Ik was alleen 's avonds met mijn signore uit eten bij Da Verdi! En morgen moet ik naar Ferrier op de Grote Berg voor een cadeau voor mijn mutti.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Waar was je? Wij waren eerst naar Feedback (relatietherapie
eerst een stuk autorijden en slap lullen en daarna bakken geld uitgeven....). Daarna naar het Piazza, H&M, Kentucky Fried Chicken en als toetje de Mediamarkt. Van 14.30 tot 17.30. Snelshoppen
Nou, volgens jouw referentiekader wel zo te lezen!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had Co op haar 14e al seks dan?![]()
.
En wat bedoel je daar nou weer meequote:Op maandag 16 februari 2009 21:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, volgens jouw referentiekader wel zo te lezen!
Dat was droogneuken hoor viev!! Ik denk dat die jongen muy gefrustreerd was, want 3 jaar ouder en way experienced, want het stuk van school. Zijn bijnaam was HET.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Vivi het volgende:
Dus eigenlijk kreeg je betaald om sex te hebben Co!
Nou, als vingeren neuken is en zulksquote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wat bedoel je daar nou weer mee
Dat was sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Relatietherapie?Heftig lijkt me dat
You popped the cherryquote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was droogneuken hoor viev!! Ik denk dat die jongen muy gefrustreerd was, want 3 jaar ouder en way experienced, want het stuk van school. Zijn bijnaam was HET.
Ik heb wel mijn bloemetje aan hem verloren (wie zei dat ook alweer de hele tijd???) maar dat was toen ik 15 was. Bijna 16.
Of of of als de menigte Brian wil zien maar zijn moeder is huiverig.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die is geniaal, vooral het einde dat ze allemaal aan het kruis hangen;
"I am Jezus en my brother is too! " oid.
O zoquote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, als vingeren neuken is en zulks.
Hahaha, nouja ik vond Feedback voor een relatietherapiepraktijk wel een goeiequote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch bedoeldFeedback is een muziekwinkel. Wij functioneren als koppel prima als we A samen in de auto zitten ergens naartoe en B als we gaan winkelen. Voor hem.
Hij heeft nieuwe speakers gekocht voor 1000 euro (nou ja, ze moeten nog binnenkomen en zulks).
Ik moest eigenlijk alleen maar luisteren of mijn nichtje/neefje huilde, en als dat zo was dan moest ik mijn zus bellen (ze was dan naar de kroeg, ongeveer 5 minuten lopen van huis).quote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nooit opgepast, want ik kon kleine kinderen wel schieten vroeger en dat wisten m'n zussen ook.
Ik hield ook niet van kinderen hoor. Om haf 8 lag het in bed.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nooit opgepast, want ik kon kleine kinderen wel schieten vroeger en dat wisten m'n zussen ook.
Hetquote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hield ook niet van kinderen hoor. Om haf 8 lag het in bed.
hetquote:Op maandag 16 februari 2009 21:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik hield ook niet van kinderen hoor. Om haf 8 lag het in bed.
Ik ben een sléchte oppasquote:Op maandag 16 februari 2009 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Seksen bij je oppasbaantje....dat is écht not-done! Denk niet dat Co verder is gegaan dan wat zoenen en voelen...hoop ik dan toch...
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het.
Ja maar jij kon dat nog wel verbergen, maar ik heb het kind van m'n zus een keer buiten gezet in de vrieskou en daar was m'n zus, zacht gezegd, níet blij mee
HET? Daarbij denk ik aan die enge clownquote:Op maandag 16 februari 2009 21:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was droogneuken hoor viev!! Ik denk dat die jongen muy gefrustreerd was, want 3 jaar ouder en way experienced, want het stuk van school. Zijn bijnaam was HET.
Ik heb wel mijn bloemetje aan hem verloren (wie zei dat ook alweer de hele tijd???) maar dat was toen ik 15 was. Bijna 16.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:25 schreef Ewelina het volgende:
Mijn 2e artikel is samengevat. Nu nummer 3 nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |