Jaquote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog guldens verdiend hoor. Ben ik nu ook oud?.
Alleen groeit het salaris van tandartsen niet meer zo daarna en dat is toch wel jammer. Ik zou het iig wel fijn vinden om m'n harde werken beloond te zien met opslagquote:Op maandag 16 februari 2009 21:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
MoBlo doet dan volgens mij een studie die erg gewild is in het bedrijfsleven. Tandartsen starten ook op een salaris van ongeveer 3000,- per maand. En dat is dan nog vaak netto.
O ja, krantenwijkjesquote:Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef Ewelina het volgende:
FiPo
[..]
Ja
Ik heb ook nog guldens verdiend, met mijn krantenwijkje dat ik voor een paar weken in de zomer hadMet mijn 1e echte bijbaantje bij La Place
was net de euro ingevoerd.
drie gulden 5?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja ik ook... 3,05 bij de AH als vakkenvuller
Idemquote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, krantenwijkjes. Ik zou eens een krantenwijkje doen. Aangemeld en alles. Kwam ik thuis en ik rekende uit hoeveel ik zou verdienen per maand: "
! Dat ga ik écht niet doen, hoor!" Dus ik heb nooit kranten gelopen
.
Ik ookquote:
Je salaris groeit wel hoor, tandartsen ontvangen geen loon maar worden uitbetaald nav het aantal behandelingen dat ze doen. Ik mag aannemen dat je in de loop van de tijd wel steeds beter en sneller gaat werken.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen groeit het salaris van tandartsen niet meer zo daarna en dat is toch wel jammer. Ik zou het iig wel fijn vinden om m'n harde werken beloond te zien met opslag.
Het was maar voor een paar weken en mijn zus had me 250 gulden beloofd als ik zou gaan werken die zomerquote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, krantenwijkjes. Ik zou eens een krantenwijkje doen. Aangemeld en alles. Kwam ik thuis en ik rekende uit hoeveel ik zou verdienen per maand: "
! Dat ga ik écht niet doen, hoor!" Dus ik heb nooit kranten gelopen
.
Nee. Geen trek inquote:Op maandag 16 februari 2009 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om nom nom nom.
Voorspelde reacties: Nu wil ik ook een magnum![]()
.
Ik was zaterdag nog in Eindhovenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga morgen naar Eindhoven (Suug, opgelet) en dan ga ik echt wel een Magnum Almond halen en verorberen!
Ik ooook zaterdag! Ik hou van Eindhovenquote:Op maandag 16 februari 2009 21:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik was zaterdag nog in EindhovenNog aan jou en Sugar gedacht trouwens
shizzle my dizzle.quote:
En dan op vakantie?quote:
Ik werk als assistent-conservator in een museumquote:
Klinkt idd ontzettend gaafquote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik werk als assistent-conservator in een museumEcht helemaal wat ik wil!
En dát is priceless!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn eerste salaris was 3,53. In guldens.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij heb ik zelfs nog ¤ 2,55 verdiend
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:16 schreef conleche het volgende:
Ik verdiende 12,50 gulden voor een avond oppassen van 7 uur 's avonds tot 3 uur 's nachts.
Best weinig.
Maar ik nodigde wel iedereen uit die ik kende en dan keken we films als Evil dead, of Friday the 13th.![]()
En later toen ik niet meer twaalf, maar 14 was, kwam m'n vriendje en lagen we de hele avond te make-outen op de bank.
Gosh.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ooook zaterdag! Ik hou van Eindhovenmaar ze mogen wel eens voortmaken met de renovatie van het 18 septemberplein
heeft lang genoeg geduurd.
Die is echt geniaal!quote:
Precies! En omdat ik weet dat de kans dat ik met mijn studie een baan vindt erg klein is, ben ik extra blij met deze baan. Het salaris zal me dan ook worst wezen (nou ja niet helemaal waar, want ik heb wel geprotesteerd toen ze me minimumloon wilden aansmeren, terwijl ik toen wel al mijn BA had).quote:
Relatietherapie?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Waar was je? Wij waren eerst naar Feedback (relatietherapie
eerst een stuk autorijden en slap lullen en daarna bakken geld uitgeven....). Daarna naar het Piazza, H&M, Kentucky Fried Chicken en als toetje de Mediamarkt. Van 14.30 tot 17.30. Snelshoppen
Gaaf, en dat sluit ook echt aan op je studie!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En Tink, ik heb nu gelezen wat er scheelt... Eng joh! Beterschap.
Had Co op haar 14e al seks dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 21:18 schreef Vivi het volgende:
Dus eigenlijk kreeg je betaald om sex te hebben Co!
Die is geniaal, vooral het einde dat ze allemaal aan het kruis hangen;quote:Op maandag 16 februari 2009 21:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die is echt geniaal!
En deze filmIk heb er ooit college over gehad
Ik paste altijd op bij mijn zus, daar kreeg ik ook geld voor. En dan keek ik ook hun hele collectie horrorfilms, waaronder dus de gehele Evil Dead trilogiequote:Op maandag 16 februari 2009 21:16 schreef conleche het volgende:
Ik verdiende 12,50 gulden voor een avond oppassen van 7 uur 's avonds tot 3 uur 's nachts.
Best weinig.
Maar ik nodigde wel iedereen uit die ik kende en dan keken we films als Evil dead, of Friday the 13th.![]()
En later toen ik niet meer twaalf, maar 14 was, kwam m'n vriendje en lagen we de hele avond te make-outen op de bank.
Gosh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |