abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2009 @ 16:38:57 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66124155
Het vorige deel: Slank #563: vol nette stoute meisjes

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
Niet meer actief op Fok!
pi_66124173
wtf

nou ja, tot straks!
Ja doei.
pi_66124236
nog 35 minuten voor ik vrijgelaten wordt
pi_66124284
En Greys: mijn vent verdiende bij z'n eerste echte baan (IT) al meer dan mijn moeder (onderwijzeres). It's just not fair
  maandag 16 februari 2009 @ 16:41:54 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66124290
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:40 schreef TJDoornbos het volgende:
nog 35 minuten voor ik vrijgelaten wordt
Als ik jouw baas was liet ik je nog even een uurtje zitten om te leren wanneer je een d dan wel een t gebruikt.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 februari 2009 @ 16:42:31 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66124317
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
En Greys: mijn vent verdiende bij z'n eerste echte baan (IT) al meer dan mijn moeder (onderwijzeres). It's just not fair
Maar je moeder zou vast niet gelukkig zijn in de IT.
Iedereen moet doen wat bij hem of haar past, ongeacht het salaris .
Niet meer actief op Fok!
pi_66124320
Ik verdien voorlopig nog helemaal niets en ben best benieuwd wat dat later gaat worden. Maar heb bij voorbaat al de verkeerde richting gekozen, had beter Tandheelkunde/Farmacie/Economie kunnen doen waarschijnlijk .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 16 februari 2009 @ 16:43:10 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66124342
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef Chicolate het volgende:
Ik verdien voorlopig nog helemaal niets en ben best benieuwd wat dat later gaat worden. Maar heb bij voorbaat al de verkeerde richting gekozen, had beter Tandheelkunde/Farmacie/Economie kunnen doen waarschijnlijk .
Nee, beter Engels of Nederlands. Daar verdien je pas bakken met geld mee !
Niet meer actief op Fok!
pi_66124346
ach .. ik ben wel tevreden met wat ik verdien hoor, maar het is soms wel frustrerend als ik het vergelijk met andere banen...
gelukkig heb ik een mooi stukje onregelmatigheidstoeslag....
(en goede arbeidsvoorwaarden, pensioenopbouw etc etc)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_66124347
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:36 schreef ColdFeet het volgende:

Sigme is -voorzover ik weet- tamelijk ervaren IT'er. Dat verdient gewoon goed. Of het een leuke baan is, weet ik niet...
Daarom heeft het ook niet zoveel zin om de vraag hier te stellen. Hier zitten veel mensen die nog studeren, net beginnen op de arbeidsmarkt of een vrij beroep hebben. Wij vinden het bijna allemaal veel geld, terwijl de mensen in WGR misschien vinden dat je meer uit zo'n baan zou moeten kunnen halen.

En mensen, ik heb filosofie gestudeerd dus ik win qua kansloosheid.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_66124428
en ik heb eens ff gezocht op wikipedia wat dan nu ongeveer modaal is:
Het bruto modale inkomen is volgens het CPB in 2008 ¤ 30.500 (vakantietoeslag meegerekend). Per maand is dat ongeveer ¤ 2.353,- (bruto, exclusief 8% vakantietoeslag). In 2007 was het ¤ 30.000 en voor 2009 wordt het op ¤ 31.659 geschat.
pi_66124531
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ik jouw baas was liet ik je nog even een uurtje zitten om te leren wanneer je een d dan wel een t gebruikt.
Als jij mn baas was had ik ontslag aangevraagd.
  maandag 16 februari 2009 @ 16:47:41 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66124564
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:47 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Als jij mn baas was had ik ontslag aangevraagd.
Au .
Niet meer actief op Fok!
pi_66124634
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
Dit geeft mij dan weer een beetje minderwaardig gevoel (maar zo bedoel jij het niet, dat weet ik) want ik ben uit '73 en ik verdien het echt BIJ LANGE NA niet zeg maar. Had ik maar een vak moeten leren
Behalve de eerste regel en dat ik uit 72 kom, had ik hetzelfde kunnen zeggen.
Gestopt met studeren en gaan werken, dus ik heb niet echt een gedegen opleiding.
Wel leuk werk en dat vind ik veel belangrijker dan veel geld.

Jij vindt geld toch ook niet zo belangrijk Sigme?
Had ik niet begrepen dat je even werkt tot je een buffer hebt en dan weer stopt/het rustiger aan gaat doen?
Wilde jij niet ook liever minder uren werken?

Heb je trouwens nog wat nuttige linkjes voor mij over moestuinen?
Ik ga binnenkort mijn sier/moestuin aanleggen en kan wel wat goede info gebruiken.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 februari 2009 @ 16:49:06 #15
163650 Greys
pi_66124635
Gelukkig heb ik een man die genoeg verdient het ook heel fijn zonder hoog salaris
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66124675
Ik ga hardlopen met m'n nieuwe sensor. Kijken of hij het doet. TevensVP.
  maandag 16 februari 2009 @ 16:50:27 #17
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66124691
Het bedrag is helemaal niet zo belangrijk voor mij, moet meer een leuke baan zijn, ik moet genoeg vrije dagen hebben of tvt uren hebben/krijgen en ik wil niet 40 uur p/w werken.

Als maar genoeg geld heb om leuke dingen te doen, hoef geen villa, maar een gezellig flatje of appartementje voldoet prima. Momenteel voldoet een gedeeld huis zelfs top! Dat is waar ik in september heen wil, met een paar man in een huisje. Zo'n sloophuis in Lombok met alleen een moederhaard is al genoeg voor mij. Als er maar een goed werkende keuken inzit, een werkende verwarming. En dat hoeft niet op de slaapkamer hoor, daarvoor hebben we winterdekbedden. En een fatsoenlijke douche (dát is het belangrijkste!)

Als ik maar mijn vakanties kan doen, gelukkig zijn die niet zo duur. Snowboarden is goedkoper dan je denkt. En voor de rest een beetje leuk kan leven, hoef niet 't nieuwste van 't nieuwste, ben ook geen gadgetfreak en zo'n platte tv, sjah, ik heb een tv die 't goed doet dus why.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_66124701
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
Gelukkig heb ik een man die genoeg verdient het ook heel fijn zonder hoog salaris
Hihi, ook die kan ik quoten voor mezelf.
pi_66124744
nou volgens bovenstaande gegevens ben ik JEn modaal
haha
(naja het scheelt een klein beetje)
  maandag 16 februari 2009 @ 16:52:44 #20
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66124785
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:14 schreef zwahiel het volgende:
<knip>
volgens mij kun je als docent meestal helemaal niet kiezen of je hoor of werkcollege geeft hier op de uni in elk geval niet - dat is allemaal vastgelegd in de cursusbeschrijvingen.

ben ook student assistent/docent geweest, en kreeg toen voor 13 lesweken 3 klasjes (das 3 keer 45 minuten + voorbereiding en nakijken) van februari tot augustus 5,7 uur in de week betaald. best fijn was dat!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 februari 2009 @ 16:52:51 #21
163650 Greys
pi_66124792
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Hihi, ook die kan ik quoten voor mezelf.
Ik kon het ook prrrrrrrima toen ik jarenlang alleen woonde hoor!
Het was wel elke maand weer een gedoe om boven de nul te blijven (lukte bijna nooit ) maar ik had mooi mijn eigen koopappartementje in Rotterdam en een autootje. En ik was hartstikke trots dat ik dat toch maar mooi allemaal deed van mijn niet bijster riante salarisje!

Quote je die ook ff voor jezelf?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66124811
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Jij vind geld toch ook niet zo belangrijk Sigme?
Had ik niet begrepen dat je even werkt tot je een buffer hebt en dan weer stopt/het rustiger aan gaat doen?
Wilde jij niet ook liever minder uren werken?
Ik vind dat altijd een beetje flauw. Alsof iemand die zich erom bekommert hoeveel geld er binnenkomt een soort Dagobert Duck is die een kluis met briefjes vult louter om er een duik in te kunnen nemen.

Geld staat voor een bepaalde manier van leven die je je kunt veroorloven. Als ik meer geld verdien, dan kan ik op een leukere plek in de stad wonen en/of een gezinnetje stichten. Als sigme nu aardig verdient, dan hoeft ze een relatief korte periode te werken om een prima buffer op te bouwen. En ze kan er haar motorrijbewijs van betalen en toffe vakanties. Moblo kan er een wereldreis van maken, Coldfeet kan geld sparen voor het eigen restaurantje. Nou ja, zoals ik al zei, geld staat ergens voor.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 16 februari 2009 @ 16:53:51 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66124846
Clau, ik heb The Fountainhead besteld! Wel de vertaling , want ik wil hem in het ziekenhuis gaan lezen en dan ben ik vast groggy van de verdoving .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 16 februari 2009 @ 16:53:52 #24
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66124848
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat lijkt me eerlijk gezegd nogal wiedes, dat je van dat bedrag niet een man en kind kunt onderhouden én een volwaardige woning kunt kopen. Je kunt er daarentegen wel prima een appartement voor jezelf van kopen en er leuk van leven.
ik heb ernaar gekeken, maar ik kon max. 110.000 hypotheek krijgen op mn eerstejaars salaris. mn salaris nu is beter, maa rik wil nu geen lange termijn verplichting aangaan, want geen idee wat voor baan ik hierna krijg, en bovendien geen partner met inkomen om op terug te kunnen vallen...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66124911
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef conleche het volgende:
Ik ga hardlopen met m'n nieuwe sensor. Kijken of hij het doet. TevensVP.
Wel calibreren, hè?

Greys: aan de andere kant denk ik ook, waar piep ik over. Ik verdien niet veel, maar onderwijl woon ik in een pracht-appartement, ga ik best vaak uit eten, drie keer per jaar op vakantie... Het is ook niet alsof je nou héél veel geld nodig hebt om leuk te kunnen leven!

Maar een beetje is wel fijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')