Als ik jouw baas was liet ik je nog even een uurtje zitten om te leren wanneer je een d dan wel een t gebruikt.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:40 schreef TJDoornbos het volgende:
nog 35 minuten voor ik vrijgelaten wordt
Maar je moeder zou vast niet gelukkig zijn in de IT.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
En Greys: mijn vent verdiende bij z'n eerste echte baan (IT) al meer dan mijn moeder (onderwijzeres). It's just not fair
Nee, beter Engels of Nederlands. Daar verdien je pas bakken met geld meequote:Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef Chicolate het volgende:
Ik verdien voorlopig nog helemaal niets en ben best benieuwd wat dat later gaat worden. Maar heb bij voorbaat al de verkeerde richting gekozen, had beter Tandheelkunde/Farmacie/Economie kunnen doen waarschijnlijk.
Daarom heeft het ook niet zoveel zin om de vraag hier te stellen. Hier zitten veel mensen die nog studeren, net beginnen op de arbeidsmarkt of een vrij beroep hebben. Wij vinden het bijna allemaal veel geld, terwijl de mensen in WGR misschien vinden dat je meer uit zo'n baan zou moeten kunnen halen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
Sigme is -voorzover ik weet- tamelijk ervaren IT'er. Dat verdient gewoon goed. Of het een leuke baan is, weet ik niet...
Als jij mn baas was had ik ontslag aangevraagd.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik jouw baas was liet ik je nog even een uurtje zitten om te leren wanneer je een d dan wel een t gebruikt.
Auquote:Op maandag 16 februari 2009 16:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als jij mn baas was had ik ontslag aangevraagd.
Behalve de eerste regel en dat ik uit 72 kom, had ik hetzelfde kunnen zeggen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Dit geeft mij dan weer een beetje minderwaardig gevoel (maar zo bedoel jij het niet, dat weet ik) want ik ben uit '73 en ik verdien het echt BIJ LANGE NA niet zeg maar. Had ik maar een vak moeten leren
Hihi, ook die kan ik quoten voor mezelf.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
Gelukkig heb ik een man die genoeg verdient het ook heel fijn zonder hoog salaris
volgens mij kun je als docent meestal helemaal niet kiezen of je hoor of werkcollege geeftquote:
Ik kon het ook prrrrrrrima toen ik jarenlang alleen woonde hoor!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hihi, ook die kan ik quoten voor mezelf.
Ik vind dat altijd een beetje flauw. Alsof iemand die zich erom bekommert hoeveel geld er binnenkomt een soort Dagobert Duck is die een kluis met briefjes vult louter om er een duik in te kunnen nemen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Jij vind geld toch ook niet zo belangrijk Sigme?
Had ik niet begrepen dat je even werkt tot je een buffer hebt en dan weer stopt/het rustiger aan gaat doen?
Wilde jij niet ook liever minder uren werken?
ik heb ernaar gekeken, maar ik kon max. 110.000 hypotheek krijgen op mn eerstejaars salaris. mn salaris nu is beter, maa rik wil nu geen lange termijn verplichting aangaan, want geen idee wat voor baan ik hierna krijg, en bovendien geen partner met inkomen om op terug te kunnen vallen...quote:Op maandag 16 februari 2009 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerlijk gezegd nogal wiedes, dat je van dat bedrag niet een man en kind kunt onderhouden én een volwaardige woning kunt kopen. Je kunt er daarentegen wel prima een appartement voor jezelf van kopen en er leuk van leven.
Wel calibreren, hè?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef conleche het volgende:
Ik ga hardlopen met m'n nieuwe sensor. Kijken of hij het doet. TevensVP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |