bakken geld uitgeven....). Daarna naar het Piazza, H&M, Kentucky Fried Chicken en als toetje de Mediamarkt. Van 14.30 tot 17.30. Snelshoppen
Nou, volgens jouw referentiekader wel zo te lezen!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had Co op haar 14e al seks dan?![]()
.
En wat bedoel je daar nou weer meequote:Op maandag 16 februari 2009 21:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, volgens jouw referentiekader wel zo te lezen!
Dat was droogneuken hoor viev!! Ik denk dat die jongen muy gefrustreerd was, want 3 jaar ouder en way experienced, want het stuk van school. Zijn bijnaam was HET.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Vivi het volgende:
Dus eigenlijk kreeg je betaald om sex te hebben Co!
Nou, als vingeren neuken is en zulksquote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wat bedoel je daar nou weer mee
Dat was sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Relatietherapie?Heftig lijkt me dat
You popped the cherryquote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was droogneuken hoor viev!! Ik denk dat die jongen muy gefrustreerd was, want 3 jaar ouder en way experienced, want het stuk van school. Zijn bijnaam was HET.
Ik heb wel mijn bloemetje aan hem verloren (wie zei dat ook alweer de hele tijd???) maar dat was toen ik 15 was. Bijna 16.
Of of of als de menigte Brian wil zien maar zijn moeder is huiverig.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die is geniaal, vooral het einde dat ze allemaal aan het kruis hangen;
"I am Jezus en my brother is too! " oid.
O zoquote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, als vingeren neuken is en zulks.
Hahaha, nouja ik vond Feedback voor een relatietherapiepraktijk wel een goeiequote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeldFeedback is een muziekwinkel. Wij functioneren als koppel prima als we A samen in de auto zitten ergens naartoe en B als we gaan winkelen. Voor hem.
Hij heeft nieuwe speakers gekocht voor 1000 euro (nou ja, ze moeten nog binnenkomen en zulks).
Ik moest eigenlijk alleen maar luisteren of mijn nichtje/neefje huilde, en als dat zo was dan moest ik mijn zus bellen (ze was dan naar de kroeg, ongeveer 5 minuten lopen van huis).quote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nooit opgepast, want ik kon kleine kinderen wel schieten vroeger en dat wisten m'n zussen ook.
Ik hield ook niet van kinderen hoor. Om haf 8 lag het in bed.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nooit opgepast, want ik kon kleine kinderen wel schieten vroeger en dat wisten m'n zussen ook.
Hetquote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hield ook niet van kinderen hoor. Om haf 8 lag het in bed.
hetquote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hield ook niet van kinderen hoor. Om haf 8 lag het in bed.
Ik ben een sléchte oppasquote:Op maandag 16 februari 2009 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Seksen bij je oppasbaantje....dat is écht not-done! Denk niet dat Co verder is gegaan dan wat zoenen en voelen...hoop ik dan toch...
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het.
Ja maar jij kon dat nog wel verbergen, maar ik heb het kind van m'n zus een keer buiten gezet in de vrieskou en daar was m'n zus, zacht gezegd, níet blij mee
HET? Daarbij denk ik aan die enge clownquote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was droogneuken hoor viev!! Ik denk dat die jongen muy gefrustreerd was, want 3 jaar ouder en way experienced, want het stuk van school. Zijn bijnaam was HET.
Ik heb wel mijn bloemetje aan hem verloren (wie zei dat ook alweer de hele tijd???) maar dat was toen ik 15 was. Bijna 16.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Ewelina het volgende:
Mijn 2e artikel is samengevat. Nu nummer 3 nog.
Een natuurtalentquote:Op maandag 16 februari 2009 21:26 schreef Vivi het volgende:
Ik was nog best braaf, want ik ben pas op mijn 18e all the way gegaan. Mijn destijds vriendje geloofde me niet eens toen ik zei dat ik nog maagd was.
"We're all induviduals"quote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of of of als de menigte Brian wil zien maar zijn moeder is huiverig.
"All right, one minute!"
En dan 20 sec later moet Brian voor het raam weg, en de menigte dan
"that wasn't a minute!"
En moesje:
"yes it was!"
en de menigte:
"no it wasn't!"
En ik een preutse mutsquote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben een sléchte oppas![]()
Nu ik erover nadenk was het trouwens maar 1 of 2 keertjes. Met een collega van mij én mijn tante (we werkten alledrie bij de Edah, tante als fulltimer, hij en ik als bijbaan). Sex was alleen met de collega trouwens![]()
Precies dát dacht ik toen ik MoBlo *plop* zag zeggenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee haar hart!
Pop goes my heart
De l moet je maar even wegdenken
Fantastischquote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
"We're all induviduals"
"No, I'm not!"
Ze zullen maar eens thuis komen, terwijl jij aan het vozen bent op de bankquote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En ik een preutse muts
Vind het zo'n ínbreuk om het te doen in het huis van de familie op wiens kind ze je laten passen.
Maar ook wel spannend, dat ook weer wel
Als ze je betrappen denk ik ook niet dat je nog terug hoeft te komenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zullen maar eens thuis komen, terwijl jij aan het vozen bent op de bank.
Life of Brian is zo ontzettend grappig! En de Holy grail ook! Heb je ze al eens gekeken met het commentaar erbij? Dan is het nog hilarischer!!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fantastischik ga hem morgen kijken denk ik, ik heb alle films op DVD
Ik was zo verschrikkelijk verliefd op die jongenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En ik een preutse muts
Vind het zo'n ínbreuk om het te doen in het huis van de familie op wiens kind ze je laten passen.
Maar ook wel spannend, dat ook weer wel
Goh je meent hetquote:Op maandag 16 februari 2009 21:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als ze je betrappen denk ik ook niet dat je nog terug hoeft te komen
Als je dat dan nog wil.
Shame on die man! Toen was je nog minderjarig!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Mijn beide ontmaagdingen waren trouwens met iemand die veel ouder was dan ik (man 35, vrouw 41).
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:31 schreef Muis006 het volgende:
Ik moest ooit oppassen op 5 kinders tegelijk (allemaal broers en zusjes) en de kleinste was een paar maanden. Op een gegeven moment moest ik de baby verschonen maar een ander kind klom bijna uit het raam op de eerste verdieping () en weer een anders was zijn zusje aan het slaan dus ik rennen om kind 1 naar binnen te trekken en kind 2 van kind 3 af te halen.
En toen viel de baby van de commode op de grond
Ik moest harder janken dan de baby
Speaking of which, wáárs Greysie? Toch niet vermoord door een energieverkoper die het getwijfel niet meer kon aanhoren?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee haar hart!
Pop goes my heart
De l moet je maar even wegdenken
Precies wat ik mijn post bedoeldequote:Op maandag 16 februari 2009 21:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik was zo verschrikkelijk verliefd op die jongenEcht heel erg. Zo erg heb ik het daarna nooit meer gehad.
En maar goed ook, want het was zo'n halve aan-uit-mag niemand weten relatiewaar ik bijna een eetstoornis aan heb overgehouden. Qua eten kwam ik alweer vrij snel bij m'n positieven, qua zelfbeeld heeft het wat langer geduurd.
O daar had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op maandag 16 februari 2009 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Shame on die man! Toen was je nog minderjarig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |